Το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο είναι υβριδικό και αλλάζει τα δεδομένα των πτήσεων
08/03/2014 12:50
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο είναι υβριδικό και αλλάζει τα δεδομένα των πτήσεων

Το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο, κάτι μεταξύ αερόπλοιου, ελικοπτέρου και αεροπλάνου, παρουσιάστηκε και, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, θα μπορούσε να είναι το κλειδί για πιο οικολογικά και πιο αποτελεσματικά αεροπλάνα στο μέλλον. Το αεροσκάφος, που έχει μήκος 91 μέτρα και θυμίζει πολύ Zeppelin, μπορεί να έχει αυτονομία σε πτήσεις μέχρι και 50.000 μίλια!

Η Hybrid Air Vehicles Ltd (HAV), η οποία δημιούργησε το υβριδικό σκάφος, δήλωσε πως αναμένει τα επόμενα χρόνια να υπάρχουν τόσα αερόπλοια στους ουρανούς όσα και τα ελικόπτερα, καθώς είναι φιλικά προς το περιβάλλον και αποτελούν μια αποδοτική λύση για τη μεταφορά εκατοντάδων τόνων φορτίου σε δυσπρόσιτες περιοχές σε όλο τον κόσμο, καθώς και για την παροχή βοήθειας σε περιοχές υψηλού κινδύνου. Το σκάφος, το οποίο εν μέρει γεμίζει με αδρανές ήλιο, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επιχειρήσεις παρακολούθησης ή στις επικοινωνίες. Οι δημιουργοί του ευελπιστούν ότι θα κάνουν περισσότερα τέτοια «πράσινα οχήματα» που θα μπορούν να απογειωθούν από οπουδήποτε.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να δημιουργήσει «πολυτελή» υβρίδια με πισίνες και αεροπλάνα που θα χρησιμοποιούνται για δράσεις όπως το σαφάρι και η παρακολούθηση φαλαινών, καθώς μπορεί να λειτουργήσουν με ένα κινητήρα έτσι ώστε να είναι πιο ήσυχα από τα παραδοσιακά οχήματα. Όπως είπε ο Chris Daniels, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων και επικοινωνίας της HAV, «υπάρχουν δύο παραλλαγές. Υπάρχουν αυτά που μπορούν να παραμείνουν στον αέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα, που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για πράγματα όπως οι επικοινωνίες και η κάλυψη αθλητικών γεγονότων. Υπάρχουν επίσης αυτά που έχουν μια ψευδο - στρατιωτική χρήση. Αντί να έχουν ένα ελικόπτερο της αστυνομίας που είναι θορυβώδες και μπορεί να μείνει μόνο για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα στον αέρα, αυτά μπορούν να παραμείνουν στον αέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα και να είναι όσο εμφανή θέλουν οι χειριστές τους».

Το τελευταίο υβριδικό όχημα που δημιουργήθηκε, το οποίο έχει κόστος κατασκευής περίπου 30 εκατ. λιρών, θα χρησιμοποιηθεί στις επικοινωνίες, αλλά η εταιρεία θα δημιουργήσει μια ακόμα μεγαλύτερη έκδοση προς το τέλος του έτους, το οποίο θα είναι σε θέση να μεταφέρει μέχρι και 50 τόνους εμπορευμάτων και επιβατών. Το τελευταίο αερόπλοιο με χαμηλές εκπομπές άνθρακα, γνωστό ως HAV304, είναι περίπου 70 τοις εκατό πιο φιλικό προς το περιβάλλον από ό,τι ένα αεροπλάνο και δεν χρειάζεται διάδρομο για να απογειωθεί. Η HAV σχεδιάζει να διαθέσει μεταξύ 600 και 1.000 από αυτούς τους τύπους των αερόπλοιων στο μέλλον και είπε ότι παρόμοια έργα έχουν ήδη αναπτυχθεί σε όλο τον κόσμο -στη Γαλλία, την Αμερική, τη Ρωσία και την Αυστραλία.
Αυτό θα οδηγήσει τελικά στην ανάπτυξη του Airlander 50, που θα είναι σε θέση να μεταφέρει 50 τόνους φορτίου και να καίει το ένα τέταρτο της ποσότητας των καυσίμων σε σχέση με ένα αεροπλάνο που κάνει την ίδια δουλειά. Αυτό το σκάφος θα είναι ακόμη μεγαλύτερο (το υπολογίζουν σε 119 μέτρα), ενώ τα σχέδια περιλαμβάνουν επίσης την τοποθέτηση δύο οχημάτων τύπου χόβερκραφτ στο κάτω μέρος, ώστε να είναι σε θέση να προσγειωθεί και στο νερό. Θα υπάρξει, επίσης, χώρος για 50 επιβάτες.

http://www.telegraph.co.uk

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.