18/04/2013 13:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν πέρασε στους φορτηγατζήδες για τον "δρακουλιάρη"οδηγό

To διαφημιστικό σποτ της "Airfasttickets" με τίτλο "Καρπάθια" θα συνεχίσει να προβάλλεται, δεδομένου ότι η προσφυγή της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) απορρίφθηκε από την πρωτοβάθμια επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, η πρωτοβάθμια επιτροπή "ομόφωνα έκρινε ότι τόσο το σενάριο, όσο και η δημιουργική απόδοση του, παρουσιάζουν ένα χαρακτήρα φανταστικό, με τρόπο εμφανώς υπερβολικό, μη ρεαλιστικό και χιουμοριστικό".

"Κατά συνέπεια δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι από την κρινόμενη επικοινωνία είναι πιθανό να αποδοθούν από τους καταναλωτές χαρακτηριστικά και συγκεκριμένες συμπεριφορές στους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών, ούτε να δημιουργηθούν λανθασμένες και προσβλητικές εντυπώσεις συνολικά για τον κλάδο των αυτοκινητιστών". καταλήγει η απόφαση της επιτροπής.

Όσον αφορά στο πρώτο διαφημιστικό σποτ με τον τίτλο "Που Πάει το Αγόρι", υπήρχε βεβαίως αντίδραση και προσφυγή από την ομοσπονδία των οδηγών φορτηγών, αλλά η επιτροπή δεν συζήτησε επί του συγκεκριμένου σποτ, καθώς είχε ήδη αποσυρθεί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΜ avatar
    ΚΜ 18/04/2013 14:06:31

    Τουλάχιστον, αναφορικά με την πρώτη διαφήμιση, δόθηκε η ευκαιρία στους φορτηγατζήδες να κλωτσήσουν (για λογαριασμό όλων μας) το σάπιο ξόανο της πολιτικής ορθότητος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.