#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/10/2013 12:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ελεύθερος ο Γιώργος Παπαχρήστου



«Θεωρώ τίτλο τιμής τη μήνυση του Πάνου Καμμένου. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στις αίθουσες των δικαστηρίων» δήλωσε, αποχωρώντας από τον εισαγγελέα Ιωαννίνων, όπου είχε οδηγηθεί με τη διαδικασία του αυτοφώρου, ο δημοσιογράφος των Νέων  Γιώργος Παπαχρήστου, ύστερα από μήνυση, που υπέβαλε σε βάρος του ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος.

Σύμφωνα με το κείμενο του Γ.Παπαχρήστου στα “Νέα του Σαββατοκύριακου, το κόμμα των ΑΝΕΛ αποκαλείται «Π. Καμμένος και Σία Ανεξάρτητοι Έλληνες» ενώ ο αρχηγός του κόμματος αναφέρεται ως ο 7ος στη λίστα των πολιτικών προσώπων, ελεγχόμενων από το ΣΔΟΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. παραμεθόριος avatar
    παραμεθόριος 13/10/2013 12:39:48

    Πως διάολο τα κατάφερε σαββατοκύριακο να την κάνει απο μέσα, οποιασδήποτε άλλος θνητός θα περέμενε μέσα ως την δευτέρα....

  2. ole avatar
    ole 13/10/2013 12:42:16

    Αυτά είναι τα βραχιολάκια του Σαββατοκύριακου που έγραφαν δεξιά και αριστερά;
    (Κανονικά βέβαια ο Πεπόνης είναι αυτός που έπρεπε να καταθέσει μήνυση στον "δημοσιογράφο")

  3. ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ avatar
    ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 13/10/2013 20:56:51

    Ωραιος ΠΑΣΟΚΟΣ....ο κ.Παπαχρήστου.....αφού πέρασε...καλά όλα τα χρόνια με το ΠΑΣΟΚ.μας παραδίδει και μαθήματα........

  4. ΦΒΚ avatar
    ΦΒΚ 13/10/2013 22:33:06

    Ο Καμμένος είτε δεν έχει καταλάβει τίποτε από τις μπουνιές και τις κλωτσιές που έφαγε από τους «συντρόφους του» στο Κερατσίνι, είτε του έχει πειραχτεί λόγω ο εγκέφαλος από το ξύλο.

    Τώρα για τον υπάλληλο του Σταύρακα τι να πεις...

  5. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 13/10/2013 23:26:32

    καμμένος όνομα και πράγμα! Ποιοί γελοίοι μπορούν να ψηφίζουν Καμμένο;

  6. Tassos avatar
    Tassos 14/10/2013 11:35:12

    Από αυτά που καταγγέλει πάντως ο Παπαχρήστος ο Χ'Νικολάου εκτίθεται. Είναι δυνατόν να λέει ότι δεν ξέρει τον Μπαρλά και να τον έχει ...διευθυντή στο real.gr? Θα μας τρελλάνει?

  7. ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ avatar
    ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 14/10/2013 17:31:16

    ΟΙ μεγαλοπασόκοι...έχουν ...πρόσωπο....ακόμη....