#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/01/2013 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βραβείο κωλοτούμπας για την Ελευθεροτυπία



Βραβείο κωλοτούμπας για την «Ελευθεροτυπία» που ενώ βροντοφώναζε προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θα έμπαινε στην περιπέτεια των προσφορών και ότι και καλά θα παρείχε μόνο ποιοτικό δημοσιογραφικό προϊόν, ξεκίνησε το χορό των δώρων αρχής γενομένης από το CD της ταινίας «Αν...» όπως αυτή επιλέχθηκε από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη.

Το γεγονός ξένισε κάποιους και συνάντησε αντιδράσεις και στον Νέο Κόσμο ενώ οι φωνές έφθασαν έως και τον σταθμό του μετρό. Σημειωτέον ότι η «Κυριακάτικη» πούλησε κοντά στις 32.000 φύλλα την πρώτη Κυριακή της επανακυκλοφορίας της ενώ την  προηγούμενη Κυριακή η κυκλοφορία της ήταν 25.000 φύλλα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/01/2013 22:08:46

    Φασιστικές συκοφαντίες! Σε λίγο θα μας πείτε πως η... ναυαρχίδα (μην κόψει κανένας φασίστας το "ναυ"!) της δημοκρατικής ενημέρωσης πέταξε τους εργαζόμενούς της στο δρόμο απλήρωτους!

  2. Tassos avatar
    Tassos 28/01/2013 22:24:15

    Και ο Χ'νικολάου έλεγε όταν πρωτοέβγαλε την real ότι δεν θα κάνει ποτέ προσφορές και μάλιστα ειρωνεύονταν όσους κάναν και τώρα έχει μετατρέψει την εκπομπή του σε ντελάλη για τις κυριακάτικες προσφορές.

    • Ψηφοκράτης avatar
      Ψηφοκράτης @ Tassos 29/01/2013 00:57:11

      Τους μασαζοκορσέδες του ζούγκλα ζηλεύει!

  3. The Camel avatar
    The Camel 28/01/2013 23:42:34

    Η Ελλάδα είναι η μοναδική χωρα στη Δύση που επιτρέπει σε μια χρεοκοπημένη εκδοτική επιχείρηση να ξαναβγάζει εφημερίδα, χρησιμοποιώντας νομικά τρίκ, αν και χρωστά δεδουλευμένα και αποζημειώσεις στο προσωπικό της.

    Επομένως, η κολοτούμπα δεν εκπλήσσει. Ο πνιγμένος ( στις κυκλοφορίες) απο τα μαλλιά πιάνεται.

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/01/2013 00:21:59

    Ενισχύστε την Εφημερίδα των Συντακτών. Ουσιαστική, καίρια, καλογραμμένη.

  5. tpe avatar
    tpe 29/01/2013 06:44:29

    E?

  6. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar