#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/12/2010 12:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

AΦΡΑΓΚΟΙ Α.Ε.



http://www.facebook.com/group.php?gid=113487642008198&v=wall

ΣΧΟΛΙΑ

  1. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 22/12/2010 12:51:42

    Στό Newsweek να σταλεί..να μπεί δίπλα στην συνεύντεξη τού Γιωργάκη,μαζί μετα άλλα επιτεύγματά του!!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ παγωτατζής 22/12/2010 13:04:53

      του μεγαλου Υπερτεραστιου Στοχαστη... σε διορθωνω με την αδεια σου!

      ΠΠ

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/12/2010 13:05:45

    Εγω γιατι βλεπω τη Μπουντεσμπανγκ στη φωτο??? εχω Αχρηματοψια !

    ΠΠ

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/12/2010 13:30:54

      Γιατρέ μου δεν πάς καλά....Η Τράπεζα Ελλάδος είναι, δεν βλέπεις τον Προβόπουλο σε πρώτο πλάνο;;;;;;;;

  3. Enzo avatar
    Enzo 22/12/2010 13:07:58

    http://www.youtube.com/watch?v=z8Ov3dJwOb0

    χαχαχα!καλο

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 22/12/2010 13:20:07

      χαχαχαα τα συντηρουν τα πολλα παιδια τους οι παπαδες.. πεθαινει κανενας..ανασταινεται κανενας..αχαχαχαααααααα

      ΠΠ

  4. loretta avatar
    loretta 22/12/2010 14:01:33

    Παντως ειναι τραγικο αυτο που συμβαινει ....σημερα στον νομο θεσσαλονικης το φαινομενο αυτο ειναι καθηεμερινο...περπατουσα το πρωι στην περιοχη που ζω και σε μια διαδρομη 300 μετρων με σταματησε μια κυρια με ματια κατακοκκινα απο το κλαμα και δειλα μου ειπε..."Ντρεπομαι γιαυτο που θα σας ζητησω αλλα εχω ενα παιδακι ζω μονη μου και δεν εχω να φαμε...μηπως(εκει ξεσπασε σε λυγμους) εχετε να μου δωσετε κατι να με βοηθησετε?."αφου εκανα οτι καλυτερο μπορουσα προχωρησα και στα επομενα 200 μετρα ενας κυριος γυρω στα 65 με κουστουμι καθολα αξιοπρεπεις...με σταματαει και μου λεει..."κοπελα μου ντρεπομαι αλλα δεν εχω ουτε ενοικιο να πληρωσω...πηγα στην εκκλησια μου εδωσαν κατι λιγα οσα μπορουσαν...και τωρα αναγκαζομαι να ζητιανευω στο δρομο....μηπως μπορεις να με βοηθησεις.???

    Με λιγα λογια....αν σε εμενα ετυχε αυτο το περιστατικο μεσα σε μια μερα σε μια διαδρομη 300 μετρων....ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ????

    ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ....ειναι ντροπη να βλεπουμε γερους ανθρωπους και νεα ατομα να ζητιανευουν για να ζησουν...γιατι δεν γινεται αλλιως.

    ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ????

    • victoria avatar
      victoria @ loretta 22/12/2010 15:24:36

      Loretta τραγικό... Κρατάμε μια σακούλα ψώνια στο χέρι (για δώρο στο βαφτιστήρι μη φαντάζεστε) και αισθανόμαστε καθίκια.