#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/04/2012 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Χρυσή Αυγή" και Γυναίκες



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 22/04/2012 21:50:04

    δεν περιμενα να αναγαγει την αριστερη προπαγανδα το antinews

    • Heaven avatar
      Heaven @ Δραγουμης 22/04/2012 22:21:02

      δηλαδή;

    • @NPetropoulos avatar
      @NPetropoulos @ Δραγουμης 07/05/2012 12:13:43

      Η ισότητα αποδεικνύεται, δεν διακυρήτεται.. Τί πιό αντιφεμινιστικό, από την ποσόστοση;;

    • Α-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ avatar
      Α-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ @ Δραγουμης 08/05/2012 18:12:39

      Δεν ψηφιζω χρυση αυγη .Νομιζω ομως οτι πολλα κοινωνικα προβληματα εχουν την ριζα τους στο παραμυθι της απελευθερωμενης !!!!!!!!! Πρωταρχικος σκοπος του γυναικειου φυλλου ειναι η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ !!!!!!!! Τα λοιπα ειναι μοδα ,εμπορικη εκμεταλευση και γενεσιουργος αιτια ολων των παραβατικων συμπεριφορων των νεων καθως και της αυξημενης τασης των ανευ ουσιαστικης αιτιας διαλυμενων νοικοκυριων .

      • τατσουλα avatar
        τατσουλα @ Α-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ 18/06/2012 14:03:15

        δηλαδη εσυ θεωρεις οτι η γυναικα ειναι ενα "ρομποτακι" αναπαραγωγης και τιποτε αλλο, ε? ωραιος! εφοσον ειναι ετσι, αν η κορη σου ερθει μια μερα και σου πει "μπαμπα ειμαι λεσβια", πώς θα το παρεις?

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/04/2012 22:03:44

    Η μητρότητα δεν είναι ιδεολογία..είναι η φύση η ίδια, είναι ιερή..και δεν έχει χρώμα, δεν έχει φυλή, δεν έχει θρησκεία και, πολύ περισσότερο, δεν έχει κόμμα..

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΕΥΑ 22/04/2012 22:40:18

      !!!!!!!!!!!!!

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ ΕΥΑ 08/05/2012 18:21:55

      Το οτι το ειπε η χρυση αυγη μονον πρεπει να μας προβληματισει . Σαφεστατα και δεν εχει κομμα η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ .Ολοι ομως μιλουν για μια αοριστη εννοια απελευθερωσης .Η αγνοια ομως της διαχειρησης αυτης της εννοιας επρεπε να ειναι απο τα βασικωτερα θεματα παιδειας .Οπως δεν πρεπει να δεινεις εξουσια σ εναν ακατεργαστο , ετσι πιστευω οτι αυτες οι εννοιες πριν εισαχθουν στην κοινωνια απαιτειται εκπαιδευση των μελλων αυτης της κοινωνιας .ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΕΡΓΑ .

  3. ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ 22/04/2012 22:07:59

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.

    • Bob ο μάστορας avatar
      Bob ο μάστορας @ ΙΩΑΝΝΗΣ 23/04/2012 04:53:09

      Τι μπράβο ρε κόπανε;
      Ξέρεις πόσους Έλληνες σκότωσαν τα είδωλά σου;

      • takis takous avatar
        takis takous @ Bob ο μάστορας 09/05/2012 15:19:08

        Πόσους σκότωσαν οι Χρυσαυγίτες. Και επειδή ξέρω που το πας, πες μου πόσους έλληνες σκότωσαν τα ινδάλματα του τρίτου μέχρι τις προηγούμενες εκλογές κόμματος που όλοι το σέβεστε ως επαναστατικό και εργατικό. Πες μου πόσους νεκρούς είχε ο εμφυλίος που προκάλεσαν οι φιλελευθεροι δημοκράτες και οι κομουνιστές και πόσους είχε η εισβολή των εθνικοσοσιαλιστών. Θες να μιλήσουμε με αριθμούς; Δεν σε παίρνει. Θες με βιασμούς; Κρύψου καλύτερα γιατί ήταν ο μοναδικός στρατός που ο βιασμός ήταν αδίκημα του στρατιώτη. Θα μιλήσεις για νεκρούς των μαχών ή για προειδοποιητικά αντίποινα που οι κομουνιστές τα προκαλούσαν επίτηδες και μετά κρύβονταν στα βουνά (σαν αγωνιστές αφού είχαν σκοτώσει πρώτα κάποιον άμαχο γερμανό γιατρό που ήταν για τους έλληνες του χωριού) και άφηναν τους χωριανούς να την πληρώσουν.

  4. spiros28 avatar
    spiros28 22/04/2012 22:18:14

    πόσο δίκιο έχει!!!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ spiros28 22/04/2012 22:21:44

      δεν πιστεύω να εννοείς την χρυσή αυγή!

  5. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 22/04/2012 22:21:49

    Επιλεκτικά βγάλατε 2 φράσεις και παραποιείτε το νόημα. Επειδή τυγχάνη να έχω συγγενείς στο Μέτωπο Γυναικών της Χ.Α. ξέρω καλύτερα από το να πέσω θύμα σε τέτοια αισχρή προπαγάνδα αλλά ντροπή που κοροΐ δεύεται όσους δεν ξέρουν. Μάλλον σας πήρε πολλούς η Χ.Α. γιατί απότομα την βάλατε στο στόχαστρο μαζί με τα καθεστωτικά ΜΜΕ ενώ οι θέσεις τους είναι γνωστές και σταθερές από το 82 που ιδρύθηκε το κίνημα

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Κωνσταντίνος 22/04/2012 22:24:00

      ντροπή ειλικρινά να υπάρχουν πολίτες που σιγοντάρουν τέτοια μηνύματα συνονόματε!

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ Κωνσταντίνος 22/04/2012 22:30:29

      Δυστυχώς ξέρουμε για αυτό μιλάμε. Εάν τα πούμε όλα θα πρέπει να ψάχνουν που θα κρυφτούν.

    • Γιάννης Στ. avatar
      Γιάννης Στ. @ Κωνσταντίνος 23/04/2012 02:21:32

      Πού είδες την παραποίηση. Νομίζεις ότι ξέρεις γιατί είναι ταγμένες οι γυναίκες, και προσπαθείς να επιβάλεις τη φασιστική αλλεργία σου στην διαφορετικότητα σε κάποιον πιο αδύναμο.

  6. Χρυσαυγουλίτης avatar
    Χρυσαυγουλίτης 22/04/2012 22:45:52

    πρρρρρρρρρρρρ μπρε!

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/04/2012 22:46:39

    Καί ὓστερα βγαίνουν ἂνθρωποι καί κατηγοροῦν τή θρησκεία μας ὃτι κάνει διακρίσεις άνάμεσα στή γυναίκα καί τόν ἂνδρα,ὃτι θεωρεῖ τήν γυναίκα ὑποδεέστερη τοῦ ἀνδρός,ἀφοῦ περιορίζει τόν ρόλο της μόνο στή χρησιμότητα γιά τήν διαδικασία τῆς ἀναπαραγωγῆς,κλπ. κλπ.....

    • τγολ avatar
      τγολ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/04/2012 17:47:54

      Τι ειναι αυτα ρε αρχαιε? :P

  8. factorx avatar
    factorx 22/04/2012 22:48:31

    Μόνο τα στερημένα άτομα τα γράφουν αυτά και αντιμετωπίζουν έτσι τις γυναίκες

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ factorx 22/04/2012 22:59:28

      δεν αντιλεγω, αλλα το να παρεις 2 μισες προτασεις δεν το βρισκω αντιπροσωπευτικο

      • Heaven avatar
        Heaven @ Δραγουμης 23/04/2012 00:04:17

        μην πάρουμε και τις υπόλοιπες γιατί θα πάμε στην Γερμανία του '36!!!!!

        • Δραγουμης avatar
          Δραγουμης @ Heaven 23/04/2012 00:18:06

          ειμαι σιγουρος πως δεν ξερεις τις υπολοιπες

          • Heaven avatar
            Heaven @ Δραγουμης 23/04/2012 00:32:15

            πας στοίχημα;

    • Γιάννης Στ. avatar
      Γιάννης Στ. @ factorx 23/04/2012 02:18:41

      Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τη στέρηση. Έχει σχέση με μια παρανοϊκή έννοια της πειθαρχείας, το φόβο προς κάτι διαφορετικό και τη φασιστική σιγουροφάνεια του ότι ξέρουμε το καλό των άλλων καλύτερα από αυτούς. Σε ααυτή την περίπτωση στρέφεται εναντίων των γυναικών.

      Σε ευχαριστώ που το έκανες θέμα.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ factorx 23/04/2012 11:14:41

      Πολύ κάνατε και βάλατε το σχόλιο "ΠαραγοντεςΧ". ¨οσο πιο πολλά τόσο καλύτερα θα αποκαλυφθεί πόσο κακό μπορεί να κάνουν οι εκπρόσωποι του Ναζισμού στην Ελλάδα.

  9. A.M. avatar
    A.M. 22/04/2012 22:57:54

    Η αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας ξεκίνησε απ' την στιγμή που η γυναίκα σταμάτησε να είναι οικοκυρά και μάνα και άρχισε να το παίζει ..άντρας!
    Βγάζοντας την γυναίκα απ' το σπίτι διέλυσαν την οικογένεια.
    Και αφου διαλύθηκε η οικογένεια φυσικό και επόμενο ήταν να διαλυθεί και η κοινωνία.

    Σήμερα η «ελεύθερη» γυναίκα είναι η πιο δυστυχισμένη γυναίκα όλων των περιόδων της ανθρώπινινης ιστορίας και κυρίως το μεγαλύτερο κορόιδο.
    Κατάντησε μηχανή παραγωγής εργασίας, μηχανή του σέξ, μηχανή της διαφήμισης, μηχανή πάσης φύσεως ψυχαγωγίας των αντρών γενικώς (και όχο μόνον του δικού της άντρα) κλπ κλπ σύν το ότι συνεχίζει να κάνει και τις δουλειές του σπιτιού, να μεγαλώνει και τα παιδιά (αν και όταν ...) και να κάνει όλα όσα έκανε και πριν την «απελευθέρωσή» της.
    Το μεγαλύτερο κορόδο!

    Μια χαρά τς λένε οι γυναίκες της Χρυσής Αυγής στο θέμα και πιστέψτε με ότι είναι πολλοί μα πάρα πολλοί Έλληνες και Ελληνίδες που βλέπουν έτσι όπως παρουσιάζει η Χ.Α. το θέμα.
    Μεταξύ αυτών και εγώ.

    Μάλλον διαφήμιση στην Χ.Α. κάνετε με αυτό το άρθρο.
    Ή μήπως ξεχάσατε ότι απευθύνεστε σε Έλληνες και Ορθόδοξους;

    • airman avatar
      airman @ A.M. 22/04/2012 23:25:31

      ''Βγάζοντας την γυναίκα απ’ το σπίτι διέλυσαν την οικογένεια.''
      Οι κοινωνίες είτε μας αρέσει είτε όχι εξελίσσονται. Γυρίζοντας προς τα πίσω φτάνουμε και στην εποχή των σπηλαίων, όπου και τότε οι γυναίκες είχαν σαφή και συγκεκριμένο ρόλο. Και τότε υπήρχαν ''οικογένειες'' από τις οποίες με την πάροδο των χιλιετιών φτάσαμε στη σημερινη εποχή.
      Σε ποια εποχή να γυρίσουμε ώστε ο ρόλος της γυναίκας να ταιριάζει στο πρότυπο των θέσεων της Χρυσής Αυγής;

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ airman 23/04/2012 00:06:46

        μήπως να μας απαγορευτεί και το να ψηφίσουμε στις 6 Μαΐου;

    • NIKI avatar
      NIKI @ A.M. 06/05/2012 08:57:13

      mazi ke ego exo tin idia apoci,aloste ta xirotera ta pauame apo oloys aytoys poy katsikouikan mesa sti boyli ke apofasizan,gia mena....

    • Βικτωρία avatar
      Βικτωρία @ A.M. 22/05/2012 11:03:46

      Τί εννοείς κυρία Α.Μ. "μηχανή του σεξ και μηχανή ψυχαγωγίας των αντρών γενικώς (όχι μόνο του άντρα της;)". Μια γυναίκα δεν έχει δικαίωμα να αλλάζει εραστές πριν αφιερωθεί στον έναν και μόνο σύντροφό της; Πώς θα καταλάβει ότι βρήκε τον άντρα τον καλό αν δε δει τί ρόλο βαράνε οι άλλοι; Ετσι δε γινόταν στην αρχαία Σπάρτη ή παίρνανε, νομίζεις, οι γυναίκες γουρούνια στο σακί;

      Κι επίσης, από την αγράμματη νοικοκυρά μέχρι την καριερίστα, όλες οι γυναίκες έχουν την επιθυμία της δημιουργίας και της αυτοπραγμάτωσης, οι οποίες ΔΕΝ επιτυγχάνονται ΜΟΝΟ μέσω των παιδιών. Ετσι βλέπεις τις επαρχιώτισσες να παρασκευάζουν μαρμελάδες και χαλιά για τοπικούς συλλόγους, άλλες να κάνουν τέχνη και λοιπά. Εννοείται, για κάθε γυναίκα, ότι τα παιδιά της είναι το σημαντικότερο έργο της και σκοπός της ζωής της - για την πλειοψηφία τουλάχιστον -, αλλά δεν είναι μόνο αυτό!

      Βγάλε λοιπόν τις παρωπίδες και μάθε να αντιμετωπίζεις άντρες και γυναίκες σαν ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ πρωτίστως, γιατί σε περίπτωση που είσαι όντως γυναίκα, Α.Μ., ντρέπομαι κι αισχύνομαι που γυναίκες βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους με αυτό τον τρόπο.

  10. factorx avatar
    factorx 22/04/2012 23:02:10

    Με συγχωρείς, αλλά ... ζωντανή γυναίκα έχεις δει;

    • A.M. avatar
      A.M. @ factorx 22/04/2012 23:11:42

      Πολλές φάκτορα, πολλές.
      Και με έχουν δεί επίσης πολλές.

      Αυτό δεν αναιρεί όμως με τίποτε τα όσα γράφω.
      Και πριν βγεί η γυναίκα απ' το σπίτι υπήρχαν ζωντανές γυναίκες και είμαι σε ηλικία να τις θυμάμαι.

      Και - συγγνώμη απ' τις κυρίες - δεν ήταν «σάπια μήλα»,
      ήταν ολοζώντανες και πανέμορφς και μέσα στην «ανελευθερία τους».

      Και για του λόγου το αληθές, αν δλδ αν έχω δεί ζωντανή γυναίκα ή όχι, οποτεδήποτε θέλεις και άν ... πάμε για καφέ παρέα και θα καταλάβεις και μόνος σου.

      • factorx avatar
        factorx @ A.M. 22/04/2012 23:13:28

        Μένω έκπληκτος. Υπάρχουν γυναίκες που σε κάνουν παρέα; Οπότε εμένα μάλλον με έφαγε η ... δημοκρατία. Τέρμα αλλάζω στρατόπεδο

        • Ιωάννης33 avatar
          Ιωάννης33 @ factorx 22/04/2012 23:21:41

          Τις "εξυπνάδες" σου τις δημοσιεύεις.Τις δικές μας τις τρως..Στο ξαναλέω,τους δίνεις αξία που δεν έχουν.Είναι λάθος η ανάρτηση.Κάνε οτι καταλαβαίνεις,εγώ όφειλα να στο πω

          • factorx avatar
            factorx @ Ιωάννης33 22/04/2012 23:35:39

            Ε οχι και σου τρώω τις αναρτήσεις. Ζήτα αμέσως συγνώμη γιατί θα το κάνω πραγματικά

    • Κατερίνα avatar
      Κατερίνα @ factorx 02/05/2012 20:08:59

      Χαχαχαχαχαχαχα

    • αγωνιστης avatar
      αγωνιστης @ factorx 08/05/2012 18:28:10

      Αν δεν κανεις πλακα σιγουρα φιλε πρεπει να ψαξεις αλλου οπου κυκλοφορουν και γυναικες με μυαλο που κανουν γυναικεια ονειρα !!! δεν ειναι ολες φιλε στα BAR ,δεν πουλανε μουρη δεν πηδ@ουντε καθε βραδυ και με διαφορετικο ετσι για εμπειρια!!!!!!!!!!!!!

  11. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/04/2012 23:09:59

    Καί μόνο ἡ φωτογραφία πού δείχνει τήν γυναίκα μέ τό μαυρισμένο μάτι,εἶναι ὂνειδος γιά ὃσους ὑποστηρίζουν τή Χρυσή Αὐγή...

  12. Aggelos avatar
    Aggelos 22/04/2012 23:10:25

    φτανει πια με την πολτικη ορθοτητα του φεμινισμου κλπ

    ανδρες γυναικες δεν ειναι ταβλες για να ειναι ισοι

    ουτε κατωτεροι ουτε ανωτεορι
    απλα διαφορετικοι..

    • A.M. avatar
      A.M. @ Aggelos 22/04/2012 23:21:00

      Αυτό.
      Διαφορετικά πλασμένοι και για διαφορετικούς ρόλους μέσα στην ζωή.
      Απ την στιγμή που οι ρόλοι τους ομοιοποιήθηκαν, έγιναν ίδιοι και χωρίς διαχωρισμό ανάλογα με το φύλο μέσα στην κοινωνία, ξέφυγαν απ την φύση τους με τα γνωστά αποτελέσματα.

      • Μαιρη Παπαχ. avatar
        Μαιρη Παπαχ. @ A.M. 23/04/2012 00:08:04

        από αύριο σταματάω δουλειά και υπηρετώ τον αφέντη και αγά στο σπίτι!!!

    • Γιάννης Στ. avatar
      Γιάννης Στ. @ Aggelos 23/04/2012 02:25:09

      Πίσω από αυτή την αληθοφάνεια κρύβονταν οι ρατσιστές της ΚΚΚ για τους μαύρους και των ναζιστών για της μη Άρειες φυλές. Ίσοι αλλά διαφορετικοί

  13. babayaro avatar
    babayaro 22/04/2012 23:16:50

    Δεν ειδα να γραφει κατι για μπουργκα...
    Και σαφως ειναι προτιμοτερο μια γυναικα να ειναι ο στυλοβατης της οικογενειας,παρα το ξωβυζο του Κωστοπουλου και του Μαλελη.
    Δεν νομιζω να αμφιβαλλει κανεις οτι αυτη η,αριστερης προελευσης,αντιληψη της αποθεωσης του εφημερου κορμιου μιας γυναικας,ειναι χτυπημα κατω απο τη μεση για ολα τα αρσενικα.Αλλο το σεξ-απηλ,αλλο η χυδαιοτητα.

    Μεγαλη τιμη για μια γυναικα η μητροτητα.Με δεος και με καποια ζηλεια,παρατηρω την γυναικα μου,καθως μεγαλωνει τα τρια μας παιδια...

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ babayaro 23/04/2012 00:11:44

      και γω μεγάλωσα τρεις λεβέντες (σπούδασαν και πρόκοψαν και οι τρεις) αλλά ποτέ δεν μου ζητήθηκε να παρατήσω το επάγγελμα μου για το οποίο κόπιασα τόσο πολύ και τόσο πολύ αγαπώ!

      • babayaro avatar
        babayaro @ Αιμιλια Σ. 23/04/2012 00:27:48

        Βλεπεις κατι τετοιο στην αναρτηση?
        Απλως ο φεμινισμος,παρεα με το καταναλωτικο μοντελο και την υλιστικη και ηδονικη,"προοδευτικου" τυπου, θεαση της ζωης,αφαιρεσε απο την γυναικα περισσοτερα απο οσα της εδωσε,με πρωτο-πρωτο την αξιοπρεπεια της..

        ..και φυσικα η γυναικα μου δουλευει(για την ακριβεια,η ΜΟΝΗ που εργαζεται αυτη την στιγμη στο σπιτι)

        • Αιμιλια Σ. avatar
          Αιμιλια Σ. @ babayaro 23/04/2012 00:31:12

          ενώ "το καταναλωτικο μοντελο και η υλιστικη και ηδονικη,”προοδευτικου” τυπου, θεαση της ζωης" στον άνδρα πρόσθεσε!!!

          • babayaro avatar
            babayaro @ Αιμιλια Σ. 23/04/2012 00:47:46

            Οσο για τον ανδρα,δεν βλεπεις γυρω σου?
            Αβουλοι,ανασφαλεις,κυνηγωντας την ηδονη και τον πλουτο,λιγουρια που ξεροσταλιαζουν στα πορνο-σαιτ και αποθεωνουν την καθε Τζουλια.

            Αν το μελλον μας ειναι οι μονογονεικες οικογενειες,οι υιοθεσεις απο γκει ζευγαρακια και τα μπουγκα-μπουγκα,προτιμω να αραξω στη σπηλια μου για να μην ενοχλουμαι και προκαλω κιολας τους "πολιτικα ορθους" συμπολιτες μου.

    • ΕΛΕΝΑ avatar
      ΕΛΕΝΑ @ babayaro 09/05/2012 11:35:05

      ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ....ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ???ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ!!!! ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ...ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ...ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΜΟΡΦΩΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ!!!!....

  14. parsifal avatar
    parsifal 22/04/2012 23:32:12

    Σαν να σας καίει πολύ η αποδοχή που εχει η Χ.Α. ! Ας πρόσεχαν οι καθεστωτικοί κάθε οχθης... Οχι τυχαία, στην μαστιζόμενη απο το τριτοκοσμικό, ισλαμικό αγος Γαλλία η Μ. Λ. απέσπασε περί το 20 %.
    Δεν θέλωμε να ζήσωμε "μαζί" με νέγρους και ασιάτες, δεν μας προσφέρει τίποτε ο "πολιτισμός" τους, η αισθητική τους και τα χαρακτηριστικά τους. Η Χ.Α. είναι η εκφραση του "εως εδώ" με την πολυπολιτισμική μπούρδα, που ξεκίνησε ως μπούρδα αλλά κλείνει γέροντες και γυναίκες στα σπίτια τους, τρομοκρατεί τους κατοίκους αυτής της χώρας και ενίοτε (ολο και συχνότερα...) σκοτώνει η βιάζει.

    • factorx avatar
      factorx @ parsifal 22/04/2012 23:34:28

      Δεν σε πιστεύω !!!!!!

      • Heaven avatar
        Heaven @ factorx 23/04/2012 00:13:06

        από αυτά που διαβάζω Φακτορα έχουν θολώσει όλοι!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ parsifal 23/04/2012 00:50:18

      Συμφωνώ, οι μετανάστες είναι σκουπίδια. Εκεί που διαφωνούμε είναι στο ότι η ΧΑ θα λύσει το πρόβλημα.

      • Γιάννης Στ. avatar
        Γιάννης Στ. @ Δημήτρης 23/04/2012 02:26:38

        Όσο σκουπίδια είναι και τα 7 εκατομμύρια των Ελλήνων που βρίσκονται διεσπαρμένα στην υφήλιο?

        • anideos avatar
          anideos @ Γιάννης Στ. 23/04/2012 04:01:03

          Μπηκαν 7 εκατομμυρια Ελληνες λαθραια στις χωρες που μενουν;
          Ας σοβαρευτουμε λιγο. Δεν θα προσβαλουμε το εθνος μας και τους συγγενεις μας, ακομα και εμας τους ιδιους βαζοντας μας στο ιδιο επιπεδο με τους απλητους και βιαια μπουκαροντες εισβολεις.
          Ενας απο τα 7 εκατομμυρια.

          • Γιάννης Στ. avatar
            Γιάννης Στ. @ anideos 23/04/2012 06:13:29

            Αρκετοί μπήκαν παράνομα και πολλοί πλούτισαν παράνομα. Και εγώ ένας από τα 7 εκατομμύρια είμαι.

            Δηλαδή επειδή έψαξαν μια καλύτερη ζωή είναι σκουπίδια.

          • anideos avatar
            anideos @ Γιάννης Στ. 23/04/2012 15:15:58

            Και οικλεφτες και οι δολοφονοι τις περισοτερες φορες για μια καλυτερη ζωη ψαχνουν, αρα να μην τους βαζομε φυλακη.
            Δεν γνωριζω καποιον Ελληνα που να πηγε παρανομα στο εξωτερικο.
            Και η οικογενεια μου ειναι μανα στη μεταναστευση θα ελεγα, απο ΗΠΑ, Αυστραλια, Ευρωπη μεχρι και Αργεντηνη χουμε σκορπιστει. κανεις δεν εισεβαλλε πουθενα.
            Ο τροπος που μπαινεις, και ο τοπος που μπαινεις αποφασιζουν αν ψαχνεις για μια καλητερη ζωη, η απλα γινεσαι βαρος.
            Αν μπαιναν στη Γερμανια τις ΗΠΑ η την Ιαπωνια ισως να ειχαν σαν σκοπο αυτο που λες ''ψαχνουν για καλητερη ζωη''
            Οταν μπαινεις ομως στην Ελλαδα που τη δερνει η ανεργεια...
            Στην Ελλαδα που ειναι η ιδια χωρα μεταναστων...
            Κλπ κλπ κλπ.
            Τοτε τι εισαι εκτος απο βαρρος;
            Ρατσιστης φιλε δεν ειμαι ουτε Χ.Α. γουσταρω, αλλα τις καραμελες του ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, του Πακη κλπ. τις εχω βαρεθει.
            Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.

          • Γιάννης Στ. avatar
            Γιάννης Στ. @ anideos 23/04/2012 18:44:15

            Δες σε τίνος ύφος απάντησα.

            Σκουπίδι είνια το Ελληνικό κράτος που τους αφήνει και έρχονται ανεξέλενγκτα. Όχι οι άνθρωποι σκουπίδια.

          • crisis avatar
            crisis @ Γιάννης Στ. 06/05/2012 13:31:09

            πρωτα η ελλαδα και οχι πρωτα οι ελληνες μεταναστες μπορεις να μου εγγυηθεις οτι αν χασουμε τη ελλαδα θα τη ξαναπαρουν παλι οι ελληνες μεταναστες?

      • voter avatar
        voter @ Δημήτρης 23/04/2012 09:35:11

        Γιά όποιον έχει πάει στο Ellis Island η προτίθεται να παει , θα θυμήσω το αποκομμα της εφημερίδας των αρχών του αιώνα , με χιουμοριστικό σκίτσο και ανάλογο κειμενο απο κάτω , που δειχνει ενα πλοίο στα ανοιχτά της ΝΥ και ένα πλήθος αρουραίων με ανθρώπινα κεφάλια να το εγκαταλείπουν και να κατευθύνονται κολυμπώντας προς στην ακτη . Κατα την λεζάντα ...Ελληνες λαθρομετανάστες !! Κατά τα άλλα , που πουλάνε μπούργκες και τσαντόρ στην Αθήνα, γιατι η Κομοτηνή πεφτει λίγο μακρυα .

    • εκτορας avatar
      εκτορας @ parsifal 23/04/2012 07:09:22

      ποσο δικιο εχεις φιλε μου...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ parsifal 23/04/2012 09:45:39

      Parsifal, Δεν μας τα λες καλά. Τί σχέση έχει η μή προτίμησή μας στη δημιουργία μη αφομοιώσιμων μουσουλμανικών επί το πλείστον μειονοτήτων εντός Ελλάδας από την Αφρική και την Ασία με την Χ.Α.; Είναι δυνατόν ένας οποιοσδήποτε εγκεφαλικά υγιής άνθρωπος να πιστεύει ότι η ανάπτυξη συνθηκών φασιστικής βίας που επαγγέλλεται η Χ.Α. μπορεί να μας ωφελήσει; Χρειάζεται αποφασιστικότητα, ναι. Ριζικές αλλαγές στη νοοτροπία αντιμετώπισης των λαθρομεταναστών, ναι. Αλλά όχι μέσω φασιστικής αλλοφροσύνης.

  15. Αντώνης avatar
    Αντώνης 23/04/2012 00:13:27

    Τραγική επιλογή η ανάρτηση ........
    Η κατηφόρα δεν έχει τελειωμό.Η έλλειψη ψυχραιμίας λόγω της διαφαινόμενης εκλογικής σφαλιάρας ,οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια.

    • airman avatar
      airman @ Αντώνης 23/04/2012 00:38:24

      Η Χρυσή Αυγή έχει αντλήσει - δημοσκοπικά τουλάχιστον - δυνάμεις από το εκλογικό σώμα βασιζόμενη σε ένα φλέγον πρόβλημα που αγγίζει την Ελληνική κοινωνία και ιδιαίτερα τους κατοίκους ορισμένων περιοχών.
      Έχει ενδιαφέρον να βγουν προς τα έξω και άλλες θέσεις της, καθόσον οι εκπρόσωποί της στο Κοινοβούλιο (εάν και όσοι εκλεγούν) θα κληθούν να πάρουν θέση και να συμβάλουν με τις απόψεις τους και σε πολλά άλλα ζητήματα.
      Στη σημερινή δύσκολη συγκυρία για τον τόπο, ''μονοθεματικοί'' πολιτικοί σχηματισμοί περισσότερο αποπροσανατολίζουν παρά συμβάλουν στη σφαιρική προσέγγιση των προβλημάτων που διαχρονικά έχουν σωρευτεί.
      Ακόμα και οι θέσεις της σχετικά με τη θέση των γυναικών, που τυχαίνει να αποτελούν και την πλειοψηφία του πληθυσμού, έχουν λοιπόν τη σημασία τους. Αυτό αντί να ενοχλεί κάποιους ίσως θα πρέπει να τους προβληματίσει.

  16. The Saint avatar
    The Saint 23/04/2012 00:13:35

    Πολυποίκιλες οι απόψεις γιά το θέμα....
    Οπως και να έχει, αυτό που σήμερα οι γυναίκες έχουν κληθεί, η μάλλον ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ να κάνουν, μάλλον δεν αρέσει ούτε στις ίδιες...
    Το σύστημα έκανε πάλι καλά τη δουλειά του, αφού είτε απο την εποχή της "επανάστασης" της Τζέην Φόντα, είτε νωρίτερα, -σημασία μικρή έχει- κατάφερε και δημιούργησε μιά ακόμη "ομάδα" καταναλωτών, και μάλιστα την καλύτερη, αφού όπως έχω ξαναγράψει, η γυναίκα είναι εξόχως επιρρεπής στη σημειολογία της χλίδας, οπότε, πεδίον δόξης λαμπρόν γιά την βιομηχανία του ...υπερκέρδους!
    Χειραφέτηση/απελευθέρωση, και να οι τόνοι καλυντικών, και νά οι νέες μοδες, και να οι επαγγελματικές "ευκαιρίες", και να αυτοκινητα ΓΙΑ τη γυναίκα, και να... και να... και να....
    Ωραία όλα αυτά ΑΛΛΑ, ήταν η μιά όψη του νομίσματος. Γιατί? Γιατί νόμισαν οι αφελή θυληκά, ότι τους δόθηκε η ευκαιρία να πάρουν το ρόλο αυτού που απο δημιουργίας αυτού του κόσμου είχε (δκαιωματικά η όχι είναι άλλη συζήτηση) ο άνδρας. Και εκεί ακριβώς την ΠΑΤΗΣΑΝ! Και πολύ χοντρά μάλιστα. Γιατί ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ, όχι ΜΟΝΟ να εκτελούν τα "χρέη" μιάς γυναίκας σε μιά οικογένεια, αλλα να ΠΡΕΠΕΙ να είναι και "πουτάνες", και "γλάστρες", και... και... Αυτή είναι η ΠΙΚΡΗ όψη του ίδιου νομίσματος. Αφήστε που ΑΠΟΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΑΝ τον άνδρα, ώς μοναδικό "στυλοβάτη", οικονομικά κυρίως της οικογένειας! Κοινώς, έφαγαν ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΚΕΤΟ, και πέιτε μου εσείς τι απέγιναν και τί είναι σήμερα η Φόντα και το ...κινημά της...

    Οσες ήταν έξυπνες, και κυρίως τυχερές, είδαν τη φάκα, και άλλαξαν τροπάρι σύντομα, οι υπόλοιπες κοιμούνται αγκαλιά , αναμασώντας κάθε που γίνεται σχετική συζήτηση, τα περι ελευθερίας, και προσωπικής ...ησυχίας!

    σ.σ. Φάκτορα, η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ηταν είναι και θα είναι ΙΕΡΗ, και μέγιστο ζητούμενο γιά ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ. Δεν γίνεται, και φάνηκε μέσα απο αυτήν την ...πολιτισμική αλλαγή, γυναίκα να είναι επιτυχημένη και επαγγελματικά και να είναι και επιτυχημένη ΜΑΝΑ! Η δική μου τουλάχιστον εμπειρία, στα 47 μου χρόνια, αυτό δείχνει. Ολα τα άλλα, -το είπα και στην αρχή- είναι του συστήματος που τα έφαγε χοντρά...

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ The Saint 23/04/2012 00:29:23

      μάλλον άγιε είχες πάντα το λάθος δείγμα!!!

      • The Saint avatar
        The Saint @ Κατερινα 23/04/2012 01:08:19

        Ακόμη και αν αυτό που λές ισχυει Κατερίνα, δεν νομίζεις ότι είναι ποσοστιαία αρκετά μεγάλο ( το δείγμα) γιά να κάνει ...τόσο ντόρο?

  17. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/04/2012 00:49:13

    Πραγματικά δεν έχω ξανακούσει μεγαλύτερες μπούρδες από το "φεμινιστικό κίνημα" και την υποτιθέμενη "ισότητα των δύο φύλων". Οι άντρες και οι γυναίκες είναι διαφορετικοί. Δεν σημαίνει ότι οι άντρες είναι ανώτεροι ή τίποτα τέτοιο. Σημαίνει απλώς ότι οι άνδρες πρέπει να αποδέχονται τον ανδρισμό τους και οι γυναίκες την θηλυκότητά τους.

    Οι διάφορες γελοιότητες της σύγχρονης εποχής έχουν οδηγήσει σε άντρες που ντρέπονται να εκφραστούν και σε γυναίκες που έχουν υιοθετήσει πολλά από τα (κακά μάλιστα) χαρακτηριστικά των ανδρών. Τι έλεγε ο φεμινισμός? Όλοι οι άνδρες πάνε με όποια να'ναι και άρα οι γυναίκες δεν είναι κορόιδα και πρέπει να κάνουν το ίδιο. Βλέπουμε λοιπόν σήμερα διάφορα ανασφαλή κοριτσάκια να συμπεριφέρονται σαν τις μεγαλύτερες εταίρες (αφού "έτσι κάνουν όλοι οι άντρες") και μετά να τρέχουν στους ψυχολόγους.

    Οι άνδρες από την άλλη ντρέπονται να φλερτάρουν, ντρέπονται να κάνουν την παραμικρή κίνηση και περιμένουν τις γυναίκες, πράγμα που ενισχύει το πρόβλημα. Και τελικά οι γυναίκες την πάτησαν πιο χοντρά απ'όλους. Γιατί με τα τωρινά δεδομένα πρέπει και να κυνηγήσουν τον άντρα και να δουλεύουν και να αναλάβουν το βάρος της μητρότητας. Το φορτίο τους πολλαπλασιάστηκε. Επιπλέον, βομβαρδίζονται με μηνύματα του τύπου "πήγαινε με όποιον να'ναι για να'σαι cool" και ένα πρωί ξυπνάνε και καταλαβαίνουν ότι οι άνδρες που τις ενδιαφέρουν δεν κάνουν τίποτα από όλα αυτά και ότι η πραγματική ζωή δεν είναι όπως τα επεισόδεια των αμερικάνικων σειρών.

    Και όλα αυτά γιατί αντι να διορθώσουμε τα κακά χαρακτηριστικά των ανδρών τα μεταφέραμε στις γυναίκες, πάντα στο όνομα της ισότητας. Αντί να λύσουμε το πρόβλημα δημιουργήσαμε πολλά καινούρια.

    Δεν θα ψηφίσω ΧΑ, το ξεκαθαρίζω, αλλά η προπαγάνδα του φεμινισμού αλλού.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ Δημήτρης 24/04/2012 02:23:41

      Άν έγραφες σε εφημερίδα, πριν τα blogs θα την αγόραζα και μόνο για σένα, Πεπόνη άντε και τον ΒΙΣ. ΥΓ.:Φάκτορα άν σου μπαίνουν ιδέες εκμετάλευσης , με τέτοιους σχολιαστές, δικαίως σου μπαίνουν..

  18. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 23/04/2012 00:53:11

    δεν σας άρεσε ο μεσαίος χώρος
    δεν σας άρεσε ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ των ακραίων-φασιστών από τη ΝΔ
    δεν σας άρεσε η μετριοπάθεια

    θέλατε ακραίες κορώνες για γκουαντάναμο με τους μετανάστες , νοσταλγούς στη σχολή Ευελπίδων , προσεταιρισμό ροπαλοφόρων , θρησκοληψίες και κλπ κλπ

    ε τώρα μη φωνάζετε που αυτό που εννούσατε "λαική" δεξιά μερικοί το πήραν λίγο "δεξιότερα" ...

    p.s. δεν αφορά τον φάκτορ αυτό , αφού έχει (προς έκπληξη μου) επανειλημένως αποκρούσει τις διάφορες φασίζουσες - απριλιανές και άλλες φωνές εδώ μέσα

    • Γιάννης Στ. avatar
      Γιάννης Στ. @ EVANGELOS 23/04/2012 02:31:45

      Μόνο να προσθέσω ότι ο φασισμός και η ξενοφοβία είναι και δεξιός και κεντρώος και αριστερός. Να θυμήσω τις σταυροφορίες, τον εθνοσοσιαλισμό ή τις σταλινικές εκκαθαρίσεις?

  19. factorx avatar
    factorx 23/04/2012 00:55:40

    Τεράστιε, θα συνεχίσω να σε εκπλήσσω!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ factorx 23/04/2012 01:38:40

      για καλό το είπα ... όπως το είχα ξαναπεί όταν πήρες ξεκάθαρη θέση ΕΝΑΝΤΙΑ στον υφέρπων ρατσισμό πίσω από τα γκουαντάναμο μεταναστών θυμίζοντας που είχε οδηγήσει παλαιότερα το φυλετικό μένος ... σε ένα πολαιότερο ποστ σου ... μην τα παίρνεις δεν είμαι προβοκάτορας

  20. anideos avatar
    anideos 23/04/2012 01:10:13

    Υποθετω πως η Χ.Α. δεν θα εχει γυναικες στο ψηφοδελτιο της αφου η κυριες ειναι απασχολημενες με το να φροντιζουν τα παιδια τους και τα εγγονια τους αρα δεν μπορουν να εχουν χρονο να φροντιζουν και για εμας...

    • Ντανιέλα avatar
      Ντανιέλα @ anideos 07/05/2012 17:36:14

      Δυστυχώς πρέπει γιατί ισχύει η ποσόστοση...αναγκάζονται οι καημένες να τα συνδυάσουν...

  21. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 23/04/2012 01:10:41

    H Xρυσή Αυγή τρέφεται αποκλειστικά από το μεταναστευτικό.
    Ο Σαμαράς το ξεκαθάρισε: συγκέντρωση- καταγραφή- απέλαση.
    Μάλιστα, στη διαδικτυακή τοποθέτηση μίλησε ξεκάθαρα για κατάργηση του Δουβλίνου ΙΙ που είναι κομβικό σημείο της λύσης. Και βέβαια για ανακατάληψη των πόλεων με τον μόνο νόμιμο τρόπο: την πολιτική απόφαση της Ελληνικής Δημοκρατίας για επιβολή του Νόμου.

    Κατά συνέπεια η ψήφος στη Χρυσή Αυγή δεν αποτελεί καν έκφραση πίεσης στο πολιτικό σύστημα για το θέμα λαθρομετανάστευση γιατί το θέμα το αντιμετωπίζουν οι θέσεις Σαμαρά κατά τρόπο που καλύπτεται η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών( θυμίζω πως ακόμη και ο Τσίπρας σε συνεντευξή του σε blogs είχε μιλήσει εναντίον του Δουβλίνο ΙΙ).

    Η Χρυσή Αυγή μένει ως αυτό που πάντα ήταν: κοινοί εθνοπροδότες, υποστηρικτές και νοσταλγοί των εχθρών της Ελλάδας Ναζί. Ούτε εθνικιστές είναι και ούτε καν φασίστες. Απλοί, σιχαμένοι εθνοπροδότες υποστηρικτές των εχθρών της πατρίδας και των ταγμάτων ασφαλείας.

  22. Joao avatar
    Joao 23/04/2012 01:53:19

    αμα οι περισσότεροι βετεράνοι του πολέμου δεν είχαν πεθάνει, θα τρώγανε γλάστρες από τα μπαλκόνια..έλεος με τους υμνητές του φασισμού και του ναζισμού στην Ελλάδα

    • juliet avatar
      juliet @ Joao 23/04/2012 08:07:58

      Καλημέρα,
      το συμπέρασμα είναι ότι πολιτικές καταστάσεις σαν τις υπάρχουσες θα οδηγήσουν σ' ακρότητες ώς προς τη συμπεριφορά των ανθρώπων.Η αμφισβήτηση ,η πίεση ,ο εγκλωβισμός,η παρακμή ιδεών και η ισοπέδωση ιδανικών δημιουργούν την ανάγκη να ανατρέχουμε στο παρελθόν και να αναζητούμε εκεί να καλυφτούν τα υπαρξιακά μας κενά.Αποζητάς πλέον το απόλυτο ,μ'ότι συνεπάζεται .

  23. Αντιφεμινιστής avatar
    Αντιφεμινιστής 23/04/2012 03:00:55

    Συμφωνώ κι εγώ με τη Χ.Α. και γενικά με τους φίλους της "λαϊκής" (sic) δεξιάς, οι γυναίκες στο σπίτι, επειδή αυτό είναι καλύτερο για αυτές... Έτσι, δηλώνοντας άεργες ή επάγγελμα οικοκυρικά, θα μειωθεί και κατά 50% ο ενεργός πληθυσμός της χώρας και άρα θα εξαληφθεί ως διά μαγείας και το 20% της ανεργίας. Φυσικά, θα χρειαζόμαστε άλλο ένα 30% ενεργό πληθυσμό αλλά και σε αυτό δεν υπάρχει πρόβλημα, ακριβώς τόσοι υπολογίζονται οι μετανάστες! Άρα λύθηκε και το μεταναστευτικό αλλά θα πρέπει να τους δώσουμε την ιθαγένεια για να μπορούν να δουλέψουν και σε δουλείες που δεν είναι μαύρες.
    Χμμμ... αυτό μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους, όπως π.χ. στους χρυσαυγίτες (εγώ δεν έχω πρόβλημα απλά αντιφεμινιστής είμαι...), λόγω φυλετιστικής ιδεολογίας κτλ. Τότε όμως θα πρέπει να δεχθούμε μια μείωση του ενεργού πληθυσμού κατά 30% αρχικά, και με το που θα ανακάμψει η οικονομία (κάτι που δεν γίνεται χωρίς εργαζομένους) κατά 50% με παρόμοιας τάξης μείωση του ΑΕΠ (άρα μας βλέπω Ζιμπάμπουε) και έκρηξη του συνταξιοδοτικού.
    Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε, πρέπει στη σκέψη μας πέρα από θολά ιδεολογικά σχήματα να υπάρχει και ένας βαθμός χρηστικότητας (utilitarianism που λένε) αυτών που υποστηρίζουμε... και για αυτό, εφόσον συμφωνούμε πιστεύω όλοι πως υπήρχε ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς και "άκρατος" κρατισμός είναι η ώρα για λόγους χρηστικής και μόνο εξισορρόπησης να ληφθούν φιλελεύθερα μέτρα είτε ο καθένας είναι φιλελεύθερος είτε της "λαϊκής" δεξιάς και αυτά σας τα λέει ένας δημόσιος υπάλληλος που δεν καταλαβαίνει την τάση κάποιον σχολιαστών να κατακεραυνώνουν το "νεοφιλελευθερισμό" επειδή τυγχάνει να μη συμπαθούν κάποιους εκφραστές του σε προσωπικό επίπεδο.
    Ασχετώς γενικής ιδεολογίας, την πατρίδα σήμερα τη συμφέρει να πάει πιο φιλελεύθερα τόσο όσο τη συμφέρει η Ευρώπη να πάει πιο "αριστερά". Και χαίρομαι με τη νίκη του Ολάντ όσο θα χαρώ με τη νίκη του Σαμαρά αρκεί να μη διστάσει να κάνει αυτό που πρέπει μπροστά στο φόβο ότι θα χαρακτηριστεί νεοφιλελεύθερος.

  24. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 23/04/2012 03:42:19

    Φεμινισμός = Το Πυρηνικό Αριστερό Υπερόπλο των Μέγα-Γελοίων της Σχολής της Φρανκφούρτης (όπως Χορκχάιμερ, Μαρκούζε, Αντόρνο, Φρόμ, Λόβενταλ, Νόιμαν και λοιπά κοινωνικοπολιτικά σκ@τουλάκια του "ευγενούς" αυτού συναφιού, στην πλειοψηφία τους εύποροι και κοινωνικά καταξιωμένοι).

    Και εξηγούμαι, ουσιαστικά αυτό που συνέβη είναι το έξης απλούστατο: Όταν ο Μαρξισμός απέτυχε να παρέχει στη κοινωνία αυτά που η κοινωνία και οι πολίτες είχαν ανάγκη, μαζεύτηκαν αυτά τα ελεεινά φυντάνια και αποφάσισαν (μάλλον σε κατάσταση τέλειας αμετάκλητης μέθης προφανώς από ταυτόχρονη χρήση πολλών διαφορετικών ναρκωτικών ουσιών, αλλιὠς δεν εξηγείται), όχι βέβαια το εντελώς αυτονόητο, ότι δηλαδή το πολιτικό σύστημα, που είχαν ανακαλύψει κάποιοι πριν από αυτούς, δεν λειτουργεί σε πραγματικές συνθήκες με αληθινούς ανθρώπους, αλλά ότι:

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ !!!

    Σκέφτηκαν λοιπόν, ότι για την αποτυχία της κομμουνιστικής θεωρίας φταίει το γεγονός ότι οι ιδέες της κομμουνιστικής θεωρίας δεν έχουν εισχωρήσει ακόμη αρκετά βαθειά στο συνειδητό και υποσυνείδητο των ανθρώπων. Και αυτό επειδή το συνειδητό και υποσυνείδητο των ανθρώπων ήταν μπλοκαρισμένο. Η ιδέα ήταν λοιπόν σωστή, παρέμενε σωστή, οι άνθρωποι ήταν λάθος! Στήριζαν μάλιστα αυτή την αηδία, που ξεφύτρωσε μέσα στο αλλήθωρο μυαλό τους, σε ανακαλύψεις και έρευνες του ψυχοντόκ Ζιγμούντιου Φρόιντ και του κοινωνιολόγου Μαξ Βέμπερ.

    ΔΡΑΣΗ:

    Τι κάνουμε λοιπόν τώρα; Μα, φυσικά, το πιο απλό και το πιο αποτελεσματικό! Διαλύουμε τον κοινωνικό ιστό και στο κενό που δημιουργείται προτάσσουμε την αριστερή ιδεολογία σαν την μόνη λύση. Πως το κάνουμε αυτό; Μα, φυσικά, με τον πιο απλό και αποτελεσματικό τρόπο: Κατασκευάζοντας μια απίθανη σε σύλληψη όσο και μοναδική στα χρονικά της μυθιστορηματικής αφήγησης "ιστορία για πολύ αγρίους", ότι δήθεν τα περασμένα 20.000 χρόνια (και βάλε;;;;) οι απαίσιοι άντρες καταπίεζαν και εκμεταλλευόντουσαν τις γυναίκες, ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ!!! Άρα έφτασε η ώρα για "απονομή δικαιοσύνης, ρεβάνς, απελευθέρωση, νίκη"! Με την συνεχή επανάληψη και στοχευμένες δράσεις, από το '30 και πέρα, φτάνει η κοινωνία αισίως στην θλιβερή γενιά του '68, όπου καίγονται δημόσια σουτιέν και ο κόσμος γυρίζει ανάποδα, και αν δεν φοράς κασκόλ δεν είσαι ποιητής! Πλέον δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο τι είσαι, ποιός είσαι, τι προσφέρεις, αν κλέβεις, αν δεν έκλεψες ποτέ, αν είσαι μεγαλοκαρχαρίας ή απλά ανόητος που εργάζεται για τρεις κι εξήντα, πλέον υπάρχει μόνο ένα, άγιο και ομοούσιο δόγμα: Είσαι πολιτικά στην ορθή πλευρά ή όχι; Αν είσαι έχει καλώς, μέχρι που να σιχαθείς τον εαυτό σου και να σε πετάξουν απέναντι. Αν ΔΕΝ είσαι στην ορθή πλευρά, μαύρο φίδι που σε έφαγε! Αν έχεις δώσει όλη σου την ζωή για τον συνάνθρωπο, αλλά μια φορά στον ύπνο σου αναφωνήσεις "οι αριστεροί έχουν λάθος" ή "δεν υπάρχει καταπίεση της γυναίκας" δεν σε ξεπλένει ούτε ο Γοργοπόταμος ούτε ο Βοϊδομάτης σε σύμπραξη! Μέχρι και η θεμελιώδης αρχή, η βάση κάθε δημοκρατικής πολιτείας, το τεκμηρίο της αθωότητας, έχουν πάει σχεδόν οριστικά και χωρίς επιστροφή περίπατο!

    Την συνέχεια μπορείτε να την παρακολουθήσετε στην καθημερινότητα σας. Και αν δείτε στην καθημερινότητα σας καταστάσεις και γεγονότα που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, παρακαλώ μην κατηγορείσετε τα παραπάνω, αλλά κατηγορήστε τις καταστάσεις και τα γεγονότα, και τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς. Δεν τα χωράει ο νους αυτά που συμβαίνουν, και μόνο επειδή τα βιώνουμε δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πλήρως την έκταση τους. Μιλάμε για κάτι χωρίς προηγούμενο, για τον μισό πληθυσμό του πλανήτη που επιτίθεται στον άλλο μισό, με βαριές ή ελαφρότερες κατηγορίες ανάλογα με την αντίληψη, την εμπειρία, την παιδεία, αλλά επιτίθεται! Βασισμένος σε ένα ψέμα, σε κάτι που όχι μόνο δεν αποδείχτηκε αλλά, αντίθετα, σε κάτι που έχει αποδειχτεί το αντίθετο του! Ακολουθώντας τον δρόμο του "ποιός επωφελείται από όλα αυτά" βρίσκουμε εύκολα τις απαντήσεις.

    Παρακαλώ να μην παρεξηγηθώ, δεν θα φήφιζα ποτέ Χ.Α. αλλά καταλαβαίνω αν κάποιος το κάνει. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο και αυτό ισχύει για άντρες/γυναίκες.

  25. Μανος Φ. avatar
    Μανος Φ. 23/04/2012 06:31:38

    Ένα σοβαρότερο άρθρο για τη Χρυσή Αυγή http://www.antibaro.gr/node/3916

  26. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 23/04/2012 07:28:52

    Οι θέσεις για τις γυναίκες είναι το ελάχιστο.
    Υπάρχουν σοβαρότερα και πιο διεστραμμένα...
    Απολαύστε:
    http://jungle-report.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

  27. Διογένης avatar
    Διογένης 23/04/2012 08:23:00

    Το συμπέρασμα της αφίσας ("κατώτερα όντα" οι γυναίκες) δεν προκύπτει από όσα λέει παραπάνω η Χ.Α. Είτε αρέσει, είτε όχι, υπάρχουν ευρέα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας που αντιτίθενται στη λεγόμενη "απελευθέρωση" της γυναίκας. Στη Γερμανία, όπου ζούσα μέχρι πρόσφατα, η πολιτική ορθότητα και οι νόμοι είναι πολύ αυστηροί σε σχέση με την "ισότητα" των γυναικών, αλλά τα συμπλέγματα κατωτερότητας που εν έτει 2012 έχουν οι γυναίκες είναι τεράστια. Καθώς και η βαθιά περιφρόνηση που δείχνουν για τον "παραδοσιακό" ρόλο της γυναίκας οι άντρες. Αντιθέτως, η ελληνική κοινωνία έχει βαθύ σεβασμό στον παραδοσιακό ρόλο της γυναίκας, με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να κάνει τη γυναίκα "άντρα" για να της δώσει αξία - είχε αυτοτελή αξία από μόνη της, χωρίς να χρειάζεται τον φεμινισμό.

    Εν πάση περιπτώσει, βλέπω ότι μετά τις επιθέσεις στον Καμμένο, συνεχίζετε με επιθέσεις κατά της Χ.Α. Είναι κινήσεις που αντανακλούν δημοσκοπικό και πολιτικό πανικό. Μεγάλο λάθος, ακόμη ένα μέσα στα πάμπολλα αυτής της εκλογικής προσπάθειας, που θα το πληρώσει η ΝΔ στην κάλπη.

  28. kas avatar
    kas 23/04/2012 09:12:11

    η σύζυγός μου...διευθύντρια σε μεγάλο μαγαζί,
    καθόλα δυναμική,
    μορφωμένη υπέρ του δέοντος,
    μητέρα,

    δαγκωτό θα το ρίξει ΧΑ παρά τα παρακάλια μου
    με γράφει κανονικά

    Φάκτορα...αυτή είναι στατηγική παλαιάς κοπής, λάθος που δεν πείθει ούτε τους αριστερούς
    please άλλαξέ το...γιατί βλέπω να μην πιάνουμε ούτε 25%

  29. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 09:36:13

    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι περί της Χ.Α.

    Αυτό το μόρφωμα λέει ότι επαγγέλλεται τον εθνικισμό. Μάλιστα.
    Και ότι νυν υπέρ πάντων η ελληνική Φυλή και η ανεξαρτησία της. Μάλιστα.
    Και ότι είναι ενάντια στην Ευρώπη και την Ε.Ε. και σε κάθε άμεση ή έμμεση κυριαρχία εις βάρος της χώρας. Μάλιστα. Και ότι η δημοκρατία είναι ένα μέσο εκμαυλισμού και οχλοκρατίας και πρότυπο πρέπει να είναι ολιγαρχικά ("αριστοκρατικά") καθεστώτα που θα οδηγήσουν το έθνος στη δόξα. Και πάλι μάλιστα.

    Τότε ρε καλόπαιδα, πώς συμβιβάζονται όλα αυτά με τον εθνικοσοσιαλισμό, τον θαυμασμό στο Χίτλερ και την ιδεολογία του; Τα στρατεύματά του δεν είναι αυτά που μπήκαν στην Ελλάδα το 1941 και μας σκότωσαν, καταλήστεψαν, βίασαν τις γυναίκες μας, έκαναν ολοκαυτώματα και απογύμνωσαν τις διατροφικές και ενεργειακές προμήθειες της χώρας (βλ. μελέτη Δοξιάδη) με αποτέλεσμα η Ελλάδα να μετράει ανθρώπινες απώλειες με το πέρας του Β' Π.Π. της τάξεως των 700.000!

    Δεύτερη ερώτηση:

    Πώς να συμπαθήσουμε ρε καλόπαιδα την προτίμησή σας σε ολιγαρχικά καθεστώτα όταν ο αγαπημένος σας Γ. Παπαδόπουλος απέσυρε την ελληνική Μεραρχία από την Κύπρο και ο πραξικοπηματίας του πρώτου πραξικοπηματία Ιωαννίδης δεν έδωσε εντολή αντίστασης, ούτε έστειλε τον στρατό κατά τον Αττίλα 2 παρά μόνο συνέστησε "αυτοσυγκράτηση" και έμεινε μόνο η ΕΛΔΥΚ, άτακτοι του κυπριακού λαού και οι κρητικοί καταδρομείς που πρόλαβαν και ήρθαν για να αντισταθούν στους αποθρασυνθέντες ελέω Κίσινγκερ τουρκαλάδες;

    Η Δημοκρατία έχει μεγαλοψυχία και ανέχεται ακόμα και φωνές σαν την Χ.Α. Αλλά δεν τις διαφημίζει και δεν επιτρέπει οποιαδήποτε βία εκ μέρους τους. Όπως και δεν επιτρέπει στους ακροαριστερούς και αναρχικούς κουκουλοφόρους να ασκούν την ίδια βία από την ανάποδη.

    • voter avatar
      voter @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/04/2012 09:49:06

      ΜΠΡΑΒΟ !!!

  30. voter avatar
    voter 23/04/2012 09:43:50

    Μπράβο Φάκτορα , μπας και αφυπνισθουν μερικοί και μερικές . Ευτυχώς οι γυναικες ψηφίζουν ακόμα στην Ελλάδα .
    Apropo , πολύ μου άρεσε ο ΑΣ χθες με την ευθεία τοποθέτηση για την ΧΑ . Αυτό είναι πραγματική δημοκρατική τοποθέτηση .
    Βοήθα κι εσύ με άλλες παρόμοιες αναρτήσεις. Ειναι κρίμα να απογοητευθουν εν δυνάμει ψηφοφόροι την ΝΔ απο τετοιες θέσεις της ΧΑ και να κατευθυνθουν αριστερά .

  31. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 23/04/2012 10:15:39

    Καλά ρε... μετά από την ανόητη αυτή ανάρτηση στο antinews , καταλαβαίνω ότι η σίγουρη είσοδος στην Βουλή πρέπει να σας έχει φοβήσει πολύ !!!

    Καλύτερα να κοιτάξουν εκεί στην Συγγρού τα του οίκου τους ....Είδα στην Θράκη (Ροδόπη) η ΝΔ βάζει υποψήφιο τον Ερχάν Ιμάμογλου.... Ξέρει το επιτελείο εκλογικού αγώνα ποιός είναι ο εν λόγω κύριος; ......

  32. συμμοριτης avatar
    συμμοριτης 23/04/2012 10:51:04

    Η πηγάδα του Μελιγαλά χωρά και άλλα μπουλουκαφασιστόπαιδα της Χ.Α.

  33. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 23/04/2012 11:09:14

    Όποιος έχει και την παραμικρή συμπάθεια στη ΧΑ, το κόμμα του Αδολφου με τις Ναζιστικές χαιρετούρες, και το χειρότερο, την ιδιοπόιηση των συμβολων του Ελληνισμού, ξεχνά τις συμφορές που μας προξένησαν το 41-44 τα κτήνη του Χιτλερικού ολοκληρωτισμού και αμαυρώνει την ιδέα της Ελλάδας.

    • milkman avatar
      milkman @ Νίκος Αργεάδης 23/04/2012 12:37:36

      Συμφωνω απολυτα Νικο Αργεαδη
      Ειναι ονειδος για καθε Ελληνα να υιοθετει την ιδεολογια αυτων που καταστρεψαν οσο πιο σκληρα γινοταν πλην Ρωσιας την χωρα μας στον Β παγκοσμιο.
      Απορω πως εχουν τετοια δυναμη και στην Ρωσια.Ειναι αποροιας αξιο.
      Παντως γεννητορες τους ειναι η ανικανοτητα του πολιτικου καταστημενου στην χωρα μας δυστυχως.
      Ειναι το μονο απατροναριστο κομμα και συγκεντρωνει ψηφους διαμαρτυριας.
      Στο χερι μας ειναι να μην γινει η ψηφος διαμαρτυριας στην Χ.Α ιδεολογια.

  34. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 23/04/2012 12:37:56

    Παράξενο όμως...

    Η Χρυσή Αυγή έχει κατηγορηθεί για τις στενές σχέσεις με την Γαλλική ακροδεξιά.

    Που έχει για αρχηγό , ΓΥΝΑΙΚΑ!

    Το ρεζουμέ είναι, πως η άνοδος της Χ.Α έχει φέρει τέτοιο πανικό στο Σύστημα , που καμιά Αριστερά ή ψευτο-Αριστερά δεν έχει προκαλέσει ποτέ!

  35. parsifal avatar
    parsifal 23/04/2012 14:22:13

    Μήν κουράζεσθε με αναλύσεις περί ναζισμού και φασισμού...
    Δεν κάλεσε κανείς εδώ να ψηφίσωμε Χ.Α., ΕΡΜΗΝΕΥΟΜΕ την αιφνίδια ανοδο του κόμματος αυτού.
    Ανέκαθεν η ακροδεξιά ετρέφετο απο την ολιγωρία και την θολούρα των "κανονικών" κομμάτων, ανέκαθεν η ανασφάλεια και ο φόβος ευνοούσαν τις "ριζικές" λύσεις.
    Και μεταξύ μας, γιατί να μήν ναρκοθετηθούν τα σύνορα και γιατί να μήν τα φυλάσσει ο Στρατός ; Θα παρεξηγηθούν οι γείτονες η θα στραβώσουν οι ΜΚΟ που προώθησαν - με την αήμνηστη Λαίδη Νταιάνα - την αποναρκοθέτηση ; Στα σύνορα Λουξεμβούργου - Βελγίου αυτά !
    Γιατί διέλυσαν την Χωροφυλακή και εφηύραν συνοριοφύλακες, Ε. Φ. και αλλα υποκατάστατα που αδυνατούν να λειτουργήσουν ως πραγματικό παραστρατιωτικό Σώμα, ως ΧΩΡΟ - Φυλακή ;

  36. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 23/04/2012 14:34:07

    Νομίζω προτιμότερη η έννοια της ισοτιμίας των φύλων.

  37. Γιώργος avatar
    Γιώργος 23/04/2012 18:15:24

    Δεν εχουν αδικο!

  38. Φοίβος- Σταύρος Μακρίδης avatar
    Φοίβος- Σταύρος Μακρίδης 23/04/2012 21:20:42

    Δημοσιεύω ένα ολοκληρωμένο άρθρο απάντηση για το τι λέει η Χρυσή Αυγή για τις γυναίκες:

    http://www.xekinima.org/arthra/view/article/ti-leei-i-xrysi-aygi-gia-tis-gynaikes/

  39. faih avatar
    faih 02/05/2012 13:42:20

    είναι πραγματικά και μόνο τρομακτικό το ότι υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν τέτοιου είδους απόψεις. ΕΛΕΟΣ ζούμε στον 21ο αιώνα και μιλάμε ακόμα για θέματα ισότητας; η δημοκρατία γεννήθηκε στην Ελλάδα και η ίδια η Ελλάδα θα την καταστρέψει; Και αναφέρομαι σε δημοκρατία γιατί τέτοιου είδους απόψεις είναι αντιδημοκρατικές ... πραγματικά είναι λυπητερό ακόμα και γυναίκες να λένε ότι είμαστε ενάντια σε κάθε είδους προκηρύξεις ισότητας των δύο φύλων. ΞΕΧΝΑΜΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ; ΠΟΥ ΣΚΟΤΟΝΩΝΤΟΥΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΕΓΚΥΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΡΕΦΗ; ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ[ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ χρυσαυγείτες ] ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ... ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ

  40. Kelly avatar
    Kelly 08/05/2012 08:54:05

    Check what God's Word the Bible says. Read either the Old Greek Orthodox or the 1611 AV King James. You will be surprised!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.