«Πιο υγιή και ευτυχισμένα τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών»
09/07/2014 07:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Πιο υγιή και ευτυχισμένα τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών»

Τα παιδιά των γονέων του ιδίου φύλου έχουν καλύτερη υγεία και ευημερία από τους συνομηλίκους τους, σε σχέση με αυτά που ανατρέφονται σε παραδοσιακές οικογένειες, δείχνει νέα αυστραλιανή έρευνα.

Στην μεγαλύτερη μελέτη του είδους στον κόσμο, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης ρώτησαν 315 γονείς του ιδίου φύλου και 500 παιδιά για τη σωματική τους υγεία και την κοινωνική ευημερία. Ο επικεφαλής της έρευνας δρ Simon Crouch αναφέρει ότι τα παιδιά που ανατρέφονται από γονείς του ιδίου φύλου σκόραραν κατά μέσο όρο 6 τοις εκατό υψηλότερα από τον γενικό πληθυσμό, όσον αφορά τα μέτρα της γενικής υγείας και της οικογενειακής συνοχής. «Αυτό είναι πραγματικά ένα μέτρο που εξετάζει το πόσο καλά παίρνουν μαζί οι οικογένειες και φαίνεται οι οικογένειες με γονείς του ιδίου φύλου και τα παιδιά τους περνούν καλά, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία των παιδιών» είπε ο δρ Crouch. Στην Αυστραλία, υπάρχουν περισσότερες από 33.000 οικογένειες με γονείς του ίδιου φύλου, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη απογραφή της Αυστραλιανής Στατιστικής Υπηρεσίας.

Η έλλειψη των στερεοτύπων προωθεί την αρμονία
Ο δρ Crouch είπε ότι τα ζευγάρια του ιδίου φύλου αντιμετωπίζουν λιγότερη πίεση για να εκπληρώσουν τους παραδοσιακούς ρόλους των δύο φύλων, κάτι που οδηγεί σε πιο αρμονικά νοικοκυριά. «Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι οι γονικοί ρόλοι και οι ρόλοι εργασίας, καθώς και οι ρόλοι μέσα στο σπίτι είναι κατανεμημένοι πιο δίκαια στα νοικοκυριά με γονείς του ιδίου φύλου σε σχέση με τις ετεροφυλόφιλες οικογένειες», είπε.

Ο Δρ Crouch δήλωσε ότι τα ευρήματα της μελέτης έχουν σημασία για όσους τάσσονται κατά τους γάμους ομοφυλόφιλων, με δικαιολογία τα παιδιά. «Αρκετά συχνά, οι άνθρωποι μιλούν για ισότητα του γάμου στο πλαίσιο της οικογένειας και ότι ο γάμος είναι απαραίτητος για να ανατρέφουν τα παιδιά στο σωστό περιβάλλον και ότι θα πρέπει να έχουν μια μητέρα και έναν πατέρα για μπορεί να γίνει αυτό» είπε ο Δρ Crouch. «Νομίζω ότι αυτό που η μελέτη υποστηρίζει είναι ότι πραγματικά τα παιδιά μπορεί να ανατραφούν σε πολλές διαφορετικές οικογενειακές καταστάσεις και αυτό δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο στην ισότητα του γάμου».

Πολλοί πάντως αμφισβητούν την εγκυρότητα της έρευνας, καθώς ο δρ Crouch ανατρέφει δύο παιδιά μαζί με τον σύντροφό του. Ο ίδιος πάντως υποστηρίζει ότι αυτό δεν επηρέασε την κρίση του, καθώς στην έρευνα συμμετείχαν και πολλοί επιστήμονες που είχαν παραδοσιακές οικογένειες.

http://www.abc.net.au/news/2014-07-05/children-raised-by-same-sex-couples-healthier-study-finds/5574168

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 09/07/2014 09:45:47

    Μία νέα έρευνα που έκανα εγώ, απόλυτα επιστημονική, δείχνει ότι τα παιδιά που ανατράφηκαν από μαϊμούδες είναι ακόμη πιο ευτυχισμένα και υγιή από αυτά που τα ανέθρεψαν λεσβίες ή κίναιδοι ενώ επιπροσθέτως μπορούν να πηδάνε από κλαρί σε κλαρί πιο εύκολα απότι ένα παιδί μεγαλωμένα σε παραδοσιακή οικογένεια. Σοβαρά τώρα!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άπαντα Επιστάμενος 09/07/2014 18:35:03

      Σε τέτοια στημένη έρευνα και προπαγάνδα, μόνο με τέτοια σχόλια αξίζει να απαντάς. Γελοιοποιώντας τους εμπνευστές όσο περισσότερο γίνεται. Δεν αξίζουν καν επιχειρήματα και κατανάλωση φιαάς ουσίας απέναντι στην απόλυτη διαστροφή...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Άπαντα Επιστάμενος 09/07/2014 18:52:33

      Τέτοια ἄρθρα νά περιορίζωντε στόν τόπο ἔκδοσης τους, παρακαλῶ! Normalize anything abnormal, is this the goal???

  2. MCA avatar
    MCA 09/07/2014 20:29:03

    Εάν δεν περάσουν μερικές δεκαετίες να μεγαλώσουν αυτά τα παιδιά και να κάνουν τις δικές τους οικογένειες δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Ας κάνουν πειράματα με τα δικά τους παιδιά οι πολιτισμένοι δυτικοί και αν μας αρέσει το αποτέλεσμα το εφαρμόζουμε και εμείς αργότερα σε καμιά πενηνταριά χρόνια.

  3. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 22:36:39

    Συμφωνώ απόλυτα με όλους σας και επιπροσθέτως έχω τη γνώμη ότι η έρευνα μάλλον είναι προβοκατόρικη, γιατί περισσότερο γελοιοποιεί παρά ενισχύει, αυτή την προφανή διαστρέβλωση της ανθρώπινης κοινωνίας!

  4. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 09/07/2014 23:24:57

    Μας λένε απλά οτι αυτά τα "παιδιά τους", είναι ήδη ευτυχισμένα, ήτοι gay!...Eτσι δεν χρειάζεται να ρισκάρουν διώξεις για παιδοφιλία, αφου την έχουν με την ανοχή του νόμου μέσα στην "οικογενειακή στέγη" τους όπου η αστυνομία δεν έχει δικαίωμα να ελέγχει...

  5. roadrunner avatar
    roadrunner 10/07/2014 00:03:37

    Φαίνονται λογικά τα αποτελέσματα του Αυστραλιανού, ότι δηλαδή έχουν καλύτερη υγεία (άρα και κοινωνική ευημερία) τα παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς. Και ας μην βασίζονται σε μακρόχρονες έρευνες. Πιθανόν, με απλή λογική μπορούμε να τα θεωρήσουμε αναμενόμενα τα αποτελέσματα αυτά. Επειδή, δυο (επί του παρόντος δυο) ομοφυλόφιλοι (άντρες στην πλειοψηφία τους, κατά τα ειωθότα) που μεγαλώνουν παιδιά, τα έχουν αποκτήσει είτε με υιοθεσία, είτε με παρένθετη μητέρα. Αμφότερες οι περιπτώσεις, δίνουν στους ομοφυλόφιλους γονείς την ευκαιρία επιλογής των βέλτιστων «τεχνικών» (γονιδιακών) χαρακτηριστικών, που θα εγγυώνται προκαταβολικά καλή υγεία για το παιδί που θα μεγαλώσουν. Αφού λοιπόν προεπιλέγουν τα βέλτιστα γονιδιακά χαρακτηριστικά του παιδιού που «παραγγέλνουν», υπερέχουν προκαταβολικά στις γονιδιακές καταβολές, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ζευγάρια, που έλκονται και τεκνοποιούν συνήθως με φυσικό τρόπο (έρωτα). Γιατί λοιπόν να μην είναι αληθινά αλλά και αναμενόμενα τα αποτελέσματα της έρευνας ; Στο σημείο αυτό κατά τη γνώμη μου, ίσως αρχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της μια υφέρπουσα ρατσιστική συμπεριφορά από την πλευρά των ζευγαριών ομοφυλοφίλων, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν παρένθετη μητέρα με κριτήρια που υποβιβάζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Και πώς είναι δυνατόν να μην υποβιβάζεται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, όταν οι ομοφυλόφιλοι επιλέγουν παρένθετη μητέρα με τα ίδια κριτήρια με τα οποία κάποιος ψωνίζει μια ηλεκτρική κουζίνα, δηλαδή, να είναι «εμφανίσιμη, να έχει καλή κατασκευή, να είναι ανθεκτική, να έχει ωραία και ζεστά μάτια» ; Η ρατσιστική λοιπόν αυτή νοοτροπία αρχίζει να συστηματοποιείται, να γίνεται ολοένα και περισσότερο κοινωνικά και νομικά αποδεκτή, να εξαπλώνεται ραγδαία (33.000 ζευγάρια ομοφυλοφίλων με παιδιά έχει καταγράψει η στατιστική υπηρεσία της Αυστραλίας). Απορώ τελικά, πώς γίνεται κινήματα και κόμματα με αντιρατσιστική ιδεολογία να υποστηρίζουν τέτοιες «κρυφές» αλλά επικίνδυνες ρατσιστικές νοοτροπίες… προφασιζόμενα δικαιώματα ισότητας των ομοφυλοφίλων …

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ roadrunner 10/07/2014 01:14:07

      .Nα υποθέσουμε λοιπόν φίλε roadrunner, οτι αφού λοιπόν προεπιλέγουν τα βέλτιστα γονιδιακά χαρακτηριστικά του παιδιού που «παραγγέλνουν», ώστε να υπερέχουν προκαταβολικά στις γονιδιακές καταβολές, φροντίζουν να αποκλείσουν τα γονίδια εκείνα που ευθύνονται για ομοφυλοφυλική προδιάθεση των παιδιών που θα γεννηθούν, ώστε τα "παιδιά" τους να μην καταλήξουν και αυτά στην δυστυχή μειονότητα των ομοφυλοφίλων " που θα αγωνίζονται ματαίως όλη τους τη ζωή να αποκτήσουν τα δεδομένα δικαιώματα των φυσιολογικών ανθρώπων, ή μήπως αντιθέτως προεπιλέγουν γονιδιακά "έτοιμους" ομοφυλόφιλους ώστε μέσα στο σπίτι να είναι όλοι gay ήτοι ευτυχείς όπως έδειξε και η έρευνα και να μην χρειάζεται να τρέχουν για εραστές εκτός οικίας?

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10/07/2014 09:11:14

        Πώς ξεχωρίζουν οι γονιδιακά ''έτοιμοι'' ομοφυλόφιλοι;

        • Chris avatar
          Chris @ Κυθήριος 10/07/2014 09:27:41

          Κυθήριε πρόσφατα διάβασα οτι από έγκυρη έρευνα Αμερικανικού Πανεπιστημίου εντοπίστηκαν τα γονίδια που δημιουργούν προδιάθεση για ομοφυλοφυλία στον άνθρωπο. Μάλιστα είχε δημοσιοποιηθεί και εδώ στο αντινιούζ. Επομένως υπάρχει η τεχνογνωσία.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Chris 10/07/2014 11:03:14

            Ευχαριστώ Chris,δεν το γνώριζα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10/07/2014 12:15:31

        Βάσιμοι οι προβληματισμοί σου @Δημήτρη. Πράγματι μπορεί να συμβεί είτε το πρώτο, είτε το δεύτερο που έγραψες ... κατόπιν βεβαίως, σχετικής παραγγελίας παρένθετης με τις επιθυμητές προδιαγραφές ... από τους υποψήφιους ομοφυλόφιλους ... γονείς...

    • nikos avatar
      nikos @ roadrunner 10/07/2014 01:32:44

      Δηλαδή για να καταλάβω, σε ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων όπου π.χ. ο Μπάμπης παίζει το ρόλο του άντρα και ο Μήτσος της γυναίκας, όταν αποφασίζουν να "αποκτήσουν παιδί", πληρώνουν μια παρένθετη μητέρα που δέχεται να πάρει τη θέση του Μήτσου στο κρεββάτι για λίγο, μέχρι ο Μπάμπης να την καταστήσει έγκυο με την συναίνεση του Μήτσου βέβαια, ή πηγαίνουν στο γιατρό, όπου η νοσοκόμα ή ο νοσοκόμος που μπορεί να είναι gay, κάνει λήψη σπέρματος απο τον Μπάμπη και μετά ο γιατρός το βάζει στην μήτρα της παρένθετης μητέρας, ώστε να μην υπάρξει μοιχεία μεταξύ του "ζεύγους"? Και έτσι διαφυλάσσεται η "ανθρώπινη αξιοπρέπεια"? Και μπορούμε όντως να ευχόμαστε στα gay ζευγάρια και καλούς απογόνους χωρίς αυτό να αποτελεί πλέον ειρωνεία?

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ nikos 10/07/2014 12:33:09

        Είναι πολλοί οι δυνατοί συνδυασμοί ... ας πούμε τη δεύτερη φορά, θα μπορούσαν να αλλάξουν ρόλους ώστε να αποκτήσει και ο Μήτσος το φυσικό του διάδοχο...

        • ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
          ΘΑΝΑΣΗΣ @ roadrunner 12/07/2014 10:36:56

          Mόνο που τελικά αυτοί δεν είναι ομοφυλόφιλοι αλλά αμφιφυλόφιλοι (Κοινώς μπινέδες), ή αν θέλετε στρέιτ και ενίοτε ομοφυλόφιλοι. Διότι αν το κάνουν και με γυναίκα για να αποκτήσουν παιδιά, μπορει μετά και να το κάνουν για πρόσθετη ευχαρίστηση...Ασε που μπορεί να έχουν στο σπίτι και μόνιμη μπειμπυ σίτερ για να μην αισθάνονται τα παιδιά την έλλειψη της μητέρας...

    • Chris avatar
      Chris @ roadrunner 10/07/2014 02:21:55

      Δηλαδή φίλε roadrunner όταν την παρένθετη μητέρα την επιλέγουν με τα κριτήρια που περιγράφεις τα ετεροφυλα ζευγάρια, δεν υπάρχει μια υφέρπουσα ρατσιστική συμπεριφορά που υποβιβάζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια? Και τελικά σ' αυτή την περίπτωση τα κινήματα και κόμματα με αντιρατσιστική ιδεολογία δεν υποστηρίζουν τέτοιες «κρυφές» αλλά επικίνδυνες ρατσιστικές νοοτροπίες? Ήτοι να απαγορέψουμε δια νόμου τις παρένθετες μητέρες για όλους?

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Chris 10/07/2014 11:47:29

        Με προσβάλει σαν άνθρωπο η "βιομηχανοποίηση" της ανθρώπινης αναπαραγωγής"και η ανάπτυξη εμπορικής δραστηριότητας γύρω από αυτήν, εν γένει. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο «αλλά». Το «αλλά» είναι ο συγκεκριμένος βαθμός βιομηχανοποίησης (και πιθανά εμπορευματοποίησης και καθοδήγησης) της ανθρώπινης αναπαραγωγής, ο οποίος διαφέρει σημαντικά, σε ότι αφορά, τη χρήση παρένθετης μητέρας από παραδοσιακά ζευγάρια και τη χρήση από ομοφυλόφιλους. Τα μεν παραδοσιακά ζευγάρια που έχουν φυσική ανικανότητα να τεκνοποιήσουν είναι πολύ λιγότερα αριθμητικά, ενώ η ανικανότητα τεκνοποίησης συνήθως δεν είναι ούτε κληρονομική, ούτε ελέγχεται γονιδιακά. Αυτοί οι παράγοντες «φρενάρουν» το φαινόμενο σε συχνότητα, στα παραδοσιακά ζευγάρια. Το ομοφυλόφιλα ζευγάρια και τα εν δυνάμει ομοφυλόφιλα ζευγάρια είναι και θα γίνουν πάρα πολύ περισσότερα αριθμητικά, με μεγάλες τάσεις περεταίρω αύξησης, αφού η ομοφυλοφιλία επιστημονικά αποδείχθηκε κληρονομική, άρα εν δυνάμει είναι ελέγξιμη. Αυτοί οι παράγοντες δείχνουν ότι θα «γιγαντώσουν» το φαινόμενο "βιομηχανοποίησης της κατευθυνόμενης αναπαραγωγής" στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Μαζί θα γιγαντώνεται και ο υφέρπων (;) ρατσισμός της επιλογής της παρένθετης γυναίκας με κριτήρια "αναπαραγωγικής μηχανής"...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ roadrunner 10/07/2014 09:20:32

      Φίλη roadrunner,όπως σίγουρα γνωρίζεις,η καλύτερη υγεία των ''έτοιμων'' και διαλεγμένων γονιδιακά παιδιών των ομοφυλοφίλων,δεν εξαρτάται μόνο από τα άριστα γονιδιακά χαρακτηριστικά που αυτοί θα επιλέξουν,αλλά εξαρτάται και από το περιβάλλον,τις εξωτερικές ψυχολογικές,παιδαγωγικές,κοινωνικές επιδράσεις που τα παιδιά θα δεχτούν κατά τη διάρκεια της ανατροφής τους από την ομοφυλοφιλική οικογένεια και την κοινωνία γενικότερα. Οπότε,μάλλον ούτε από αυτή την πλευρά έχουν κάποια λογική τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυθήριος 10/07/2014 12:03:58

        Κυθήριε νομίζω ότι οι ερευνητές (από ότι αναφέρεται στο άρθρο τουλάχιστον) δεν εξέτασαν τα παιδιά αυτά, ούτε με ψυχολογικά, ούτε με παιδαγωγικά κριτήρια. Δείκτες σωματικής υγείας και κοινωνικής ευημερίας αντιπαρέβαλαν και μάλιστα σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή….Όταν ένα παιδί είναι προεπιλεγμένο με τις καλύτερες δυνατές γονιδιακές καταβολές έχει μεγάλες πιθανότητες να μην εμφανίσει προβλήματα σωματικής υγείας, ειδικά κατά την παιδική ηλικία. Αυτό αναμενόμενο με την προϋπόθεση ότι δεν μεγαλώνει σε συνθήκες φτώχειας και κακουχίας. Το ότι βρίσκω αληθινή την έρευνα, καθόλου δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με την ιδέα να ανατρέφονται παιδιά από ομοφυλόφιλα ζευγάρια....

  6. Seagull avatar
    Seagull 10/07/2014 08:31:00

    Από την στιγμή που άρχισα να διαβάζω το άρθρο είπα σίγουρα ο Δρ Crouch είναι ο ίδιος ομοφυλόφιλος και το τέλος με επιβεβαίωσε. Τώρα που οι ανώμαλοι εξαπλώνονται σε όλα τα επίπεδα και πεδία δεν γλυτώνουμε με τίποτα. Οποιος τολμίσει από τούδε και εις το εξής να υποστηρίζει ότι οι τοιούτοι και οι τοιούτες δεν είναι φυσιολογικά άτομα ένας νέος μεσαίωνας και ιερά εξέταση τους περιμένει.

  7. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 10/07/2014 12:18:06

    Εγώ θεωρώ ότι δεν πρέπει να υιοθετούν παιδιά τα ομόφυλα ζευγάρια . Βέβαια με την χρήση της παρένθετης μητέρας η της τράπεζας σπέρματος αν πρόκειται γιά γυναίκες η απαγόρευση καθίσταται άνευ ουσίας . Παρ' όλα αυτά θα μπορούσαν τα ομόφυλα ζευγάρια να γίνονται αρχικά ανάδοχοι παιδιών ηλικίας τουλάχιστον 6 ετών και να υπάρχει δυνατότητα υιοθεσίας όταν αυτά γίνουν 15 ετών . Οπως καταλαβαίνετε το πρόβλημα έγκειται στο πως θα μεγαλώσει ένα παιδί σε μιά τέτοια "οικογένεια" και πόσο θα επηρεάσει αυτό σε σχέση με μιά κανονική οικογένεια . Ετσι παιδιά που δεν έχουν υιοθετηθεί σε βρεφική ηλικία , αντί να μένουν στα ιδρύματα θα μπορούσαν να έχουν μιά καλύτερη τύχη με την επίβλεψη βέβαια της κοινωνίας .

    • ΘΑΝΑΣΗΣ. avatar
      ΘΑΝΑΣΗΣ. @ κοινός νούς 12/07/2014 10:49:42

      Εγώ φίλε κοινέ νου είμαι κάθετα αντίθετος στην υιοθεσία ειδικά απο ομοφυλόφιλους, καθότι αφ' ενός ο έλεγχος για εξώθηση αυτών των παιδιών σε παιδεραστεία, είναι πρακτικά αδύνατος, όταν τα παιδιά αυτά θα συγκαλύπτονται απο το ασυλο της "οικογενειακής στέγης" και αφ΄ετέρου καταπατείται το δικαίωμα αυτών των παιδιών να έχουν πατέρα και μητέρα, που είναι πιο σημαντικό απο το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων στην υιοθεσία. Η ομοφυλοφυλία είναι επιλογή και επομένως ο επιλέγων υφίσταται και τις συνέπειες και είναι και ενήλικος. Η ορφάνια, δεν είναι επιλογή και αυτός που την υφίστται είναι και ανήλικος κατα κανόνα. Οπως απαγορεύεται αυστηρά η υιοθεσία σε άτομα ή μειονότητες ύποπτες για εκτέλεση αξιόποινων πράξεων (και η παιδεραστεία είναι ποινικό αδίκημα ακόμα) έτσι πρέπει να απαγορεύεται και στους ομοφυλόφυλους. Αναγκαστικά οι μειονότητες έχουν κάποια δικαιώματα περιορισμένα, αλλοιώς δεν θα ήταν μειονότητες...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.