#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/06/2011 16:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τέρμα τα … γούστα στην Ολλανδία



Όσοι «θεριακλήδες» έβρισκαν καταφύγιο στην Ολλανδία, θα πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν.

Ο ελεύθερος ναρκω-τουρισμός τελειώνει.

Η ολλανδική κυβέρνηση σχεδιάζει να απαγορεύσει στους τουρίστες, και γενικά στους αλλοδαπούς, να απολαμβάνουν τη κάνναβή τους στα διάσημα καφέ της χώρας.

Η κυβέρνηση συνασπισμού ανακοίνωσε πως ετοιμάζει νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο τα εν λόγω καφέ θα μετατραπούν σε ιδιωτικές λέσχες, και η είσοδος θα επιτρέπεται μόνο σε μέλη. Μέλος όμως θα μπορεί να γίνει μόνο όποιος είναι πάνω από 18 ετών, και έχει την ολλανδική υπηκοότητα.

Το νομοσχέδιο στηρίζεται και από το ακροδεξιό κόμμα του Geert Wilder.

Σύμφωνα με τους υπουργούς Δικαιοσύνης και Υγείας, χρειάζεται να μπει τέλος στη πολιτική «ανοιχτών θυρών» που ισχύει στα καφέ που σερβίρουν χασίς και μαριχουάνα, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα της εγκληματικότητας και της διακίνησης ναρκωτικών που πλήττει τη χώρα.

Όπως ανακοινώθηκε, η απαγόρευση διάθεσης κάνναβης στους ξένους θα ξεκινήσει να ισχύει σε μερικούς μήνες από σήμερα, αρχής γενομένης από τις νότιες περιοχές της χώρας, πριν επεκταθεί σε ολόκληρη την Ολλανδία. Σημειώνεται ότι μόνο στο Άμστερνταμ υπάρχουν 220 τέτοια καταστήματα, πολλά εκ των οποίων άρχισαν ήδη να βάζουν λουκέτο.

S.A.-Los Angeles Times

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 13/06/2011 16:22:10

    Τζίφος το πρόγραμμα τελικά.
    Η νομιμοποίηση δεν έλυσε κανένα πρόβλημα.

    • Dora avatar
      Dora @ Orestios 13/06/2011 20:45:24

      Φυσικα οχι.Το προβλημα λυνεται οταν ο ανθρωπος κατανοησει ποιος ειναι και ποιος ειναι ο σκοπος του πανω στην γη...αλλα αυτα βεβαια ειναι για τους πολλους δυστυχως ψιλα γραμματα.

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/06/2011 16:29:24

    Σε λίγο ΓΑΠ και ΠΑΠΑΚ θα δώσουν άδειες χασισοποτείων με το πρόσχημα ότι καταπολεμούν την φοροδιαφυγή των Ζωνιανών.
    Όνειρο του Γιώργου η νόμιμη καλλιέργεια φούντας σε γλάστρες.

    Πίνε κόσμε, να «ξεφεύγεις» από τα προβλήματα.
    Αντί να μάς κυνηγάς.

  3. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/06/2011 16:31:31

    Τιραμόλα, σού κλεισαν το σπίτι...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Προφήτης 13/06/2011 23:42:52

      Τώρα που το 'πες, ρε σεις που είναι αυτή η ψυχή;

  4. kiki avatar
    kiki 13/06/2011 16:42:35

    Για τους παιδοφιλους , υπαρχει καμμια απαγορευση?

    • Dora avatar
      Dora @ kiki 13/06/2011 20:46:02

      Κικη,ΟΧΙ

  5. Tasos avatar
    Tasos 13/06/2011 16:51:10

    Εισαι ασχετος...ζω αμστερνταμ για 5 μηνες καθε χρονο λογο της δουλειας μου....

    1)Δεν υπαρχει εγληματικοτητα στην ολλανδια,περπατας 4 το πρωι στο πιο σκοτεινο δρομακι του αμστερνταμ και δεν φοβασε σε καμια περιπτωση!!!

    2)Δεν υπαρχει διακινηση!!!!! Ειναι νομιμα τα παντα,σε υπεροχα μαγαζια που πινεις το καφεδακι σου,και καπνιζεις οτι θες ΕΣΥ και οχι οτι σου επιβαλει το κρατος,ΠΧ Camel,malboro με το ζορι ktl...Στο πνευμονι μου αγά δε θα βαλω!

    3)Η αμερικανοι απο τις αρχες του αιωνα κυνηγανε την ελευθερη χρηση της κανναβης(ασχετα αν τη χρησιμοποιει ο ανθρωπος σε ολες για ολες χρησεις τα τελευταια 3.000 χρονια το λιγοτερο) διοτι απλα ειναι αυτοι οι ιδοι που ελεγχουνε τα βαρια ναρκωτικα παγκοσμιος(ηρωινη,κοκκαινη,lsd,χαπια ecstasy κτλ).

    4)''γνωρίζουμε ότι είχε αρχίσει να καλλιεργείται 3.000 χρόνια προ Χριστού και αναφέρεται και από τον Ηρόδοτο, ακόμη και σήμερα δεν έχουμε καταφέρει να συμφωνήσουμε σχετικά με το πώς πρέπει να χρησιμοποιείται. Από πολλούς έχει δαιμονοποιηθεί κυριολεκτικά, ενώ είναι γνωστό ότι έχει φαρμακευτικές ιδιότητες και επιπλέον μας βοήθησε να καταλάβουμε βασικές λειτουργίες του σώματός μας!
    Για το γλαύκωμα στα μάτια, για την επιληψία, για να μαλακώσουν οι κάθε είδους πόνοι, κόντρα στις παρενέργειες της χημειοθεραπείας και για να νιώσουν καλύτερα οι ασθενείς από AIDS, ως και για τη νευρική ανορεξία, έχει προταθεί η ινδική κάνναβη. Για να χρησιμοποιείται σαν κανονικό γιατρικό δηλαδή και να πάψει να θεωρείται μια ουσία υπό διωγμόν.''

    * Οι σπόροι του έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και μεγάλη θρεπτική αξία αλλά καθόλου ψυχοτρόπες ουσίες και δεν «φτιάχνεσαι» με αυτούς. Θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τη σόγια αν το επέτρεπαν οι Αμερικανοί.

    * Είναι ανθεκτικό φυτό και απαιτεί λίγο νερό, ενώ δίνει πολύ γερά νήματα για ρούχα ή για σχοινιά.

    * Περιέχει περισσότερες από 60 ουσίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για φαρμακευτικούς σκοπούς.

    * Το αλκοόλ είναι πολύ πιο επιλήψιμη ουσία για τον ανθρώπινο οργανισμό - και σε σχέση με τη συμπεριφορά των οδηγών και την πρόκληση ατυχημάτων - αλλά μόνο αυτό διακινείται ελεύθερα. Το αλκοόλ δημιουργεί τοξίνες στον εγκέφαλο, ενώ η κάνναβη όχι.

    * Ανήκει στις ουσίες που δεν προκαλούν εξάρτηση και είναι μη τοξικές (άρα και όποιοι κάνουν χρήση δεν θα έπρεπε να αποκαλούνται τοξικομανείς).

    * Μια έκθεση που συντάχθηκε για λογαριασμό της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας το 1995 και δεν γνώρισε μεγάλη δημοσιότητα παρουσιάζει την κάνναβη να συνεπάγεται λιγότερους κινδύνους σε σχέση με το αλκοόλ, τον καπνό και τις οπιούχες ουσίες.

    Οσοι δεν συμφωνούν με την ελεύθερη χρήση αναφέρουν ότι:

    * Δημιουργεί παραισθήσεις και σε περίπτωση ελεύθερης χρήσης θα είναι δύσκολο να ελεγχθούν οι οδηγοί, με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα ατυχήματα.

    * Η παρατεταμένη χρήση προκαλεί ανώμαλη διαίρεση των κυττάρων με αποτέλεσμα σοβαρές κληρονομικές ατέλειες. Ο Ακίρο Μορισίμα, ειδικός στην επίδραση των ψυχοτρόπων ουσιών στη δομή του κυττάρου, θεωρεί ότι η κάνναβη κάνει μεγαλύτερη ζημιά στο DNA ακόμη και από την ηρωίνη.

    * Ενα τσιγάρο με κάνναβη περιέχει δέκα φορές περισσότερη πίσσα απ' ό,τι ένα συνηθισμένο τσιγάρο. Επιπλέον είναι βέβαιο πως οποιαδήποτε ουσία καπνίζεται προκαλεί ζημιά στους πνεύμονες.

    * Υπάρχει η άποψη ότι προκαλεί ελάττωση στην παραγωγή σπέρματος και η βεβαιότητα ότι επιφέρει ορμονικές διαταραχές στις γυναίκες.

    * Τα έμβρυα των μητέρων που κάπνιζαν κάνναβη στη διάρκεια της εγκυμοσύνης παρουσιάζουν πιο συχνά μαθησιακές δυσκολίες, υπερκινητικότητα, έλλειψη συγκέντρωσης, αντικοινωνική συμπεριφορά.

    * Προκαλεί δυσκολίες στη συγκέντρωση της προσοχής και δυσλειτουργία της μνήμης.

    * Επειδή πρόκειται για απαγορευμένη ουσία η προμήθειά της φέρνει τον χρήστη σε επαφή με παράνομα κυκλώματα και αυτό έχει και άλλες δυσάρεστες συνέπειες.

    Κλεινοντας να πω το εξης.
    Ολα τα περιπτερα-ψιλικατζιδικα της Ελλαδος ,απο τη μια ακρη στα βορεια,εως το πιο απομακρυσμενο χωριουδακι τις Κρητης,πουλανε ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ....Μιλαμε για εκκατομυρια πακετακια καθε μηνα...ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ? ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΝΝΑΒΗΣ,καθως οποιος καπνιζει καπνο γνωριζει οτι χρησιμοποιουντε μικρα χαρτακιαγια αυτο.

    Αρα εχουμε εκατονταδες χιλιαδες ελληνες που παρα την απαγορευση και το κυνηγητο συνεχιζουνε να καπνιζουνε συστηματικα ινδικη κανναβη και φυσικα θα συνεχισουνε οπως και τα προηγουμενα 3.000 χρονια.

    Το κρατος συνεχιζει να τραβαει στα κρατητηρια, και στους εισαγγελεις ενα ανθρωπο ο οποιος μπορει να ειναι 40 χρονων,να εχει στη μια τσεπη 3 πακετα Camel(δηλαδη 75 τσιγαρα) και στην αλλη 1 τσιγαρο με 0,5 γραμ ινδικη κανναβη.... Αλλα τοσα θα μπορουσα να γραψω για την κοροιδια αυτη αλλα ειναι ωρα να πιω το καφεδακι μου με ενα τσιγαρακι!

    Στην Υγεια σας!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Tasos 13/06/2011 17:06:04

      Η κλασικοί προπαγάνδα των αμόρφωτων

      • Tasos avatar
        Tasos @ Orestios 13/06/2011 18:09:51

        Aμορφωτος εισαι εσυ που καθεσε στο κλουβακι σου στην Ελλαδα και εχεις αποψη τη συμβαινει στην Ολλανδια,ξερολα ελληνα....Btw ειμαι τοσο αμορφωτος που στα 27 μου με καλεσε η μεγαλυτερη φαρμακευτικη εταιρεια της Ολλανδιας να εργαστω στο Τμημα Μοριακης Βιολογιας και Γενετικης ...Αντε γεια!

        • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
          Ρομπέν το Γκαρσόν @ Tasos 13/06/2011 18:27:45

          Τάσο, όταν σε κάλεσαν οι φαρμακοτρίφτες, ήσουν μαστουρωμένος;
          Τι σπόυδασες; Φουντολόγος;

          • Tasos avatar
            Tasos @ Ρομπέν το Γκαρσόν 13/06/2011 19:35:52

            Χαχαχα....Γελασαμε και σημερα!

            Σπουδασα κατι που θα μπορουσες να το πεις εν μερη και ''φουντολογια''αν ετσι σου ειναι ευκολο να το καταλαβεις, καθως τοσο βαθια μεσα στο φυτο μονο εγω μπορω να εισθελθω μεσω της μοριακης αναλυσης που κανω στο εργαστηριο.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Tasos 13/06/2011 21:21:00

            τυχερέ άνθρωπε, έκανες το χόμπι σου επάγγελμα!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Tasos 13/06/2011 18:39:38

          Ενδιαφέρον. Ξέρεις να μας πεις τι είναι αυτή η ιστορία της κλωνοποίησης αγελάδας με ανθρώπινο γονίδιο;

          Τι όψη και χαρακτηριστικά θα έχει ο κλώνος αυτός;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ αλλενάκι 13/06/2011 18:40:50

            Πάγκαλου...

        • Κωνσταντίνος avatar
          Κωνσταντίνος @ Tasos 13/06/2011 18:55:25

          Τασσο ειμαι και εγω κατοικος Ολλανδιας, νεος και σπουδαγμενος. Και εγκληματικοτητα υπαρχει στην Ολλανδια (οχι τοση οση στην Ελλαδα μιας και εκει δεν εχουν Αλ Σαλεχ και Καμμινη να κανουν τον νταβα των λαθρο) και προβλημα με την διακινηση. Συγκεκριμενα προσφατα εφαγε τριμηνη φυλακιση και 120.000 ευρω προστιμο ενας τυπας που πηδηξε απο το παραθυρο οντας μαστουρωμενος και προσγειωθηκε πανω σε εναν Βραζιλιανο. Του οποιου του εσπασε την σπονδυλικη στηλη και θα ειναι για μια ζωη αναπηρος. Να πω εδω οτι οι τουριστες που πηδανε απο τα μπαλκονια ειναι γνωστο φαινομενο στο Αμστερνταμ και οχι εξαιρεση.

          Ειδικα στο Νοτο, στο Φενλο και σε αλλους δημους στα συνορα με την Γερμανια, οι ιδιοι οι δημαρχοι κλεινουν το ενα μαστουροκαφε μετα το αλλο γιατι οι κατοικοι τα εχουν δει ολα με τις μαφιες διακινησης. Συνεχεια βγαινουν στις ειδησεις ανακοινωσεις της αστυνομιας για κλεισιμο του Χ τεκε στα συνορα επειδη ο ιδιοκτητης βρεθηκε να επεξεργαζεται και να διακινει πολλαπλασια ποσοτητα κανναβης απο αυτην που του επιτρεπει ο νομος. Αυτες τις ειδησεις δεν τις διαβαζεις Τασσο;

          Στην τελικη δεν καταργησανε την χρηση. Καταργησανε την δυνατοτητα στον καθε ανωριμο μπουλη να ερχεται να φουμαρει στην χωρα τους. Βαρεθηκαν με αλλα λογια να βλεπουν τον τοπο τους να γινεται χωρος συγκεντρωσης για το καθε τζανκι. Σε αρεσει τοσο πολυ η φουντα; Γινε Ολλανδος. Κανενας δεν σε κραταει.

          • Dora avatar
            Dora @ Κωνσταντίνος 13/06/2011 20:50:46

            Κωνσταντινε,σωστα ολ'αυτα,αλλα οι τουριστες που πηδανε απ' τα παραθυρα παιρνουν τα περιφημα μανιταρια,διαβαζα στην φολκσκραντ και τρελλαμενοι στο γελιο και στην καλη χαρα,σαλταρουν απ' οπου βρουν.

          • Κωνσταντίνος avatar
            Κωνσταντίνος @ Dora 13/06/2011 21:40:52

            Εχεις δικιο Ντορα, ειναι οντως τα μανιταρια. Με το νεο νομο φυσικα και αυτα θα ειναι κομμενα για τους τουριστες ;) Και εσυ στην Ολλανδια βρισκεσαι;

          • Dora avatar
            Dora @ Κωνσταντίνος 14/06/2011 23:58:22

            Ναι εδω και χροοοοοοονια!!!!!
            Εσυ πως τα περνας εδω?

          • 0ldy avatar
            0ldy @ Dora 14/06/2011 18:26:59

            Μια φορά συνέβει αυτό από Γαλλίδα τουρίστρια που είχε μπλέξει μανιτάρια με παράνομο MDMA. Να τα λέτε όλα.

          • Dora avatar
            Dora @ 0ldy 14/06/2011 23:59:08

            Καλα, δεν ειχα εμβαθυνει και τοσο...

        • Orestios avatar
          Orestios @ Tasos 13/06/2011 19:02:12

          Παρά την εργασιακή σου κατάρτιση εξακολουθείς να παραμένεις αμόρφωτος Τάσος. Αυτό δείχνουν τα γραφώμενα σου.
          Και επειδή είσαι μοριακός βιολόγος δεν σημαίνει ότι γνωρίζεις την φαρμακοδυναμική ή την φαρμακοκινητική των ουσιών.
          Για τεχνίτης ίσως και να είσαι καλός, όχι όμως και να παίζεις τον γιατρό εδώ μέσα, που είναι καταλληλότερος να απαντήσει.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Tasos 13/06/2011 17:14:33

      Άιντε λα φουμέντο
      και μαστουριόρε
      με τε γκομενέτε ο ντεκέ
      και η Αγγέλω πατημέντω
      φλόκο ντ' αργιλέ

    • gloup avatar
      gloup @ Tasos 13/06/2011 18:36:06

      καλή εταιρεία, προσφέρει και το καλάμι δωρεάν

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Tasos 13/06/2011 21:55:31

      Τις καλημέρες μου στο Melkweg ή μήπως έκλεισε; Να πηγαίνεις εκεί για καφέ.

      ...1)Δεν υπαρχει εγληματικοτητα στην ολλανδια...
      Τον Ολλανδό σκηνοθέτη Τεο Φαν Χοχ δεν τον μαχαιρώσανε και πέθανε πριν κάτι χρόνια;

      Αλλά για να μην λέω μακάβριες ιστορίες γάλλος φίλος μου με την Γιαπωνέζα γυναίκα του περπατούσαν αμέριμνοι στα κανάλια του Αμστερνταμ όπου ξαφνικά κάτι μαγκρεμπίνοι έκλεψαν την τσάντα της γυναίκας του.

      Όπως ακριβώς κάνουν οι ίδιοι κατά Ακρόπολη μεριά εδώ. Δεν λέω ήταν τυχεροί που δεν πήγαν όπως ο Φαν Χοχ, ούτε τους κτύπησαν όπως χτυπάνε τις γυναίκες στα μέρη μας για να τους πάρουν μια χρυσή καδένα αλλά μέχρι την μη εγκληματικότητα που λες έχει κάποια απόσταση.

      ...χαπια ecstasy...

      Εδώ είσαι τελείως αδιάβαστος και κριμα που κάνεις και τον πονηρό.

      Το έκστασι το κινεί η Ισραηλινή Μοσσάντ, και μάλιστα έχει ολόκληρο εργοστάσιο επεξεργασίας στην Ολλανδία. Είναι πολύ φίλοι με τον ευγενικό αλλά και πολύ τσιγγούνη λαό της Ολλανδίας το κράτος του οποίου δεν καταδέχτηκε ποτέ να ζητήσει συγγνώμη από τους λαούς των αποικιών στις οποίες είχε εγκατασταθεί για την καταπίεση αλλά και τα προβλήματα που του δημιούργησε κατά τον Β΄ΠΠ.

      "According to a report issued in 2003 by the U.S. State Department, Israel is at the center of international trafficking in Ecstasy .
      Haaretz
      Sat., November 13, 2004 Cheshvan 29, 5765"

      • Dora avatar
        Dora @ Κοντη Λιζα 15/06/2011 00:01:32

        Λιζα,ΠΟΛΥ τσιγγουνη λαο,μα ΠΟΛΥ τσιγγουνη λεμε!!!!
        Αν σου πω ιστοριες,δεν θα πιστευεις στα ματια σου.

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 13/06/2011 17:22:17

    το χασις κλπ απαγορευεται στην ολλανδια,,με το νομο..απλα υπαρχει ανοχη και ελαστικοτητα του νομου..

    πουθενα δεν ειναι νομιμα τα ναρκωτικα,,εκτος του τσιγαρου βεβαια..

    • Tasos avatar
      Tasos @ Aggelos 13/06/2011 18:13:07

      Ειναι απολυτα νομιμη η χρηση κανναβης στην ολλανδια σε συγκεκριμενους χωρους(coffe shops η στο σπιτι σου)καθως και μπορεις να εχεις πανω σου εως 4-5g χωρις κανενα προβλημα.

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Tasos 13/06/2011 18:28:47

        Για αυτό πας εκεί κάθε τόσο;

        • Tasos avatar
          Tasos @ Ρομπέν το Γκαρσόν 13/06/2011 19:28:27

          Δουλευω εκει,δεν κανω χαβαλε

  7. Δήμος avatar
    Δήμος 13/06/2011 18:13:26

    Το νομοσχέδιο είναι καταδικασμένο λόγω ΕΕ. Δεν μπορεί να απαγορεύσει κάποιος σε οποιονδήποτε να είναι μέλος μιας λέσχης, λόγω υπηκοότητας. Το πολύ να απαγορεύσουν στους εκτός ΕΕ, αν όμως δεν ζούνε μόνιμα εκεί.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δήμος 13/06/2011 18:39:37

      Το πολύ πολύ, όλα τα χαρμάνια να κανουν αίτηση για ολλανδική υπηκοότητα επικαλούμενοι το άσυλο του χασικλή.
      Τάσο, εσύ έκανες αίτηση;

      • gloup avatar
        gloup @ Strange Attractor 13/06/2011 18:46:48

        ο Τάσος έχει κάνει αίτηση στο opengov για σύμβουλος

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 13/06/2011 19:04:20

        lol

      • Tasos avatar
        Tasos @ Strange Attractor 13/06/2011 19:32:25

        Δεν εκανα αιτηση αγαπητε...πριν 7 χρονια με καλεσανε επισημα να δουλεψω,δεν μου κανανε χαρες...μαλλον χαρη τους κανω εγω.

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ Strange Attractor 13/06/2011 19:50:11

        Οποιοαδήποτε υπηκοότητα χώρας-μέλους της ΕΕ και να έχει κάποιος, είναι το ίδιο.Το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι να απαγορεύσουν στους εκτός ΕΕ.

        • Dora avatar
          Dora @ Δήμος 13/06/2011 20:54:14

          Ετσι ειναι Δημο.Τις προαλλες κατι βελγοι ηρθαν για χασισι,ξεχασαν το μωρο τους μεσα στ'αυτοκινητο και το βρηκαν πνιγμενο απ' τον εμετο του....Σχεδον καθε μερα τ'ακους αυτα εδω.

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/06/2011 19:12:18

    ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΖΟΓΕΛΟΥΝ ( ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ) ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ ΚΙ ΑΙΤΙΑΣ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ; Ή Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ: ΄΄ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΝ΄ΟΛΑ Τ΄ΑΛΑΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΧΑΡΜΑΝΙΑ...΄΄

    • Tasos avatar
      Tasos @ ΕΥΑ 13/06/2011 19:39:55

      Επειδη ειναι τελειως παιδιαστικο το ερωτημα θα απαντησω το ιδιο παιδιαστικα...

      Γιατι αφηνουν το αλκοολ ελευθερο(ουισκι,βοτκα,κρασι) εφοσον αποδεδειγμενα εχει καταστροφικες συνεπειες για τον ανθρωπο?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Tasos 13/06/2011 19:50:58

        Σαν να ρωτάς γιατί να κυνηγάμε τους κλέφτες, αφού υπάρχουν παιδάκια που πεινάνε στο Ουζουμπούρου;
        'Ετερον το κότερον!
        (Πάντως, όσο επιστημονικό δίκιο και να έχεις, οι χασικλήδες είναι χασικλήδες, και αποτελούν μάστιγα με πολλές παρεπόμενες παρενέργειες).

        • 0ldy avatar
          0ldy @ Strange Attractor 13/06/2011 20:22:34

          Με τέτοια μυαλά, όσο κοινωνικο-ιστορικό δίκιο και να 'χεις ως ψηφοφόρος σε πολλά, η συντηριτική δεξιά θα αποτελεί πάντοτε παρένθεση και δεν θα μπορεί να ριζώσει ως κυβέρνηση γιατί δεν ξέρει σε ποιά θέματα πρέπει και οφείλει να χαλαρώνει. Αποτέλεσμα αυτού είναι να δίνεις όλο το γήπεδο ελεύθερο στην αριστερά να σε καπελώνει εκεί που δεν υπάρχει λόγος.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ 0ldy 13/06/2011 21:13:49

            Η δεξιά, που παρεμπιπτόντως κυβερνούσε επί αιώνες, παρέδωσε το γήπεδο στην αριστερά διότι πολύ απλά το κοινωνικο, οικονομικό, και πολιτικό της σύστημα βασίζονταν στην εκμετάλλευση του ανθρώπου. Καμία σχέση με μπάφους και ...ενέσεις.
            Ποιος γνήσιος αριστερός (Κνίτης, Σταλινικός, Τροτσκιστής, ρεβιζιονιστής, Μαοικός, κλπ) θα έμπλεκε με μπάφους;
            Μπερδεύεις (όπως πολλοί) την αριστερά με τα κακέκτυπά της.

          • 0ldy avatar
            0ldy @ Strange Attractor 13/06/2011 21:22:31

            Εσύ δεν ξέρεις γνήσιους αριστερούς να πίνουν αλκοόλ ή μπάφους; Αν πίνει ή το ένα ή το άλλο τον βαφτίζεις ιμιτασιόν; Είναι κριτήριο αξιολόγησης ψηφοφόρου και ανθρωπολογική ποιοτική στάθμιση αν κάποιος που και που θέλει να ξεφεύγει για λίγο; Ταυτίζεις την χρήση με την κατάχρηση για να σου βγεί το σκεπτικό, για ένα θέμα το οποίο για 'σένα άφορα καθαρά το πεδίο της αισθητικής. Αλλά παρεμπιπτόντως δεν γνωρίζω κανέναν άνθρωπο που πίνει αλκοόλ ή καπνίζει μπάφους χωρίς να κάνει κατάχρηση, που να αποτελεί αισθητική παραφωνία εντός του κοινωνικού ιστού.

      • Dora avatar
        Dora @ Tasos 13/06/2011 20:56:54

        Τασο μου,αυτη ειναι η καλυτερη ερωτηση που εκφραστηκε ποτε.
        Τρια ειναι τα σκληρα ναρκωτικα,η ηρωινη,η κοκαινη και το αλκοολ,μαθαινα εγω στην σχολη.
        Τα θυματα του αλκοολ ειναι αμετρητα παντου και απ' οτι ακουω ουτε κι η Ελλαδα παει πισω πια...

      • Κωνσταντίνος avatar
        Κωνσταντίνος @ Tasos 13/06/2011 21:43:58

        αυτη ειναι η κλασσικη ατακα χασικλη - παυλα- διακινητη σαν αυτους που προωθουν μαυρο στα ελληνικα πανεπιστημια. και εσυ αναρωτιωσουν: "γιατι αυτος κοπτεται τοσο πολυ;" Απαντηση: γιατι εχει προσωπικο όφελος.

        • 0ldy avatar
          0ldy @ Κωνσταντίνος 13/06/2011 22:11:14

          Τι είπες τώρα, από που ξέφυγες εσύ?
          Το αριστερό πρήξιμο στα συκώτια που έχετε υποστεί τα τελευταία 40-60 χρόνια, μερικοί από εδώ σας οδηγεί σε τυφλή δίψα για κοινωνική ρεβάνς. Και ερχόμενοι στα πράγματα, τον κύριο κορμό της κοινωνίας θέλετε να αποτελούν εσείς και οι κολλητοί σας, με όσους «σας τη σπάνε» να βρεθούν στο περιθώριο. Δεν επιθυμείτε δικαιοσύνη και ισορροπία για όλους, αλλά θέλετε μια κοινωνία που να αποτελείται αν θα ήταν δυνατόν μόνο από τους καταδρομείς του Κρανιδώτη.
          Από την ενοχή άμυνα ο κεντροδεξιός και δεξιός χώρος έχει περάσει στην επιθετική και αυτό είναι καλό για όλους μας. Πολλές φορές όμως στα λεπτά ζητήματα χάνετε την μπάλα τελείως και μένετε με το χάχανο, τις χοντράδες και τους φθηνούς εξυπνακισμούς στο χέρι.

  9. 0ldy avatar
    0ldy 13/06/2011 19:32:36

    Επειδή ο μπάφος έχει ταυτιστεί με τον αριστερίζοντα νεολαίο (οι νοικοκυραίοι χασικλήδες είναι είδος προς εξαφάνιση), υπάρχει πάντα αυτό το αντανακλαστικό από πλευράς όλων σας. (Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με την ομοφυλοφιλία, σε άλλο βαθμό και επίπεδο τηρουμένων των αναλογιών). Εμφανίζεται κάποιος με μια αράδα επιχειρημάτων και επιτίθεστε σαν τα κοράκια όλοι –και μάλιστα άνευ επιχειρημάτων- δήθεν πως κόπτεστε για την υγεία των χρηστών. Ακόμα και απολύτως κανένα αρνητικό να μην είχε αυτή η ουσία στον οργανισμό, πάλι θα ξινίζατε γιατί αυτό που σας χαλάει στην πραγματικότητα είναι η ταύτισή του με τη μαστούρα που βιώνει για λίγο ο χρήστης, ενώ εσείς φαντασιώνεστε στις ονειρώξεις σας «πολίτες-οπλίτες» που πρέπει να έχουν τον εγκέφαλο σε επιφυλακή γιατί έτσι σας γουστάρει. Κι αν είναι να δώσει λίγο λάσκα να το κάνει μόνο με οινόπνευμα. Στο οινόπνευμα βέβαια δεν δέχεστε να σταματήσει η χρήση, ελέω παρατηρούμενης κατάχρησης από αρκετούς, εκεί αλλάζετε το δίσκο και την οπτική καθ’ όπως σας βολεύει.

  10. sam avatar
    sam 13/06/2011 20:41:10

    Φίλε Τάσο, όπως βλέπεις δεν αξίζει να δίνεις συνέχεια στο θέμα. Αυτά που είπες στην αρχή ήταν υπεραρκετά για να καταλάβει κάποιος που του κόβει λίγο τι συμβαίνει.
    Μόνο ο Κωνσταντίνος (και αυτός κάτοικος Ολλανδίας) θέλει να πει κάτι αλλά δεν καταλαβαίνω τι....το ότι πηδάνε από τα παράθυρα, προσωπικά μάλλον μανιτάρια μου φέρνει παρά κάνναβη. Μήπως εννοείς ότι είσαι εναντίον της κατάχρησης? Σε αυτό πιστεύω ότι συμφωνούμε όλοι. Το θέμα είναι για την χρήση της...
    Τέλος, πιστεύω ότι πρέπει να επισημάνουμε την διαφορά του skunk από το χόρτο. Στην Αγγλία που έζησα 4 χρόνια θυμάμαι ότι το skunk ήταν class A ουσία σε αντίθεση με το χόρτο που ήταν class C.

  11. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 13/06/2011 21:01:23

    Τasos, ειναι αληθεια η οχι οτι η φαρμακολογικη δραση της ινδικης καναβης ειναι ιδια με του αλκοολ; Εισαι φαρμακοποιος η μοριακος βιολογος; Ποιες ουσιες χαρακτηριζονται ναρκωτικες; Μηπως οσες προκαλουν εξιν και τοξικομανιαν;Η ινδικη καναβη απο ποτε δεν συμπεριλαμβανεται σε αυτες;

    • Tasos avatar
      Tasos @ Μυρσινη 14/06/2011 15:34:01

      Mοριακος βιολογος ειμαι βασικα και δουλευω σε καποια projects στην Ολλανδια τα τελευταια 7 χρονια,σχετικα με την φαρμακευτικη κανναβη.
      Ηδη σε Καναδά , ΗΠΑ , Ισπανια, Ιταλια , έχει επιτραπει η χρηση της ως φαρμακο καθως προκυπτουν αμεσα η εμμεσα ευεργετικες ιδιοτητες για κάποιες μεγαλο αριθμο ασθενων οπως δειχνουνε και οι ερευνες μας.
      Ηδη το Sativex, με βάση την κάνναβη, εγκρίθηκε στην Αμερικη,με πολλα οφελη σε ασθενης με σκλυρηνση κατα πλακας,και συντομα περιμενουμε εγκριση και στην Ευρωπη,αν και ηδη κλινικες το εισαγωγουν κατα περισταση.

      Ανθρωπος που καπνιζει Ινδικη Κανναβη και πηδαει απο το παραθυρο ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!! Το πιθανοτερο για κατι τετοιο ειναι σοβαρα ψυχολογικα προβληματα, η χρηση παραισθησιογονων ουσιων, σε συνδυασμο με αλκοολ κτλ.

      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΝΝΑΒΗΣ....

      Ειναι τελειως αστεια τα περισσοτερα που διαβαζω, και ειναι φανερο πως υπαρχει αγνοια και σε επιστημονικο αλλα και σε κοινωνικο επιπεδο.

      Ιατρικα θα σου πω εν ταχυ την επικινδυνοτητα των ουσιων.

      1)ΑΛΚΟΟΛ
      2)ΗΡΩΙΝΗ
      3)ΚΡΑΚ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΕΣ ΜΕΘΑΜΦΕΤΑΜΙΝΕΣ
      4)ΚΟΚΑΙΝΗ
      5)ΚΑΠΝΟΣ (ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ)
      6)ΚΑΝΝΑΒΗ
      7)ΜΕΘΑΔΟΝΗ
      8)ΣΤΕΡΟΕΙΔΗ ΚΤΛ
      9)ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΚΤΛ

      Στην Αγγλια η ερευνα δηµοσιευθηκε στην Ιατρικη Επιθεωρηση «Lancet».,νομιζω το ειχε και θεμα στα Νεα.

      Δεν υπαρχει λογος να απανταω σε αυτονοητα πραγματα που εχουνε απαντηθει απο χιλιαδες μελετες ανα το κοσμο....

      Μπορω να κατσω τωρα εδω να κανω δεκαδες copy/paste ερευνες μα δεν υπαρχει λογος.

      Βασικος μου στοχος σε αυτα που γραφω δεν ειναι να παρουσιασω την κανναβη σαν κατι ''καλο'' αλλα θελω να μπορω να εχω το δικαιωμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ σαν ενηλικος ανθρωπος,να διαλεγω τη θελω να καπνισω(Camel η κανναβη) τι θα φαω και τι θα πιω....

      Θεωρω τρομαχτικο λαθος απο μερους της πολιτειας, κατι που στρεφετε στον εαυτο μου,να αποτελει για το κρατος ποινικο αδικημα...

      • Κωνσταντίνος avatar
        Κωνσταντίνος @ Tasos 14/06/2011 18:40:18

        Ιδου το προσφατο Ολλανδικο αρθρο που καθιστα σαφες οτι υπαρχουν και πηδηχτουλιδες που κανουν χρηση κανναβης:

        http://www.dutchnews.nl/news/archives/2011/06/hotel_room_jumper_jailed.php

        Αμα δεις στα σχολια βγαινουν μερικα γατακια σαν του λογου σου να πουν οτι δεν μπορει να παθει κατι τετοιο κανναβη και καπου εκει ερχεται καποιος να παρατηρησει οτι υπαρχουν περιπτωσεις ατομων με ψυχωτικο υποβαθρο που παθαινουν κρισεις απο το χασισι. Και αυτο δεν μπορεις να το ξερεις οτι πασχεις μεχρι να ρουφηξεις την πρωτη φουντα.

        Απο εκει και περα φιλε λες και πολλες αλλες κοτσανες. Πρωτον, η κανναβη, η μαριχουανα, η μορφινη, η μεσκαλινη και αλλα ναρκωτικα χρησιμοποιουνται στην ιατρικη για ατομα που εχουν καποια παθογενεια. Σωστο. Εχουν αυστηρα περιορισμενη ιατρικη χρηση για αναξιοπαθουντες. Αλλο ομως η χρηση ναρκωτικων στην ιατρικη και αλλα στην καθημερινοτητα. Καμμια σχεση το ενα με το αλλο. Ετερον εκατερον με την περιπτωση του 18χρονου που εχουν παρει τα μυαλα του αερα και νομιζει οτι ειναι ἑλευθερος" να βουλιαξει στην πρεζα. Αυτος δεν πασχει απο καποια ασθενεια που του προκαλει υπερβολικο πονο. Πασχει απο καλλο στον εγκεφαλο σαν και σενα. Αλλα δεν βρισκεται σε μια ιδιαζουσα περιπτωση που η ιατρικη του χορηγει βλαβερες ουσιες που του παρεχουν προσωρινο οφελος.

        "Βασικος μου στοχος σε αυτα που γραφω δεν ειναι να παρουσιασω την κανναβη σαν κατι ”καλο” αλλα θελω να μπορω να εχω το δικαιωμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ σαν ενηλικος ανθρωπος,να διαλεγω τη θελω να καπνισω(Camel η κανναβη) τι θα φαω και τι θα πιω…."

        Το ιδιο επιχειρημα μπορεις να χρησιμοποιησεις και για την ηρωινη. Πρεπει λοιπον η ηρωινη να αποποινικοποιηθει;

        Επισης, δειχνεις να το εχεις καβαλησει το καλαμι οταν αναφερεσαι στο επαγγελμα σου. Υποθετω οτι εισαι ενας απο εκεινους τους μαστεραδες του συρμου που βρηκαν μια δουλεια μεσω consultancy και το παιζεις φιρμα κατω απο την επωνυμια της εταιριας που σε προσελαβε για προτζεκτ. Εδω να επισημανω φιλε οτι η εταιρια που δουλευεις εχει προσλαβει και καθαριστριες, οι οποιες ομως δεν φερνουν σαν επιχειρημα το ονομα της εταιριας για να στηριξουν τις αποψεις τους για τα ναρκωτικα. Το οτι εισαι μοριακος βιολογος δεν μου λεει τιποτα σημερα που ολοι παιρνουν ενα πτυχιο με την σεσουλα. Οπως εσυ λες αυτα που λες, υπαρχουν δεκαδες χιλιαδες αλλοι μοιριακοι βιολογοι που κατεχουν το ιδιο αντικειμενο με σενα και εχουν εκ διαμετρου αντιθετες αποψεις. Οπως υπαρχουν γκει παπαδες, υπαρχουν και αλλοι "ἑπαγγελματιες" σαν και σενα που τα προσωπικα τους γουστα δεν εχουν συνοχη με το αντικειμενο της δουλειας τους.

  12. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/06/2011 21:05:26

    ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ OLDY... ΙΝΔΙΚΗ ΚΑΝΝΑΒΗ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΛΚΟΟΛ... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΙΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 2
    Υ.Γ THANKS S.A

  13. 0ldy avatar
    0ldy 13/06/2011 21:13:44

    Α δηλαδή όπως βλέπω αρκετοί δεν θα είχατε αντίρρηση να σταματήσει μέχρι και η κοινωνική ελευθερία της κατανάλωσης αλκοόλ να είναι νόμιμη, ώστε να καταπολεμηθεί (..?) η μάστιγα της μπέκρας η κύρωση του ήπατος. Και το λέτε τέτοιες χοντροκοπιές εντελώς απροσχημάτιστα. Πολύ μίσος ρε αδερφάκι μου. Λύσσα κακία.

  14. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 13/06/2011 21:55:53

    Ορέ Τasos ίντα πίνεις μωρέ κοπέλι και δεν κατέχεις πράμα από τη ζωή στη χώρα που βρωμάει το σκατό ( bull shit στη κυριολεξία !!! ) ?
    Δεν έχει λες εγκληματικότητα και όλοι πίνουν ωραία τα τσιγαράκια τους και το καφέ ? Κάτι τέτοια διαβάζουν τα χαρμάνια στην Ελλάδα και τρέχουν στην Ολλανδία για διακοπές. Πέστο μόνο και στο φίλο μου τον Ιταλό που ήρθε να με βρει στο Άμστερνταμ και με το που κατέβηκε στο σιδηροδρομικό σταθμό του κόλλησε ένα πρεζόνι μια σύρριγγα γεμάτη αίμα στο μπράτσο και του είπε ότι είχε AIDS και θα τον τρυπούσε αν δεν του έδινε ό,τι είχε πάνω του. Πέστο στη γυναίκα μου που είναι από εκεί και που γλύτωσε από τύχη όταν έπεσαν μέρα μεσημέρι να την πλακώσουν πρεζόνια γιατί δεν τους έδωσε λεφτά στην έξοδο ενός μαγαζιού και ενώ κρατούσε στο χέρι το μικρό μου γυιό.
    Η Ολλανδία τη δεκαετία του 70 και του 80 αποτελούσε τη χώρα προπύργιο της Αμερικής και μέσα από αυτή πέρασε στην Ευρώπη η κουλτούρα των ναρκωτικών για να εξουδετερωθεί το κίνημα διαμαρτυρίας του '68. Είναι η χώρα που έγινε πρώτη φορά η νομιμοποίηση της έκτρωσης, αλλά και της ευθανασίας. Είναι η χώρα που η ανεκτικότητα αγγίζει και περνάει τα όρια του μαζοχισμού. Έχει βέβαια οργανωμένο κράτος και υπηρεσίες, αλλά έχουν χάσει το νόημα της ζωής. Η ζωή δεν είναι μόνο μαστούρα, φαί, σκατό και σεξ. Υπάρχει κι ένα πραγματάκι που το λένε ψυχή , που λυσσάνε να στην πάρουν κι αν τη χάσουμε μετά αδελφέ δεν είμαστε τίποτις, nada, niente, nothing, rien, niks, κι όσο κι αν πιεις για να το ξεχάσεις το πράγμα δεν αλλάζει.

    • 0ldy avatar
      0ldy @ παρατηρητής 13/06/2011 22:10:47

      Εγώ που έχω έρθει στα μέρη σου και έχω και φίλους εκεί, δεν είδα τίποτα από όσα περιγράφεις. Τι στα κομμάτια, όλα σε εσάς συμβαίνουνε όμως, περίεργο πράγμα.

    • Tasos avatar
      Tasos @ παρατηρητής 14/06/2011 15:39:43

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΜΑΖΙ.....ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΣΑΣ ΤΥΧΑΝΕ ΑΥΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΟΥΝΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ?
      ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΕ?

  15. σταθης avatar
    σταθης 13/06/2011 21:59:01

    Η καναβις δεν ειναι εθιστικη,αντιθετα με το αλκοολ και τον καπνο.
    H επιδραση της περνα το πολυ σε 2 ωρες,οποτε ακινδυνα καποιος μπορει να οδηγησει,ενω το αλκοολ απαιτει ενα 16ωρο μεχρι να αποβληθει απο τον οργανισμο.
    Το προβλημα της Ολανδιας ΔΕΝ ειναι η ελευθερη της χρηση,αλλα η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ της εκτος Ολανδιας που προκαλει στιφη χαρμανηδων απο ολο τον κοσμο.
    Γι'αυτο και δεν την απαγορευουν στους Ολανδους αλλα στους ξενους.
    Τασο,
    η ανοησια ειναι πιο ανικητη και απο την αμαθεια,χανεις τον χρονο σου να γεμισεις κεφαλια που επιμενουν να παραμενουν αδεια.

  16. σταθης avatar
    σταθης 13/06/2011 22:02:31

    Παρεπιπτοντως,μπορεις ΕΛΕΥΘΕΡΑ να καπνισεις στην Λισαβωνα,στο Βερολινο καθως και σε ενα σωρο αλλες ευρωπαικες πολεις,αρκει να εισαι διακριτικος,ακομη και διπλα σε αστυνομικους,κι'αυτοι ηλιθιοι ειναι?
    Παρατηρητης,
    τιο σχεση εχουν δυστυχε τα πρεζονια με την καναβι?
    Η μηπως εδω που μπορει να πας ισοβια για ενα δεντρακι εισαι ασφαλης απο πρεζονια στο κεντρο της Αθηνας?

  17. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 13/06/2011 22:44:23

    Εγώ πάντως που ούτε πτυχίο έχω και ούτε τον εαυτό μου μορφωμένο θεωρώ, έχω μια πολύ απλή ερώτηση να κάνω:
    Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι σαν τον Τάσο, που έχουν πετύχει τόσα πράγματα στη ζωή από τόσο μικρή ηλικία και υποθέτω με μεγάλη προσπάθεια, να επιδιώκουν στιγμές (μερικής) απώλειας του πιο σημαντικού αντικειμένου/υποκειμένου που διαθέτουνε? Την απώλεια του "ΈΙΝΑΙ" τους...
    Αφού ρε συ Τάσο, αυτό που ΕΙΣΑΙ είναι αυτό το οποίο έχει πετύχει τόσα μέχρι σήμερα. Γιατί συνειδειτά να το "σβήνεις"?

    Επαναλαμβάνω αναφέρομαι σε αυτούς που θεωρούν πετυχημένη την μέχρι τώρα πορεία τους, όπως ο Τάσος, μιας και 2 λεπτά ειλικρινούς ενδοσκόπησης είναι αρκετά για να παραδεχτούν το εξής απλό: Αυτό το ΕΙΝΑΙ έδωσε τεράστια μάχη "συγκέντρωσης" για να φτάσει έως εκεί που έφτασε. Γιατί να επιστρέφει ΣΥΝΕΙΔΕΙΤΑ σε καταστάσεις "διάλυσης"?

    Η άποψή μου ισχύει και για το αλκοόλ. Όποιος απο εσάς κάνει την πάπια τώρα, θα έχει την ευκαιρία να το ξανασκεφτεί "αλλιώς", μετά τις πρώτες συνέπειες της μαστούρας που βρωμάει οινόπνευμα. Είναι θέμα χρόνου απλά.

    Φυσικά και δεν πρόκειτε να υπάρξει ποτέ κανένας νόμος που να μπορεί να απαγορεύει τις παρπαπάνω επιλογές(?). Μιας και οι νόμοι
    1) Προϋποθέτουν νηφαλιότητα και καθαρή σκέψη για την κατανόησή τους και η μαστούρα δεν βοηθάει.
    2) Οι νόμοι δεν θα μπορέσουν ποτέ να αγγίξουν το ανθρώπινο ΕΙΝΑΙ όποιο και αν "είναι" αυτό. Το ανίθετο μάλιστα: Οι νόμοι είναι προϊόντα των ΕΙΝΑΙ όπως και ότιδήποτε άλλο παράγεται από το νοητικό γίγνεσθαι μιας συγκεκριμένης εποχής και ενός συγκεκριμένου πολιτισμού.

    Το τράβηξα ε? Σορρύ... Αλλά με απασχολεί το θέμα τόσο πολύ όσο και αυτό της ανεργίας. Έχω αρχίσει να πιστεύω μάλιστα ότι τα δύο τους συνδέονται: οι εποχές ΠΑΣΟΚ δεν ήταν τίποτα άλλο από μια ονειρώδης μαστούρα ενός μίζερου λαού. Μια μαστούρα της οποίας τώρα άρχίζουμε να ζούμε τις συνέπειες...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Χαζούλης 13/06/2011 23:12:27

      Λάθος, δεν το τράβηξες καθόλου. Είσαι στην ουσία. Η μαζική δημοκρατία της κατανάλωσης είναι μια μαστούρα.

  18. Κώστας avatar
    Κώστας 13/06/2011 23:08:14

    εγω πάλι ούτε καπνίζω, ούτε πίνω, ούτε κάνω μπάφους και είμαι μια χαρά..
    μόνο που δεν εχω γκόμενα....ρε λες γι'αυτό;;;;;;;;

  19. Ratamahatta avatar
    Ratamahatta 14/06/2011 00:51:04

    η αληθεια ειναι οτι απο την στιγμη που αποφασισανε να ριξουν στην αγορα το πετρελαιο κ παραγωγα του (πλαστικο κυριως και οχι μονο) επρεπε να ποινικοποιηθει η ινδικη κανναβη.δεν με νοιαζει για το χασις η οπως αλλιως το λενε αλλα για την μολυνση που δημιουργει το πετρελαιο

  20. 0ldy avatar
    0ldy 14/06/2011 00:53:34

    Εκεί πάμε στη σφαίρα της ατομικής φιλοσοφίας του καθενός, όπου λογικό είναι να υπάρχουν απόψεις η οποία προσκρούουν η μία πάνω στην άλλη. Και η ελευθερία του ενός να σταματάει εκεί που ξεκινάει εκείνη του άλλου. Από αυτό το σημείο μέχρι την ποινικοποίηση ή διατήρηση ποινικοποίησης ενός τρόπου σχετικά αβλαβούς περιστασιακής μέθης -στα όρια της λελογισμένης χρήσης- υπάρχει μεγάλη απόσταση.

    Αν θέλεις να μην υπάρχουν μονάδες που απαρτίζουν το κοινωνικό σύνολο οι οποίες να αποσύρονται στην κοσμάρα τους μέσα σε δαιδαλώδεις οδούς κατάχρησης κάθε είδους μεθυστικής ουσίας, υπάρχουν τρόποι να το διαχειριστείς και να το προλάβεις ως κοινωνία. Δεν εξακολουθείς με φθηνές δικαιολογίες να κρατάς ποινικοποιημένη την χρήση κάνναβης ούτε ψάχνεσαι πως θα ποινικοποιήσεις το αλκοόλ. Αν θέλεις να είσαι στοιχειωδώς σοβαρός ως δεξιός ψηφοφόρος δηλαδή, και όχι γραφικό υπερσυντηριτικό σούργελο που αντί για σάλιο η γλώσσα στάζει υγρά μπαταρίας απέναντι σε κάθε τι που ξενίζει ή φοβίζει.

  21. αν .βορινος avatar
    αν .βορινος 14/06/2011 01:39:54

    @Κωστας .πολυ καλα εισαι δεν φτανει η γυναικα ? θες και γκομενα . Κακοι καιροι Πασοκ, μνημονια ,γκομενες, εχουν κοστος .Ας βολευτουμε στη οικογενειακη θαλπωρη.@Τασουλη καναβιολογε σε τι εταιρεια δουλευεις?? Η Ολλανδια οπως κάι η ελλαδα δεν εχουν μεγαλες γνωστες πολυεθνικες φαρμακευτικες εταιρειες. Το χασις ειναι το πρωτο σκαλοπατι .πολλοι χρηστες μενουν εκει και ζουν μαλλον φυσιολογικα.ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΚΛΗΡΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ πατησαν το πρωτο σκλοπατι . οπερ εδει δειξαι.

    • αλλόσαυρος avatar
      αλλόσαυρος @ αν .βορινος 14/06/2011 08:16:11

      ναι γιατί όπως και στην ταινία "τα τσακάλια", αυτός που δεν είχε μαύρη, ο ίδιος είχε ασπρη. Ηταν μονόδρομος η φάση δικέ μου.

      • αλλόσαυρος avatar
        αλλόσαυρος @ αλλόσαυρος 14/06/2011 08:17:02

        ο έμπορας εννοούσα

  22. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 14/06/2011 02:44:55

    φιλαρα αφου εσυ πιανεις τα λεπτα ζητηματα εγω τι να πω; Καταφευγεις σε χαρακτηρισμους χωρις να με ξερεις ενω το μονο που ειπα ειναι προσωπικη εμπειρια απο τα προπτυχιακα μου χρονια οπου οι ατακες των φοιτητων-διακινητων ηταν πια γνωστες.

    Αν γουσταρεις εσυ να καις τον εγκεφαλο σου με χασισι γιατι νομιζεις οτι "ετσι εισαι ελευθερος" τοτε τραβα κανε και γινε κουρουμπελο. Στο περιβαλλον που σπουδαζω εδω στην Ολλανδια, οι ιδιοι οι ντοπιοι διδακτορικοι παραδεχονται οτι μακροπροθεσμα η συχνη χρηση των "ελαφρων" σου διαλυει την αμεση μνημη και δεν παιζει να κανεις ακαδημαϊκη καριερα σε μαθηματικο πεδιο αμα εισαι τοσο "αλανι". Εσυ λοιπον αλανιαρη που βαφτιζεις στρατοκαυλο οποιον δεν διακατεχεται απο εφηβικες ανασφαλειες, τραβα ρουφα την φουντα σου και κατσε γινε κορνιζα με την "μεταμοντερνα" εκδοχη της δεξιας που λανσαρει η Ντορουλα. Οπου "μεταμοντερνα" μπορεις να βαλεις καλλιστα την λεξικη "μικροαστικη". Ρωτα και κανα γιατρο εξυπνακια να σου πει τι επιπτωσεις εχει η φουντα στο μυαλο και τι επιπτωσεις εχει ενα ποτηρακι κρασι. Αλλα ναι, εχετε δικιο εσεις τα "αλανια". Αμα πιεις τρια μπουκαλια κρασι μαζι κανει κακο. Το ιδιο και αμα πιεις τρια μπουκαλια ξινογαλα. Αρα αν ειναι να καταργησουμε το χασισι, γιατι να μην καταργησουμε και το ξινογαλα; Αφου κανουν και τα δυο κακο, ετσι δεν ειναι; Ευφυια μου εσυ, αντικειμενικε, "μη ακραιε" πολιτη που στο τελος σου φταιει ο Κρανιδιωτης. Γεμισαμε με λοβοτομημενους γονους καραβλαχων που ξυριζουν τις τριχες στο στηθος και δηλωνουν " συγχρονοι αντικειμενικοι πολιτες". Σιγα το καλσον!

    • 0ldy avatar
      0ldy @ Κωνσταντίνος 14/06/2011 05:19:48

      Χαρακτηρίζεις ντίλερ όποιον επιχειρηματολογεί υπερ της ελεύθερης χρήσης μπάφου και αυτολανσάρεσαι ως αθώα περιστερά; Και η μακροπρόθεσμη συχνή χρήση αλκοόλ να δεις τι κάνει. Τι θέλεις, να το ποινικοποιήσουμε; Στην περίπτωση του αλκοόλ αναφέρεις ως μέτρο σύγκρισης το αθώο "ένα ποτηράκι κρασί" ενώ για τη φούντα επιλέγεις βολικά να αναφερθείς σε συχνή μακροχρόνια χρήση για να σου βγει η εξίσωση. Όσο και να το τραβάς δε βγαίνει το ρημάδι. Σοβαρέψου λίγο. Τα υπόλοιπα ασόβαρα -μεταξύ αυτών και η υπόνοια οτι ανήκω στους Ντορικούς- δεν θα τα σχολιάσω, τόσο παιδαριώδεις ανοησίες τις βαριέμαι.

      • Κωνσταντίνος avatar
        Κωνσταντίνος @ 0ldy 14/06/2011 12:38:42

        Χαρακτηριζω ως ντιλερ αυτους που ηταν οντως ντιλερ στη σχολη που φοιτησα και οι οποιοι ψαρευαν πρωτοετεις για να τους πασαρουν μαυρο. Και που ολοι λεγαν την ιδια ηλιθια ατακα για την "αδικια" στην αντιμετωπιση αλκοολ/φουντας.

        Αν ειναι να μιλησουμε για το ποια ποσοτητα αλκοολ/φουντας δεν ειναι επιβλαβης τοτε καλλιστα μπορουμε να μιλησουμε και για το ποια ποσοτητα ηρωινης δεν ειναι επιβλαβης αν "την παιρνεις με μετρο". Το θεωρω τουλαχιστον χαζο το ολο ζητημα και μονο που καθομαι και το αναλυω. Απο ντοπιους διδακτορικους που ξερω εδω και δουλευουν πανω σε μαθηματικα εχω ακουσει επανηλλειμενως οτι εχουν βρεθει στο διλημμα να κοψουν την "λιγη" φουντα ή να τελειωσουν το διδακτορικο μιας και συγκεντρωμενη σκεψη δεν μπορεις να εχεις με το χορτο. Παιδια που κατοικουσαν στα ιδια σπιτια με χρηστες χασις μετακομισαν ή βαλαν τον ιδιοκτητη να σουταρει τον χρηστη γιατι δεν ειχαν πια καθαρο μυαλο στην εργασια τους με αυτα που εισεπνεαν.
        Επαναλαμβανω: ρουφα εσυ τη φουντα σου " με μετρο" και θα πινω εγω την μπυριτσα μου. Και ελα μετα απο χρονια να βρεθουμε να δουμε ποιος μπορει ακομα να πηγαινει για τρεξιμο, ποιος θα το εχει καψει, και ποιος θα εχει γερασει προωρα.

    • 0ldy avatar
      0ldy @ Κωνσταντίνος 14/06/2011 05:37:11

      Επίσης για να μη μένουν απορίες, ο Κρανιδιώτης δεν μου φταίει σε κάτι, ούτε οι καταδρομείς. Τους χαίρομαι τους λεβέντες, μπράβο τους που υπάρχουν και χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εγώ εδώ τώρα να έχω την πολυτέλεια να πω το μακρύ και το κοντό μου στα Ελληνικά, αλλά θα μιλούσα στα Γερμανικά ή τα Τούρκικα. Ανήκουν όμως σε ειδική κατηγορία ιδιοσυγκρασίας, στην οποία δεν έχουμε την υποχρέωση να συμπεριλαμβανόμαστε όλοι.
      Οι περισσότεροι καταδρομείς και μάχιμοι γενικώς των Σωμάτων Ασφαλείας, όταν θέλουν να φτιάξουν κεφάλι θα πιούν αραιά και που κάμποσα ποτήρια αλκοόλ σε κανένα γλέντι, γιατί η συγκεκριμένη μεθυστική ουσία αρμόζει στην δική τους ψυχοσύνθεση. Ο μπάφος έχει κάτι το πιο εσωστρεφές και κατασταλτικό στον τρόπο που σε μεθάει και δε συνάδει τον τρόπο που εκείνοι εννοούν την έννοια της ευθυμίας. Αυτό όμως δεν μπορεί να δεσμεύει –και μάλιστα νομικά μέσα στα πλαίσια του ποινικού κώδικα- και όσους από εμάς θέλουμε αραιά και που να κάνουμε ένα-δυο τσιγαριλίκια μέσα στο μήνα και μετά να πλακωθούμε στα γαλακτομπούρεκα. Είναι ανόητο και μόνο που το συζητάμε ως αίτημα.

  23. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 14/06/2011 02:51:27

    Η ανοδος του ακραιου Βιλντερς δε σου λεει κατι, αγαπητε τουριστα; Οι νεαρες Ολλανδεζες ψηφιζουν αυτον τον βλακα επειδη φοβουνται πια να κυκλοφορησουν εξω το βραδυ μηπως τις παρουν στο κατοπι τιποτα Μαροκινοι/Τουρκοι. Αυτα απο γνωμες που ακουει καποιος εδω σε καθημερινη βαση.

  24. 0ldy avatar
    0ldy 14/06/2011 04:16:02

    Εγώ κυκλοφορούσα 4 τα χαράματα στα σοκάκια στο κέντρο του Άμστερνταμ, (ψυχή δεν υπήρχε έξω, εγώ και η πόλη) και δεν είδα κανέναν, δεν ένιωσα απειλή από τίποτα. Ο καθένας έχει να πει μια ιστορία για το Αμστερνταμ που έχει συμβεί σε άλλον, σε φίλο-φίλου και πάει λέγοντας. Εγώ λοιπόν ξέρω τι είδα με τα μάτια μου για μια εβδομάδα.
    Και εκτός από σχεδόν μηδαμινή εγκληματικότητα και υπέροχη ποιότητα αστυνόμευσης, είδα χασικλήδες και περιστασιακούς χρήστες να σέβονται την πόλη που τους φιλοξενεί και ότι έκαναν το έκαναν σε συγκεκριμένα σημεία σεβόμενοι τους άγραφους νόμους στην συντριπτική τους πλειοψηφία. Κανένα παρατράγουδο. Ποιό αποτυχημένο πείραμα; Αποτυχημένοι είναι στις πόλεις που υπάρχει έντονο κυνηγητό για το χόρτο όπως σε εμάς, στην Τουρκία και αλλού. Δεν υπάρχει απολύτως καμία σύγκριση μεταξύ Αθήνας και Άμστερνταμ. Ούτε ένα πρεζάκι δεν είναι, ούτε ένα για δείγμα. Η άνοδος της άκρας δεξιάς συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και οι Ολλανδοί μπορεί να φαίνονται ανεκτικοί σε πράγματα που μας ξενίζουν, αλλά σε ορισμένα σοβαρά θέματα είναι συντηρητικοί με την υγιή και αυτονόητη όμως έννοια του όρου.
    Τώρα αν οι Ολλανδέζες κατουρήθηκαν από μερικά σποραδικά περιστατικά, είναι κατά πολύ υγιέστερο από την ανοσία που έχουμε πάθει εμείς εδώ σε αυτή τη χώρα. Και μου φαίνεται σωστή η προσπάθειά τους ως κατεύθυνση, να αποτρέπουν στο μέλλον τον ναρκωτουρισμό. Δίνει κακή εντύπωση και είναι ενοχλητικό να συνδέεται το όνομα της πόλης πρώτα από όλα με τον μπάφο και ύστερα για τόσα και τόσα άλλα που έχει να επιδείξει, την αδικεί πολύ. Σου λέει το κοινοβούλιο, κύριοι νεολαίοι, αν θέλετε να καπνίζετε άνετα στις πόλεις σας διεκδικήστε το στις δικές σας πατρίδες και μη μας έρχεστε εδώ σαν τσούρμο με μονόχνοτο προορισμό να κάνετε κεφάλι. Είναι θέμα αισθητικής γι αυτούς το όλο ζήτημα, όχι λειτουργίας και έννομης τάξης.

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ 0ldy 14/06/2011 12:51:23

      Κλεινω 4 χρονια ζωης στην Ολλανδια. Το να προσπαθεις να μου περιγραψεις την κατασταση στην χωρα την στιγμη που περασες μια βδομαδα ως τουριστας εδω ειναι γελοιο.

      "υπέροχη ποιότητα αστυνόμευσης": Πες το αυτο σε Ολλανδο να γελαει μεχρι αυριο. Αν οι ιδιοι οι Ολλανδοι βριζουν κατι σε καθημερινη βαση ειναι η αχρηστη αστυνομια τους. Μπαινει το τζανκι σπιτι να σε κλεψει, τον βλεπεις, τον αναγνωριζεις, τον καταγγελεις στο τμημα και δεν του κανουν τιποτα επειδη δεν υπηρξε αυτοφωρο. Το μονο που κανει σωστα η αστυνομια εδω ειναι να λυνει καβγαδες μεθυσμενων τα σαββατοβραδα. Χρησιμοποιωντας εφιππους. Τωρα αν τα αλογα αφηνιαζουν και ποδοπατανε και κανεναν που και που αυτα δεν ειναι τιποτα στην φοβερη αποτελεσματικοτητα της αστυνομιας ε;

      "είδα χασικλήδες και περιστασιακούς χρήστες να σέβονται την πόλη που τους φιλοξενεί και ότι έκαναν το έκαναν σε συγκεκριμένα σημεία σεβόμενοι τους άγραφους νόμους στην συντριπτική τους πλειοψηφία." : Οπως προειπα, πας να μας το παιξεις γνωστης με μια βδομαδα στο Αμστερνταμ. Και οσο λες σοβαρα τετοια πραγματα τοσο λιγοτερο σοβαρα μπορει να σε παρει καποιος που εχει ζησει την κατασταση.

      "Τώρα αν οι Ολλανδέζες κατουρήθηκαν από μερικά σποραδικά περιστατικά": Αυτη ειναι βρεφικου τυπου ρητορεια. Τι θα πει "σποραδικα"; Απο που ξερεις εσυ αν ειναι "σποραδικα"; Το ειδες και αυτο σε μια βδομαδα τουρισμου; Μας δουλευεις; Ειμαστε μια παρεα Ελληνων εδω που ειμαστε και απο Ολλανδεζες γκομενες εχουμε ακουσει τα χιλια-δυο, τα οποια δεν θα τα μεταφερω στο ιντερνετ. Αν εσυ εχεις κανει ηδη στατιστικη αναλυση να μας πεις τι ειναι "σποραδικο", τοτε ενταξει, ηρεμησα.

  25. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 14/06/2011 05:05:19

    Στάθης,
    επειδή έχω χάσει πολλούς φίλους από τη δήθεν απελευθέρωση των ναρκωτικών ουσιών, επειδή έχω δει την εξάρτηση να αποβλακώνει μυαλά και να αλλοτριώνει συνειδήσεις, είτε από μαλακά είτε από σκληρά, είτε από το αλκοόλ, δεν τα ξεχωρίζω. Δεν χρειάζεται βέβαια η δαιμονοποίηση και η απαγόρευση που φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα γιατί ως γνωστόν το απαγορευμένο έλκει, αλλά το σχόλιό μου καταφερόταν στην εξιδανίκευση που κάνουμε παρασέρνοντας κι άλλους. Φυσικά η κατάσταση στην Αθήνα είναι τρισχειρότερη, αλλά η αποποινικοποίηση δεν θα έλυνε κανένα πρόβλημα.
    Κάποιοι ίσως σχεδιάζουν να μας οδηγήσουν μέσα σε αυτή την οικονομική και πνευματική κυρίως παρακμή να μας προσφέρουν ¨διεξόδους εκτόνωσης¨,
    το έχουμε δει άλλωστε το παιχνίδι και σε άλλους καιρούς ( στο πανεπιστήμιο όποτε είχαμε δυναμικές κινητοποιήσεις και καταλήψεις ξαφνικά γέμιζε με ουσίες ), αλλά το κουτόχορτο είναι τελείως άσχετο με αυτό που βιώνουμε στην Ελλάδα ενάμισι χρόνο τώρα.

    • 0ldy avatar
      0ldy @ παρατηρητής 14/06/2011 05:27:43

      Πάντως έχει ενδιαφέρον η τακτική αρκετών που σε αυτό το ζήτημα δηλώνουν πάντοτε το παρόν στον χώρο σχολιασμού (ειδικά οι παλιές καραβάνες, οι «βαριές φανέλες» θαμώνων) για να ψαρέψουν τι κινείται ως νέα επιχειρηματολογία υπερ του χασίς ώστε μέχρι την επόμενη φορά που θα πρόκυψη ξανά συζήτηση, να έχουν προετοιμάσει νέα γραμμή υπεράσπισης της ιδεοληψίας τους.
      Διάθεση για ειλικρινή διάλογο, υπό το μηδέν. Θερμοκρασία Βλαδιβοστόκ.

  26. αλλόσαυρος avatar
    αλλόσαυρος 14/06/2011 08:18:21

    και στην πλατεία Συντάγματος αν δεν το ξέρετε, πολύ παίζει τελευταία. Πώς γίνεται άραγε αυτό;

  27. Heracles avatar
    Heracles 14/06/2011 08:49:18

    Είμαι κάτοικος Ολλανδίας εδώ και αρκετά χρόνια και θέλω απλά να πω ότι χαμογέλασα διαβάζοντας ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα εγκληματικότητας στην Ολλανδία. ( !) Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει το δημιουργούν κυρίως οι άγγλοι και γερμανοί "τουρίστες του σαββατοκύριακου" που έρχονται στο άμστερνταμ αποκλειστικά και μόνο για να καπνίσουν χασίς. Αυτούς ακριβως θέλουν να διώξουν, και γιαυτο ακριβώς θα τροποποιηθεί ( και όχι καταργηθεί) ο νόμος. Αλλά και πάλι μη νομίζετε ότι μιλάμε για κάτι ιδιαίτερα σοβαρό, καμμιά απολύτως σχέση με αυτά που συμβαίνουν στο κέντρο της Αθήνας με τα πρεζάκια να σέρνονται σα τα ζόμπι με στους δρόμους. Εδώ πολύ απλά υπάρχει κράτος, υπάρχουν υπεύθυνοι. και υπάρχει και απόδοση ευθυνών αν κάτι παει στραβά...

    • Tasos avatar
      Tasos @ Heracles 14/06/2011 15:43:09

      ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΕΙΣ ΣΤΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ! ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΖΩ ΦΙΛΕ!

      • Κωνσταντίνος avatar
        Κωνσταντίνος @ Tasos 14/06/2011 18:44:35

        Ευτυχως που εχουμε και σενα να μοιραζεις πιστοποιητικα για το ποιος μενει Ολλανδια και ποιος οχι. Εσενα περιμεναμε να μας πεις.

  28. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 14/06/2011 09:18:10

    To ότι υπάρχει κράτος που λειτουργεί είναι σίγουρο, αλλά για την εγκληματικότητα άστο Ηρακλή. Εμείς ζούσαμε πριν 25 χρόνια σε πλωτό σπίτι νοικιασμένο σε κανάλι και μεγαλώσαμε τα παιδιά μας εκεί. Αλλά ο μύθος για sex , drugs and rock n'roll την άλλαξαν τη πόλη. Μαζεύτηκαν πρεζόνια από παντού και φοβόμασταν ειδικά για τα παιδιά. Εμένα με έκλεψαν 3 φορές, βαρεθήκαμε και πήγαμε Ουτρέχτη που είναι πιο ήσυχα. Τώρα αν τα πράγματα άλλαξαν ή απλά η καθημερινή εγκληματικότητα δεν φαίνεται, δεν ξέρω γιατί γυρίσαμε σε ένα ήσυχο μέρος στην Ελλάδα που δεν το αλλάζουμε με τίποτα. Η γυναίκα μου αν και Ολλανδέζα δεν θέλει ούτε να ακούει για τη χώρα της, όπως και πολλοί άλλοι Ολλανδοί που έχουν φύγει. Αυτός ο υλιστικός ευδαιμονισμός και η θεοποίηση του κράτους και της τεχνολογίας, η αποξένωση των ανθρώπων και η απώλεια εθνικής ταυτότητας και πίστης δεν είναι για εμάς.
    Ό,πως το βλέπει φυσικά ο καθένας, αλλά προτιμάμε να ζούμε εδώ και να νιώθουμε ζωντανοί παρά τις δυσκολίες και χωρίς κράτος, παρά να νιώθουμε σαν κουρδισμένα ρομποτάκια που κάνουν και νιώθουν και πιστεύουν ό,τι τους πει το κράτος. Το οποίο και εν τέλει είναι στην απόλυτη υπηρεσία των πολυεθνικών.

    • Dora avatar
      Dora @ παρατηρητής 15/06/2011 01:13:17

      Εγω παλι βρισκομαι καλα παντου,οπου κι αν παω και εδω και στην Ελλαδα.

  29. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 14/06/2011 09:35:03

    είναι πλέον οννεδίτης. τον πείσατε

  30. Heracles avatar
    Heracles 14/06/2011 10:49:10

    Παρατηρητής ειλικρινά δεν ξέρω πως ήταν τα πράγματα πριν 25 χρόνια. Μιλάω αποκλειστικά και μόνο για τα επτά τελευταία χρόνια που ζω εγώ εδώ. Και επειδή δεν έχω πρόσβαση στα στατιστικά για την εγκληματικότητα στην Ολλανδία μιλάω περισσότερο για την αίσθηση που μου δίνει η καθημερινοτητα μου. Και η αλήθεια είναι ότι ακόμα και στο άμστερνταμ νιώθω απόλυτα ασφαλής. Η ατμόσφαιρα εχει κάτι το ειρηνικα καθησυχαστικό εδώ, και αυτό μπορεί να το διαπιστωσει κανεις με παραμονή λίγων μόνο ημερών.

    Επίσης να σου πω ότι προσωπικά δεν νιώθω καθόλου σαν "κουρδισμενο ρομποτάκι", και μάλιστα αναρρωτιέμαι τι πάει να πει να είσαι "κουρδισμένο ρομποτάκι.".. Την παρουσία του Κράτους δεν την αισθάνομαι άμεσα αφου όλες οι δοσοληψίες μου με αυτό είναι αυτοματοποιημένες. Η αστυνομία δεν με εχει σταματησει ποτε για να μου ζητησει τα στοιχεία. Οι λογαριασμοί μου πληρώνονται αυτόματα μέσω ίντερνετ και όταν πηγαινω σε κάποια δημόσια υπηρεσία καθαρίζω το πολύ μέσα σε μια ώρα, και ας είμαι μετανάστης. Την αισθάνομαι έμμεσα όμως, όταν βλέπω ότι τα πάντα λειτουργούν ρολόι και ότι τα λεφτά που δίνω σε φόρους ξοδευονται επωφελώς και δεν πάνε στις τσέπες λαμόγιων.

    Τώρα για τα περι πίστης, εθνικής ταυτότητας, αποξένωσης κλπ Στην Αθήνα δεν ήξερα προσωπικά τους γειτονες μου, το ίδιο και εδώ. Η αποξένωση είναι σίγουρα ενα μεγαλο θεμα, αλλα δεν το ανακάλυψα εδω. Πίστη...ότι πιστευα στην Ελλάδα εξακολουθώ να πιστεύω και εδώ, κανείς δεν θα με ελένξει, οπως κανείς δεν ελεγχει τους ντόπιους εδώ. Εχω γνωρίσει ολλανδους φανατικούς χριστιανούς και φανατικούς άθεους επίσης. Εθνική ταυτότητα... Το ότι η πολυπολιτισμική κοινωνία ευδοκιμεί εδώ δεν σημαίνει ότι οι ολλανδοι δεν εχουν εθνική ταυτότητα ! άλλο πράγμα το ένα και αλλο το άλλο. Αλλά βέβαια υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να δείξεις ότι έχεις εθνική ταυτότητα και συνείδηση. Οπως πχ με το να πληρώνεις τους φόρους που σου αναλογούν, να μην πετάς σκουπίδια σου στα δάση και στις παραλίες, να προσπαθείς να ταυτίσεις το ατομικό σου συμφέρον με το συλλογικό, να ψηφίζεις συνειδητα και με περίσκεψη και όχι για πλάκα και το κάθε λαμόγιο με λεφτά. Ας πούμε λοιπόν ότι ειναι πιο πρακτικοί στον τρόπο που δείχνουν τη φιλοπατρία τους.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Heracles 14/06/2011 12:26:36

      Επειδή κάτι γνωρίζω και εγώ από Ολλανδία και Άμστερνταμ ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχει διακίνηση πέριξ της περιοχής των coffee shops. Σε πλησιάζουν διάφοροι Αφρικανοί και σου προτείνουν να σου πουλήσουν μεταξύ άλλων και διάφορα "σκληρά", κοκαϊνη και ηρωϊνη.

      Πάντως είναι αλήθεια ότι ακόμη και η "κόκκινη" περιοχή του Άμστερνταμ είναι νηπιαγωγείο μπροστά στην Ομόνοια. Επίσης, ήδη πριν από κάποια χρόνια περιόρισαν την λειτουργία αυτών των coffee shops μέχρι τις 11 (αν θυμάμαι καλά) το βράδι.

      Η συμπεριφορά πολλών Αφρικανών είναι τελείως προκλητική, μιλάω κυρίως για το Άμστερνταμ. Πολλοί Ολλανδοί είναι αγανακτισμένοι με τους ισλαμιστές ιδίως μετά την δολοφονία του σκηνοθέτη Τέο βαν Γκογκ το 2004 από Μαροκινό ισλαμιστή, ο οποίος αφού τον πυροβόλησε οκτώ φορές, προσπάθιησε μετά να του κόψει το κεφάλι με μαχαίρι. Η ανεκτικότητα και η ελευθεριότητα των Ολλανδών απέναντι σε ορισμένα ζητήματα έγινε αντικείμενο κατάχρησης και πρόκλησης από τους Αφρικανούς και διάφορους άλλους "τουρίστες", με αποτέλεσμα να οδηγήσει σε αντίδραση μεγάλα ποσοστά του Ολλανδικού πληθυσμού. Καθόλου περίεργο που ανέβηκε η δημοτικότητα του Βίλντερς.

      • Dora avatar
        Dora @ Professor Moriarty 15/06/2011 01:03:10

        Προφεσσορε,οταν παω για τρεξιμο,ξερεις ποσες φορες ακουν την λεξη
        hoer,hoer κι επιεδη φοραω σταυρο christenhond απ'τα μαροκανακια που καθονται κατα ομαδες στο μηκος δρομων και στενων χωρις να κανουν τιποτα ολη μερα? Μιλαμε για τριτη και τεταρτη γενια....

        • Dora avatar
          Dora @ Dora 15/06/2011 01:03:29

          ακουω

    • Dora avatar
      Dora @ Heracles 15/06/2011 01:09:47

      Αποψε μας εβριζαν παλι αγρια στις ειδησεις για τα οικονομικα.Κανεις δεν μας εμπιστευεται πλεον,ουτε τωρα ουτε για το μελλον.Μαλιστα επιασε τ'αυτι μου που ελεγαν οτι η καταναλωση αλκοολ αυξηθηκε τους τελευταιους μηνες στην Ελλαδα κι εδειχναν προκλητικα μια παρεα που τρωγοπινε σ'ενα τραπεζι με φαγητα για ολοκληρη ομαδα μπασκετ μετα απο σκληρη προπονηση.
      Αρχιζουν και μου την δινουν αγρια οι καλοι μου οι ολλανδοι τελευταια.Πολυ εμπαθεια πια!!!

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/06/2011 13:01:10

    Άργησες για το πρωινό γάρο.
    Θα σού αφήσουν τη τζιβάνα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Προφήτης 14/06/2011 14:57:50

      Προφήτη μην ασχολείσαι. Πρόκειται περί ηλιθ... ε, εννοώ χασικλή!

  32. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 14/06/2011 13:10:00

    Καλά όλη η Ολλανδία antinews διαβάζει?

  33. Προφήτης avatar
    Προφήτης 14/06/2011 13:44:44

    Όποιος δεν γουστάρει χασικλήδες είναι "χριστιανοφασίστας";
    Το σαλεμένο σου μυαλό
    σ' έχει προδώσει προ πολλού,
    του λες αλλού και τρέχει αλλού

    • 0ldy avatar
      0ldy @ Προφήτης 14/06/2011 18:29:12

      Όχι, όποιος δεν τους γουστάρει έχει κάθε δικαίωμα να μη τους γουστάρει. Άλλος δεν γουστάρει τους μηχανόβιους (με τα επιχειρήματά του), άλλος τους ταξιντζήδες, άλλος τους τζιβάτους. Το θέμα είναι τι γίνεται με την ποινική τους αντιμετώπιση.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ 0ldy 14/06/2011 18:55:30

        Όλοι μέσα!

        • 0ldy avatar
          0ldy @ Strange Attractor 14/06/2011 19:11:22

          Είσαι μέγιστος, είσαι Τιτάνας

  34. leonidas avatar
    leonidas 14/06/2011 14:18:50

    τερμα ο μπαφος,αλλα οχι το pro

  35. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 14/06/2011 14:21:31

    Heracles,
    αυτά που λες στο τέλος τα προσυπογράφω και με τα δυό μου χέρια. Τα περί ρομπότ είναι λόγια φίλου μου Ολλανδού λογοτέχνη και της ζωγράφου γυναίκας του από Utrecht όπως και της γυναίκας μου και πολλών άλλων που δεν μπορούν να ζουν στη χώρα τους που εσείς τόσο πολύ γουστάρετε. Ό,τι δεν έχουμε και μας λείπει το εξιδανικεύουμε και χάνουμε την ουσία. Δεν προλαβαίνω τώρα να εξηγήσω τι εννοώ λόγω δουλειάς.
    Όσο για τον free thinker πολύ free ρε παιδί μου ο τρόπος σκέψης σου. Με όποιον δεν συμφωνείς του βάζεις τη ταμπέλλα του φασίστα κρίνοντας μάλλον εξ ιδίων τα αλλότρια. Να ' σαι καλά πάντως όπου και να'σαι.

  36. FreeThinker avatar
    FreeThinker 14/06/2011 15:25:24

    Δεν είναι όλοι οι Ολλανδικοί ίδιοι, όπως δεν είναι και όλοι οι Έλληνες ίδιοι. Σε γενικές γραμμές όμως είναι γεγονός οτι οι Ολλανδοί είναι προοδευτικοί και μορφωμένοι, ενώ οι Έλληνες αμόρφωτοι και συντηρητικοί. Είναι λογικό κάποιοι Ολλανδοί να αισθάνονται άβολα στην Ολλανδία και αντίστοιχα κάποιοι Έλληνες στην Ελλάδα. Γενικότερα σε κανένα περιβάλλον δεν πρόκειται να είναι όλοι 100% ικανοποιημένοι. Για αυτό και έχει βγει ο όρος "μέσος άνθρωπος" και συνθήκες άνεσης μέσου ανθρώπου. Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα αισθάνονται άβολα.
    Όσον αφορά τους έλληνες χριστιανοφασίστες, αναφέρομαι σε αυτούς που καυχιούνται οτι οι έλληνες χτίσαν παρθενώνες ενω οι άλλοι τρωγαν βελανίδια και υποστηρίζουν ταυτοχρονα οτι ο Χριστός μίλησε πρώτος για αγάπη. Ναι, τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι και τους χαρακτηρίζω βόδια. Δεν φταίω εγώ που δεν μπορούν να σκεφτούν απο μόνοι τους. Δεν μπορείς να μου απαγορεύσεις να τους κατηγοριοποιήσω.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΦΑΣΙΣΤΕΣ: γεννημένοι έλληνες χριστιανοί, που πιστεύουν οτι μετα τον Ισραήλ, ο επόμενος περιούσιος λαός του Θεού είναι ο ελληνικός. Δεν έχουν ιδέα τι πάει να κλασσικός ελληνισμός, παρ'όλα αυτά θέλουν το copyright του. Αν και δεν έχουν διαβάσει ποτέ την Αγία γραφή, την έχουν για στολίδι κάπου στο σπίτι και αρέσκονται στο να φυλάνε ζωγραφισμένες εικόνες. Είναι κατά των ναρκωτικών που δεν πίνονται απο φιάλη και υπέρ του καπνίσματος που σκοτώνει αλλα δεν μαστουρώνει.
    Αποφύγετε τους, σπάνε συκώτια.
    Αν έτυχε να γεννηθείτε κοντά τους, υπάρχουν και τα αεροπλάνα.

  37. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 14/06/2011 15:26:06

    "Οι χριστιανοφασίστες έχουν μάθει να παπαγαλίζουν τα ίδια και τα ίδια συντηρητικά παραληρήματα, σαν κακογραμμένες κασέτες"

    Συμφωνώ μαζί σου. Απλά νομίζω ότι ισχύει για κάθε είδους φασίστα. Ακόμα και για "επιστήμονες" που θα σε σκίσουν μόλις ακούσουν να μιλάς για ερωτηματικά τα οποία η "επιστήμη" αδυνατεί να απαντήσει .... ακόμα...
    ----------

    "Όταν η εξέλιξη στην οποία παντα εναντιώνονται είναι αναπόφεκτη, τότε ενσωματώνονται σαν να μην τρέχει τίποτα"

    Πολύ σοφό, και ισχύει για πολύ κοσμάκη. "Κολοτούμπες" κοινώς...

    --------
    "Πάσχετε από έλλειψη παιδείας και λόγου, κύριοι χριστιανοφασίστες. Έχετε εξουσιαστικό σύνδρομο και είσαστε καταπιεσμένοι σεξουαλικά."

    Δεν ξέρω αν είμαι χριστιανοφασίστας... Καταπιεσμένος σεξουαλικά είμαι πάντως. Η κοπέλα μου δεν χορταίνει με τίποτα και αυτό πολλές φορές με καταπιέζει.
    -----------------

    "Φοβάστε να δοκιμάσετε ναρκωτικά, διότι φοβάστε να έρθετε αντιμέτωποι με τον εαυτό σας και τους φόβους σας"

    Εγώ πάντως που δοκίμασα μερικές φορές στην ηλικία των 20 δεν κατάλαβα τίποτα.
    Ειλικρινά πιστεύεις ότι μέσω των ναρκωτικών έρχεσαι αντιμέτωπος με τον εαυτό σου? Και με τους φόβους σου? Δεν έχω πολλούς γνωστούς που καπνίζουν μπάφους. Αυτοί που έχω πάντως είναι άτομα που αν και οικονομικά βολεμένοι οικογενειάρχες, κυριεύονται συχνά από έναν αόρατο φόβο τον οποίο χωρίς χρήση είναι δύσκολο να αποφύγουν. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ.
    ----------------------

    "φτιάξετε το πιο άρρωστο και ανούσιο ναρκωτικό. Την αιώνια ανταμοιβή, την μεταθάνατο ζωή…"

    Η αιώνια ανταμοιβή δεν είναι πάντα τόσο ευχάριστη. Σύμφωνα με τον Δάντη τουλάχιστον.

  38. Tasos Pasos avatar
    Tasos Pasos 14/06/2011 15:34:51

    Βασικά διαβάζοντας τα σχόλια βλέπεις πολέμιους της απόφασης και φανατικούς υποστιρικτές. Μέση λύση δεν υπάρχει. Και ναι έχει δίκιο ο κάθε ολλανδός που δεν θέλει τον κάθε ζαλισμένο να χασκογελάει και να χάνετε στα στενά της πόλης του όμως να δούμε και πόσα λεφτά αφήνει ο ναρκωτουρισμός (μου θυμίζει λίγο το δικό μας φαληράκι και τον κάβο όπου οι κάτοικοι βγάλαν ένα σωρό λέφτα από τα σουρώμενα πιτσιρίκια της Ευρώπης και τώρα δεν τα θέλουν (ή δεν τα θέλαν πριν λίγα χρόνια) γιατί κάνουν φασαρία). Η Ολλανδία έχει τουρισμό όλο τον χρόνο και το Dam έχει περισσότερο τουρισμό από κάθε άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα (σίγουρα όχι μόνο για το μουσείο του van gogh) επίσης εγληματικότητα υπάρχει παντού και δεν γίνεται να εκλείψη!!!γιατί μπορείς να πας στο Brixton και να μην τρέμει η καρδιά σου?Και όσο πιο φτωχοί μια χώρα τόσο μεγαλύτερη η εγκληματηκότητα. Και αν δεν κάνω λάθος οι Ολλανδοί κάνανε το χασίς νόμιμο για να μειώσουν τους χρήστες ηρωίνης και το ποσοστό τους μειώθηκε(ίσως το κάνανε για έσοδα από τουρισμό και η μείωση των χρηστών να ήταν πρόφαση!Τώρα έχουν άλλες πηγές εσόδων και πιο λίγους χρήστες και αλλάζουν τον νόμο!) Στο κάτω κάτω δική τους χώρα είναι ό,τι θέλουν κάνουν .

  39. FreeThinker avatar
    FreeThinker 14/06/2011 15:53:01

    δεν μπορεις να με αντικρουσεις με επιχειρηματα για αυτο και με λες ηλιθιο.

    • 0ldy avatar
      0ldy @ FreeThinker 14/06/2011 17:22:54

      Μα δεν τους ενδιαφέρει να επιχειρηματολογήσουν. Και μόνο η ύπαρξη του ανθρωπότυπου εκείνου που του αρέσει να «διαλύει το εγώ του» που και που κάνοντας κεφάλι, είναι κάτι που τους ενοχλεί.
      Η κεντρική τους γραμμή είναι ‘δεν μας ενδιαφέρει τι ζόρια τραβάτε όλοι εσείς που σας αρέσει να φουμάρετε χόρτο, να κόψετε το λαιμό σας, σιγά μη σας προσφέρουμε ρυθμίσεις που να διευκολύνουν τη μέθη και την ευφορία σας’. Δεν είναι θέμα χρήσης και κατάχρησης. Ίσα ίσα που η κατάχρηση από αρκετούς, αποτελεί το καλύτερο «επιχείρημά τους», επειδή ως εικόνα είναι εξόχως γραφική και αντιαισθητική, οπότε δείχνουν συνεχώς προς τα εκεί, κολλημένη κασέτα. Αφού αυτοί δεν θέλουν κάνναβη και προτιμούν το οινόπνευμα, και σε συνδυασμό με το γεγονός πως έχει καταλήξει έτσι το πράγματα τελευταία που όσοι προτιμούν την κάνναβη ανήκουν σε μια κατηγορία ανθρώπων που τους ενοχλεί το χνότο τους, δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο να κάνουν ειλικρινή και καλοπροαίρετο διάλογο. Μόνο χάχανο, ειρωνεία, εξυπνακισμοί και βλακείες.
      Πάει πακέτο με τι στάση τους απέναντι στους ομοφυλόφιλους. Όταν μιλάμε για γάμο ομοφυλοφίλων φυσικά και πρόκειται για κάτι που η κοινωνία καλά κάνει και δεν το εγκρύνει αφού είναι παράλογο και άκομψο. Ο γάμος είναι γιορτή, η κοινωνία γιορτάζει για την επισημοποίηση της σχέσης ενός ετερόφυλου ζευγαριού, που θα της προσφέρει και εν δυνάμει θα φέρει απογόνους.
      Όταν όμως μιλήσεις για σύμφωνο συμβίωσης όπου απλά ενημερώνεις την Πολιτεία οτι συζείς με κάποιον άνθρωπο και να το λάβει υπόψη της σε ορισμένα διαδικαστικά θέματα νομικής φύσης, πάλι θα τους βρεις όλους αυτούς μπροστά σου να ειρωνευτούν και να χλευάσουν. «Κακώς υπάρχετε ρε, να κρύβεστε να μη σας βλέπει ανθρώπου μάτι. Δεν θα προκαλέσετε την κοινωνία να σας πάρει στα σοβαρά και να σας συμπεριλάβει σε κληρονομικές υποθέσεις κ.α, σε καμία περίπτωση».
      Είναι απλό, καθαρό, ατόφιο μίσος και απέχθεια. Κι όμως κάνουν με τους περιστασιακούς χρήστες χασίς που τους ομαδοποιούν με τους «χασικλίδες», έτσι κάνουν και στην ομοφυλοφιλία που στο σκεπτικό τους παίρνουν σβάρνα τους χυδαίους μαζί με τους σοβαρούς.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ FreeThinker 14/06/2011 17:24:06

      Χασικλή σε είπα.
      Εξάλλου, όπως τη βρίσκεις καθείς. Αν κάποιος δεν μπορεί να σταυρώσει γκόμενα, το ρίχνει στους μπάφους και ξελαμπικάρει.
      To each his own.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 14/06/2011 18:35:10

        Να στο πω αλλιώς να το καταλάβεις.
        Αν κάποιος είναι εγγενώς ανεπαρκής και ανασφαλής, και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τη πραγματικότητα, δραπετεύει.
        Μέσω του μπάφου που όλα τα ομορφαίνει.
        Όταν συνέλθει όμως από τη μαστούρα, ο κόσμος παραμένει εκεί, το ίδιο σκληρός.
        Όπως παραμένει και η ανασφάλεια του εθισμένου πλέον χασικλη.
        Γκέγκε;

        • σκαλόσαυρος avatar
          σκαλόσαυρος @ Strange Attractor 15/06/2011 09:35:05

          με άλλα λόγια, δεν πιστεύεις στην ελπίδα, στην προσευχή, σε όλα εκείνα τα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ συναισθήματα και τις πράξεις που η μόνη τους χρησιμότητα είναι να ξορκίσουν για λίγο κάποια δαμόκλειο σπάθη, γιατί ο άνθρωπος τό χει ανάγκη αυτό που και που.
          Λίγο μπερδεμένο σε βρίσκω...

      • 0ldy avatar
        0ldy @ Strange Attractor 14/06/2011 18:45:59

        "Εγγενώς ανεπαρκής και ανασφαλής" αυτός που προτιμάει την κάνναβη από το αλκοόλ για να έρθει σε ευθυμία. Καλό. Καρκαβίτσας?

        Να-βρώ-επιχειρήματα (ο θεός να τα κάνει)-να-αποδείξω-εκείνο-το-οποίο-ξεκίνησα-a-priori-εδώ-και-πολύ-καιρό-να-αποδείξω-κρύβοντας-όταν-και-όπου-χρειάζεται-όσα-χαλάνε-το-momentum-του-συλλογισμού.

  40. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 14/06/2011 18:47:34

    Μπραβο. Μας ελιωσες τωρα βαλε τα ιδια στατιστικα μονο που αντι για Ολλανδια βαλε την Τζαμαικα οπου η φουντα ειναι θρησκεια. Η Ολλανδια δεν ειναι η πολιτισμενη χωρα που ειναι επειδη αφηνει ελευθερο το μαυρο. Οπως και η Τζαμαικα δεν ειναι το καφρισταν που ειναι (μονο) λογω φουντας. Αυτες οι εξαπλουστευσεις, τυπου "η Ολλανδια εχει ελευθερη την φουντα, η Ολλανδια τα παει καλυτερα απο τις ΗΠΑ" ειναι για παιδακια του νηπιαγωγειου.

    • βροντόσαυρος avatar
      βροντόσαυρος @ Κωνσταντίνος 14/06/2011 22:07:19

      καλα ρίξε μια ματιά στη σελίδα αυτή και τα λέμε

      • Κωνσταντίνος avatar
        Κωνσταντίνος @ βροντόσαυρος 15/06/2011 00:18:01

        τα ειπαμε

  41. βροντόσαυρος avatar
    βροντόσαυρος 14/06/2011 22:13:49

    όποιος μπορεί να τεκμηριώσει ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ τα όσα υποστηρίζει, ας το κάνει. Όποιος δε μπορεί, απλά γρυλλίζει.

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ βροντόσαυρος 15/06/2011 12:29:51

      μουχαχαχαχαχα! οτι ποιο κουτσαβακικο σε επιχειρημα εχω ακουσει. Μου θυμιζει τον Τοκο να διαβαζει τα "στοιχεια" του:

      http://www.youtube.com/watch?v=BtLXkcqMFQU&feature=related

      Γεια σου ρε μεγαλε πιπισινοτοκε με τα επιστημονικα στοιχεια που κοπιαρεις απο το google

      Τεράστιε!!!

  42. Dora avatar
    Dora 15/06/2011 00:14:13

    Τελος παντων το μονο βοδι ειμαι εγω εδω μεσα που δεν δοκιμασα ποτε απ' ολ'αυτα τα σκουπιδια και δεν επαθα και τιποτα.Α,μια φορα στον γαμο της ξαδελφης μου στην Καβαλα ηπια λιγο κρασακι,εσκασα στα γελια και ειπα στην πεθερα της οτι ειναι χοντρη σα φαλαινα και παραλιγο ν'ακυρωσουν τον γαμο!!!
    Ξανα ουτε να το μυρισω δεν θελω!!!!!
    Εχεις τις μαυρες σου? πηγαινε τρεξε τρεις τεσσερις γυρους, να δεις τι καλα που φτιαχνεις!

  43. FreeThinker avatar
    FreeThinker 15/06/2011 12:17:39

    σκαλόσαυρος....
    σε ενοχλεί που δεν πιστεύω στην προσευχή; Σε ενοχλεί που δεν πιστεύω στον Θεό τόσο πολύ; Μπερδεμένος είσαι εσύ, που πιστεύεις οτι μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεπαθητικα με έναν θεό που είναι ο πατέρας του εαυτού του, που ήρθε στην γη για να σαδομαζοχιστεί, που σε διεταξε να τρως την σαρκα του και το αίμα του, που πιστεύεις σε αιμομικτικές ιστορίες τις βίβλου και σε φίδια που μιλάνε.

    Αντε πιες κανα τσιγάρο το χρειαζεσαι πιο πολύ απο εμενα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.