#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2010 21:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ριζότο με φακές



ΣΤΗΘΟΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ  100 ΓΡ

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ 40 ΓΡ

ΡΥΖΙ ΑΡΜΠΟΡΙΟ 60 ΓΡ

ΖΩΜΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ 50 ΓΡ

ΦΑΚΕΣ 30 ΓΡ

ΒΟΥΤΥΡΟ 20 ΓΡ

ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ  50 ΓΡ

ΝΤΟΜΑΤΕΣ  80 ΓΡ

ΞΥΔΙ

ΚΑΡΟΤΑ

ΚΡΕΜΜΥΔΙ

ΚΡΑΣΙ ΛΕΥΚΟ

ΑΛΑΤΙ – ΠΙΠΕΡΙ



ΕΚΤΕΛΕΣΗ

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΑΤΙΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΔΙ ΤΙΣ ΦΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΑΛΑΚΩΣΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΤΙΣ ΣΟΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΟΜΑΤΕΣ ΣΕ ΧΟΝΤΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ,ΜΟΛΙΣ ΚΡΥΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΨΙΛΟΚΟΒΟΥΜΕ.

ΕΠΕΙΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΥ ΤΗΓΑΝΙ ΣΩΤΑΡΟΥΜΕ  ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΟ ΚΡΕΜΥΔΙ ΜΕ ΤΟ ΡΥΖΙ , ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΩΜΟ ΚΑΙ ΒΡΑΖΟΥΜΕ  20 ΛΕΠΤΑ .

ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΣ. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΤΑ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ..ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΜΑΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΖΟΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ,ΝΤΕΚΟΡΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ.

ΣΤΗΘΟΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ  100 ΓΡ

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ 40 ΓΡ

ΡΥΖΙ ΑΡΜΠΟΡΙΟ 60 ΓΡ

ΖΩΜΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ 50 ΓΡ

ΦΑΚΕΣ 30 ΓΡ

ΒΟΥΤΥΡΟ 20 ΓΡ

ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ  50 ΓΡ

ΝΤΟΜΑΤΕΣ  80 ΓΡ

ΞΥΔΙ

ΚΑΡΟΤΑ

ΚΡΕΜΜΥΔΙ

ΚΡΑΣΙ ΛΕΥΚΟ

ΑΛΑΤΙ – ΠΙΠΕΡΙ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΑΤΙΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΔΙ ΤΙΣ ΦΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΑΛΑΚΩΣΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΤΙΣ ΣΟΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΟΜΑΤΕΣ ΣΕ ΧΟΝΤΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ,ΜΟΛΙΣ ΚΡΥΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΨΙΛΟΚΟΒΟΥΜΕ.

ΕΠΕΙΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΥ ΤΗΓΑΝΙ ΣΩΤΑΡΟΥΜΕ  ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΟ ΚΡΕΜΥΔΙ ΜΕ ΤΟ ΡΥΖΙ , ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΩΜΟ ΚΑΙ ΒΡΑΖΟΥΜΕ  20 ΛΕΠΤΑ .

ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΣ. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΤΑ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ..ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΜΑΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΖΟΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ,ΝΤΕΚΟΡΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Loretta avatar
    Loretta 04/02/2010 22:56:16

    Φακτορα

    να στειλω μια συνταγη για το καταπληκτικοτερο cheesecake που γινετε σε 7 λεπτα??

    θα γλειφετε τα δαχτυλα σας και περαν αυτου λιγη γλυκα δεν βλαπτει με τοση πικρα που εισπρατουμε καθημερινα μαυτους τους αχρηστους που μπλεξαμε.!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Loretta 04/02/2010 23:02:09

      άντε λοιπόν, τι περιμένεις ?

  2. Loretta avatar
    Loretta 04/02/2010 23:05:20

    To cheesecake των 7 λεπτών

    Υλικά

    2 μικρά πακέτα μπισκότα νταϊτζέστιβ
    3 κριμ τσιζ των 250γρ. (εγώ προτιμώ Φιλαδέλφεια )
    2 κρέμες γάλακτος κανονικές
    2 κουταλιές της σούπας λούρπακ
    2 κουταλιές σούπας ζάχαρη άχνη
    1/2 ποτήρι κρασιού κονιάκ αν θελουμε
    Κανέλα (όση θέλουμε)
    1 κονσέρβα βύσσινο που την έχουμε βράσει με κορν φλάουρ και έχει γίνει παχύρευστη.

    Ετοιμασία

    Πριν κάνετε οτιδήποτε βγάζετε τα κριμ τζίζ από το ψυγείο για να ερθει σε θερμοκρασια δωματιου.

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΗ
    Στο μούλτι κάνετε σκόνη τα μπισκότα.
    Λιώνετε το βούτυρο σε κατσαρολάκι και προσθέτετε το κονιάκ.
    Σε φόρμα (που το πλαϊνό της βγαίνει) ή σε πυρέξ στρώνετε τα κονιορτοποιημένα μπισκότα αφου τα εχετε ανακατεψει με το λιωμενο βουτηρο και το κονιακ ώστε να φτιάξετε ένα συμπαγές μείγμα που το στρώνετε στον πάτο (με τα χέρια είναι πιο εύκολο απ΄ότι με κουτάλια) και πασπαλίζετε με κανέλα.

    ΓΕΜΙΣΗ

    Χτυπάτε στο μίξερ σε υψηλή ταχύτητα τις κρέμες γάλακτος με την άχνη ώσπου να αφρατέψουν και να γίνουν σαντιγί.(ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ ΜΗΝ ΚΟΨΕΙ Η ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ)
    Προσθέτετε στη σαντιγί τα φιλαδέλφεια που έχουν μαλακώσει και τα χτυπάτε σε χαμηλή ταχύτητα ώσπου να αναμιχθούν καλά.
    Ρίχνετε το μείγμα πάνω από τα μπισκότα και το βάζετε στο ψυγείο για 1 ώρα.
    Από πάνω βάζετε τα βύσσινα αφου εχουν κρυωσει καπως και σερβίρετε!
    Δεν θέλει πάνω από 7' να γίνει, πετυχαίνει πάντα και είναι η εύκολη λύση σε περιστάσεις εκτάκτου ανάγκης!

    Καλή επιτυχία σε οσους το φτιαξουν

    Λορεττα

    ετσι για να γλυκαθουμε και λιγο!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Loretta 04/02/2010 23:08:55

      Λορέττα, τη γλύκα του να έχεις! Ελπίζω να μην σε παρέσυρα σε λάθος διαδικασία, και χαθεί το γλυκό σου κάτω από τίτλο με φακές...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Loretta 04/02/2010 23:14:11

      Έχεις ζήσει Αμερική, Λορέττα;

  3. Loretta avatar
    Loretta 04/02/2010 23:32:09

    Επωνυμε

    ναι εχω ζησει παρα πολλα χρονια απο μικρο παιδι...μεχρι τα 12 μου και μετα αφρικη...παρα ταυτα ...δεν ειμαι ΤΖΕΦΡΥ

  4. Loretta avatar
    Loretta 04/02/2010 23:34:22

    Αντε αυριο παιδες να σας δωσω και μια αυθεντικη συνταγη αμερικανικης τεμπελικης μηλοποπιτας!!

  5. Jasmin avatar
    Jasmin 04/02/2010 23:41:18

    Loretta,
    είσαι υπέρ του νομοσχεδίου για την απόδοση ιθαγένειας;

  6. Loretta avatar
    Loretta 04/02/2010 23:43:45

    Αγαπητη jasmin

    Συμφωνω μεχρι κεραιας με τις προτασεις του Σαμαρα και εξαλλου ζωντας εξω..ειδικα στην αμερικη ακομα και στην αφρικη να φανταστεις δεν δινεται με την ευκολια που ζητα το πασοκ να δωθει.

    Σε καλυψα??

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Loretta 04/02/2010 23:46:03

      Ναι. Ευχαριστώ.
      Ήθελα να δω την άποψη κάποιου που ξέρει καλά
      πως είναι να μεγαλώνεις σε διαφορετικά κράτη.
      Θεώρησα ότι η δική σου άποψη
      είναι η πιο αντικειμενική και σωστή.
      Για αυτό ήθελα να τη μάθω

    • Loretta avatar
      Loretta @ Loretta 04/02/2010 23:49:04

      Κοιταξε ειναι γεγονος οτι δεν ζουμε απομονωμενοι απο τον κοσμο ειναι φυσικο καποια στιγμη να πρεπει αν δωθει λυση για το θεμα των ΝΟΜΙΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ και βεβαιοτατα μια πιο δραστικη λυση για τους ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

      Γιαυτο διαφωνω με το ΠΑΣΟΚ καθετα γιατι κανενας τους δεν κοιτα την πληθυσμιακη αναλογια και τις αναγκες της χωρας μας.

  7. Jasmin avatar
    Jasmin 04/02/2010 23:49:31

    Πρόσφατα διάβασα την άποψη εκπροσώπου των γυναικών της Αφρικής
    που αν θυμάμαι καλά, έλεγε μέσες-άκρες ότι το νομοσχέδιο δεν είναι αρκετό.
    Είναι σαν να δίνει κάποιος φαγητό "ωρίς να δίνει το κουτάλι" ή κάτι τέτοιο.
    Και μου έκανε εντύπωση. Για αυτό ήθελα την άποψη κάποιου που έχει
    ζήσει και στην Αμερική αλλά κυρίως στην Αφρική.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Jasmin 04/02/2010 23:58:43

      Μα απο μια αφρικανη που δυστηχως στην ιδια της την χωρα δεν εχει στον ηλιο μοιρα και καταληγει μεταναστης σε μια αλλη χωρα δεν περιμενα καποια αλλη τοποθετηση.

      Να ξερεις οτι στην αφρικη πρεπει να εχεις blood line για να παρεις υπηκοοτητα η να εχεις κατοικια μονικη και επαγγελμα/επιχειρηση πανω απο 18 χρονια (ηταν μεχρι πριν λιγα χρονια) για να παρεις ΝΙΓΗΡΙΑΝΗ Υπηκοοτητα. Ο θειος μου επιχειρηματιας 40χρονια εκει την πηρε μετα απο 20 χρονια.

      και σου το δινω και απευθειας απο την πρεσβεια για να δεις οτι ακομα και στην ΝΙΓΗΡΙΑ.... εχουν πιο δυσκολη την αποδωση υπηκοοτης η ακομα και ιθαγενειας.

      Registration:
      The following persons are eligible to become citizens through registration:

      A foreign person who marries a citizen of Nigeria.
      Person who is of adult age (17), born outside Nigeria, any of whose grandparents is or was a citizen of Nigeria.
      A foreign child adopted by Nigerian parents.
      Naturalization :
      Nigerian citizenship may be acquired upon fulfillment of the following
      conditions:

      Person is of full age (17), has resided in Nigeria for at least 15 years, is of good character, plans to remain in Nigeria, is familiar with Nigerian language and customs, has a viable means of support, and has renounced previous citizenship.
      Dual Citizenship
      Dual Citizenship is recognised only for Nigerian citizens by descent.

      Μηπως να το διαβαζε και κανενας απο το ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ? Η ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?

    • Loretta avatar
      Loretta @ Jasmin 05/02/2010 00:02:47

      Η κυρια αυτη αφρικανικης προελευσης και κατοικος who knows πολης η χωριου η ζουγκλας της απεραντης αφρικης ξεχασε να αναφερει ποσο αυστηρα και δυσκολα δινεται στην χωρα της η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ.(φαντασου)

      Γιαυτο ισως θα επρεπε να ξανασκεφτει τις απαιτησεις της.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Jasmin 05/02/2010 00:15:56

      Loretta
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Θα πρότεινα κάποια στιγμή που θα έχεις διάθεση και χρόνο
      να ξανα-έγραφες κάποιο ανάλογο σχόλιο για το νομοσχέδιο.
      Ακριβώς γιατί οι εμπειρίες σου σε καθιστούν και πιο κατάλληλη
      να κρίνεις το νομοσχέδιο, αλλά και πιο "ανοιχτή" στο ανθρωπιστικό
      μέρος.
      Γιατί δεν έχω ακούσει κανένα επιχείρημα από τους υποστηρικτές του νομοσχεδίου, παρά μόνο το στοιχείο του ανθρωπισμού. Και θα καταλάβαινα ακόμα και μακροχρόνιες άδειες παραμονής, εάν υπάρχει ζήτηση εργασίας, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω
      τί είδους ανθρωπισμός είναι αυτός που έναν άνθρωπο που έχει την
      πολιτισμική ταυτότητά του, τη θρησκεία του, τη γλώσσα του, τη μουσική του, ακόμα και τις γεύσεις του, τη μαγειρική του (περιμένω και άλλες συνταγές σου) να τον κάνουμε σώνει και ντε "Έλληνα".
      Και επειδή αυτός ο ταλαίπωρος
      έχει ανάγκη ουσιαστικά από δουλειά, από φαγητό, από περίθαλψη,
      όλα αυτά που αποτελούν την ταυτότητά του, εμείς τα στριμώχνουμε σε ένα πακέτο και του βάζουμε την ταμπέλα "Έλληνας", λες και ο άνθρωπος είναι ένα προϊόν Made in Greece. Εμένα όχι ανθρωπιστικό δε μου φαίνεται αυτό, αλλά περισσότερο για απάνθρωπο μου κάνει.
      Σε ευχαριστώ και πάλι!

  8. Jasmin avatar
    Jasmin 04/02/2010 23:51:14

    Ναι, έχεις δίκιο.
    Και νομίζω ότι σίγουρα η δική σου άποψη έχει άλλη βαρύτητητα.
    Σε ευχαριστώ πολύ, Loretta!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.