#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/11/2011 14:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ψηφιακή εποχή και … πάπαλα



Τις τελευταίες ημέρες νιώθω σαν Ιρανός αντιφρονούντας.

Ζω σε κατάσταση ιντερνετικής ημιπαρανομίας!

Τρέχω σε διάφορα κακοφωτισμένα ίντερνετ καφέ, παρέα με διάφορους (ερεθισμένους) πιτσιρικάδες, προκειμένου να ενημερωθώ...

Γέμισα με στικάκια, για να μεταφέρω κείμενα, άρθρα,  κλπ.

Κι όλα αυτά γιατί;

Διότι αποφάσισα να μετακομίσω!

Ε, και; Ποιο είναι το πρόβλημα θα αναρωτηθεί ο κάθε αφελής;

Έλα ντε!

Αυτό έλεγα και εγώ, μέχρι που ήρθα αντιμέτωπος με μια από τις «μεγάλες» εταιρίες κινητής κλπ. τηλεφωνίας..

Μια εταιρία, που κάθε πέντε λεπτά (κυριολεκτικά) διαφημίζεται στην τηλεόραση, και στα υπόλοιπα ΜΜΕ, προβάλλοντας τα προϊόντα της.

Διαφημίσεις εκατομμυρίων ευρώ, που παρουσιάζουν τα πάντα ρόδινα, με άψογη εξυπηρέτηση, χαμογελαστούς υπαλλήλους, και όλα καλά και ζαχαροζυμωμένα.

Καλώς ήρθατε στην νέα ψηφιακή εποχή δηλαδή.

Και όντως έτσι είναι αν είσαι νέος συνδρομητής, ή αν θελήσεις να μεταφερθείς σε αυτήν από κάποια άλλη εταιρία.

Η εξυπηρέτηση άψογη, οι προσφορές βροχή, και όλα καλά και ωραία.

Αν όμως είσαι ήδη πελάτης, και μάλιστα καλός όπως εγώ, με συμβόλαιο, με σταθερό, κινητά, και ίντερνετ, όλα πληρωμένα με πιστωτική κάρτα και χωρίς καθυστερήσεις, τότε υφίστασαι την οργή της.

Σε έχει σίγουρο και δεμένο, οπότε γιατί να σε εξυπηρετήσει;

Θα σε πατήσει κάτω σαν χταπόδι!

Είχα γράψει κάποτε ότι η κρίση θα μας οδηγήσει πίσω στη δεκαετία του `70.

Δυστυχώς, η συγκεκριμένη εταιρία το έχει ήδη κάνει.

Μια μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής, εν έτει 2011,διαρκεί 25 εργάσιμες ημέρες, κοστίζει €75, και αν έχεις ήδη την οποιαδήποτε έκπτωση, που σου πρόσφεραν για να αλλαξοπιστήσεις, αυτή παύει να ισχύει!

Αυτή είναι η πραγματική εικόνα της εν λόγω εταιρίας, πέρα από την άλλη, την «εικονική» (τηλεοπτική) της  ψευδεπίγραφη…

Γιατί άραγε;

Ο δημόσιος ΟΤΕ του 1975 ήταν πιο γρήγορος και πιο εξυπηρετικός!

Μάλιστα, αν θελήσεις να τους τηλεφωνήσεις, για να ζητήσεις κάποια ενημέρωση ή πληροφορία, αν έχεις δηλαδή κάποια απορία,  μπορεί να πάθεις και λευχαιμία, αφού όποτε προσπάθησα, η περίοδος αναμονής μέχρι να μιλήσω με κάποιον ήταν τουλάχιστον 30 λεπτά.

Με το κινητό καρφωμένο στο αυτί, δίπλα στον εγκέφαλο, ακούγοντας γελοία τραγουδάκια.

Και άντε και μίλησα, συνήθως αυτός που απαντά δεν είναι  ο αρμόδιος να λύσει την απορία μου, οπότε θα πρέπει να με συνδέσει με κάποιο άλλο τμήμα, άλλα 30 λεπτά αναμονής,  και πάει λέγοντας.

Αυτή λοιπόν είναι η πραγματική εικόνα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, και μάλιστα σε έναν από τους πιο σύγχρονους τομείς: Τις τηλεπικοινωνίες.

Τουλάχιστον με τον πάλαι ποτέ κρατικό μονοπωλιακό ΟΤΕ, μπορεί να βρίζαμε, αλλά ήταν και δικός μας βρε αδελφέ…

Τώρα, και να θέλεις να βρίσεις, θα πρέπει να περιμένεις 30 λεπτά στην αναμονή.

Τόσο καλά…

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. andreas gr avatar
    andreas gr 19/11/2011 15:14:28

    Φιλε μου επειδη τυχαινει να γνωριζω το θεμα το αιτημα σου θα προωθηθει στον ΟΤΕ και αυτος με την σειρα του θα κανει την μεταφορα.Την δουλεια με λιγα λογια παλι ο ΟΤΕ θα την κανει που του ανηκουν τα καφαο η εταιρια σου οπως και ολες κερδιζουν στην πλατη του ΟΤΕ που τους πουλαει υπηρεσιες στην χονσρικη.Πληροφοριακα η Forthnet περνει 51 ευρω και ο ΟΤΕ 89 ευρω.

  2. Χριστ;oφορος avatar
    Χριστ;oφορος 19/11/2011 15:14:45

    Υπάρχει πεδίο λαμπρό για ασυνέπειες και μεγαλοστομίες, παντο'υ και όχι μονό στις τηλεπικοινωνίες υπερβάλουν, αν κάποιος παίχτης ήταν "σωστός" και οι άλλοι θα προσαρμοζόταν, καθώς και αν δε καταπίναμε ως καταναλωτές αμάσητα ότι μας σερβίρουν. Κοινώς βρίσκουν και τα κάνουν.

  3. sawas avatar
    sawas 19/11/2011 15:15:41

    Και να δεις που αλλού τρέχουν με 120mb/s ενώ οι δικοί μας με 24"Km/h"
    h**p://www.multimedia.pl/internet

    Ερώτηση of "crisis": Σε πόσα χρόνια θα αγγιξουμε αυτήν την ταχύτητα?

    • sawas avatar
      sawas @ sawas 19/11/2011 17:12:15

      Τι μαθαίνει κανείς!!!!

      Με 150 τρέχουν στον βορά.....
      h**p://www.upc.pl/internet/

  4. koinos_nous avatar
    koinos_nous 19/11/2011 15:43:04

    Για να μην τρελαινεσαι εγω μετακομισα 26 Αυγουστου και εκαναν την συνδεση (ιδιο νουμερο) 22 Σεπτεμβριου.
    Ο ΟΤΕ βεβαιως βεβαιως.

  5. Θέμις avatar
    Θέμις 19/11/2011 16:09:44

    Έχω περάσει χειρότερα, Strange. 3 μήνες χωρίς internet σε μετακόμιση και 6 μήνες για να ενεργοποιηθεί η σύνδεση internet μετά από αλλαγή παρόχου.
    Η λύση είναι μία: έγγραφη καταγγελία στην προς την εταιρεία και 20 μέρες μετά έγγραφη καταγγελία προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων με κοινοποίηση στον παροχό σου. Δεν φαντάζεσαι τι ωραία θα σου φέρονται μετά.

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 19/11/2011 16:37:39

    Προς γνώση και συμμόρφωση SA...ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός!
    ΥΓ: Εύστοχη η παρατήρηση για την ιδιωτική πρωτοβουλία...και τους ιδιωτικούς υπαλλήλους....

  7. Orestios avatar
    Orestios 19/11/2011 16:39:00

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    Από Δευτέρα τηλέφωνο κ' ιντερνέτ.

  8. Άρτεμις avatar
    Άρτεμις 19/11/2011 21:49:03

    Ειλικρινά θα πρέπει να ξανακοιτάξετε και να ακονίσετε τις κοινωνικές σας δεξιότητες. Χωρίς να σας γνωρίζω, τα γραφόμενά σας με κάνουν να νομίζω πως υστερείτε σε αυτό τον τομέα.
    Αντί να καταφεύγετε σε internet καφέ για την ενημέρωσή σας, θα μπορούσατε αυτές τις 25 ημέρες που είσθε ασύνδετος να γνωρίσετε τους νέους σας γείτονες.
    Σίγουρα κάποιος από αυτούς θα είχε την ευγένεια να σας επιτρέψει να χρησιμοποιείτε προσωρινά τη σύνδεσή του. Φαντάζομαι πως κι εσείς θα κάνατε το ίδιο στην αντίστροφη περίπτωση.
    Δεν είναι όλες οι λύσεις τεχνολογικές. Σκεφθείτε το και μην αποκλείεσθε τόσες ώρες μπροστά από την οθόνη και το πληκτρολόγιο...

    • Ελένη avatar
      Ελένη @ Άρτεμις 02/01/2013 00:42:00

      Σας ξέφυγε το νόημα: το θέμα είναι ότι ο άνθρωπος πληρώνει μια εταιρία υποτίθεται μεγάλη και αξιόπιστη η οποία όμως αποτυγχάνει να παράσχει στον πελάτη της κάτι το οποίο θα έπρεπε να είναι δεδομένο: γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

      Το φιλότιμο του γείτονα είναι καλό που υπάρχει, ως πότε όμως ο Έλληνας θα γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης;

      Πριν από δύο μήνες ένας γνωστός μου χρειάστηκε να μπει στην ίδια διαδικασία. Χρειάστηκε να περάσουν 7 εβδομάδες έως ότου να μεταφερθεί η σύνδεση στο νέο του σπίτι. Μέχρι σήμερα (2 μήνες μετά) εξακολουθεί να έχει προβλήματα με την ταχύτητα/ποιότητα της σύνδεσής του και έχει μετατραπει σε "μπαλάκι" μεταξύ της εταιρίας και του ΟΤΕ.

      Τις προάλλες μιλούσαμε με κοινό γνωστό μας που ζεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Απλά του ήταν αδιανόητο ότι χρειάστηκε να περάσουν 6 εβδομάδες μέχρι να αποκτήσει ο πελάτης μιας εταιρείας πρόσβαση στην υπηρεσία την οποία πληρώνει. Μάλιστα μας είπε επί λέξη: "Εδώ κάνουν μια εργάσιμη εβδομάδα και νόμιζα πως ήταν πολύ!"

  9. The Saint avatar
    The Saint 19/11/2011 22:11:58

    Σε μιά χώρα σαν την Ελλάδα, με την εκ των πραγμάτων ΜΙΚΡΗ αγορά, η οποία μάλιστα κατα τις γνωστές "Ελληναράδικες" υπερβολές, και πάνω στη φούρια γιά "απελευθέρωση" της αγοράς, απέκτησε ξαφνικά μιά πλειάδα ιδιωτικών εταιρειών παροχής υπηρεσιων τηλεφωνίας/ιντερνετ κλπ, εκτοξεύοντας αρχικά τον αναταγωνισμό στα ύψη, είναι δεδομένο ότι ΔΕΝ θα μπορέσει ΠΟΤΕ να παράσχει υπηρεσίες ποιότητας, η τουλάχιστον κατα το κοινόν αποδεκτές...
    Οταν ο επιχειρηματίας καλείται να προσφέρει ένα σωρό υπηρεσίες, σε τιμή ανταγωνιστική, και αφού τα περιθώρια κέρδους πλέον είναι εξαιρετικά μικρά (ποντάροντας απλά στην προσέλκυση περισσοτερων πελατων απο τους άλλους...) είναι δεδομένο ότι απο κάπου θα κόψει. Τα μισάωρα αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης, που είναι σχεδόν κανόνας σε όλες τις εταιρείες, είναι ένα αποτέλεσμα αυτών των περικοπών.
    Απο την άλλη, οι καθυστερήσεις στις νέες συνδεσεις, ή μεταφορές παλαιών, είναι αποτέλεσμα ακριβώς του ίδιου λόγου (μικρη αγορά, μικρά έσοδα, αδυναμία καταβολής χρωστουμένων, και πληρωμων γενικώς στην ώρα τους), καθώς ο ΟΤΕ σε αυτές τις περιπτώσεις προκειμένου να πληρωθεί γιά τις υπηρεσίες που παρέχει στους ιδιώτες παρόχους, χρησιμοποιεί (τις καθυστερήσεις) ώς μέσο πίεσης...
    Ολα όμως ξεκινούν απο την πρώτη παράγραφο...
    Οπου φτωχός και μικρός, και η μοίρα του...

  10. Y. avatar
    Y. 20/11/2011 00:42:44

    Μου θύμισες τη διαφήμιση με “..τη φριτέζα της πεθεράς μου”. Κορυφαία!!

  11. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 20/11/2011 12:55:21

    Μὲ συγχωρεῖτε, ἀλλὰ γιατὶ ἀντὶ νὰ ζητήσετε μεταφορὰ τοῦ λογαριασμοῦ σας, δὲν τὸν κλείνετε, ὥστε νὰ τὸν ξανανοίξετε ἀμέσως μετὰ μὲ ὅλην τὴν δόξα καὶ τιμὴ ποὺ οἱ ἀ-νόητοι ψευτοεπιχειρηματίες μας ἐπιφυλάσσουν μόνο στοὺς νέους τους πελάτες;

    Καὶ χρόνο θὰ κερδίσετε καὶ ἴσως καὶ κάποια καινούργια προσφορὰ γιὰ νέους πελάτες... Γιὰ δοκιμάστε....

    • Flatliner avatar
      Flatliner @ Κοινὸς νοῦς 20/11/2011 14:14:04

      σωστή η σκέψη σου, αλλά τι γίνεται με το υπάρχον συμβόλαιο που έχει κάποιος;

  12. Ignoramus avatar
    Ignoramus 21/11/2011 08:30:22

    απατεωνες ειναι ολοι τους

  13. prigipas avatar
    prigipas 24/11/2011 12:09:51

    Πραγματικά είναι να απορεί κανείς τελικά. Όλα δημόσια ή όλα ιδιωτικά? Είχα περίπου ίδια αντιμετώπιση με εταιρία εναλλακτικού πάροχου ρεύματος. Πάντως ο καναπές ταιριάζει γάντι!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.