#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/04/2010 22:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Kαλή Ανάσταση Ελλάδα μας!


Παρασκευή το βράδυ μας σταυρώσανε
Σαββάτο του λαού θ’ αναστηθούμε-
από ένα παλιό αντάρτικο που έστειλε η Φιλοπατρία

http://allenaki.wordpress.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panagiotis avatar
    panagiotis 04/04/2010 01:24:39

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ panagiotis 04/04/2010 15:08:35

      σ' ευχαριστώ Παναγιώτη Χρόνια Πολλά Αληθώς Ανέστη!

  2. Geopolitics-GR.com avatar
    Geopolitics-GR.com 04/04/2010 11:11:54

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Geopolitics-GR.com 04/04/2010 15:09:39

      Ανταποδιδω την ευχή Geopolitics-GR.!

  3. Dimi avatar
    Dimi 04/04/2010 12:02:51

    O Eλληνο-Αμερικανός Ηλίας Ψυχογυιός, Σπαρτιάτης στη καταγωγή, Σκηνοθέτης και Βραβευμένος με Οscar 2010 γιά το aφυπνιστικό Ντοκυμανταίρ “Τhe Cove” (Το Λιμανάκι) - με το οποίο έσωσε από την κερδοφόρα (1.4 δις Δολλάρια/Ετησίως) σφαγή, εκατοντάδες χιλιάδες λατρεμένα από την Ελληνική Αρχαιότητα, δελφίνια.

    Ο ίδιος και η Ομάδα του, μέσω Twitter, έστειλαν στους Ελληνες, Πασχαλινές Ευχές, oι οποίες και ανταπεδόθησαν:

    “From All of Us to All of You, Kali Anastasi...Kalo Pascha...Happy Easter from CelebrateGreece.com http://bit.ly/bZGXPo
    celebrateGreece, [+] Fri 02 Apr 19:52 via web”

    “@CelebrateGreece Warmest wishes for a wonderful Easter! God Bless!
    You made Greeks so proud, in these most difficult times. Thanks!
    [+] Sat 03 Apr 16:10 via TweetDeck in reply”

    Είναι ο Hλίας Ψυχογυιός, οποίος στις 16 Μαρτίου 2010, κάλεσε τους Αμερικανούς να γιορτάσουν στο Los Angeles τη Μαραθώνια Ιστορία και να στηρίξουν την ολοκλήρωση Ντοκυμανταίρ γιά την Επέτειο των 2500 Χρόνων Μαραθώνιας Παράδοσης (490 π.Χ-2010 μ.Χ):

    “Come celebrate 2,500 Years of Greek Marathon History at the 2010 Los Angeles Marathon. http://www.celebrategreece.com/blog.aspx?ID=289 8:12 PM Mar 15th via web”

    Εδώ, μ’αυτή τη κυβέρνηση ως είθισται, άκρα του τάφου η σιωπή..

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Dimi 04/04/2010 13:52:30

      Είναι αυτός ο Ηλίας Ψυχογυιός που δεν ξέρει λέξη ελληνικά, όπως το 99% των "Ελληνο"-αμερικάνων, ε;

      Και που σίγουρα νομίζει ότι ο Μαραθώνιος ήταν αθλητική διοργάνωση τής αρχαίας Ελλάδας, πιθανόν ευγενική χορηγία τής αρχαίας κοκακόλας.

      Ε ρε... χρονιάρες μέρες...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Στέργιος 04/04/2010 15:12:37

        χρόνια πολλά Χριστός Ανεστη και σε σένα Στέργιε!
        Εφτιαχναν κάτι σαν σημερινό "αναψυκτικό" από μια ουσία ενός φυτού, έχω διαβάσει σχετικά :)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Dimi 04/04/2010 15:10:49

      Dimi, σ'ευχαριστώ, θα το κοιτάξω με την ησυχία μου, ΧΡιστός ανέστη και σε σένα, πολύ ενδιαφέρον έχει ο Παρθενώνας του Νασβιλ.

      • Dimi avatar
        Dimi @ αλλενάκι 04/04/2010 16:40:02

        Aλλενάκι, Οσες κροτίδες πέσανε του Πάσχα την Ημέρα, τόσες Χαρές σού έύχομαι να έχεις Κάθε Μέρα!

        Χριστός Ανέστη Ελλάδα μας, Απανταχού της Γής!

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Dimi 04/04/2010 16:50:46

      Εδω προσπαθουν να μας θαψουν με συνοπτικες διαδικασιες, σιγα μην περιμεναν να ασχοληθουν με την επετειο της Μαχης του Μαραθωνα.
      Βρηκαν ενα κενο εξουσιας και βαρανε κι οτι προλαβουν, αλλα δεν θα τους κατσει.