#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 19:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Game Over



Τα  πράγματα είναι πλέον  ξεκάθαρα. Αρκεί να θέλουμε να τα δούμε.

Έχουμε λοιπόν και λέμε, και όπου κάνω λάθος βαράτε με:

Υπάρχει εδώ και καιρό μια παγκόσμια τάση σε εξέλιξη, που μόλις πρόσφατα άρχισε να επηρεάζει και  την δική μας γειτονιά.

Πρόκειται για το μεθοδευμένο από καιρό σχέδιο της καταστροφής της παγκόσμιας μεσαίας τάξης, η οποία δεν βολεύει πλέον σε αυτούς που μας κυβερνούσαν, και που συνεχίζουν να μας κυβερνάνε.

Και δεν μιλάω ούτε για τον ΓΑΠ, ούτε για την Μέρκελ, ούτε καν για τον Ομπάμα.

Όλοι  (λίγο πολύ) γνωρίζουμε πολύ καλά ποιοι είναι αυτοί που διαχρονικά κινούν τα νήματα της ανθρωπότητας. Ποιοι είναι οι υπέρμαχοι της παγκοσμιοποίησης. Σε ποιους δηλαδή συμφέρει η απόλυτη ισοπέδωση των λαών.

Εδώ και κάποιο καιρό άρχισαν να αναδύονται νέες οικονομικές δυνάμεις, όπως είναι η Ινδία, η Κίνα, η Βραζιλία κλπ. Οι βασικοί λόγοι της τρομακτικά ραγδαίας ανάπτυξής τους  είναι τα χαμηλά μεροκάματα. Έτσι απλά.

Για αυτό και σχεδόν κάθε βιομηχανία της πάλαι ποτέ κραταιάς Δύσης έχει μεταφερθεί «αυτούσια» ή εν μέρει σε τρίτες χώρες.

Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα φτιάχνονται πλέον στην Ινδία, και τα αμερικανικά ηλεκτρονικά στην Κίνα. Τα παραδείγματα είναι πολλά.

Σε χώρες  όμως με πληθυσμούς δισεκατομμυρίων, που όσο και αν αναπτυχθούν οικονομικά, δύσκολα θα μπορούσαν να τους προσφέρουν μισθούς και επίπεδα ζωής όμοια με αυτά της Δύσης.

Έτσι, αφού δεν μπορούν οι άπειροι Ινδοί, Κινέζοι, κλπ. να αποκτήσουν αμερικάνικους μισθούς , και προκειμένου να διατηρηθεί η ανάπτυξή τους, τι πρέπει να γίνει;

Μα ασφαλώς να μειωθούν οι αντίστοιχοι της ΕΕ και της Αμερικής, ώστε να επανέλθει μια ισορροπία.

Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ξεκίνησε το ξετύλιγμα του κουβαριού, με συντονισμένες επιθέσεις.

Και πρωταρχικά  εναντίον του πιο αδύναμου κρίκου (της ευρωπαϊκής αλυσίδας), που λέγεται Ελλάδα.

Η συνέχεια είναι γνωστή. Η υπόθεση εξελίσσεται σαν βάσει σεναρίου.

Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ισπανία, και ως εκ  θαύματος και η Ιταλία!

Σειρά μετά έχει η Γαλλία. Βρίσκεται ήδη στο στόχαστρο των οίκων αξιολόγησης.

Και έτσι η ΕΕ θα καταλήξει μια απέραντη «Βουλγαρία», με χαμηλά μεροκάματα, απουσία κάθε κοινωνικής παροχής, ιδιωτικοποίηση των πάντων, και σε απλά ελληνικά: συνθήκες εξαθλίωσης και πείνας.

Αυτό είναι το σχέδιο, και το ζούμε καθημερινά.

Και είτε είμαστε στο ευρώ, είτε στη δραχμή, κατά τη γνώμη μου είμαστε καταδικασμένοι.

Και δεν μιλάω μόνο για τη χώρα μας, αλλά πολύ πιο γενικά. Η Δύση είναι καταδικασμένη

Οι εποχές άλλαξαν. Ότι είχε να προσφέρει η Δύση το πρόσφερε.

Και αφού οι χορτασμένοι κάτοικοί της δεν έχουν τίποτα πλέον να προσφέρουν, οι ισχυροί της γης θα τους πατήσουν και θα τους λιώσουν κυριολεκτικά.

Δεν μπορεί ο Ινδός να παράγει τα πάντα με μισθό $50, και ο Γερμανός να ζητάει €2.000. Δεν γίνεται. Όσο καλύτερα και αν είναι τα προϊόντα του δεύτερου.

Δεν μπορεί ο Κινέζος, που ζει πλέον στην δεύτερη οικονομικά ισχυρότερη χώρα του πλανήτη, να στοιβάζεται με την πολυμελή οικογένειά του σε ένα δωμάτιο, και ο Έλληνας ή ο Πορτογάλος να διαθέτει και εξοχικό, και αμάξι, και μηχανή, και 2-3 κινητά. Δεν γίνεται. Είναι ύβρις.

Για αυτό και χρειάζεται να επέλθει η ισορροπία. Είναι νόμος της φύσης.

Κάποτε κυριαρχούσαν οι ασθένειες, και όπου δεν αρκούσαν επενέβαιναν οι πόλεμοι. Σήμερα, οι ασθένειες ως ένα βαθμό ελέγχονται, και οι πόλεμοι είναι αναγκαστικά μικρής κλίμακας, διότι αν δεν ήταν, τότε  τα πυρηνικά θα εγγυώνταν ένα σύντομο και οριστικό τέλος.

Για αυτό και η ισορροπία θα πρέπει να επανέλθει με πιο ήπιους, οικονομικούς αυτή τη φορά όρους.

Και επειδή δεν μπορούν να ανέβουν οι μισθοί της Κίνας θα πρέπει να πέσουν αυτοί της ΕΕ. Έτσι απλά. Είτε μας αρέσει είτε όχι. Αν πέσουν όμως οι μισθοί, πέφτει το επίπεδο ζωής. Αλλιώς ζεις με €2.000 τον μήνα, και αλλιώς με €500.

Κάποτε έγραψα εδώ μέσα για επιστροφή στη δεκαετία του `70, και για καταστάσεις Mad Max που θα ζήσουν τα παιδιά μας.

Τα παίρνω όλα πίσω. Ήμουν πολύ αισιόδοξος.

Πάμε για μεσαίωνα, και δεν εννοώ μόνο εργατικό.

Έτσι είναι η φύση. Ψάχνει πάντα την ισορροπία.

Και αυτή τη φορά την βοηθούνε κάποια όχι και τόσο σκοτεινά κέντρα. Τραπεζίτες, χρηματιστές, hedge funds, cds players κ.ο.κ.

Επομένως, άντε και φύγαμε από το ευρώ, άντε και καταργήσαμε τα χρέη, άντε και ξαναρχίσαμε να παράγουμε μπάμιες. Ε και;

Ποιος θα τις αγοράζει; Οι Ευρωπαίοι μισθωτοί των €500;

Δεν είναι δυστυχώς θέμα Ελλάδας. Άργησα να το καταλάβω. Η επέμβαση όμως του ΔΝΤ στην Ιταλία των Φεράρι, και η απειλή των οίκων στην «αυτοκρατορική» Γαλλία, μου άνοιξαν τα μάτια.

Μου έδειξαν το μέλλον.

Που νομοτελειακά επέρχεται.

Το παιχνίδι είναι χαμένο. Η ύπαρξη της μεσαίας τάξης δεν συμφέρει. Δεν αποδίδει, αλλά αντίθετα κοστίζει πολλά.

Και δεν βλέπω λύση.

Εκτός και αν ξεσηκωθούμε απαξάπαντες. Και μιλάω πλανητικά: Έλληνες, Άγγλοι, Πορτογάλοι, Αμερικάνοι …. αλλά χλωμό το βλέπω.

Το διαίρει και βασίλευε λειτουργεί και με λαούς.

Και εξάλλου, αν το πεις πουθενά, θα σε κατηγορήσουν και για κομουνιστή… ή χειρότερο ακόμη, για διεθνιστή!

Δεν υπάρχουν σήμερα  ούτε Τσε, ούτε Κάρλος (που λέει ο φίλος μου ο Πάνος), ούτε καν … Μπερλίνγκουερ.

Υπάρχουν μόνο ολίγιστοι Μερκοζί, και από κει και πέρα το χάος.

Game Over, που λένε.

Είπε κανείς τίποτα;

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. papaki avatar
    papaki 10/11/2011 19:54:47

    Strange Attractor έχω την εντύπωση πως και έτσι όπως τα λες πάλι αισιόδοξα τα βλέπεις. Και επίσης έχω την εντύπωση πως τα γεγονότα που θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες παγκοσμίως, θα αποδείξουν πως και 'γω αισιόδοξα τα βλέπω έτσι όπως τα λέω. Δυστυχώς η εποχή μας δεν παράγει πια ήρωες. Τα συμφέροντα μεγάλα και άνθρωποι πολύ μικροί. Και δυστύχως τα συμφέροντα δεν είναι καν οικονομικά...

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ papaki 11/11/2011 10:51:03

      καλα τα λεει ο στρεντζ αλλα οι πακιστανοι και οι αλλοι γιατι παραμενουν ακομα στην ελλαδα; τι ιμβαίνει;

  2. Basil avatar
    Basil 10/11/2011 20:00:20

    Το σχέδιο έχει πιθανότητες να πετύχει 50% (κατά Wallerstein). ελπίζω στο αναπάντεχο.

  3. xzetta avatar
    xzetta 10/11/2011 20:06:38

    γι αυτό οι κευνσιανοί ονειρεύονται παγκόσμιους πολέμους.

  4. Φοτις avatar
    Φοτις 10/11/2011 20:08:51

    Από τη στιγμή που οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι των λαών ανά τον κόσμο έχουν παραδώσει τον έλεγχο στους τραπεζίτες και χρηματιστές, η κατάληξη δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική.
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, τίποτα δεν βγάζει νόημα εκτός κι αν ακολουθήσεις τη ροή του χρήματος.
    Ας ανοίξουμε επιτέλους τα "στραβά" μας και ας εμπεδώσουμε ότι όλες, μα όλες οι αποφάσεις ενός ατόμου απορρέουν από την εξυπηρέτηση του προσωπικού του συμφέροντος.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Φοτις 10/11/2011 20:10:01

      Δεν υπάρχουν σήμερα ούτε Τσε....

  5. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 10/11/2011 20:10:05

    Δηλαδη αν καταλαβα καλα σε λιγα χρονια θαχουμε ενα παγκοσμιο προλεταριατο που δεν θα το εχουν δημιουργησει οι μαζες αλλα οι υπερπλουσιοι και οι δυνατοι.
    Μπορει αν και χλωμο μου φαινεται.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ NIK THE GREEK 10/11/2011 20:17:16

      Μια μεγάλη παγκόσμια μάζα (μαζάνθρωπος) που θα φυτοζωεί, και μια μικρούλα ελίτ που θα απολαμβάνει.
      Αυτός είναι ο τελικός σκοπός της παγκοσμιοποίησης.
      Επιπεδοποίηση, ομοιογένεια, υποταγή, σκληρή επιβίωση.
      Κάτι από Τόμας Χόμπς δηλαδή, αλλά στο πιο μεταμοντέρνο του. Με ολίγο Όργουελ.

      • NIK THE GREEK avatar
        NIK THE GREEK @ Strange Attractor 10/11/2011 20:26:54

        Οταν συμβουλος του μυαλου γινεται το στομαχι,τοτε κανεις δεν γλυτωνει απο την καθαρση.

      • kostas* avatar
        kostas* @ Strange Attractor 11/11/2011 11:14:19

        και θα ψαχνουμε τους κροκανθρωπους του Ασιμου ?

  6. A.M. avatar
    A.M. 10/11/2011 20:14:07

    @S.A.
    Respect!
    (for 1 more time)

    Με βάση όλο αυτό το σκεπτικό σου βέβαια - που με βρίσκει σύμφωνο - μπορεί κάποιος εύκολα να καταλάβει ποιοί μας κυβερνάνε, ποιούς «εκλέγουμε» και κυρίως με ποιές διαδικασίες οδηγούμαστε να «εκλέξουμε» αυτούς που μας κυβερνάνε.

    Βούρ λοιπόν για Παγκόσμια Διακυβέρνηση!

    «Και όταν δεν μας εξυπηρετούν τα «εκλεγμένα» φερέφωνα της παγκόσμιας νέας τάξης τότε ορίζουμε με το έτσι γουστάρω πρωθυπουργούς που εξυπηρετούν τα συμφέροντά μας γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων μας (και όπου αλλού) ακόμα και αυτά τα μέχρι σήμερα εκλεγμένα - ΚΑΙ εκπαιδευμένα από εμάς! - φερέφωνά μας.»
    Τάδε έφη Νέα Τάξη.

    Τι μέλλει γίγνεσθαι;

    Θα το γλεντήσουμε!
    Και κυριολεκτιώ σοβαρολογώντας.

    Όταν δεν έχεις να χάσεις τίποτε δεν έχεις και λόγο να φοβάσαι και για τίποτε!
    Οπότε τους γράφεις όλους εκεί που δεν πιάνει μελάνι και γαία πυρί μιχθήτω!

    Κάποτε βέβαια είχα γράψει κάτι για παιδεία με διαφορετικό προσδιορισμό, με βάση όχι την ένταξη στο σύστημα αλλά την δημιουργία ελεύθερα σκεπτόμενων ανθρώπων κλπ κλπ..
    Ουτοπίες.
    10 άνθρωποι θα καταλαβαίνουν τι παίζει στον κόσμοα και κάμποσα τρίσεκατομμύρια δεν θα χαμπαριάζουν την τύφλα τους.
    Οπότε μοιραία και νομοτελειακά ... game over!


    Ίσως ακολουθήσω το παράδειγμα του θείου μου και ξαναγυρίσω στο χωριό και αρχίσω να φυτεύω πατάτες να χτυπάω και κανα αγριογούρουνο και καμμιά πέρδικα και να την βγάζω όπως την έβγαζαν οι συμπατριώτες μου πριν το '70.
    Τουλάχιστον νερό και τροφή θα την έχουμε εξασφαλισμένη σε κάποιο βαθμό.
    Και ξύλα για το τζάκι.
    Ε για λίγα χρονάκια ακόμα την βγάζουμε κουτσά στραβά.
    Μετά .. όλα τα βολεύει το χώμα.
    Εκεί που όλοι θα συναντηθούμε, και όσοι έχουν δισεκατομμύρια και όσοι ψάχνουν στους κάδους απορριμάτων (που δυστυχώς αυξάνουν με ρυθμούς θλιβερά γρήγορους).

    Οι επόμενες γενιές...χμμ... Θεός οίδεν!

    «Του Κυρίου η γή και το πλήρωμα αυτής.»

    ...και όποιος νομίσει ότι μπορεί να έχει δικό του και το παραμικρό επάνω στην γή πλανάται πλάνην οικτράν.
    Διαχειριστές κάποιων πραγματων είμαστε όλοι - άλλος λίγων και άλλος περισσότερων - και μετανάστες στον πλανήτη.
    Ουδείς μόνιμος φίλτατε S.A.
    Ουδείς!

  7. Μάρκος avatar
    Μάρκος 10/11/2011 20:17:41

    Σήμερα ολοκληρώθηκα το το μεγαλύτερο κοινοβουλευτικό πραξικόπημα που έχει γίνει ποτέ, και που άρχισε πριν 3 μέρες. Να ψάχνει για πρωθυπουργό ένας πρωθυπουργός που δεν έχει ακόμη παραιτηθεί, λες και πρόκειται για αλλαγή CEO σε ΜΚΟ! Και κάποιοι μιλούν ακόμη για το 1965...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Μάρκος 10/11/2011 23:33:28

      +1.000000
      Με την έγκριση τριών πολύ μικρών κομμάτων.
      Δυστυχώς.
      (αναφέρομαι σε πασοκ + νδ + λαοσ.)

  8. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/11/2011 20:17:50

    "It Ain't Over 'Til It's Over"
    ή Ελληνιστί, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ!!!
    Κι εσύ στην απαισιοδοξία βρε Παράξενε;!
    Ας ακούγεται "εγωιστικό" αλλά, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΜΕΝ ΚΙ ΑΣ ΤΡΩΓΩΜΕΝ ΠΕΤΡΕΣ!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Σταύρος 10/11/2011 20:24:15

      Η ανάρτηση αφορά σε κάτι πιο γενικό.
      Σε μια πλανητική απαισιοδοξία.
      Στην τέλεια καταιγίδα που έρχεται. Στον μαύρο κύκνο.
      Η Ελλάδα απλά είναι ένα από τα πρώτα θύματα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Σταύρος 10/11/2011 20:24:32

      Ακριβώς. Εμείς τουλάχιστον θα παραδίδουμε στα παιδιά μας θάλασσα, γη και ουρανό, όχι hedge funds και cds.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Σταύρος 10/11/2011 20:24:56

      «ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ!!!»

      Αυτό μου τόκλεψες! :lol:
      Είναι το αγαπημένο μου σλόγκαν!

      Αλήθεια είναι ότι δεν θα πεθάνουμε.
      ... απλώς θα αφήσουμε τις σάρκες μας μόνες τους για να κάνουν παρέα για δυό τρία χρονάκια - μέχρι να λυώσουν δλδ - στα κόκκαλά μας να μην νοιώθουν μοναξιά :lol:

  9. A.M. avatar
    A.M. 10/11/2011 20:20:07

    «Πάσα δουλοκτησία ή επιθυμία δουλοκτησίας επί του αδελφού - κάθε δλδ ανθρώπου επί της γής ασχέτως χρώματος, πίστης, πολιτικών πεποιθήσεων, κοινωνικής και οικονομικής θέσης - ποιεί ημάς ξένους της αγάπης του Θεού.»

    Αυτή είναι η κόλαση.

    Και όσοι αρέσκονται να κυριαρχούν επί των άλλων ανθρώπων είτε σε διαπροσωπικό είτε σε παγκόσμιο επίπεδο ζούν ήδη την κόλαση από τώρα και θα την ζούν αιώνια.

    Τους λυπάμαι.

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ A.M. 10/11/2011 20:34:19

      "Ελεύθερον το έμψυχον"

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ σίγουρος 11/11/2011 01:08:11

        Το εύψυχον, όχι το έμψυχον.

  10. ταμπακιωτης avatar
    ταμπακιωτης 10/11/2011 20:21:43

    οταν πριν αρκετα χρονια,βλεπαμε την <> κανεις τοτε δεν φανταζοταν οτι ισως καποια μερα θα ζουμε σε κοινοβια τετοιου τυπου απλα για να επιζουμε.και ομως σε γενικες γραμμες το παραπανω αρθρο ,αυτο μας δειχνει.....

  11. σίγουρος avatar
    σίγουρος 10/11/2011 20:22:44

    Εύγε για την προσέγγιση. Άκου και για την ανάπτυξη.
    Η Δύση μπορεί να εξακολουθήσει να προηγείται των αναπτυσσόμενων οικονομιών
    μόνο κάνοντας ανάπτυξη, ανακαλύπτοντας το μη υπάρχον, εξελίσσοντας το καινούργιο. Αυτά δεν μπορούν να τα κάνουν οι σκλάβοι, ούτε οι κρίσσοι, μόνο οι ελεύθεροι!

    • Agni avatar
      Agni @ σίγουρος 10/11/2011 20:45:45

      προπέρσινα ξυνα σταφύλια,αργά το καταλάβαμε αλλα μόνο με καινούριο και φούσκες δεν πας πουθενά..Αν το αμφισβητείς γιατί ακόμα και οι πιο στυγνοί εξυγχρονιστές αναγκάζονται όταν στριμωχτούν να επικαλεστούν ένα οποιοδήποτε παρελθόν,για να νομιμοποιήσουν κάτι στη συνείδηση του κόσμου?

      • σίγουρος avatar
        σίγουρος @ Agni 10/11/2011 20:53:06

        Ποιος σου είπε ότι εκσυγχρονιστής, όπως το εννοούν εκείνοι, σημαίνει καινούργιο; Η οικονομική ατμομηχανή του πλανήτη υπήρξε για μια δεκαετία η εξέλιξη και η προσαρμογή στην καθημερινότητα των νέων τεχνολογιών. Τώρα διαφαίνεται η ενέργεια. Για βάλε τους Κινέζους και τους Ασιάτες να τα εξελίξουν...

  12. aurora3363 avatar
    aurora3363 10/11/2011 20:51:58

    s.a πόσο δίκιο έχεις!! Το κουφό είναι οτι πρώτοι τα έλεγαν πριν αρκετά χρόνια κάτι γραφικοί συνομωσιολόγοι και τώρα ερχόμαστε στα λόγια τους! Παγκόσμια διακυβέρνηση..αυτό ελεγε και το παιντί.Εύγε για την προσέγγιση..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ aurora3363 10/11/2011 21:15:28

      Δες κι αυτα. Εμείς τουλάχιστον τα λέγαμε από καιρό.
      h--p://www.antinews.gr/2011/04/24/97984/
      h-p://www.antinews.gr/2010/12/23/77455/

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ Strange Attractor 11/11/2011 09:44:54

        τα ελεγες πραγματι απο τοτε παραξενε... μαυρη μαυριλα πλακοσε μαυρη σαν καλιακουδα

  13. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/11/2011 20:52:31

    Στα σχόλια όλων βρίσκω και από κάτι να με αντιπροσωπεύει...Κρατάω ως κοινή συνισταμένη την ''Ελλάδα'' στην ψυχή μας...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΕΥΑ 10/11/2011 21:09:08

      Εύα κράτα γερά εσύ, διότι ο Δαναός τελευταία μαδάει...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Strange Attractor 10/11/2011 21:15:24

        Η εποχή φταίει SA..τα πάντα σε πτώση...Θα βγάλει όμως καινούριο τρίχωμα και θα σας δείξει αυτός!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Strange Attractor 10/11/2011 21:26:07

        ''Ο ασθενής
        από αχρωµατοψία δε βλέπει τα πάντα ασπρόµαυρα, αλλά µπερδεύει το
        κόκκινο µε το πράσινο ή µε το καφέ καθώς επίσης και το µπλε µε το µοβ''.
        Καλά διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Δαναός κυκλοφορεί στα κόκκινα....

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ ΕΥΑ 10/11/2011 23:43:34

          Μασάει ο Δαναός ταραμά; Ιδού το ερώτημα.

          • danaos avatar
            danaos @ Strange Attractor 10/11/2011 23:46:16

            Μάσησε πριν λίγο!Τώρα επανήλθε στανιαρισμένος!Το νου σας!!!

  14. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 10/11/2011 21:01:16

    http://www.businessinsider.com/sarkozy-brother-selling-nyc-apartment-2011-4

    Ο αδελφος του Σαρκοζυ και διευθυντης του ομιλου Carlyle (βιομηχανια όπλων κλπ) πουλα το σπιτι του... Η ιδια εταιρια ηταν και συμφεροντων Bush. H Carlyle ελεγχει και την εφημεριδα Le Figaro που ανηκει στον Serge Dassault στον οποίο ανηκει και η βιομηχανια αεροπλανων Mirage, Dassault Aviation.

    O κος Dassault χρηματοδοτησε από την τσεπη του και την κατασκευη μεγαλου τζαμιου στο προαστιο Corbeil του παρισιου αν και ο ιδιος ειναι... Εβραιος.

    Η αλευροβιομηχανια Corbeil ειναι αυτη που εξαγορασε και γιγαντωσε στην Ελλαδα μια τοπικη βιοτεχνια αλευρων στην Θεσσαλονικη, την Allatini. Όπως και κεραμοποιία, και καπνοβιομηχανια κλπ. Στην βιλλα του Allatini φυλακιστηκε ο τελευταιος Οθωμανος Σουλτανος αφου διεμερισαν τα ιματια της οθωμανικης αυτοκρατοριας οι Ρωτσιλντ και οι παρατρεχαμενοι βιομηχανοι του, που κατεστρεψαν οικονομικα την Οθωμανικη Αυτοκρατορια πριν την διαλυσουν με τα χρεη.

    Μετα οι Ρωτσιλντ αφου ανεβασαν τον Ατατουρκ στην εξουσια ανελαβαν την εκπαιδευση του Τουρκικου στρατου και ενορχηστρωσαν την γενοκτονια Αρμενιων και Ελληνων με τον Γερμανοεβραιο στρατηγο LimanVon Sandrers.
    Γερμανοεβραιος Αυστριακος ηταν και ο Ραββινος που κατεδωσε τους Εβραιους της θεσσαλονικης το 1944 για να καταληξουν στα στρατοπεδα ή πιονια στο Ισραηλ. Γερμανοεβραιος ειναι και ο Soros (τεως Schwartz) που παρεδωσε στους ναζι την λιστα με τους εβραιους της Βουδαπεστης.

    Η γιαγια του κου Dassault ειναι από την Θεσσαλονικη (όπως και ο Σαρκοζι) και ανηκει στην οικογενεια Allatini. Αυτη που κατεληξε στα χερια του Στεφανου Μανου και των παρατρεχαμενων του στο ΣΚΑΙ.

    Το βαθυ παρακρατος της διαπλοκης εχει και ριζες και κλαδια...

    ΥΓ Η οικογενεια Μητσοτακη τα μιλαει παντως τα γερμανικα ΑΠΤΑΙΣΤΑ. Γι αυτο και διαχρονικα εχει Αυστριακες γκουβερναντες...

  15. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/11/2011 21:21:04

    Strange ξέρεις πως σε αγαπάμε, αλλά διάβασα αυτό και κοντεύω να πάρω αντικαταθλιπτικά!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ victoria (true) 10/11/2011 21:32:23

      Διάβασε κι αυτό για να ολοκληρωθεί η μαυρίλα:
      h__p://www.antinews.gr/2011/04/09/95708/
      Βάλε και λίγο Joy Division στη σιντιέρα, και λίγο ΜΕΤΑΧΑ στο κρύσταλλο (με δυο παγάκια), για να δέσει η νύχτα...

  16. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2011 21:28:52

    Quod cibus est aliis, aliis est venenum...

    • dimitrisag avatar
      dimitrisag @ Τιγράνης 10/11/2011 22:31:29

      Κάντο λίγο πιό λιανα φίλε!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ dimitrisag 10/11/2011 23:37:14

        Αυτό δεν είναι όπως άλλα τρόφιμα, το δηλητήριο των άλλων είναι...(δε γνωρίζω λατινικά, απλά το ''γκούγκλαρα'' )

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ ΕΥΑ 11/11/2011 01:00:44

          Εύα, η απόπειρα μετάφρασης αν δεν στέφθηκε με επιτυχία, εντούτοις είναι εξόχως χαριτωμένη :)

          Σχολιάζοντας τη στάση του ΑΣ παραθέτω το «αυτό που για μερικούς είναι φαγητό, για άλλους είναι δηλητήριο», θέλοντας να τονίσω ότι είτε τη στάση του αυτή την αποτιμά κανείς εν τέλει με θετικό πρόσημο, παρ’ όλες τις ενδεχόμενες επιμέρους ενστάσεις που μπορεί να έχει, είτε άλλος θεωρεί ότι παραβιάστηκαν οι ατομικές κόκκινες γραμμές που είχε εξ αρχής θέση και αίρει την υποστήριξη και τις ελπίδες του από το πρόσωπο του ΑΣ. Αίρω την υποστήριξη όμως σημαίνει πρακτικά πως κοιτώ να βρω αλλού λύσεις, δρω με στόχο να κομίσω ενεργητικά πολιτική αντιπρόταση μέσω άλλου πολιτικού φορέα και προσώπου τα οποία εκτιμώ πως είναι σε θέση τόσο να την υπηρετήσουν συνεπέστερα όσο και να την εμπλουτίσουν με τρόπο που θα έχει απήχηση στην κοινωνία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ σημαίνει μεμψιμοιρώ, μοιρολατρώ, ηδονίζομαι κλαυθμιρίζοντας, μένω στάσιμος. Από τη στιγμή που για κάποιους ο ΑΣ, καλώς ή κακώς - δεν είναι αυτό το ζητούμενο τώρα -, ξεπέρασε τις κόκκινες γραμμές της πολιτικής τους σκέψης και του αξιακού τους οικοδομήματος, τότε να ξέρουν ότι ο δρόμος δεν έχει γυρισμό. Οι υπόλοιποι συνεχίζουμε. Δυοίν θάτερον…

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Τιγράνης 11/11/2011 01:12:57

            Καταραμένη 4η Δέσμη...(χαχα)
            ΥΓ: Όταν κλονίζεται η εμπιστοσύνη λειτουργείς και αντιδραστικά πολλές φορές..ελπίζω μέχρι να γίνουν εκλογές να έχει αποκατασταθεί αυτό το συναίσθημα..

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ ΕΥΑ 11/11/2011 01:31:50

            Είθε!!

            ΥΓ. Μια χαρά δέσμη ήταν η 4η. Με φυσιολογικούς ανθρώπους τουλάχιστον... Για ρώτα κι εμάς της 3ης και των Κλασικών Λυκείων, απάλευτες καταστάσεις :) Τί μου θύμισες τώρα... Άντε, καλό βράδυ σε όλους! Και ες αύριον τα σπουδαία...

  17. evie avatar
    evie 10/11/2011 21:37:08

    Ωραία! κι εγώ σας λέω ότι, άντε και το μάζεψαν το χρήμα οι τραπεζίτες και οι λίγοι δυνατοί, άντε και η Ευρώπη έγινε μεσαιωνική πολιτεία. Να δω που στο καλό θα παραθερίζουν, όταν η Νίκαια η Αθήνα η Κέρκυρα και η Μύκονος θα έχουν γίνει εγκαταλειμμένες πολιτείες, χωρίς καφέ, χωρίς εμπορικά κέντρα κλπ. λόγω λουκέτων; Τίποτα δεν θα είναι όπως παλιά και η επίδειξη του πλούτου τους δεν θα έχει θεατές :)! Μια ferrary δεν θα είναι ποτέ ferrary αν είναι made in China ή μία lamborghini αν είναι made in Pakistan.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2011 21:45:58

    Eτσι ειναι σε πρωτη φαση.Οχι ομως σε δευτερη.Το προβλημα με την αναλυση αυτη ειναι οτι δεν πιστευει στη δυναμη του καπιταλισμου που αλλαξε τον κοσμο μεσα σε δυο αιωνες.
    Δεν μπορει να δει εκατομμυρια Κινεζους τουριστες να ερχονται στην Ελλαδα και να αφηνουν τα λεφτα τους.Δεν μπορει να δει οτι η αναδυομενη ινδικη μεσαια ταξη θελει και αυτη οτι και εμεις και σε λιγο θα ειναι και αυτη εκατομμυρια.
    Δεν βλεπει οτι η τεχνολογια καλπαζει.Ο δυτικος κοσμος θα κανει μια υποχωρηση γιατι το χασμα των μισθων ειναι πολυ μεγαλο.Θα αμβλυνθει ομως και ο κοσμος θα παει παλι μπροστα με αλλες ισορροπιες.Και για μια ακομη φορα η ιεραρχια των χωρων θα κριθει απο την εργατικοτητα και εξυπναδα των κατοικων τους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ψυχραιμια 10/11/2011 22:11:12

      Ο πλανήτης μας ως οργανισμός (ή κλειστό σύστημα) δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε 2-3 δισεκατομμύρια Κινέζους & Ινδούς με αυτοκίνητα, πλάσμα τηλεοράσεις κλπ. Δεν το αντέχει.
      Οπότε για να επιβιώσει η ανθρωπότητα, θα πρέπει η Δύση να φτωχύνει και όχι οι αναδυόμενες οικονομίες να γεμίσουν πλούσιους κατοίκους. Δεν επαρκούν οι υπάρχοντες πόροι.
      Εκτός και αν ξαναπάμε σε ακραίες μεθόδους μείωσης των πληθυσμών.
      Thinning out the herd δηλαδή, όπως κάνανε κάποτε οι γελαδάρηδες για να διατηρείται υγιές το κοπάδι τους.

      • ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
        ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ @ Strange Attractor 11/11/2011 02:34:02

        "Εκτός και αν ξαναπάμε σε ακραίες μεθόδους μείωσης των πληθυσμών."
        Ειναι το μόνο σενάριο που πλησιάζει την σημερινη πραγματικότητα.Και εχει ηδη ξεκινήσει να εκτυλίσεται.
        Η δύναμη και η συνεχεια στο οικονομικο- καπιταλιστικό σύστημα ειναι η ανεση που εχει να μετασχιματιζεται καταστρεφοντας καθε ανθρωπινη αρα και φυσικη αξια . Με τον τρόπο αυτό δίνει την προοπτική στις μαζες που θελει να εχει ψηφοφορους-υποστηρικτές την επομενη περιοδο του.

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ ψυχραιμια 10/11/2011 22:13:54

      Συμφωνώ με την προσέγγιση ...όχι με το ύφος.....

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ψυχραιμια 11/11/2011 01:02:22

      και ξανά προς την δόξα τραβά; (η Δύση) Στο μεταξύ δεν θα ζούμε...

  19. Decodex avatar
    Decodex 10/11/2011 21:51:24

    Η μεσαία τάξη είναι αυτή που ως επί το πλείστον έχει αρκετό ελεύθερο χρόνο ώστε να μπορεί να συλλογίζεται και να κρίνει τα δρώμενα. Στις ανεπτυγμένες χώρες έχει αυξηθεί κατα πολύ με αποτέλεσμα να αποκτά δύναμη κατακρίνοντας ένα στρεβλό κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό σύστημα και να αποτελεί πλέον φόβητρο για τη υπάρχουσα ελίτ.

    Η μεσαία τάξη είναι και αυτή που θα γεννήσει νέες οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές θεωρίες που θα αποτελέσουν βάση για τη μετέπειτα εξέλιξη της ανθρωπότητας. Μία νέα αναγέννηση. Έως τωρα βασιστήκαμε σε θεωρίες που πλέον δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην επίλυση των παγκόσμιων προβλημάτων.

    Οι κατώτερες τάξεις έχουν στην πλειοψηφία κύριο μέλημα τους την επιβίωση και το καθημερινό αγώνα να αποκτήσουν τα βασικά αγαθά για τους ίδιους και την οικογένεια τους. Δεν υπάρχει χρόνος για φιλοσοφία και ανάλυση του "γιατί" αλλά του "πώς" θα περάσουν και την επόμενη ημέρα.

    Είμαστε σε μία καμπή που νέες θεωρίες πρέπει να οδηγήσουν την ανθρωπότητα στο επόμενο της βήμα. Εδώ χρειάζονται οι άνθρωποι του πνεύματος που θα δώσουν τις βάσεις να ξεπεράσουμε τη στρεβλότητα του σημερινού παγκόσμιου συστήματος.
    Τελείωσε ο σοσιαλισμός, κομμουνισμός, καπιταλισμός, κευνσιανισμός, νεοφιλελευθερισμός κ.λπ όπως τον εφάρμοσαν/εφαρμόζουν. Ηρθε ο καιρός, για μια ακόμη φορά, να επιστρέψουμε στις αγαθές βάσεις της γνώσης του πολιτισμού μας και επάνω εκεί να ξαναχτίσουμε το πλαίσιο για μία νέα κοινωνία.
    Αυτό θα αποτελέσει και το βασικό όπλο ενάντια σε ένα αδίστακτο μονεταριστικό σύστημα που ο πολιτισμός έχει μπεί σε δεύτερη αν όχι τρίτη προτεραιότητα.

  20. Silence t. avatar
    Silence t. 10/11/2011 21:54:16

    Αν συμβεί το σενάριο που λές , οι Έλληνες ψιλοευνοημένοι θα είμαστε .
    Η μεγάλη (μαϊμού) ευημερία για εμάς κράτησε καμία 15αριά χρόνια , οπότε τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα .

    Απο την άλλη όμως πάντα θα έχουμε τον ήλιο , την θάλασσα , το κλίμα , λίγο κρασί , λίγο θάλασσα και τ' αγόρι (κορίτσι) μου .

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ Silence t. 11/11/2011 01:08:59

      συμφωνώ με τελευταία παράγραφο(υπάρχει και σχετικό σουξέ πρόσφατο περα απο το γνωστο ...λίγο κρασί λίγο θαλασσα και ταγορι μου)..αλλα μην τρελαθούμε τωρα..!!!!!!!!!!!

  21. trooper avatar
    trooper 10/11/2011 22:01:07

    S.A. η ανάλυσή σου είναι πολύ καλή ,ως συνήθως.Δεν έχω κανένα λογικό στοιχείο ,για να σε αντικρούσω.Όμως, κάθε δράση, γεννά αντίδραση.Από πού?Δεν ξέρω.Νομοτελειακά ,όμως θα έρθει.

  22. Agriemenos avatar
    Agriemenos 10/11/2011 22:20:41

    Υπέροχο κείμενο! Μερικές επισημάνσεις:
    - σκέψου ότι το θέμα δεν είναι μόνο η Ευρώπη. Δές λίγο τη μεγάλη εικόνα στη "λεκάνη της Μεσογείου". Πρώτο δεδομένο ότι η Κύπρος σε συνεργασία με το Ισραήλ βρίσκουν κοίτασμα πετρελαίου και φυσικού αερίου στην καθορισμένη ΑΟΖ. Η απάντηση ήρθε εχθές από Ευρωζώνη και ΔΝΤ που βλέπει ύφεση στην Κύπρο και έλλειμα 4,8% του ΑΕΠ. Δεύτερο δεδομένο η "Αραβική Άνοιξη" σε Αίγυπτο, Τυνησία, Λιβύη, Συρία (που ακόμη δεν έχει γίνει η "ανατροπή"), το ΔΝΤ στην Ελλάδα, η Πορτογαλία στο ΔΝΤ, στην Τουρκία πριν λίγους μήνες αποχώρησε το ΔΝΤ, η Ιταλία είναι de facto εκτός αγορών και στην αγκαλιά του ΔΝΤ, η Γαλλία και η Ισπανία ακολουθούν. Τι κάνει "μιαου-μιαου" στα κεραμίδια της Μεσογείου?
    - η Ευρωπαϊκή Ένωση εκ των πραγμάτων πάει για "ευρω-διάλυση". Απόδειξη η πριν από λίγες ημέρες αντι-σύνοδος των 10 κρατών-μελών της ΕΕ που δεν ανήκουν στο ευρώ στις Βρυξέλες, η δήλωση του Σαρκοζύ ότι πάμε για Ευρώπη δύο ταχυτήτων, τα spreads Ιταλίας, Γαλλίας, Ισπανίας που φτάσαν στα ουράνια. Η επιμονή στη μονεταριστική πολιτική οδηγεί σ' αυτά τα αποτελέσματα. Λύση θα ήταν μόνο αν γυρίσουμε στην Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση που οραματίστηκαν οι Ευρωπαίοι μετά τον Β' ΠΠ και τις δεκαετίες του '70, του '80 και του '90, στην Ευρώπη των λαών, της συνεργασίας, της καταπολέμισης της ανεργίας, της απασχόλησης, της ελεύθερης διακίνησης προσώπων-πραγμάτων-κεφαλαίων, της τελωνειακής ένωσης. Φυσικά απαραίτητη είναι η έκδοση νέου χρήματος (ευρώ) από την ΕΚΤ η οποία θα πρέπει να κατευθυνθεί όχι στις τράπεζες και τα hedge funds (που θα τα δώσουν ως μπόνους στα golden boys) αλλά στην πραγματική οικονομία. Εξάλλου η ίδια η δομή του EFSF (που χρηματοδοτεί η... πτωχευμένη Ιταλία!) είναι ένα δομημένο ομόλογο όπως αυτό που ανατίναξε τη Lehmann Brothers! για κάθε 1 ευρώ που δίνει ως εγγύηση η ΕΕ-ΕΚΤ (προσοχή η εγγύηση δεν είναι cash χρήμα αλλά κοπανιστός αέρας!) θα μοχλεύεται (δανεισμός) από τον ιδιωτικό τομέα μέχρι 5 ευρώ (και αυτό θα έχει αξιολόγηση ΑΑΑ από τους Οίκους Καταστροφής ε Αξιολόγησης ήθελα να πω). Και αυτό το δομημένο έκτρωμα θα σώσει την υπό κατάρευση ΕΕ!
    - Η καταστροφή της "μεσαίας τάξης" είναι απαραίτητη για να σε έχει υπό έλεγχο και να μπορεί να παίρνει τα μέτρα που χρειάζεται. Μια μεσαία τάξη που περνάει καλά, με 2000 ευρώ (όπως λες) και που είναι ανεξάρτητη δεν θα δεχόταν ποτέ τέτοια μέτρα. Σκέψου τι θα γίνοταν αν επί Ανδρέα Παπανδρέου ή επί Σιμήτη ή επί Καραμανλή αποφάσιζαν μείωση μισθών ή χειροτέρευση ασφαλιστικού τι θα γινόταν (πχ δες τι έγινε με το νόμο Γιαννίτση). Τώρα όμως? λούφαξες και δεν είπες και κουβέντα, τα δέχτηκες χωρίς καν να διαμαρτυρηθείς γιατί "κινδυνεύει η πατρίδα"
    Δεν είναι όμως όλα τόσο σκούρα όσο φαίνονται. Δες το κίνημα των "Αγανακτισμένων" στην Ελλάδα (όσο κι αν λοιδορήθηκε, όσο κι αν το διέλυσαν). Δες τις αντιδράσεις στην Ιταλία (όσο κι αν την εκφοβίζουν-τρομοκρατούν). Δες κυρίως το κίνημα Occupy Wall Str. και το We are the 99%. Κάποτε υπήρξε μεσαίωνας, αλλά το ρου της Ιστορίας είναι γεμάτο από "μάχες" και ανθρώπους που διεκδίκησαν το δίκιο τους και το κοινωνικό Κράτος. Όλα κάνουν κύκλο και όλα βρίσκονται σε ισορροπία όταν αυτός που συμμετέχει στην Ιστορία αντιδρά. (σημείωση: δεν είμαι αιθεροβάμων και δεν αναζητώ το αδύνατο, αλλά ούτε δέχομαι την απαισιόδοξη ματιά που δίνεις στο κείμενο. Ο κόσμος θα αντιδράσει αν από τα 2000 ευρώ τον πας στα 500, τώρα την εξέλιξη δεν την ξέρω αλλά ανακατατάξεις θα γίνουν πολλές)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Agriemenos 10/11/2011 22:33:13

      Ευχαριστώ κατ αρχήν που σου άρεσε.
      Από κει και πέρα δεν το περιορίζω ούτε στην Ευρώπη ούτε στο παρόν.
      Το βλέπω πιο γενικά γεωγραφικά, και πιο μακροπρόθεσμα χρονικά.
      Ήταν ένα σχέδιο που εξυφάνθηκε κάποτε (αρχές 20ου αιώνα) και που πραγματοποιείται εδώ και καιρό. Μπορεί να ολοκληρωθεί στις επόμενες γενιές.
      Η αντίδραση των λαών σεβαστή, αλλά μακροπρόθεσμα είμαι απαισιόδοξος.

  23. no fear avatar
    no fear 10/11/2011 22:34:25

    Το βιβλίο της Ann Klein Σοκ και Δέος αναφέρεται με κάθε λεπτομέρεια και με συγκλονιστικά παραδείγματα σε χώρες που αντιμετώπισαν παρόμοιες καταστάσεις.Αξίζει να διαβαστεί για τα στοιχεία που παραθέτει και την εμπεριστατωμένη ανάλυση.Δεν φαίνεται να γλυτώνουμε.Επίσης ο δικός μας καθηγητής στην Αμερική ο Νίκος Σταύρου εδώ και χρόνια με άρθρα του στον ελληνικό τύπο έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου αλλά ποιός ήθελε να προβληματιστεί?Ήμασταν όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ no fear 10/11/2011 22:37:19

      Να διαβάζεις αντινιούζ. Πάντα τα λέγαμε.

  24. χρηχα avatar
    χρηχα 10/11/2011 22:37:55

    Καλησπέρα S.A.

    Καιρό έχουμε να τα πούμε αν και πάντα μ'αρέσουν οι αναλύσεις και οι προσεγγίσεις που κάνεις, και για τον λόγο αυτόν σε αναγιγνώσκω συχνά -πυκνά....
    Αυτήν σου την ανάλυση την περιγράφω κι εγώ κάπως ,περίπου το ίδιο , σε δική μου ανάρτηση , όχι με τόση λεπτομέρεια και έκταση βέβαια , αλλά το νόημα είναι το ίδιο....

    Η Ε.Ε. και η δύση γενικά πρέπει να το πάρει απόφαση ότι η περίοδος των παχιών αγελάδων έχει τελειώσει , στην μορφή που την ξέραμε .... Τα πολλά δις ανθρώπων που γεννιούνται σε συνθήκες που εμείς δεν θα μπορούσαμε να ευχηθούμε ούτε στον εχθρό μας , που ζούν κυριολεκτικά για ένα κομμάτι ψωμί....που δουλεύουν για λίγα σεντς μεροκάματο....τα ξέραμε , δεν τα ξέραμε; Όλοι τα έχουμε δει σε ντοκυμοντέρ και διάφορα ενημερωτικά στην τηλεόραση ή και αλλού....αυτό που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε είναι ότι αυτά μπορούσανε να επηρεάσουνε το δικό μας βόλεμα...ότι είναι αιτίες που μας "πάνε κάτω" .....ότι η μοίρα των κακομοίρηδων είναι δεμένη με την δική μας μοίρα....

    Σύνθημα των οικολόγων - αν και δεν είμαι ο ίδιος , για διάφορους λόγους- : η γη είναι το κοινό μας σπίτι... όλοι δλδ την μοιραζόμαστε εξ΄ίσου....εμείς για το γεγονός αυτό είχαμε άγνοια; Ναι.....Νομίζαμε ότι ζούμε σε γυάλα.....

    Υπάρχει κάτι που με κάνει να ελπίζω, σαν αισιόδοξος άνθρωπος, και δεν είναι μόνο αυτά που έγραψε πιο πάνω ο "ψυχραιμία"... πρέπει δλδ να γίνει μια εξίσωση των οικονομικών δεδομένων και θα γίνει...λίγο εμείς θα κατεβούμε - λίγο αυτοί θα ανεβούνε...
    Το πιο ελπιδοφόρο για εμένα είναι το επίπεδο μόρφωσης που έχει κατακτήσει ο κόσμος....το ποσοστό μορφωμένων επί του παγκόσμιου πληθυσμού , αλλά και η ταχύτητα διάδοσης της γνώσης , μέσω της αστραπιαίας διάδοσης της πληροφορίας που είναι και ο κινητήριος μοχλός της ανάπτυξης της δύσης - συμπαρασύροντας και όλη την υφήλιο .....

    Ο κόσμος δεν είναι μια παιδική χαρά....δυστυχώς εμάς άλλα μας μάθαιναν τόσα χρόνια......και είναι πάντα οδυνηρή η πτώση απ'τα σύννεφα...ειδικά αν πέφτεις με το κεφάλι.....

    Και για να μην τα πολυλογώ...
    Λοιπόν...
    Καλή συμπροσγείωση συγκατακρημνηζόμενοι συνέλληνες.....

  25. Poisonous avatar
    Poisonous 10/11/2011 22:43:21

    Εγώ όμως έχω μια ερώτηση: Τα παμφθηνα προϊόντα που θα παράγουν οι τζάμπα εξαθλιωμένοι εργάτες της Απω Ανατολης ποιός θα τα αγοράζει; Η πλουτοκρατική ελίτ της Δύσης; Πόσο θα καταναλώσουν αυτοί οι ολίγοι; Η μεσαία τάξη δεν δημιουργήθηκε για λόγους ιδεολογικούς, αλλά ουσιαστικούς, αυτή καταναλώνει και αναδιανέμει τον πλούτο κάθετα στις κοινωνίες και τις οικονομίες, τοπικές, εθνικές και διεθνείς. Η συσσορευση πλούτου ακόμα και σε ολίγους δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την διαμεσολάβηση της μεσαίας τάξης, η οποία εξαθλιωμένη δεν μπορεί να παίξει τον ρόλο της. Καλή και ευπεπτη η εσχατολογία αλλά απέχει του ρεαλισμού. Οι Γερμανοι εργάτες των 2000 ευρώ παράγουν τις BMW που πουλιουνται σ'όλο τον κόσμο και πολλά άλλα προϊόντα περιζήτητα, όπου και βασίζεται η ισχύς της Γερμανικής οικονομίας και μάλιστα με σκληρό και ακριβό νόμισμα, συνεπώς υπάρχει και άλλη οδός της εξαθλίωσης. Όσο για την Ελλάδα μας, τι να πει κανείς... Οι γόβες την Καλογηρου κόστιζαν 700 ευρώ και γινόταν πανικός. Οι Ελληνικες ελίτ... με την visa υπό μάλης. Τα μακό στην Γλυφάδα 200 ευρώ το κομμάτι... Τα ROLEX, τα αυτοκίνητα, τα εστιατόρια, τα ξενοδοχεία των διακοσίων ευρώ το δίκλινο με μπόνους το κλάσιμο από τον γιδοβοσκο-ξενοδόχο, τι άλλο να πει κανείς. Και μας φταίνε που μας πουλάγαν αυτά που θέλαμε, ενώ έπρεπε να μας πούνε «όχι δεν σας πουλάμε γιατί η οικονομία σας είναι σκατα». Πατερούλη θέλαμε και δεν τον είχαμε...

    Οπως καταλάβατε λοιπόν, εγώ διάφωνώ σε όλα... Τον SA όμως τον εκτιμώ και τον διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Poisonous 10/11/2011 23:36:17

      Σωστός. Αλοίμονο αν συμφωνούσαμε σε όλα.
      Τότε θα είχε πετύχει η "γιδοποίηση" μας, την οποία θέλουν οι λάτρεις της παγκοσμιοποίησης.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ Poisonous 11/11/2011 02:05:27

      ποισόνους σε καταλαβαίνω,,ποιοί θα καταναλώνουν;,,,ολο και κάποιοι θα βρεθούν ...οχι στην Ευρώπη ..στις αναπτυσσόμενες χώρες.Πάντως η μικρομεσαία και μεσαία τάξη στην Ευρώπη χτυπιέται σαν χταπόδι.Τυχαίο; Δεν νομίζω. Και δεν νομίζω πως θέλουν μεσαία τάξη στην αναπτυσσόμενη ζώνη...Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρουμε τι θελουν να κάνουν ακριβώς..είδωμεν@

  26. no fear avatar
    no fear 10/11/2011 22:54:58

    S.A.Δεν βολεύει στο κρεββάτι το βράδυ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ no fear 10/11/2011 23:33:08

      Πάρε ένα iPad για να βολεύει. Λεφτά, υπάρχουν. Και με τον Παπαδήμο θα παραμείνουμε στο "ευρώ της ευημερίας των Ελλήνων", όπως το αποκάλεσε ο ίδιος.

  27. ΚΟΥΚΟΥ avatar
    ΚΟΥΚΟΥ 10/11/2011 23:27:03

    συμφωνω με το αρθρο και προσυπογραφω
    ομως εφοσον καταλαβαινεις αυτα και κατανοεις τον σκοπο τους
    δεν μπορεις να κατσεις θεατης να παρακολουθεις την σφαγη
    εισαι υποχρεωμενος να αντισταθεις κ να αντιδρασεις
    οποτε δες πως μπορεις να το κανεις
    και βρες με ποιους μαζι, για να αποδωσει η αντισταση σου καλυτερα.....
    μοιρολατρης δεν μπορεσα να ειμαι ποτε και ποτε δεν το μετανοιωσα

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΚΟΥΚΟΥ 10/11/2011 23:42:40

      Σαφώς και οφείλεις να αντιδράσεις!
      Και η πρώτη και κύρια αντίδραση είναι το να ΜΗΝ τρώς το παραμύθι!

      Και για να μην τρώς κανένα παραμύθι και ποτέ και από κανέναν ο τρόπος είναι απλός:

      Η default value για τα πάντα! = ' όλοι λένε ΨΈΜΜΑΤΑ!'

      Και για να αλλάξει η τιμή πρέπει να δείς χειροπιαστό αποτέλεσμα.

      «oυκ εν πειθοίς ανθρωπίνης σοφίας λόγοις αλλ' εν αποδείξει πνεύματος και δυνάμεως»
      «Εν αποδείξει ...» !
      Τότε και μόνον τότε!

      Χα(λλλ)αράαα...

      Και αν δεν μασήσεις το παραμύθι
      και αν δεν συμβιβαστείς με μικρότητες και ιδιοτέλειες
      και αν πολλοί δεν μασήσουν το παραμύθι
      και αν πολλοί δεν συμβιβαστούν με μικρότητες και ιδιοτέλειες..

      ...τότε ίσως υπάρξει ελπίδα για κάτι καλύτερο.

      Ίσως.

  28. The Saint avatar
    The Saint 10/11/2011 23:53:41

    Παράξενε, περιέγραψες με γλαφυρότητα την πραγματικη ΑΛΗΘΕΙΑ. Δεν ξέρω πότε την ΠΡΩΤΟ πήρες χαμπάρι, αλλα όταν πρίν τουλάχιστον τρία χρόνια πίσω την πρωτοπεριέγραφα εγώ (δεν διεκδικώ πρωτεία ουτε τίποτα απολυτως, ίσως μάλιστα να έχουν προβλέψει και άλλοι νωρίτερα) τότε είχα κατηγορηθεί ώς συνωμοσιολάγνος... Κάποιοι μάλιστα γελούσαν... Θά ήθελα απο μιά μεριά, να δώ τι θα λένε σήμερα...
    Φακτορα, το άρθρο αυτό πρέπει να μπεί σε περίοπτη "θέση" στο blog, ούτως ώστε να μποεί να διαβαστεί εύκολα απο όλο τον κόσμο. Και να μην ξεχαστεί...

  29. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 10/11/2011 23:55:10

    εχετε απόλυτο δίκιο.
    η μεταφορά της παραγωγής εκτος ευρώπης σε συνδυασμό με την αύξηση του πληθυσμού της γης στον πλανήτη δημιουργεί εκρηκτικό μίγμα.
    η γη είναι ένα οικοσύστημα με δεδομένη φέρουσα ικανότητα.
    που σημαίνει δεν μπορεί να χωρέσει άπειρους ανθώπους με άπειρες ανάγκες.
    αν δεν αναζητηθεί το "μέτρο" .... οι επόμενοι κάτοικοι του πλανήτη δεν θα περάσουν καλά..

    γυρίζοντας στα δικά μας....
    ήδη στην ευρώπη οι εργαζόμενοι της μεσαίας τάξης βλέπουν το ντόμινο και αρχίζουν να ανησυχουν για το δικό τους βιοτικό επίπεδο.
    και καλά κάνουν.....

  30. RYaN avatar
    RYaN 11/11/2011 00:01:55

    See my comment here:
    h**p://blogs.wsj.com/marketbeat/2011/09/19/greek-finance-ministry-sends-oddly-cheery-e-mail/

  31. cobalt avatar
    cobalt 11/11/2011 00:09:06

    S.A. Συμφωνώ με το άρθρο, χωρίς να ξέρω πολλά από οικονομικά.

    Εχω, όμως, την εντύπωση πως αυτό που περιγράφεις δεν είναι ο κόσμος του μέλλοντος, αλλά η Ευρώπη του 2013-2014.
    Το πράγμα φαινόταν απο την αρχή πως είναι στραβό, με το παραμύθι του Ευρώ.

    Έτσι όπως το έχω καταλάβει με το φτωχό μυαλό μου, συνέβη το εξής:
    Όταν δημιουργήθηκε το νόμισμα, δημιουργήθηκε ένα τέρας το οποίο δεν είναι βιώσιμο πουθενά, σε καμία χώρα της ΕΕ. Είναι τόσο σκληρό (εμείς το νοιώσαμε πρώτοι!) που ΔΕΝ μπορεί να υποστηριχθεί από καμία οικονομία της Γιούροζον, σιγά-σιγά θα τις φάει όλες.
    Η αναλογία που μας έκανε εντύπωση τότε με τα 50c=50δρχ δεν ήταν λάθος, ανάγκη ήταν και ο Σημίτης το γνώριζε. Φαντάζομαι και ο πρωθυπουργεύων σήμερα. Αλλά μην πάμε εκεί γιατί το υπόλοιπο site έχει βάλει πλερέζες και δεν μου πάνε καθόλου.
    Η αστάθεια του νομίσματος, λοιπόν, λόγω της δυσκολίας του να διατηρηθεί η ισοτιμία που να δικαιολογεί το μαντρί της νομισματικής ένωσης, το έκανε βορά στους κερδοσκόπους και καιροσκόπους. Οπότε η μόνη λύση για μείωση των απωλειών των ΑΕΠ και ξεμπροστιάσματος του παραμυθιού, είναι η ιδιωτικοποίηση της οικονομίας. Και να 'μαστε στο 2011.
    Οι επόμενες κινήσεις είναι το ξύπνημα του ενστίκτου επιβίωσης των Γερμανών και το μάζεμα του Ευρώ στις τσέπες τους, κάτι το οποίο γίνεται ήδη, και μετά το μπάμ;
    Οι ισορροπίες βρίσκονται μόνο με ένα τρόπο στην παγκόσμια ιστορία.

    Το καλό που θα βγει απο όλη αυτή την ιστορία, είναι πως οι λαοί για να αποφύγουν την καταστροφή θα καταλάβουν πως ο μόνος τρόπος επιβίωσης, είναι η επιστροφή στα εθνικά κράτη.

    Τι λές;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ cobalt 11/11/2011 00:22:22

      Επιστροφή στα εθνικά κράτη σημαίνει και επιστροφή σε πολέμους κλπ. που υποτίθεται πως η Ενωμένη Ευρώπη θα ξεπερνούσε μέσω της οικονομικής συνεργασίας και κοινής ευημερίας.
      Ούτως ή άλλως δηλαδή, πάλι χαμένοι θα είμαστε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 11/11/2011 00:29:36

        Γιατί θεωρείς δεδομένη τη συνεπαγωγή; Λες να πολεμήσει ο Γερμανός τον Λουξεμβούργιο για να προσαρτήσει το κρατίδιό του; (Να μην πω και για τη... ζάπλουτη Ανδόρρα, που ερίζουν Γαλλία και Ισπανία ποιος να την πρωτοπροσαρτήσει!) Μήπως ο Τσέχος τον Σλοβάκο; Και γιατί δεν το έκαναν από το 1992 (που πήραν το "βελούδινο διαζύγιο") μέχρι το 2004 (που μπήκαν στην Ε."Ε");

        Ή μήπως λείπει η... κοινή συμμετοχή των ευρωπαϊκών εθνών σε πολέμους άλλων (π.χ. Αφγανιστάν, Ιράκ κ.α) στους οποίους κάποιοι (π.χ. εμείς) δεν έχουν κανένα συμφέρον και την πίτα την τρώνε εξ ολοκλήρου 4-5 "εταίροι", Ευρωπαίοι και μη;

  32. Y. avatar
    Y. 11/11/2011 00:34:31

    “…the party never ends”

  33. Y. avatar
    Y. 11/11/2011 00:42:00

    ατράκτορα, να υποθέσω ότι ήρθε η λυπητερή με τη ΔΕΗ? (...ένεκα της στιγμιαίας απαισιοδοξίας αναφέρομαι)
    Κεφάλι ψηλά!!

  34. dracon avatar
    dracon 11/11/2011 00:58:10

    Στη Γαλλία του 1789 η κατάσταση ήταν χειρότερη από αυτή που περιγράφει ο αρχικός αρθρογράφος.
    Ομως οι "ξεβράκωτοι" επαναστάτησαν και έστειλαν τους βασιλιάδες και τα εξαπτέρυγά τους στη κόλαση .Γκρεμισαν βαστίλες και η γκιλοτίνα΄έκανε υπερωρίες.
    Οι "ξεβράκωτοι" στη συνέχεια έγιναν πολίτες και απέκτησαν δικαιώματα που σήμερα θέλουν να τα καταργήσουν.
    Θελουν να γυρίσουν το ποτάμι πίσω
    Αλλά ως γνωστό η ιστορία επαναλαμβάνεται μόνο σα φάρσα
    Οταν οι εργαζόμενοι καταλάβουν ότι αυτοί παράγουν όλο το πλούτο τότε "θα ρθει ανάποδα ο ντουνιάς" όπως λέει και ο Ξυλούρης.
    Ο καιρός γαρ εγγύς
    Οι μέρες της αφθονίας τους είναι μετρημένες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ dracon 11/11/2011 01:10:41

      Οι (εναπομείναντες) εργαζόμενοι είναι απασχολημένοι και δεν έχουν χρόνο να καταλάβουν αυτό που λες. Βλέπουν Ezel.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ dracon 11/11/2011 01:15:13

      ελα ρε μη μασας!!! φτιαχτό ήταν ΚΑΙ αυτό..

  35. KostasL avatar
    KostasL 11/11/2011 01:28:23

    Οι πουλημένες κυβερνήσεις των ΗΠΑ και των κρατών της ΕΕ, που πρόδωσαν τους λαούς τους ευθύνονται για την κατάσταση στην οποία περιήλθαν τα κράτη αυτά. Τα αφεντικά της παγκοσμιοποίησης "άνοιξαν" τον πλανήτη και κανείς από τους πολιτικούς δε φρόντισε για το συμφέρον του λαού του.

    Τα τελευταία χρόνια, που οι πάρα πολλοί ολισθαίνουν στη φτώχεια, οι πολύ λίγοι κερδίζουν αμύθητα ποσά, ποσά που ήταν αδιανόητα πριν 20 χρόνια...Πως έγινε αυτό το μαγικό ?

    Όσο για τη συνεννόηση των λαών έχεις δίκιο αλλά πρέπει να κινηθείς σαν Ελληνικός λαός και να συνεννοηθείς με το συνέλληνα πρώτα και μετά αφού βάλουμε όλοι οι Έλληνες μαζί, σε τάξη, τα του οίκου μας, θα δώσουμε παράδειγμα στους άλλους και θα ακολουθήσουν...

    Η λύση είναι πολύ απλή...Όλοι μας ζητούμε αλλαγή του πολιτειακού συστήματος σε Δημοκρατία...Αν το έχουμε στο μυαλό μας και το ζητάμε απλώς, είναι πραγματικά ότι πιο επαναστατικό και αποτελεσματικό συνάμα, μπορούμε να πράξουμε !

    Την ψάχνουμε...Ανοίγουμε συζητήσεις...Δημιουργούμε ομάδες και δίκτυο...Οργανωνόμαστε...Απλό είναι...Ο ένας ας γίνει δύο...Οι δύο τέσσερις...Και κάθε ένας που προστίθεται υποχρεούται να φέρει ακόμη έναν...ή δυο ή περισσότερους...

    Είμαστε πολλοί...

    Θα βρεθούμε και θα βαδίσουμε μαζί !

  36. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 11/11/2011 01:39:19

    τέτοιες μέρες δυστυχώς δεν μπορεί να αισθάνεται αισιόδοξος.
    Προσέξτε όμως : Η μητέρα μου ήταν 3 χρονών παιδάκι όταν οι Γερμανοί βομβάρδισαν το σπίτι της και μετά από μερικές μέρες καταλάμβαναν τούτο τον τόπο.
    Οι άνθρωποί τότε έχασαν τα πάντα. Δεν ήξεραν τι τους ξημερώνει και πως να εξοικονομήσουν τα προς το ζην.
    Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά αλλά και ίδια.
    Μην απελπίζεστε. Οι παπούδες πολλων έζησαν κάτω από τον Τουρκικό ζυγό . Έζησαν όμως και ελεύθεροι.
    Πάντα υπάρχει ελπίδα.
    η ελπίδα μας είναι στο Θεό και η πίστη μας στη πατρίδα.

  37. blue nile avatar
    blue nile 11/11/2011 01:50:01

    Λαοί όπως οι Κινέζοι ή οι Ινδοί έχουν συνηθίσει την φτώχεια και την υποταγή εδώ και αιώνες. Τότε ήταν δούλοι των Άγγλων τώρα είναι ελεύθεροι δούλοι των συμφερόντων των πατρίδων τους και αυτή η εξέλιξη νομίζω τους αρκεί.
    Οι Κινέζει ειδικότερα χαρακτηρίζονται από μια απίστευτη στωικότητα που όμοια της δύσκολα να βρεις αλλού στην υφήλιο.
    Οι λαοί του δυτικού κόσμου που κατά κύριο λόγο προέρχονται από ευρωπαικά μέρη, άφησαν πίσω τους την εξαθλίωση της φεουδαρχίας και την αγριότητα της μετάβασης από την αγροτική οικονομία στην καπιταλιστικήεδώ και πολλά χρόνια. Ιδιαίτερα απο το 45΄ και μετά το βιοτικό επίπεδο στον δυτικό κόσμο έφτασε σε δυσθεόρατα ύψη σε σχέση με το παρελθόν. Επιπλέον μιλάμε για πολίτες με μια στοιχειώδη καλλιέργεια και κριτική ικανότητα ενώ αρκετοί από αυτούς όπως οι Γάλλοι έχουν τους κοινωνικούς αγώνες εγγεγραμένους στο DNA τους. Θα αντισταθούν. Σκληρά.
    Στην Ελλάδα ο κόσμος έσκυψε το κεφάλι στο μνημόνιο όχι μόνο γιατί πείστηκε ότι είναι συνυπεύθυνος για την οικονομική κατάσταση. Πείστηκε ότι αποδεχόμενος τις στερήσεις του θα βοηθήσει τον τόπο του να δει μια άσπρη μέρα. Εμείς αντιλαμβανόμαστε την κοινωνία ως προσφορά και μετοχή, κάτι τέτοιο είναι αποτυπωμένο στο υποσυνείδητο μας. Όσο και αν στα μεταπολιτευτικά χρόνια προσπαθήσαμε να ξεχάσουμε ποιοι είμαστε.
    Σε αντίθεση με τον δυτικό κόσμο που αντιλαμβάνεται τη συλλογικότητα ως ένα άθροισμα ατομικών συμφερόντων που πρέπει να λειτουργήσει μέσα σε ένα πλαίσιο κανόνων για να αποφύγει την βαρβαρότητα. Ακόμα μας ξαφνιάζει το γεγονός του ουσιαστικού εκδιωγμού των ενήλικων από τις πατρογονικές τους εστίες μόλις αυτοί ενηλικιωθούν. Και πόσα άλλα δεν μας αφήνουν με ανοικτό το στόμα.
    Όταν ο Ευρωπαίος πολίτης και οι επίγονοι του αντιληφθούν ότι επιχειρείται μείωση του βιοτικού τους επιπέδου, δηλαδή πλήγωμα του συνφέροντος τους, θα αντιδράσουν σα πληγωμένα ζώα και όποιον πάρει ο Χάρος.
    Μπορεί να έχω και άδικο.
    Όπως πάντα το μέλλον θα δείξει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ blue nile 11/11/2011 02:04:40

      Δεν ξέρω αν έχεις δίκιο ή άδικο στην εκτίμησή σου, αλλά δες το παρακάτω άρθρο. Ακόμα και το μνημονιολάγνο "Βήμα" έφτασε στο σημείο να αναγκαστεί να αναδείξει το βρώμικο ρόλο των ευρωναζί και το "όραμα" που τρέφουν για μια κινεζοποιημένη υπόλοιπη Ευρώπη:

      h**p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=429424&h1=true

    • Y. avatar
      Y. @ blue nile 11/11/2011 09:53:04

      Δεν έχεις άδικο. Για την ώρα παρακολουθούν, προς τα που θα πάει
      Όχι τόσο για επάνοδο στα πρώτερα εισοδηματικά, αλλά για την όποια διακαίωση στην αποκαθήλωση της εθνικά παγκοσμιοποιημένης οικονομικής κάστας (..η υλική ανέχεια αντέχεται, η μη δικαιοσύνη όχι)
      Εκτίμησή μου, η αντίδραση θα παγκοσμιοποιηθεί, επίσης

  38. rally monkey avatar
    rally monkey 11/11/2011 02:29:14

    INSERT COIN
    (και θα ξεκινήσει πάλι)

  39. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/11/2011 08:33:32

    Νάταν μόνο η ΔΕΗ.... Πάντως ακίνητο δεν έχω αν εννοείς το τέλος ακ. περιουσίας. Τα υπόλοιπα όμως χαστούκια είναι από παντού!

  40. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 11/11/2011 09:08:07

    Αγαπητέ μου παράξενε, κάπου στην μέση λες "Η υπόθεση εξελίσσεται "σαν" βάσει σεναρίου...
    Παρακαλώ να λείψει το "σαν"!
    Η υπόθεση εξελίσσεται βάσει σεναρίου! Και το σενάριο είναι το σχέδιο.
    Και κάτι άλλο... μην αποκλείεις 100% ότι μπορούν να επαναστατήσουν ΟΛΟΙ οι λαοί, αν όχι ακριβώς ταυτόχρονα, αλλά σε συντομότατο χρονικό διάστημα. Βέβαια, τα πρώτα θύματα θα είναι οι πιό αδύνατοι λαοί... όταν όμως δείς το σπίτι του γείτονά σου να καίγεται σίγουρα πρέπει να δράσεις και σύ... Και υπάρχουν σημάδια γι' αυτό...
    Το κακό είναι ότι συμφωνώ 100% στα γραφόμενά σου, αλλά ίσως, λόγω που έχω ζήσει το 90% τουλάχιστον της ζωής μου, είμαι λιγότερο απαισιόδοξος... επειδή δεν θα προλάβω να τα δω...!

  41. Mpompolas avatar
    Mpompolas 11/11/2011 11:48:31

    Strange Attractor
    +1000

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Mpompolas 11/11/2011 15:00:00

      Ευχαριστώ.

  42. τυρρανόσαυρος avatar
    τυρρανόσαυρος 12/11/2011 23:23:14

    Τις μπάμιες δε χρειάζεται να τις αγοράζει κανείς. Απλά θα τις τρώει αυτός που τις παράγει.
    Το άρθρο σου επίσης, αξιώνει την τεράστια μάζα σαν ένα υλικό εύπλαστο, αδύναμο και εντελώς προβατοποιημένο.
    Τώρα τελευταία όμως, αυτό δε φαίνεται να ισχύει και τόσο. Η δε ευρηματικότητά τους, είναι αξεπέραστη. Στην Ελλάδα μέχρι και τις "ιερές "παρελάσεις παρεμπόδισαν.
    Οι μόνοι που μπορούν να προστατέψουν τα συμφέροντα των λίγων, είναι οι πλέον λεγόμενοι πραιτωριανοί, οι οποίοι όσο κουτοί κι αν είναι, σύντομα θα συνειδητοποιήσουν με τίνος το πλευρό είναι.
    Με λίγα λόγια, μπορεί να υπάρχει ένα τέτοιο γενικό πλάνο, αλλά δεν είναι εύκολο να "περάσει".
    Οπότε, έχουμε να δούμε να εμφανίζονται πολλά υπερόπλα ακόμα. Μόνο που δεν υπάρχουν και πολλοί πάμπλουτοι που να ξέρουν να χειρίζονται ηχητικά κανόνια ή αμπούλες άνθρακα.
    Το έργο λοιπόν όσων βλέπουν στο μέλλον, είναι να βοηθήσουν τον κοσμάκη να συνειδητοποιήσει τη θέση του. Με κάτι ωραία άρθρα σαν κι αυτό βεβαίως!

  43. Α.Π. avatar
    Α.Π. 12/11/2011 23:39:54

    καλα τα λες ομως ξεχνας κατι τα παντα κανουν τον κυκλο τους καποια στιγμη θα γινει της π........... η πεινα και η εξαθλιωση ειναι ο χειροτερος συμβουλος...........

  44. Aris avatar
    Aris 16/11/2011 19:33:57

    Σωστά όλα... Όμως, εάν παίρνουμε όλοι 500 ευρώ, τότε το γάλα από 1,30 θα πρέπει να πάει στο 0,50 και το ψωμί από 0,60 στο 0,20. Επειδή λοιπόν το θέμα δεν είναι πόσα παίρνεις, αλλά πόσα αναγκάζεσαι να ξοδέψεις για να ζήσεις εσύ και η οικογένειά σου, θα πρέπει να δούμε πως θα εξελιχθεί το κόστος διαβίωσης. Για εμένα και χιλιάδες άλλους οικογενειάρχες που δεν είναι το πρόβλημά τους αν θα πάνε στα μπουζούκια να ξοδέψουν 1.000 ευρώ, με ενδιαφέρει το κόστος διαβίωσης σε συνάρτηση με τα λεφτά που μπαίνουν στο σπίτι. Διότι έτσι όπως το πάνε, ο Ινδός με τα 50 ευρώ θα μπορεί να ζει πιο άνετα από εμάς με τα 500...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.