#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2013 16:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ιδιωτικοποιείται και το “στην Υγειά μας” του Σπύρου Παπαδόπουλου



Στο τηλεοπτικό πρόγραμμα του Alpha εντάσσεται – εννοείται με πολύ μιρκότερο Budget έναντι της κρατικής ΕΡΤ, η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου, «Στην υγειά μας» η οποία βρίσκεται στον 10ο χρόνο της μετάδοσής της. Στο πλατό του «Στην υγειά μας», θα βρεθούν από τον ερχόμενο Οκτώβριο σημαντικές προσωπικότητες από τον χώρο του ελληνικού τραγουδιού, δημιουργοί, τραγουδιστές που «πρωταγωνιστούν» στα μουσικά δρώμενα αλλά και καλεσμένοι απ’ όλους τους χώρους. Σημειωτέον πρόκειται για την πρώτη “μεταγραφή” σε ιδιωτικό κανάλι από το παλαιό πρόγραμμα της ΕΡΤ η οποία κατέβαλε περί τις 30.000 ευρώ μικτά για κάθε επεισόδιο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. περιμπανού avatar
    περιμπανού 27/08/2013 19:27:17

    "πρόκειται για την πρώτη “μεταγραφή” σε ιδιωτικό κανάλι από το παλαιό πρόγραμμα της ΕΡΤ η οποία κατέβαλε περί τις 30.000 ευρώ μικτά για κάθε επεισόδιο."
    ...πρώτη μεταγραφή μετά από τις αθλητικές μεταδόσεις!!!
    Τι κρίμα ... τι ντροπή... δρυός πεσούσης, βέβαια... αναμενόμενη η τυμβωρυχεία!

  2. Ρηνα avatar
    Ρηνα 27/08/2013 20:24:12

    Mετα απο χρονια θα βλεπουμε τις εκπομπες του Παπαδοπουλου οπως βλεπουμε σημερα τις παλιες Ελληνικες ταινιες....
    Οσοι προσπαθησαν να τον μιμηθουν εκαναν εκπομπες καρικατουρες.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Ρηνα 28/08/2013 17:05:42

      Θα βλέπουμε να τρώνε και να πίνουν τζάμπα,φίλοι και γνωστοί μεταξύ τους,και τον Σπύρο να φλερτάρει ασύστολα...
      Αυτό ηταν το κονσεπτ στην ΕΡΤ

  3. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 27/08/2013 20:55:27

    Δεν χαθηκε και τιποτα σημαντικο. Γλιτωνουμε απο τα γεροντοφρικιά στη πιστα και τα πουρα που αρνουνται να αντιληφθουν οτι γερασαν .

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Αλμωπιευς 29/08/2013 01:59:40

      Ειχε παντως μερικες φορες και μερικες καλες MILF..

  4. lordofthelastdays avatar
    lordofthelastdays 28/08/2013 05:10:34

    Επιτέλους, γιατί βαρέθηκα να πληρώνω τα φαγοπότια των θολοκουλτουριάρηδων.

  5. Δαναός avatar
    Δαναός 28/08/2013 12:24:36

    Μισή ώρα με συστάσεις. Ο φίλος του φίλου του τραγουδιστή, ο γείτονας. ο συμμαθητής...
    Και μετά, αν πρόσεχες, θα έβλεπες τη γκρίζα διαφήμιση σε όλο της το μεγαλείο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 28/08/2013 13:33:20

      Τι κάθεσαι και παρακολουθείς κι εσύ βρε αδελφέ...

  6. Simos avatar
    Simos 28/08/2013 12:59:29

    Ο τίτλος της εκπομπής ήταν απολύτως σωστός (αν και ολίγον παραλλαγμένος ...) :

    "Στην υγεία (των κορόιδων) ρε παιδιά"

  7. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 28/08/2013 17:08:24

    Αντί να πάρει μεταγραφή το μεσημεριανό παιδικό πρόγραμμα της ΝΕΤ και το ''μενουμε Ελλάδα'' προτίμησαν οι ιδιώτες το πρόγραμμα του Σπύρου.
    Και μείναμε ολη μερα να βλέπουμε νικελόντεον με τις γιαπωνεζικες βίαιες αηδίες

  8. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/08/2013 01:58:57

    Με Σπυρο-Ολυμπιακαρα Παπαδοπουλο και Μπιλιω Τσουκαλα μεγαλωσαμε, ετσι θα λεμε καποια μερα στα εγγονια μας....

  9. Δημοκρατικός πολίτης avatar
    Δημοκρατικός πολίτης 29/08/2013 06:46:03

    Πολλά τα κοκκαλόπαιδα που είχαν βολευτεί στη ΝΕΤ από τον ανεκδιήγητο εκείνο Παναγόπουλο (με τις γενναιόδωρες προσφορές στο Θρύλο του Σωκράτη), κάτι βερνίκοι, πουρουπουπούδες, μίχοι και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, μαζί και ο Σπύρος. Ατελείωτο φαγοπότι στην υγεία των κορόιδων, πάντα.