#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2010 13:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τούμπα το πρωτάθλημα, μέρες του '85 ζει ο ΠΑΟΚ

 



Η νίκη του ΠΑΟΚ επί του Παναθηναϊκού με σκορ 2-1 στο γήπεδο της Τούμπας, ήταν το αποτέλεσμα που «σημάδεψε» την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας. Ο Παναθηναϊκός ήταν ανώτερος σε όλο το πρώτο μέρος κι έχασε σημαντικές ευκαιρίες να πάρει προβάδισμα στο σκορ. Ο ΠΑΟΚ από τη μεριά του, έκανε …κατάθεση ψυχής στο δεύτερο ημίχρονο και ευτύχισε να προηγηθεί στο 60′ με εκπληκτική εκτέλεση φάουλ του Γκαρσία. Ο Σισέ 4 λεπτά αργότερα ισοφάρισε, όμως ο Μουσλίμοβιτς έδωσε τη νίκη στον ΠΑΟΚ, «ψαλιδίζοντας» τη διαφορά του τριφυλλιού στη βαθμολογία στους 2 βαθμούς, τόσο για την ομάδα του, όσο και για τον Ολυμπιακό με τον οποίο ο ΠΑΟΚ πλέον είναι ισόβαθμος. Ετσι, οι πράσινοι δεν εκμεταλλεύτηκαν το …δώρο του Εργοτέλη (έληξε ισόπαλος το Σάββατο με τους ερυθρόλευκους) και μπαίνουν ξανά σε περιπέτειες, όσον αφορά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Η φώτο από αγώνα του τελευταίου πρωταθλήματος του ΠΑΟΚ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φουλατσικλής avatar
    Φουλατσικλής 22/02/2010 13:13:45

    Μπάοκ Ογλού! ρε.

  2. kargia avatar
    kargia 22/02/2010 13:20:30

    Μην ακούω σαχλαμάρες. Ο ΜΠΑΟΚ ούτε CL δεν θα βγει.Καλό είναι να χαίρονται οι Α-μπαλα-έο και να μαζεύει κανά ευρουδάκι ο Ζαγοράκης, αλλά μην το πάρουν και σοβαρά γιατί μετά θα πέσουν στα σκληρά.

  3. fantomas avatar
    fantomas 22/02/2010 13:29:07

    Σε δυο αγωνιστηκες ο ΠΑΟ παιζει με τον ΟΣΦΠ !!!
    Ορε γλεντια !!!

  4. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 13:37:06

    Logo Στιγμής είχε χθές το παπούτσι του Ζλάταν όταν έκανε κοντρόλ, "του Σεράγεβου" έγινε στην Τούμπα. Ο Πάμπλο έπαιξε με τον Αίολο και έκλεισε τον αέρα στο πλεχτό - είχε όντως μεγάλη τύχη μετά την μεγάλη προσωπική ατυχία!
    Αλλά και ο ΠΑΟ έπαιξε πολύ καλά, μία φορά ξέφυγε ο Σισέ του Κοντρέρας και την έκανε τη ζημιά. Μεγάλο μάτς, την πιό πολλή αξία έχει να παίζεται καλή μπάλα!

  5. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 22/02/2010 13:44:23

    Πρωτάθλημα δεν παίρνουμε,στο Τσάμπιονς Λιγκ δεν βγαίνουμε,τον ΠΑΟΚ μας λατρέυουμε,γι αυτό και ταξιδεύουμε και όλο θα σας τρελένουμε

    • Quicky avatar
      Quicky @ Μαύρος Ιάκωβος 22/02/2010 15:44:23

      Εεεεετσι!Είτε πάρουμε πρωτάθλημα,είτε πέσουμε στη Δ' Εθνική...Η Τούμπα πάλι,θα'ναι καζάνι λα λα το Σύνταγμα και το Πασαλιμάνι!!

  6. sauraki avatar
    sauraki 22/02/2010 14:40:15

    Ενδεχόμενη κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ θα είναι σε αθλητικό επίπεδο, ένα χτύπημα στο υδροκέφαλο και αρρωστημένο κράτος των Αθηνών που τόσο πολύ έχει κοστίσει στην Πατρίδα μας αλλά και στην ίδια την Αθήνα.

  7. Astefan avatar
    Astefan 23/02/2010 08:07:15

    Ο ΠΑΟΚ έχει μπάτζετ 10 εκ. ευρώ. Ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός έχουν από 100 εκ. Όχι μόνο πρέπει να πάρει το πρωτάθλημα στην Ελλάδα ο ΠΑΟΚ, αλλά η πολιτεία πρέπει να του αναθέσει και το υπουργείο Οικονομικών.

    • Quicky avatar
      Quicky @ Astefan 23/02/2010 12:01:10