#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2013 19:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Όλα τα λεφτά" η ανακοίνωση του ΚΚΕ για την Αντζελίνα Τζολί



Το πόσο αναχρονιστικό κόμμα είναι το ΚΚΕ και ο βραχίονάς του, το ΠΑΜΕ, το ξέρουμε. Οι άνθρωποι αυτοί μόλις πριν λίγο καιρό αποκατέστησαν τον Στάλιν και τον προσκυνάνε μέρα – νύχτα, τι να πει κανείς.

Η ανακοίνωση, όμως, που έβγαλαν για την Ατζελίνα Τζολί είναι όλα τα λεφτά.

Ασχέτως αν μας έχουν... πρήξει διεθνή και ελληνικά ΜΜΕ με τη μαστεκτομή της ηθοποιού, η ανακοίνωση είναι απίστευτη και δείχνει ότι οι άνθρωποι ζουν σε άλλον αιώνα.

Γράφουν λοιπόν:

«Απ΄ αφορμή την προσπάθεια των αστικών μέσων μαζικής αποβλάκωσης να παρουσιάσουν την ηθοποιό Αντζελίνα Τζολί ως πρότυπο γυναίκας αγωνίστριας και με αφορμή την αποκάλυψη ότι έχει κάνει προληπτικά διπλή μαστεκτομή, το Γραφείο Τύπου του ΠΑΜΕ έχει να κάνει το εξής σχόλιο:

Αν οι αστοί δημοσιογράφοι, και όχι μόνο, θέλουν να προβάλουν καρκινοπαθείς αγωνίστριες και αγωνίστριες με μαστεκτομή που συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη, ας έρθουν σε εμάς. Έχουμε να τους δείξουμε εκατοντάδες εργάτριες, άλλες λαϊκές γυναίκες που εξακολουθούν, παρά την αρρώστια, να δίνουν τη μάχη του μεροκάματου, τη μάχη του μεγαλώματος και της ανατροφής των παιδιών χωρίς νταντάδες, τη μάχη συμμετοχής στους καθημερινούς κοινωνικούς αγώνες. Αυτές οι γυναίκες που όλοι εσείς αστική τάξη και κολαούζοι, νιώθετε μίσος για αυτές, είναι τα αληθινά πρότυπα άξια θαυμασμού και είναι χιλιάδες τέτοιες ανώνυμες γυναίκες στη χώρα μας και διεθνώς».

Δεν παίζονται οι άνθρωποι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/05/2013 19:33:56

    Να την διαγράψουν τώρα από μέλος του ΚΚΕ την Τζολί για να μάθει!!! Αμα πια!!!

  2. karasumi avatar
    karasumi 16/05/2013 19:35:53

    Όντως δεν παίζονται..

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/05/2013 19:36:34

    Ερώτηση, ως οικογενειάρχης και σύζυγος εργαζόμενης γυναίκας και μητέρας:
    Πώς γίνεται μία μητέρα ταυτόχρονα 1 να είναι καρκινοπαθής, 2. να είναι εργαζόμενη, 3. να μεγαλώνει τα παιδιά της μόνη της χωρίς νταντά (αυτά τα 3 μαζί γίνονται) και4. να τρέχει στους ¨κοινωνικούς αγώνες¨ του ΠΑΜΕ κάθε λίγο και λιγάκι;

    • euagelos avatar
      euagelos @ ΒΙΣ 17/05/2013 07:14:45

      Είδες τι ωραία έχουν καταφέρει να σε λιώσουν παρά την πρόοδο της τεχνολογίας που υποτίθεται ότι θα διευκόλυνε τη ζωή του ανθρώπου? Και από πάνω να σου λένε ότι πρέπει να τιμωρηθείς και να κάνεις θυσίες...

  4. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 16/05/2013 19:37:53

    «Οἱ δικές μας καρκινοπαθεῖς εἶναι καλύτερες!» Πρὶν ἀπ' ὅλα, μακάβριο καὶ ἄρρωστο.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σωτ Μητραλ 16/05/2013 19:56:30

      Kι ὅμως! Αὐτή τή σκέψη τήν εἶχα κάνει κι ἐγῶ.
      Δηλαδή μόνο ἐπειδή εἶναι ἡ Τζολί,ἡ ἠθοποιός τοῦ Χόλιγουντ,ἔχει ἀξία ἡ ἐνέργειά της αὐτή; Καί πρίν ἀπ' αὐτήν τόσες καί τόσες ἀφανεῖς γυναῖκες ἀνά τόν κόσμο δέν ἔχουν ὑποβληθεῖ σέ παρόμοιες θεραπεῖες χωρίς νά ἔχουν γίνει γνωστές οἱ ἀγωνίες τους καί οἱ δοκιμασίες τους;
      Ἡ ἀνακοίνωση τοῦ ΚΚΕ βέβαια τό πάει ἀλλοῦ γι' αὐτό καί περιχαρακώνεται σέ πολύ στενά-κομματικά-πλαίσια καί ὄρια...

      • cresswell avatar
        cresswell @ Κυθήριος 16/05/2013 21:24:26

        έχεις δίκιο!

        Η ανακοίνωση του ΚΚΕ είναι "για τα μπάζα", όπως λένε οι πιτσιρικάδες. Οι άνθρωποι είναι αυτιστικοί.

        Ωστόσο, δεν είναι κατανοητό γιατί πρέπει να ασχοληθούμε με την απόφαση που πήρε μία - κατα τα άλλα, αξιαγάπητη - ηθοποιός για την υγεία της.

        Ίσως να έχει κάποια αξία η απόφαση της να δημοσιοποιήσει το θέμα της, δίνοντας το μήνυμα πως η ζωή συνεχίζεται και για όσες γυναίκες αναγκαστούν να προβούν σε έναν εν δυναμει "ακρωτηριασμό" τους (έτσι το βιώνουν). Αλλά, ΟΚ. Το παρακάναμε. Χιλιάδες άνθρωποι δίνουν τη μαχη τους καθημερινά, με μεγάλες αντιξοότητες. Δεν θα τρελαθούμε επειδή η Τζολί έκανε μαστεκτομή.

        Το σχόλιο σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ cresswell 16/05/2013 22:13:14

          Εὐχαριστῶ cresswell,συμφωνῶ κι ἐγῶ μέ τήν ἐπισήμανσή σου γιά τό μήνυμα πού θέλει νά περάσει,ἀλλά λόγω τῆς ἰδιότητάς της ὥς ἠθοποιοῦ καί τῆς τεράστιας δημοσιότητας πού ἔχει πάρει τό θέμα της,πιστεύω ὅτι ''κουράζει''..

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Σωτ Μητραλ 16/05/2013 20:39:15

      Σωτήρη...γράψε κανονικά το όνομά σου παιδί μου.

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Δρυς 16/05/2013 21:48:14

        Ὄχι, ὑπάρχει googlολόγος.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Σωτ Μητραλ 16/05/2013 20:40:07

      Έτσι!!! Αυτό ακριβώς λένε στην ουσία!

  5. mezapos avatar
    mezapos 16/05/2013 19:48:31

    Ωραία, δεν φημίζονται και τόσο οι "σύντροφοι" για τα μανάρια τους (αν και η βάση και μάλιστα η νεολαία, είναι οκ), αλλά γιατί έχουν άδικο; Θέλουμε ή όχι η Τζολί (αλλο αν την γουστάρουμε) ένα βιτρινάτο προϊόν του χόλυγουντ με ό,τι αυτό αντιπροσωπεύει, είναι. Και τώρα, πάλι, στο πλαίσιο της αυτο-διαφήμισής της, έρχεται και μας λέει ότι έκανε μαστεκτομή. Οκ, γιατί είναι λάθος το ΚΚΕ; Πόσες γυναίκες, ειδικά σήμερα, έχουν λεφτά για να κάνουν εξέταση DNA και μαστεκτομή; Πόσες σκληρά εργαζόμενες γυναίκες, το πρωΐ εργαζόμενες, και μετά μανάδες και σύζυγοι, έχουν σήμερα τέτοιες πολυτέλειες ... να γίνουν Τζολί (εξωτερικά- και από πλευράς πρόληψης υγείας);

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ mezapos 16/05/2013 21:07:38

      Mα αυτο το ειπε η ιδια η Ζολι.Ειπε κατα λεξη οτι εδωσε 3000 δολλαρια για τις εξετασεις,οτι πολλες γυναικες δεν εχουν αυτο το ποσο και πρεπει να παρεχεται απο το κρατος.
      Μπορει να ειναι και "λαγος" του Ομπαμα που συναντα μεγαλες αντιδρασεις να περασει νομους υπερ της δημοσιας υγειας.Οι αριστεροι που ειναι υπερ της δημοσιας υγειας τι προβλημα εχουν με αυτο;

  6. mezapos avatar
    mezapos 16/05/2013 19:50:32

    Ε, και εν πάση περιπτώσει -για να γίνουμε και λίγο αρσενικές κουτσμπόλες- πρώτα μ αρέσει η Μαρντό και η Λόρεν, και πολί πιο πίσω η Τζολί (εννοείται πίσω και από την Μπελούτσι χαχαχχαχαααα)

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ mezapos 16/05/2013 20:06:55

      Ἄν σ' ἀρέσει ἡ Μπαρντό καί ἡ Λόρεν,τότε ἐσύ θά εἶσαι πιό πίσω κι ἀπ' τόν Στάλιν..
      Ὅμως εἶπες τήν μαγική λέξη καί τό ἔσωσες:Μπελούτσι!! :-)

      • mezapos avatar
        mezapos @ Κυθήριος 17/05/2013 15:32:37

        Να και σε κάτι που συμφωνούμε Κυθήριε!!! χαχαχααα

        Ας δούμε όμως, πως το βλέπουν και λίγο στη Δύση το θέμα. Να μια προσέγγιση (που δεν σημαίνει ότι με βρίσκει σύμφωνο) από την εφημερίδα Γκάρντιαν, που γράφει μεταξύ άλλων: "Την ώρα που τα κουτσομπολίστικα περιοδικά επέμεναν στα στερεότυπά τους εμφανίζοντας μόλις πριν από μία εβδομάδα τη «σεξομανή και αντροχωρίστρα» Αντζελίνα να αναζητεί μετά μανίας αισθησιακά ξενοδοχεία όπου θα διένυε το μήνα του μέλιτος -και μάλιστα ευρισκόμενη σχεδόν σε υστερία προκειμένου να προλάβει το γάμο της Τζένιφερ Ανιστον- η διάσημη ηθοποιός βρισκόταν σε ανάρρωση από την επέμβαση που με γενναιότητα χθες δημοσιοποίησε. Συζητώντας δημόσια τη διπλή μαστεκτομή στην οποία υπεβλήθη, εκτός από τη μεγάλη υπηρεσία που προσέφερε σε όλες τις γυναίκες, η Τζολί προκάλεσε τη βιομηχανία των σελέμπριτι να επανεξετάσει τις «αξίες» της", αναφέρει σε εκτενές άρθρο του ο Guardian.

  7. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 16/05/2013 20:15:06

    Πόση -αλήθεια- ανωμαλία κρύβει ο άρρωστος εγκέφαλος των κομμουνιστών! Αυτές οι διάνοιες πόσα δισ-εκατομμύρια ανθρώπους σ' όλο τον κόσμο δεν πήρανε στο λαιμό τους, κι εδώ στην Ελλάδα επιμένουν να υπάρχουν... [Πραγματικά εύγε στο Αντινιούζ γι' αυτό το τόσο διδακτικό θεματάκι που "τσίμπησε", για να μη χαθεί στην απεραντοσύνη των σύμπαντος]

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2013 20:17:26

    Ένα δημιούργημα του μαρκετινγκ σαν την Τζολί, της οποίας κάθε κίνηση απασχολεί με κάθε τρόπο και μέσο τα φώτα της δημοσιότητας για να τροφοδοτεί τη βιομηχανία του θεάματος, εκ των πραγμάτων έχει απολέσει την ανθρώπινη διάσταση. Λειτουργεί σαν τοτέμ.
    Πέρα από το προσωπικό της πρόβλημα που είναι σεβαστό, η Τζολί είναι φρικιό.
    Και ο βλάκας που σέρνει ευτυχώς γύρισε το Fight Club για να 'χει να θυμάται κάτι τώρα που έγινε αλοιφή για ψύλλους.

    • mezapos avatar
      mezapos @ Προφήτης 16/05/2013 20:22:52

      Απολύτως σωστός ο Προφήτης

    • Ελευθερία avatar
      Ελευθερία @ Προφήτης 16/05/2013 20:24:50

      Τοτέμ ξε-τοτέμ, οι υστερικές συντρόφισσες που συγκινούνται μόνο από τη φιλανθρωπία του Στάλιν και του Πολ Ποτ, αγνοούν ότι τρέχει για τους πρόσφυγες και τις γυναίκες στα καταραμένα μέρη του κόσμου. Κάτι που κατ' επέκταση μας παραπέμπει και στο θατσερικό ρητό: Κανείς δεν θα θυμόταν τον καλό Σαμαρείτη αν δεν είχε και χρήματα.

      Η ανακοίνωση απλά αποδεικνύει πόσο δίκιο είχε ο Νίκος Καζαντζάκης όταν έλεγε ότι ο "κομμουνισμός είναι πνευματική ψώρα".

      • mezapos avatar
        mezapos @ Ελευθερία 17/05/2013 15:37:54

        @Ελευθερία

        Γι' αυτό το "τρέχει δεξιά αριστερά για να βοηθήσει", επίτρεψέ μου να κρατάω μικρό πανέρι. Μπορεί η κυρία να την έχει δεί ακτιβίστρια -σαλονάτη πάντως- αλλά να θυμίσω ότι πίσω από τους μεγαλόσχημους ηθοποιούς του Χόλυγουντ που έκαναν εκστρατεία για τα δεινά των ανθρώπων στο Σουδάν (και πράγματι υπέφεραν τα πανδεινα από τον πόλεμο), ήταν η διχοτόμηση του Σουδάν και η προσπάθεια ελέγχου του πετρελαίου. Αντίστοιχα πολλά μπορούμε να αναφέρουμε για τους σαλονάτους ακτιβιστές, όπως π.χ. το "μέγα σύμβολο", την σταχτοπούτα πριγκίπισα Νταϊάνα που όλοι οι εκσυγχρονιστές του κόσμου -δεξιοί, σοσιαλιστές και αριστερούληδες- την είχαν κάνει Θεό τους

    • leak avatar
      leak @ Προφήτης 16/05/2013 21:04:45

      'Oπου φυσικά ολα τα λεφτα ηταν ο Edward Norton.

      • Greco avatar
        Greco @ leak 17/05/2013 07:18:50

        O Καζαντζάκης όπου τον συνεφερε πηγαινε. Εχει υμνησει και τη σοβιετικη ρωσια

        μη παπαγαλιζετε τα τσιτατα των χρυσαυγιτων

        • Ελευθερία avatar
          Ελευθερία @ Greco 17/05/2013 11:24:39

          Οι χρυσαυγίτες αναπαραγάγουν τι έλεγε ο "πολίτης του κόσμου"; Μάλιστα, καλό κι αυτό.

          Το ότι είχε ενθουσιαστεί ή είχε πιστέψει ως φύσει ουμανιστής σε ένα καλύτερο αύριο για την ανθρωπότητα όπως ευαγγελιζόταν το συγκεκριμένο ρεύμα της εποχής, δεν τον κάνει κομμουνιστή. Μάλλον τον παπα-Γιάνναρο στους Αδερφοφάδες τον κάνει, κάτι που οι ΠΑΜίτες με το "μίσος" που διασκορπίζουν μέχρι σήμερα, δεν θα μπορέσουν να γίνουν ποτέ.

  9. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 16/05/2013 20:18:49

    Όποιος κατάλαβε, ο χαρακτηρισμός που προκάλεσε αυτή την ανακοίνωση, ήταν "η Α. Τζολί - γυναίκα αγωνίστρια".
    Ο τίτλος "αγωνίστρια" είναι τίτλος τιμητικός, που λογικά δύσκολα απονέμεται και πάντως όχι στην περίπτωση της Α. Τζολί.
    Συμπαθής ναι. Όχι όμως και αγωνίστρια! Τι αγώνα έδωσε?
    Πολύ καλά κάνει το ΚΚΕ και απομυθοποιεί αυτά τα πρότυπα.
    Γυναίκες αγωνίστριες είναι καθημερινά γύρω μας, ανώνυμες, να υποφέρουν από αυτή την αρρώστια, χωρίς την οικονομική άνεση της Α.Τζ., φορτωμένες με τα οικογενιακά και με τα επαγγελματικά βάρη.
    Εύγε στο ΚΚΕ!!

  10. laura papadimitriou avatar
    laura papadimitriou 16/05/2013 20:22:00

    Μια χαρά τα λέει το ΚΚΕ. Εσείς δημοσιογράφοι φερέφωνα του καπιταλιστικού συστήματος τι σας πείραξε? Η αλήθεια, η πραγματικότητα?Θεοποιήσατε την Τζολί που έκανε ότι έκανε η γυναίκα για την υγεία της. Ποιοι είναι οι αναχρονιστικοί ,οι Κουκουέδες, που ζουν την πραγματικότητα η εσείς που το μόνο που αναδεικνύεται είναι άρτος και θεάματα! Μια χαρά θα σας ερχότανε ο μπάρμπα-Ισωήφ.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ laura papadimitriou 16/05/2013 21:53:43

      Ούτε Στάλιν θέλουμε ούτε τις σφαγές του.

  11. Emerson avatar
    Emerson 16/05/2013 20:26:09

    Πέρα από την Τζολί το μίσος που εκπέμπει αυτή η ανακοίνωση δεν μπορώ να το καταλάβω! Δηλαδή η αστική τάξη (μερικά εκατομμύρια Έλληνες) μισούν τις εργάτριες με καρκίνο; Αυτό λένε στα παιδιά τους για να φάνε το φαΐ τους; Φάε το φαι σου αγόρι μου αλλιώς θα φωνάξω τον αστό...

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/05/2013 20:56:08

    Λαλήσανε κι αυτοί.
    Οι μόνοι κάπως σοβαροι(φανείς) που είχαν απομείνει.
    Τετέλεσται, finis Graeciae.

  13. litsa avatar
    litsa 16/05/2013 21:24:22

    Η μακαρίτισσα η γιαγιά μου μου έλεγε ."Πάσα εις παιδί μου και ο νους του".

  14. alekos545 avatar
    alekos545 16/05/2013 21:24:38

    o επώνυμος είναι αυτός που λανσάρει την μόδα... και όχι ο ανώνυμος. έτη φωτός απέχει το ΚΚΕ απο την σύγχρονη ζωή.

  15. μια καρκινοπαθηs avatar
    μια καρκινοπαθηs 16/05/2013 21:33:10

    Χειρουργήθηκα στα 43 για καρκινο του μαστου.Μου αφαίρεσαν ογκίδιο και όχι όλο το μαστό.Επειδή ο καρκίνοs μου ήταν γονιδιακόs και για την ασφάλεια μου δεν έπρεπε να πάρω οιστρογόνα διαβάστε το απίθανο που μου είπε ο γιατρόs μου.*Αφαίρεσε μαστούs και ωοθήκεs και πάρε οιστρογόνα.Ετσι δεν θα νοσήσειs και ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΒΟΤΟΧ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΙΣΤΡΟΓΟΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 80.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΑΡ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΑ 45 ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ.*
    Αυτό έκανε και η ΗΡΩΙΔΑ agelina .Για κάθε τι που ακούτε να βάζετε σε λειτουργία τον εγγέφαλο και να επεξεργάζεστε κάθε πληροφορία ,μην την καπαπίνετε σαν χάπι.Ειδικά για θέματα που αφορούν τη ζωή και την υγεία.
    Οσο για την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ συμφωνώ απολύτωs παρόλο που δεν αισθάνομαι οτι είμαι κάτι παραπάνω απο άτυχη.

    • mezapos avatar
      mezapos @ μια καρκινοπαθηs 17/05/2013 15:39:14

      Αψογη

  16. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/05/2013 22:24:26

    Είναι γνωστό ότι το ΚΚΕ δεν εγκρίνει τις μαστεκτομές.
    Μόνο τις λοβοτομές.

  17. deldio avatar
    deldio 16/05/2013 22:24:26

    Πέραν της αντιπαλότητας που αισθάνεται για το ΠΑΜΕ κάποιος αντίπαλός του, είναι απόλυτα φυσικό οι μισθωμένοι παπαγάλοι των αστών σε sites, ραδιόφωνα και εφημερίδες να "βγάζουν αφρούς" με την τάχα "πρωτάκουστη" αυτή ανακοίνωση: Όλοι αυτοί προμοτάρουν καθημερινά και λιβανίζουν για να βγάλουν "αεριτζήδικα" το ψωμί τους κάτι απίθανα φρόκαλα πολιτικούς, τυχάρπαστους celebrities θαμώνες της Αράχωβας και της Μυκόνου, ανεπάγγελτους "επιτυχημένους", ατάλαντους συγγραφείς, ηθοποιούς και τραγουδιστές που δεν τους ακούει ούτε τους διαβάζει κανείς, μοντέλα που πάνε στο γήπεδο (μόνο στην Εθνική Ελλάδος!) για να είναι στη μόδα κλπ. Από αυτούς ζουν, λογικό δεν είναι λοιπόν να υπερασπίζονται τη Τζολί που (δεν είναι ηθοποιός αλλά) κάνει προβεβλημένες αγαθοεργίες και μέχρι πρότινος μπόλικα σκάνδαλα; Αυτή τους δίνει ψωμί γι' αυτή γαβγίζουν, κι ας είναι ξεκάθαρη η ανακοίνση του ΠΑΜΕ που ΈΝΤΕΧΝΑ διαστρεβλώνουν.

  18. DebbyTant avatar
    DebbyTant 16/05/2013 23:37:17

    Η ζωη ειναι κολαση ειπε ο Βουδας.
    Διπλη λεω εγω.

  19. παπαδοπουλος ηλιας avatar
    παπαδοπουλος ηλιας 17/05/2013 07:21:37

    Θα μας πειτε τελικα ποια εταιρεια παρασκευαζει το τεστ για να πιεσουμε την ηγεσια του υπουργειου υγειας να αγορασει μερικα εκατομμυρια; τσαμπα θα παει τοση διαφημηση;

  20. antonis.a avatar
    antonis.a 17/05/2013 08:31:18

    all the money!
    Περιμένουμε με αγωνία και την ανακοίνωση του συριζα

  21. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/05/2013 12:18:11

    Δυο μέρες τώρα η Τζολί ποτίζει με τα δάκρυα της την ανακοίνωση.... Ράκος. Πως θα ξαναπάει για σουβλάκια στον Περισσό;

    • mezapos avatar
      mezapos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/05/2013 15:41:48

      Θα φορέσει εκείνα τα απλά ρουχαλάκια που φοράει όταν πάει να δεί τα ετοιμοθάνατα παιδιά στην Αφρική (και όχι τις τουαλέτες που φοράει στα βραβεία και στις κοσμικές εκδηλώσεις) και θα πάει να πάρει τις ευλογίες του Κουτσούμπα (χαχαχχααα), Φαήλο

    • ΔΑΝΑΗ avatar
      ΔΑΝΑΗ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/06/2013 19:08:18

      Επ! Αυτο το μισος γιατι εκδηλωνεται τωρα; Και η Jolie απο το μηδεν ξεκινησε. Φταιει σε κατι επειδη εγινε με την αξια της σταρ; Απο ποτε ειρωνευομαστε καποιον που απεκτησε κατ εξαιρεση του κανονα περισσοτερα απο εμας; Πηγαινει και στην Αφρικη και σε αλλες δυστυχιες οπου εμεις δεν παταμε. Κι επειδη ειμαι γυναικα σε ολα τα επιπεδα η αρρωστια και ο θανατος παραμονευει εντελως δημοκρατικα. ΟΛΟΙ θα παμε εκει< Τι νοημα εχει να μειωνουμε τους αλλους επειδη ξεφυγαν απο την δικια μας οικονομικη ταξη; Η καρδια περναει απο το μυαλο: λιγο περισσοτερη γενναιοδωρια δεν μπορουμε να εχουμε και προς τα επανω; ΟΛΟΙ ανθρωποι ειμαστε. Εγω σαν γυναικα της λεω μπραβο.

  22. Νικος avatar
    Νικος 17/05/2013 12:45:42

    Απο που και ως που ειναι ηρωιδα η Τζολι ;;; Μηπως θελετε να της κανουμε και αγαλμα διπλα απο του Κολοκοτρωνη δηλαδη ;;; Εχει καποιο δικιο το ΠΑΜΕ το να παρουσιαζεται η Τζολι ως ηρωιδα ειναι γελοιο...

    Μερικοι αμερικανοδουλοι μας τα εχετε πρηξει με τα πλαστικα προτυπα σας που στην πραγματικοτητα ειναι ενα ματσο μηδενικα με πολλα λεφτα και με πολλες πλαστικες εγχειρησεις στο βιογραφικο τους

    • euagelos avatar
      euagelos @ Νικος 17/05/2013 15:28:02

      καλά δεν έχεις δει ούτε μια ταινία λάρα κροφτ... όλο ηρωισμούς κάνει και σώζει και την ανθρωπότητα! Αμέ...

  23. giannis237 avatar
    giannis237 17/05/2013 15:19:23

    Οχι antinews και αγαπητοι σχολιαστες μην φοβαστε δεν θα παρει το ΠΑΜΕ την πρωτια σας, το ποσο γαματοι ειστε και ποσο μπροστα ειστε. Για κάποιους φαίνεται ότι ο θαυμασμός στα πρότυπα του σταρ συστεμ είναι must και όποιος δεν ακολουθεί τρώει άκυρο όπως λεει και η σύγχρονη γλώσσα.
    Δεν πειράζει εγω δεν παω με την μοδα.

  24. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 17/05/2013 22:23:50

    Δεν καταλαβαίνω το περίεργο ποιο είναι;Εχετε την εντύπωση οτι η είδηση είναι η μαστεκτομή;Η Τζολί είναι η είδηση.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μεγάλες στιγμές 18/05/2013 09:32:46

      Μά,αὐτό δέ λέω;

  25. akatonomastos avatar
    akatonomastos 18/05/2013 19:02:00

    ΟΚ, από το ΠΑΜΕ δεν περίμενα και κάτι καλίτερο, δυστυχώς ούτε από τα ελληνικά ΜΜΕ είδα και βέβαια ούτε από το 99,99 % των σχολιαστών τόσο εδώ όσο όπου κι αν έχω κοιτάξει.
    1ον καλώς ή κακώς το συγκεκριμένο άτομο είναι διασημότητα οπότε η κάλυψη που έχει από τα ΜΜΕ είναι αναμενόμενα μεγάλη. Οι καρκίνοι για πολλούς ανθρώπους εκτός της σωματικής ταλαιπωρίας συνοδεύεται σχεδόν πάντα κι από ιδιαίτερα έντονο και διαρκείας ψυχολογικό πόνο. Όταν ενας επώνυμος "αποκαλύπτεται", το γεγονός αυτό βοηθάει -τουλάχιστον- κάποιους να το αντιμετωπίσουν έστω λίγο ευκολότερα. Ακόμη και να ξεπεράσουντην ντροπή τους, γιατί πιστέψτε με κάποιοι έχουν για την ασθένειά τους.
    2ον ο χρόνος που έγινε αυτή η δήλωση ενδεχομένως είχε ιδιαίτερη σημασία...
    τους επόμενους μήνες, το Ανώτατο Δικαστήριο των ΕΠΑ πρόκεται να εκδόσει απόφαση με βάση την περίπτωση της συγκεκριμένης μορφής καρκίνου (BRCA γονίδια) τα οποία είναι ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΑ από την Myriad Genetics.
    Όπου Myriad Genetics είναι η μοναδική εταρεία στις ΕΠΑ όχι μόνο να πουλάει το διαγνωστικό τεστ αλλά και να κάνει έρευνα στα συγκεκριμένα γονίδια.
    Επανα λαμβάνω μιλάμε για πατεντάρισμα γονιδίων όχι τεστ.
    Η αναμενόμενη απόφαση θα είναι απόφαση οδηγός στο καθεστώς της κατάθεσης ευρεσιτεχνίας για συγκεκριμένα γονίδια που ισχύει εκεί (νομίζω με βάση νομοθεσία των 50's). Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν πολλές εταιρείες, ιδρύματα που έχουν εγκεκριμένες ευρεσιτεχνίες για γονίδια που είναι υπεύθυνα για πολλές και ίσως πιο διαδεδομένες αθένειες.
    Πιστεύω ότι οι περισσότεροι μπορούμε να αντιληφθούμε τι είδους και μεγέθους επιπτώσεις θα έχει αυτή η απόφαση όχι μόνο για τις ΕΠΑ αλλά ίσως και για την αθρωπότητα ....
    Οπότε ίσως είναι καλύτερα να μην κάνουμε επιφανεικές κρίσεις και σχόλια

  26. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 18/05/2013 20:35:08

    Μάλλον είναι φορέας του μεταλλαγμένου γονιδίου BRCA (BReast CAncer) το οποίο φέρουν μόνο το 50-10 % των γυναικών που προσβάλλονται από μαστικό καρκίνο. Αλλά, το 80-90% των γυναικών που επιναι φορείς καταλήγουν να προσβάλλονται. Το 90 % των γυναικών με μαστικό καρκίνο δεν είνα;ι φορείς και φυσικά οι αιτίες είναι διαφορετικές.

    • B.Q avatar
      B.Q @ Νίκος Αργεάδης 18/05/2013 22:21:30

      Όταν υπάρχει Ιατρικό ιστορικό με συγγενή α΄βαθμού να έχει εκδηλώσει καρκίνο, οι πιθανότητες πολλαπλασιάζονται. Η μητέρα της Τζολί, πέθανε αφού νόσησε από καρκίνο, όταν η ηθοποιός ήταν παιδί. Από εκεί και πέρα, ναι, η συγκεκριμένη είχε την οικονομική άνεση (δεν είναι αμαρτία), να προσφέρει στον εαυτό της Ιατρική περίθαλψη υψηλότατου επιπέδου, να υποστεί χειρουργική επέμβαση-ακρωτηριασμό και πλήρη αποκατάσταση εξίσου δαπανηρή και τέλος, είχε τη γενναιότητα να ανακοινώσει την επιλογή της.
      Το αραχνιασμένο και εντελώς κολλημένο ΚΚΕ, ήθελε προφανώς να πει κάτι σαν : ''τι κρίμα να μην έχουν όλες οι γυναίκες (και όλοι οι άνθρωποι) την οικονομική δυνατότητα να αντιμετωπίζουν με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο τα προβλήματα υγείας τους'' κι αντί αυτού, είπε αυτά που είπε, με τον άγαρμπο, απαράδεκτο και ισοπεδωτικό τρόπο που λέει τα πάντα, έτσι ώστε να μην τα λαμβάνει σοβαρά υπ΄όψη του σχεδόν κανείς πια!
      Τι να λέμε; Είτε Αλέκα, είτε Αλέκος, άπαιχτοι οι σύντροφοι!!

  27. Τρύφωνας avatar
    Τρύφωνας 24/05/2013 02:49:27

    Ούτε η δημοσιογραφία στην Ελλάδα παίζεται όμως η οποία προβάλλει την άποψη για είδηση. Είναι άλλο να λες τα γεγονότα και να με αφήσεις να κρίνω αν το ΚΚΕ είναι αναχρονιστικό ή αν παίζονται οι άνθρωποι και είναι διαφορετικό να μου πλασάρεις και το προσωπικό σου συμπέρασμα (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΚΕ).

  28. Iάκωβος avatar
    Iάκωβος 25/05/2013 10:37:33

    Oταν η επισήμανση του ..αυτονόητου θεωρείται αναχρονιστική τότε η απόσταση για τον.... πάτο έχει μικρύνει αρκετά και όλοι οι εκσυγχρονυστικοί...ανεγκέφαλοι δεν δικαιούνται να ομιλούν για το πως φτάνουμε στον πάτο....πάτο που το ΚΚΕ εδώ και δεκαετίες ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές τον...περιέγραφε ποσο μάλλον δε τον είχε προβλέψει!!!Καληνύχτα Ελλάδα του δήθεν προοδευτικού απόπατου !!!!

  29. καλημέρα avatar
    καλημέρα 25/05/2013 17:37:45

    Αλήθεια, ολοι εσείς που .... λυπάστε για την προαναγγελθείσα ατυχία της Τζολί -γιατί η γυναίκα δεν έπασχε από καρκίνο, απλώς με το καινούριο πανάκριβο τεστ της είπαν ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να νοσήσει- αλλά όχι για την ατυχία των απλών ανθρώπων που δεν έχουν τα πλούτη και την αναγνωρισιμότητα της Τζολί για να ασχοληθείτε μαζί τους, μάθατε τα καινούρια νέα; Η Τζολί θα παίξει την μητέρα της στην καινούρια της ταινία που πέθανε από καρκινο του μαστού. Τα λεφτά τελικά πάνε στα λεφτά. Και έβγαλε αρκετά απ' την διαφήμιση του καινούριου τεστ και κάνει μιας πρώτης γραμμής διαφήμιση στην καινούρια της ταινία. Λέτε να βγάλει αρκετά για να μπορέσει να φτιάξει καλύτερα τον εαυτό της-όχι ότι δεν είναι όμορφη αλλά αυτό απ' ό,τι φαίνεται δε φτάνει- για να κρατήσει τον Πιτ που την έχει κερατώσει μέχρι και με την νταντά των παιδιών τους;

  30. Γιώργος avatar
    Γιώργος 16/06/2013 12:09:30

    Φιλοι: στην ψυχή μου ηχούν ηρωικά κ ανθρωπιστικά όσα ευαγγελίζεται ο κομμουνισμός. Κατάργηση ιδιοκτησίας, κατάργηση συνόρων, κατάργηση πολέμων(?),κατάργηση των ιερατείων..... Ο Μ Ω Σ : ποίοι ανθρωποι θα τα διακονήσουν αυτά; Αυτοί που ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ την εκτέλεση του άτυχου που
    αποφάσισε να εγκαταλείψει την σοσιαλιστική χώρα του σκαρφαλώνοντας στο τείχος ;
    Αυτοί που ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ τα σοβιετικά τάνκς στην Πράγα με το ευφυολόγημα του "προλεταριακού διεθνισμού"
    Κατα τ' άλλα και η κ.Τζολί και το ΠΑΜΕ κάνουν την δουλειά τους...........
    Ισως, όταν αλλάξουν οι άνθρωποι και δεν ταυτίζουν την αμάθεια και εγωτισμό τους με την πανανθρώπινη υπόθεση, ο κομμουνισμός γινει μια γοητευτική προοπτική. Δεν θα υπάρχει βέβαια, αυτό το φτιασίδωμα του χολυγουντιανου τζετ σετ αλλα ούτε και η διακηρυξη του " δίκαιου" θυμού που χαρακτηρίζει τους σημερινους κομμουνιστες και η τάση τους να ταυτίζουν όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους με συνοδοιπόρο των καταπιεστών και εχθρό του λαού, τάση που με έχει θλίψει επανειλημμένα και την έχω υποστεί. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ.. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΓΙΑΚΟΦΣΚΥ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.