#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/11/2013 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαρδελίτσα και ρακί αντί φουλάρια


Θυμάστε που σας ενημέρωνα ότι ο large Ευάγγελος ήθελε να κάνουμε δώρα σε όσους έρθουν ενόψει προεδρίας, φουλάρια και ακριβές γραβάτες! Ε, λοιπόν μετά το ξεφωνητό, ο υφυπουργός Κούρκουλας, (ο αδελφούλης της «Σελήνης» ντε) ανακοίνωσε ότι αυτό το project ματαιώθηκε και αναζητείται φθηνότερη λύση…


Βρε παιδιά δεν παίρνετε μια χορηγία από την Ντόρα, σε λάδι και ρακί, να δώσετε από δυό μπουκαλάκια στους Ευρωλιγούρηδες να κάνουμε και διαφήμιση στα κρητικά προϊόντα;

Κι αν δεν αρέσει στον Ευάγγελο το δώρο, βάλτε και λίγη φέτα, καμιά σαρδελίτσα και λίγες ελιές θρούμπες κι’ έξω από την πόρτα…

Ροβεσπιέρος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάστρα avatar
    Κάστρα 27/11/2013 12:15:59

    Δηλ. τι μας λέτε;
    Ότι ο Βενιζέλος κάνει κουμάντο σε όλα;
    Ντροπή.

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Κάστρα 27/11/2013 15:33:08

      Εγώ κατάλαβα οτι η ψωνάρα ο Βάγγος επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την ανάγκη που κάνουν ....φιλοτιμία και τον ανέχονται, αλλά είναι τόοοοοσο αμετροεπής και βαθιά ανήθικος, που στο τέλος εισπράττει ομόφωνα αντί για ...δόξα, το μόνο που στ΄αλήθεια του αξίζει. Την απόλυτη ξεφτίλα.

  2. blue nile avatar
    blue nile 27/11/2013 14:52:22

    Μπράβο...
    Μας άνοιξες την όρεξη με τη φωτογραφία !!!
    Έχω μια άλλη ιδέα.
    Να τους ετοιμάσει με τα χεράκια του ο φυλακισμένος μόδιστρος φουλαράκια και μαντήλες , να κάνει αυτός όλα τα έξοδα για τα υλικά και να του αφαιρεθούν από αυτά που πρέπει να πληρώσει στην εφορία.

    Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια.
    Από τη μία οι φιλοξενούμενοι θα αποκτήσουν τα δημιουργήματα ενός μεγάλου μόδιστρου από την άλλη αυτός ο μόδιστρος θα μπορέσει να βγει μια ώρα αρχύτερα έξω.

    Βρείτε τρόπο να βρει τα φράγκα που χρωστά
    Λε λε λευτεριά στον Λάκη Γαβαλά...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ blue nile 27/11/2013 16:52:28

      Kάτσε νά δεῖς,ἀπό τίς πολλές φορές μπορεῖ νά τ' ἀρέσει καί νά μή θέλει νά λευτερωθεῖ ὁ Λάκης..

  3. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 27/11/2013 15:27:25

    Χαχαχαχαχα! ΝΑΙ σε όλα! Θα χάσουν τη φωνή τους για ένα μήνα οι κομπλεξικοί σαχλέμπουρες, στη γεύση της ρακής!

  4. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 27/11/2013 15:57:34

    Προφανως δεν γνωριζεις απο λαδι Ροβεσπιερο.Φετος δεν υπαρχει αρκετη ελια πουθενα και η τιμη αναμενεται να εκτοξευθει.Τα φουλαρια φθηνοτερα θα μας εβγαιναν απο τα λαδια.
    Επιμενω παντως οτι 150.000 ευρω για ενα κρατος ειναι αστειο ποσο για συζητηση

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 27/11/2013 16:53:32

    Ναί βρέ παιδί μου,ἀλλά...φουλάρια;!

  6. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 27/11/2013 19:35:52

    Όταν όμως αυτό το συγκεκριμένο κράτος δίνει χρήματα για πετρέλαιο στα σχολεία του, μόνο όταν αυτά κλείνουν για να το πιέσουν; Μήπως τα 250.000 € πεταμένα για ...μεταξωτές κορδέλες, γίνονται ασυγχώρητη σπατάλη;

  7. Μαρια Πενταγιώτισσα avatar
    Μαρια Πενταγιώτισσα 27/11/2013 22:21:06

    Greco Rock ταγάρια! Και CD με τσάμικα!