#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/09/2011 13:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Anti-Human



Οι τολμηρές φωτογραφίες της Lennette Newell, απεικονίζουν μοντέλα που ποζάρουν μαζί με άγρια ζώα, έχοντας βάψει τα κορμιά τους στα ίδια χρώματα με αυτά. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η παιδική της ηλικία, όπου ήθελε να μεταμορφωθεί σε ένα από τα ζώα που θεράπευε ο κτηνίατρος πατέρας της.

Η έκθεση ονομάζεται “Anti-Human” και στόχος της φωτογράφου από το San Francisco, είναι να τονίσει την διαφορά μεταξύ ανθρώπων και άγριων ζωών.

 









ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αιμιλια Σ. avatar
    Αιμιλια Σ. 08/09/2011 13:36:40

    Εξαιρετικη αναρτηση!!!
    Πολλα Ευγε και για την αρτιστικ σας πλευρα!!!

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 08/09/2011 13:47:20

    Έχουμε πήξει από μετανεωτερικές μπούρδες, και στην τέχνη.

  3. Χρήστος avatar
    Χρήστος 08/09/2011 13:55:49

    Δικαίωμά σου να μη σου αρέσει μεγάλε, αλλά δεν υπάρχει λόγος να βγάζεις κόμπλεξ για μία φωτογραφιση, που στο κάτω-κάτω κανένας δε σε υποχρέωσε να δεις. Χαλάρωσε λίγο.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Χρήστος 08/09/2011 16:33:46

      Φίλε Χρήστο, δεν έχω κανενα σύμπλεγμα. Απλά, όταν βλέπω μπούρδες δίχως νόημα το λέω άφοβα. Α!, και είμαι χαλαρόοοοος.
      χαχαχαχαχαχα!

      • factorx avatar
        factorx @ Νίκος Αργεάδης 08/09/2011 17:28:00

        Και πολύ συντηρητικός εκτός από χαλαρός

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ factorx 08/09/2011 18:44:18

          Και σύ κάνεις λάθος φίλτατε Παραγοντα. Και είναι και άσχετο το σχολιο σου. Άκου συντηρητικός. Δλδ, ότι μας πασσαρουν ως "προοδευτικό" πρέπει να δεχόμαστε; Χαχαχαχα!

  4. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ 08/09/2011 14:26:41

    Εξαιρετικη αναρτηση

  5. anetos avatar