Πτήση MH370: οι πιο τρελές θεωρίες συνωμοσίας
13/03/2014 12:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πτήση MH370: οι πιο τρελές θεωρίες συνωμοσίας

Εξωγήινοι, ξωτικά ή… η Βόρεια Κορέα; Όσο οι μέρες περνούν, τόσο μεγαλώνουν οι απίθανες θεωρίες συνωμοσίας για το τι συνέβη στο αεροπλάνο λείπει Malaysia Airlines. Ιδού οι πιο τρελές από αυτές:

Το αεροπλάνο έχει απαχθεί από τρομοκράτες

Η πιο διαδεδομένη και δημοφιλής θεωρία είναι ότι η πτήση 370 είχε καταληφθεί από τρομοκράτες. Οι υποστηρικτές της θεωρίας πιστεύουν ότι έχουν απτές αποδείξεις, έστω και αν οι αρχές δεν συμφωνούν με αυτές. Το πρώτο ύποπτο σημάδι είναι ότι ο πιλότος δεν έστειλε σήμα κινδύνου πριν το αεροπλάνο εξαφανιστεί. Το δεύτερο, η αποκάλυψη ότι δύο από τους επιβάτες, Ιρανοί υπήκοοι οι οποίοι φέρεται να έφτασαν στη Μαλαισία την ίδια ημέρα και επιβιβάστηκαν στην πτήση ταυτόχρονα, είχαν χρησιμοποιήσει κλεμμένα διαβατήρια. Τόσο οι αρχές της Μαλαισίας όσο και οι διεθνείς έχουν δηλώσει ότι αμφιβάλλουν πως οι Ιρανοί επιβάτες είχαν δεσμούς με τρομοκρατικές ομάδες, ενώ ο ένας από αυτούς χρησιμοποίησε το κλεμμένο διαβατήριο για να συναντηθεί με τη μαμά του στη Γερμανία , όπου σχεδίαζε να ζητήσει άσυλο. Επίσης, καμία τρομοκρατική ομάδα δεν έχει αναλάβει την ευθύνη για την εξαφάνιση του αεροπλάνου.

Για όσους δεν έχουν πειστεί από αυτές τις εκλογικεύσεις, η θεωρία της τρομοκρατίας έχει επιστρατεύσει και δύο υποθέσεις. Η πρώτη είναι ότι οι τρομοκράτες που υποτίθεται ότι κατέλαβαν το αεροπλάνο, κατά κάποιο τρόπο το βύθισαν διακριτικά. Η δεύτερη, πολυεπίπεδη και πολύ πιο ενδιαφέρουσα ιδέα είναι ότι το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια και κρύβεται σε μυστική τοποθεσία. Η θεωρία αυτή ενισχύεται από αναφορές ότι κάποια κινητά τηλέφωνα επιβατών χτυπούν ακόμη όταν τα καλούν, με αποτέλεσμα αλλόφρονες φίλοι και συγγενείς να πιστεύουν ότι οι αγαπημένοι τους ζουν.


Το αεροπλάνο κρύβεται κάτω από ένα αόρατο μανδύα

Το καλύτερο μέρος της θεωρίας της τρομοκρατίας είναι η αντίληψη ότι όποιος έχει τον έλεγχο του αεροπλάνου είναι σε θέση να κρατήσει το τεράστιο αεροσκάφος κρυμμένο με τη χρήση ηλεκτρονικών όπλων υψηλής τεχνολογίας που μπορούν να κάνουν τα αεροπλάνα αόρατα στα ραντάρ και στο ανθρώπινο μάτι. Επιμένουν ότι αυτό είναι πραγματικό –και είναι ουσιαστικά ο αόρατος μανδύας του Χάρι Πότερ για αεροπλάνα.

Ουιγούροι μαχητές επιτέθηκαν στο αεροπλάνο

Οι Ουιγούροι είναι μια κυρίως μουσουλμανική εθνοτική μειονότητα από τη δυτική Κίνα, με πολλά παράπονα εναντίον της κυβέρνησης στο Πεκίνο. Μία εβδομάδα πριν εξαφανιστεί η MH370, οι Ουιγούροι είχαν κατηγορηθεί για μια φρικιαστική επίθεση με μαχαίρια στον σιδηροδρομικό σταθμό της Κίνας. Κανείς δεν ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση στον σταθμό, αλλά οι συγκρούσεις μεταξύ των Κινέζων Χαν και των Ουιγούρων που ζητούν την ανεξαρτησία τους φέρεται να έχει προκαλέσει τον θάνατο πάνω από 100 ανθρώπων μόνο πέρυσι.

Μέχρι στιγμής, μόνο ένας επιβάτης της πτήσης, ένας 34χρονος ζωγράφος ο οποίος ήταν μέλος μιας ομάδας καλλιτεχνών που πιστεύεται ότι ταξίδευαν μαζί μετά από μια έκθεση στη Μαλαισία, έχει αναγνωριστεί ως Ουιγούρος. Παρόλα αυτά, οι αρχές της Μαλαισίας δεν αποκλείουν τη δυνατότητα Ουιγούροι αγωνιστές να έχουν ανάμιξη στην εξαφάνιση του αεροπλάνου , δεδομένου ότι η Μαλαισία απέλασε πολλούς Ουιγούρους με πλαστά διαβατήρια στην Κίνα, το 2011 και το 2012.

Απάτη με ασφάλεια ζωής

Ο αρχηγός της αστυνομίας της Μαλαισίας Khalid Abu Baker σκαρφίστηκε μια από τις πιο κυνικές εικασίες για το χαμένο αεροπλάνο: όλα αυτά είναι μία περίτεχνη ασφαλιστική απάτη. Σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη, ο Baker είπε: « Ίσως κάποιος στην πτήση να έχει αγοράσει μια ανεκτίμητη ασφάλεια ζωής και να θέλει η οικογένειά του να κερδίσει από αυτό ή κάποιος να όφειλε τόσα πολλά χρήματα - ξέρετε, ψάχνουμε όλες τις πιθανότητες».

Ποιος θα ψάξει στη Βόρεια Κορέα;

Ας υποθέσουμε ότι η MH370 δεν έχει συντριβεί. Εξάλλου, δεν υπάρχουν συντρίμμια. Αλλά, αν δεν έχει πρόσβαση σε ένα τεράστιο αόρατο μανδύα, που μπορεί να κρύψεις ένα τεράστιο αεροπλάνο και 239 άτομα; Στη Βόρεια Κορέα φυσικά. Ένας χρήστης του Reddit ισχυρίστηκε ότι το αεροπλάνο είχε αρκετά καύσιμα για να φτάσει στο «βασίλειο» της Βόρειας Κορέας και να παραμείνουν εντός της εμβέλειας τα κινητά τηλέφωνα. Επίσης, η χώρα έχει παρελθόν με τις αεροπειρατείες.

Το αεροπλάνο εξερράγη στον αέρα και διαλύθηκε

Θα μπορούσε το αεροπλάνο να διαλυθεί στον αέρα; Οι ερευνητές λένε ότι είναι δυνατό. «Το γεγονός ότι δεν μπορέσαμε να βρούμε συντρίμμια φαίνεται μέχρι στιγμής να υποδηλώνει ότι το αεροσκάφος είναι πιθανό να διαλύθηκε στα 35.000 πόδια», μια πηγή που εμπλέκεται στη διεθνή έρευνα δήλωσε στο Reuters. Η πηγή ήταν διστακτική ως προς το αν μια βόμβα προκάλεσε την έκρηξη του αεροσκάφους, σημειώνοντας ότι οι ερευνητές δεν έχουν ακόμη βρει καμία απόδειξη και ότι τα τεχνικά προβλήματα θα μπορούσαν και πάλι να προκαλέσουν τη διάλυση του αεροπλάνου.

Κόλλησε στο Τρίγωνο των Βερμούδων

Ο πολιτικός της Μαλαισίας Mohammad Nizar Jamaluddin είναι υπεύθυνος για την ιδέα αυτή, με ένα αμφιλεγόμενο tweet για το οποίο στη συνέχεια ζήτησε συγγνώμη.

Η μόνη εξήγηση είναι υπερφυσική

Οι προηγούμενες θεωρίες έχουν και μια σχετικά εξορθολογιστική βάση, αλλά δεν πρέπει να μας ξεγελούν. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι η πτήση 370 έπεσε θύμα απαγωγής από εξωγήινους. Στο site Natural News, που ασχολείται με θεωρίες συνωμοσίας, ο συγγραφέας Mike Adams δεν είναι ακριβώς έτοιμος να υπερασπιστεί τη θεωρία με τους εξωγήινος, αλλά είναι βέβαιος ότι «αν δεν βρούμε τα συντρίμμια, αυτό σημαίνει ότι κάποια εντελώς νέα, μυστηριώδης και ισχυρή δύναμη επιδρά στον πλανήτη μας, η οποία μπορεί να εξαφανίζει τα αεροπλάνα από τον ουρανό χωρίς να αφήνει κανένα ίχνος. Τρομακτικό.

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/03/12/the-craziest-malaysia-airlines-flight-370-conspiracy-theories.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. FALCON avatar
    FALCON 13/03/2014 12:57:29

    Η ΧΑΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ ΜΗ 370 ΤΩΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑΝΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΩΝ Οι πληροφορίες που δίνονται στη δημοσιότητα για την απώλεια του Β-777-200ERείναι πολλές χωρίς ωστόσο να δίνουν και απάντηση στα πολλά ερωτήματα που υπάρχουν για το τι συνέβη . Όταν ένα αεροσκάφος πετάει δίνει συνεχώς την θέση του μέσω ειδικής συσκευής η οποία ενεργοποιείται από τον κυβερνήτη στο έδαφος . Στην συγκεκριμένη πτήση η λειτουργία της συσκευής σταμάτησε να λειτουργεί στα 35.000 feetείτε από βίαιο και ακαριαίο συμβάν δηλαδή έκρηξη του αεροσκάφους είτε κάποιος έβαλε τον διακόπτη εκτός λειτουργίας . Άλλη περίπτωση δεν υπάρχει διότι σε περίπτωση ηλεκτρικής βλάβης υπάρχουν εναλλακτικά συστήματα τροφοδοσίας. Σενάριο 1 Εάν είχε γίνει έκρηξη στο σημείο απώλειας του αεροσκάφους θα είχαν εντοπισθεί συντρίμμια αλλά και η συσκευή εντοπισμού με την σάρωση που γίνεται. Η συσκευή δεν εντοπίζεται εάν πέσει μέσα σε λάσπη ή τα μέσα έρευνας ψάχνουν σε άλλο σημείο διότι ο περιορισμός που υπάρχει εάν πέσει στην θάλασσα είναι ότι τα μέσα έρευνας θα πρέπει να είναι σε ακτίνα 10 νμ από το σημείο, γι αυτό και η έρευνα που γίνεται λέγεται γραμμική. Σενάριο 2 Σε περίπτωση που ο διακόπτης της συσκευής προσδιορισμού θέσης τοποθετήθηκε σε θέσει OFFαυτό θα έγινε είτε από τον κυβερνήτη ή συγκυβερνήτη για λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν ή τοποθετήθηκε από τρίτο πρόσωπο που γνώριζε τις διαδικασίες όπως έγινε την 11 Σεπτεμβρίου επομένως δεν πρέπει να αποκλεισθεί καμία ενέργεια για το τι συνέβη. Σενάριο 3 Σε περίπτωση Βλάβης του αεροσκάφους υπάρχει το χρονικό περιθώριο άμεσης αναφοράς και μεταφοράς δεδομένων πλην της απότομης έκρηξης Σενάριο 4 Το εάν υπάρχει σφάλμα του πληρώματος αυτό θα βρεθεί από τον καταγραφέα πτήσης για τις ενέργειες που έκαναν. Αυτό που έχει σημασία είναι ποιος είχε την διακυβέρνηση του αεροσκάφους στην τελευταία επικοινωνία που έγινε με το έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας, ο άπειρος συγκυβερνήτης ή ο κυβερνήτης και αυτό μπορεί να φανεί από την καταγραφή της συνομιλίας Υπάρχουν και άλλα σενάρια τα οποία εκτιμώ ότι το αντίστοιχο κέντρο επιχειρήσεων που έχει και την ευθύνη έρευνας και διάσωσης θα τα έχει υπόψη. Σε περίπτωση που ο διακόπτης τοποθετηθεί σε θέση off τότε το αεροσκάφος χάνεται από τις οθόνες του ελέγχου πτήσεων της πολιτικής αεροπορίας ΟΧΙ όμως και από τον έλεγχο πτήσεων τωνRADARτης πολεμικής αεροπορίας. Τα RADARτης Πολεμικής Αεροπορίας επειδή είναι για στρατιωτική χρήση έχουν δυνατότητα εντοπισμού κάθε ίχνους πτήσης χωρίς να υπάρχει η αντίστοιχη συσκευή διότι σε διαφορετική περίπτωση όταν τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη εισέρχονται στο Αιγαίο αυτά δεν θα γίνονταν αντιληπτά και δεν θα αναχαιτίζονταν Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει σοβαρό ερώτημα γιατί κανένα στρατιωτικό RADARδεν έχει δώσει το ίχνος πτήσης του αεροσκάφους μετά την διακοπή του σήματος μεταφοράς δεδομένων θέσης ,του αεροσκάφους στην πολιτική αεροπορία. Το αεροσκάφος με τα καύσιμα που είχε μπορούσε να πετάξει για πολλές ώρες μετά το σημείο που χάθηκε στα 35.000feet. Hπερίπτωση της αποσυμπίεσης πρέπει να αποκλεισθεί διότι το αεροσκάφος θα συνέχιζε να δίνει το ίχνος πτήσης. Σε αυτές τις περιπτώσεις η διερεύνηση γίνεται με την εις άτοπο απαγωγή. Απαιτείται η συμμετοχή στην έρευνα όλων των στρατιωτικών RADARόλων των κρατών της ευρύτερης περιοχής . Αποτελεί σοβαρό ερωτηματικό το ότι κανένα στρατιωτικό RADARδεν έδωσε πληροφορίες. Θυμίζω ότι το Ουκρανικό αεροσκάφος που έπεσε στα Πιέρια όρη, βρέθηκε μετά από κατάδειξη του ίχνους από το RADARτης Πολεμικής Αεροπορίας του Χωρτιάτη στη Θεσσαλονίκης .Θα ήταν καλό να γίνει ένα ρεπορταζ στο RADARτης Πολεμικής Αεροπορίας στην Πάρνηθα για ενημέρωση των πολιτών και το έργο που κάνει το προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας στις κορυφές αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.