#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2010 23:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΠΑΟΚαρα ολέ


Αυτός ο Ολυμπιακός δεν μπορεί. Γνώρισε την ήττα 1-0 μέσα στο «Καραϊσκάκη» από τον ΠΑΟΚ και φαίνεται πως παραδίδει τα όπλα στο κυνήγι του τίτλου. Στο -8 από την κορυφή και τον Παναθηναϊκό οι «ερυθρόλευκοι» που απέκτησαν πλέον συγκάτοικο στη δεύτερη θέση τον «Δικέφαλο του Βορρά» με 40β. Το γκολ της νίκης ο Εντίνιο. Συνθήματα κατά του Σωκράτη Κόκκαλη και των παικτών απο τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Αυτή την ώρα περίπου 200 άτομα βρίσκονται στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη και περιμένουν την αποστολή της ομάδας. Ισχυρή η παρουσία των αστυνομικών δυνάμεων.


Θ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αντί avatar
    αντί 25/01/2010 00:54:17

    Επιτέλους φώναξαν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού κατά του Κόκκαλη!

  2. Άφατος avatar
    Άφατος 25/01/2010 01:41:02

    Επιτέλους η κοκκαλική χούντα καταρρέει...

  3. olympiada avatar
    olympiada 25/01/2010 05:58:58

    Μα πως θα τη βγάλει το ΠΑΣΟΚ με εξοργισμένους γάβρους ρε παιδιά; Αδύνατο να το αφήσει έτσι...

  4. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 08:27:36

    Καλά πλάκα έχουν ,τι είναι δηλαδή ο ΟΣΦΠ εάν δεν είναι εταιρία?
    Οι γαύροι σε όλο τους το μεγαλείο.....όταν ο θείος τους χάριζε
    μαιμού τίτλους ήταν καλά?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 26/01/2010 22:09:44

      η περδικούλα τους το ήξερε, που σε μια γωνίτσα παραμόνευε πάντα η αμφισβήτηση για την αξία του τίτλου...
      αλλά είπαμε, ένα είναι το χρώμα, ένα είναι το κόμμα, μία είναι η ομάδα! :Ρ

  5. vas avatar
    vas 25/01/2010 08:33:34

    -ο κοκαλης 'εδιωξε τον Βαλβέλδε και τώρα πληρώνει η ομάδα και ο κόσμος ,αυτός απλώς εισπράτει πουλώντας
    -εδώ και τρία χρόνια και ο πλέον άσχετος φωνάζει για αντικαταστάτη του τζόλε ,αλλά αυτός αγνοούσε ταους πάντες
    -μετά τον ντάρκο η ομάδα δεν έχει σέντερ φόρ περιοχής
    -όλες οι λεγόμενες σοβαρές ομάδες ξεκινούν από τα αμυντικά χάφ στον θρύλο αυτό το είδος είναι μετά τον ντούντου άγνωστο
    -όσο η ομάδα δεν έχει σημαντικό αριθμό ελλήνων παικτών η ψυχή θα απουσιάζει,φτάσαμε στο σημείο ο σουηδός να είναι η πιό ψυχομένος
    -πρόεδρε πολλές φορέ την γλύτωσες τώρα όμως είναι πολύ δύσκολα όπως τά εκανες και οργή λαού οργή θεού

  6. ._ avatar
    ._ 25/01/2010 10:09:49

    Βγήκατε όλοι οι αντιγαύροι από τα λαγούμια σας, ε;

  7. alejandro avatar
    alejandro 25/01/2010 10:26:24

    καλο θα ηταν να μην το μετατρεψουμε σε ποδοσφαιρικο φορουμ, μιας και ολα τα σαλιγκαρια βγηκαν τωρα για να μιλησουν για τον ποδοσφαιρικο Ολυμπιακο. αστεια πραγματα. Σαφεστατα και εκανε τραγικα λαθη φετος ο Σωκος, αλλα οσο και να προσπαθουν οι λοιπες "δημοκρατικες" δυναμεις, θελει πολυ προσπαθεια για να ακυρωσεις μια λαμπρη πορεια 13 χρονων.

  8. Quicky avatar
    Quicky 25/01/2010 11:11:41

    Έλα ΠΑΟΚάραααααααααααααααααααααααααααααααααααα!ΠΑΟΚ και Νέα Δημοκρατία-2 μεγάλες οικογένειες : )

  9. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 11:24:12

    ΑΝΤΙΓΑΥΡΟΙ Ε?
    ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΜΕ ΤΑ "ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ" ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑΖΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΟΥ ΤΒΙ ΜΑΤΖΙΚ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΔΕΡΝΕΙ ΚΙ'ΑΤΙΜΑΖΕΙ,
    ΕΛΕΟΣ ΜΕ με την ομάδα του δημοσίου, σε οποιαδήποτε άλλη χώρα
    οι διοικούντες , τα τσιράκια τους ,οι φίλοι δημοσιογράφοι και πολιτικοί,
    ο Τσιρώνης της ριζούπολης και σήμερα ασφάλεια στο Γήπεδο του Κόκκαλη,
    θα αποτελούσαν γραφικές φιγούρες....ακου ΣΩΚΟ ..μέχρι και χαιδευτικά του έβγαλε ο κακομαθημένος "λαος" του οσφπ.πλάκα έχει.

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 11:47:54

      Δεν νομιζω οτι εχει νοημα η αντιπαραθεση, σε ενα τετοιο χωρο κυριε Ελευθεριου, αλλα καλο θα ηταν πριν βγειτε σαν το σαλιγκαρι μετα τη βροχη (στη προκειμενη περιπτωση μετα απο την ηττα του Ολυμπιακου απο τον Παοκ, να υποθεσω ειστε Παοκτζης) και να μιλησετε για τον Ολυμπιακο, καλο θα ηταν να μας πειτε και τι ομαδα υποστηριζετε ετσι ωστε να μπορουμε να εχουμε και μια βαση συζητησης.
      Τωρα, για τα εκαστοτε χαιδευτικα, θεωρω οτι δεν ειστε ο αρμοδιος να υποδειξετε στον οποιο οπαδο της οποιας ομαδας πως να αποκαλει τον προεδρο του.

  10. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 12:06:11

    ΛΑΜΠΡΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ TV MATZIK,OI TIΤΛΟΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ, ΜΠΡΑΒΟ ΗΘΟΣ ?
    ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΓΙΟΥΒΕ ΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΣΕ 3η ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΙΟΣ
    ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ...

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 12:15:05

      Μαλιστα. καλα ολα αυτα αλλα εχετε την ευγενικη καλοσυνη να μας πειτε ποια ομαδα υποστηριζετε? Πιο πολυ για αντιολυμπιακο μου κανετε με τις απαντησεις σας.

  11. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 25/01/2010 12:33:47

    Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά (ή πιο ... περίπλοκα). Είναι φανερό ότι ο Σωκράτης κουράστηκε, είναι άρρωστος (όχι μόνον ως γαυροψυχή αλλά και ως σώμα), δεν έχει διάδοχη κατάσταση αν το δεις «κληρονομικά», δε γουστάρει να χάνει σε κανένα επίπεδο (και τελευταία έχει φάει πολλά γκολ κι όχι βέβαια από την Μπαοκάρα) κι αναζητεί οδό διαφυγής: για να προστατέψει την υστεροφημία του αλλά και να διασφαλίσει τα περιουσιακά του που είναι επενδεδυμένα στο γήπεδο.

    Φέτος τ΄άφησε όλα στην τύχη τους: πήρε τον Τιμούρ για να τσεπώσει τα ευρώπουλα του Τσάμπιονς Ληγκ και μετά τον έδιωξε γιατί ζόριζε τις βεντέτες, δεν πήρε παίκτες γιατί δεν του έβγαιναν τα υπόλοιπα από την επιχορήγηση, άφησε τον βάζελο να ξοδέψει τα μαλλιοκέφαλά του και να πάρει περίπατο το πρωτάθλημα (αλλά έχοντάς γευτεί την ηδονή να τον πατήσει στον μεταξύ τους αγώνα), χάρισε συμμαχίες και την προεδρία στον πράσινο πατερούλη, έχασε τα ... κόζια και τήρησε την παράδοση: όταν αλλάζει το πολιτικό καθεστώς αφήνουμε τα πρωταθλήματα στους «άλλους» και ως καλά παιδιά περιμένουμε να αναδιαμορφωθεί το επιχειρηματικό πεδίο – το ίδιο έκανε και το 2004 με τη νέα διακυβέρνηση.

    Αλλά φευ, δεν είναι τελικά τόσο μαύρα όλα για τον πρόεδρο ... Η τύχη του χαμογέλασε στην Ευρώπη και ... «κινδυνεύει» να περάσει στους 8 (λέμε τώρα), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Εξακολουθεί ο ίδιος να είναι ΚΑΙ προπονητής, ΚΑΙ σκάουτερ, θα φέρει ΚΑΙ τον Νέρι στο λιμάνι - γιατί τόσο καταλαβαίνει από ποδόσφαιρο. Μια χαρά!

    Άσε που οι γαύροι δεν είμαστε στην τελική τόσο αχάριστοι ...

  12. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 12:59:14

    ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ποτέ την περίπτωση της χημείας στα κρίσιμα ?
    άλλωστε ο ΣΩΚΟ! στην ΑΝ.ΓΕΡΜΑΝΙΑ ανθρώθηκε..
    Πολύ αρωσταίνουν τώρα τελευταία στον οσφπ...
    Κ.alejandro υπάρχει και η αλήθεια εκτός οπαδισμού,εξ ιδίων κρίνετε
    τα αλλότρια..?

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 13:10:54

      κυριε Ελευθεριου, με συγχωρειτε αλλα δεν θα ακολουθησω στον μονολογο σας, οπου και εμφανιζεστε ως τιμητης των παντων και αδυνατειτε να απαντησετε σε ενα απλο ερωτημα, φοβουμενος τι, δεν ξερω. Εξ ιδιων δεν θα το ελεγα, μιας και εχω το θαρρος να πω 2 πραγματα, και οχι να κρυφτω πισω απο τον μανδυα του ελληνα φιλαθλου, οπου ολα λειτουργουν ρολοι, οταν ο Ολυμπιακος του Κοκκαλη δεν περνει πρωταθλημα. Οταν αλλοι περναν τα πρωταθληματα, και οχι ο Ολυμπιακος του Κοκκαλη, ζουσαμε σε εναν ποδοσφαιρικο παραδεισο. Οταν ομως ηρθε ο κακος Κοκκαλης, ολα ανατραπηκαν και μαζι με αυτα δημιουργηθηκε μια νεα μεριδα φιλαθλων, οι οποιοι δηλωνουν Εθνικη Ελλαδος, εμφανιζονται στο προσκηνιο μετα απο ηττα του Ολυμπιακου ασχετως απο ποια ομαδα, και φυσικα κοπτονται για το καλο του ελληνικου ποδοσφαιρου, αφου ο Κοκκαλης κατ αυτους μονο κακο εχει κανει, και αναπολουν με θερμη τις εποχες οπου ο Βαρδινογιανισμος και ο Μελισσανιδισμος ειχαν παει το ελληνικο ποδοσφαιρο στο φεγγαρι.Ξεχασα ομως, αυτα δεν ειναι η αληθεια, η αληθεια ειναι οτι για ολα φταιει ο Κοκκαλης.

  13. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 13:26:24

    Κύριε alejandro καληνύχτα και καλή τύχη.

    Αναπαράγετε το ΦΩΣ και την φυλλάδα του μαυροτρύπα, .

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 13:33:55

      Καλη σας νυχτα και σε εσας και οι εφιαλτες σας σιγουρα θα σταματησουν τωρα που δεν θα ειναι πρωταθλητης ο κακος Ολυμπιακος. Α, και καλη τυχη στην ομαδα σας (εδω ξεκαρδιζομαστε).
      Διαβαζετε και εντυπο αθλητικο τυπο? Ειναι μια αρχη αυτη, μηπως αποφασισετε τι σχεση θα μπορουσατε να εχετε με το ποδοσφαιρο.Απο τα γραφομενα σας μαλλον καμμια.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 25/01/2010 14:30:25

      Πάνο βρήκες κι έπιασες κουβέντα. Μόλις χθες γνωστός μου Ολυμπιακός μου έλεγε 'ευτυχώς που διώξαμε τον Λέτο' και 'Ο Νίνης έχει μείνει στάσιμος'. Και να σκεφτείς ότι πρόκειται κατά τα άλλα για σοβαρό και έξυπνο άτομο. Τέτοια παραδείγματα έχω συναντήσει ουκ ολίγα. Οι άνθρωποι είναι σε άλλο πλανήτη και θα παραμείνουν εκεί γιατί η γήινη βαρύτητα τους πέφτει δύσκολη. Άσε τους. Όχι μόνο εδώ αλλά και οπουδήποτε αλλού. Τα πρωταθλήματά τους έχουν αξία μόνο για αυτούς.

  14. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/01/2010 14:17:40

    Η αποκαθήλωση της μονοκρατορίας - παντοκρατορίας, επιτέλους.
    Όσο με αφορά, και παρότι το 'χουμε, ας το πάρει και ο...Πανθρακικός,
    δεν με χαλάει ποσώς, αρκεί που έσπασε το απόστημα.
    Συγχαρητήρια σε Άρη, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, τους άξιους
    και ψυχωμένους πρωτεργάτες.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ καθρέφτης 25/01/2010 14:32:15

      Mάλλον η αποκαθήλωση της δικτατορίας. Γιατί αν ήταν όντως αυτοκρατορία, εκτός συνόρων δε θα μάζευε φάπες. Αυτοκρατορία είναι ο ΠΑΟ στο μπάσκετ, που μαζεύει ευρωπαϊκές κούπες.

  15. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/01/2010 14:25:55

    Όταν το μέγιστο αθλητικό επίτευγμα του θείου (που όλοι το αντιπαθούν για την αξία του κι όχι για άλλο λόγο) καταρρέει, καταλαβαίνει κανείς ότι τα πράγματα στην Ελλάδα δεν πάνε καθόλου καλά.

    • alejandro avatar
      alejandro @ Δημήτρης 25/01/2010 15:02:49

      Oι συγκρισεις μπασκετ ποδοσφαιρου θεωρω οτι ειναι ακομψες και ατοπες, μιας και ειναι τελειως διαφορετικης λογικης και νοοτροπιας Δημητρη.
      Επισης το "καταρρεει" θα ειχες το χρονο να εξηγησεις πως το εννοεις? Μια ομαδα η οποια εχει παρει 12/13 συν τα νταμπλ, με δικο της γηπεδο και προπονητηριο, στους 16 της Ευρωπης για δευτερη φορα σε 3 χρονια, επειδη ειναι εκτος Κυπελου και λογικα χανει το πρωταθλημα σημαινει οτι καταρρει?

  16. smoking area avatar
    smoking area 25/01/2010 15:06:19

    Μα καλα, η νικη του (Μ)ΠΑΟΚ αναρτηση στο αντινιουζ?
    Φακτορα, μας ...χωριζουν πολλα.
    χαχαχα

    • Quicky avatar
      Quicky @ smoking area 25/01/2010 15:27:18

      ΜΠΑΟΚ εμείς,αλλά...ΘΡΗΝΟΣ ο ολυμπιακός!

  17. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/01/2010 15:45:04

    Η εκτός συνόρων "συλλογή από φάπες", αποκαλύπτει περίτρανα το τί ακριβώς συμβαίνει εντός συνόρων. Υπ' αυτήν την έννοια, το τέλος της παντοκρατορίας αναφέρεται προφανώς στους ιθαγενείς ψοφοδεείς συντεταγμένους - για ίδιον όφελος, εννοείται.

    • alejandro avatar
      alejandro @ καθρέφτης 25/01/2010 15:55:11

      απο την αλλη πλευρα, οι λοιπες δημοκρατικες δυναμεις, (δυστηχως οι καλοι μας φιλαθλοι δεν αναφερουν τι ομαδα ειναι, προφανως εχουν τους λογους τους να χρυσωνουν την ταμπακιερα, αγνοωντας τα δικα τους ευρωπαικα και οχι μονο χαλια) ξεχνουν τις ατελειωτες καρπαζιες τυπου τζανετακου που εχουν εισπραξει τοσα χρονια...Υπο αυτη την εννοια θεμιτη η προσωρινη αναπαυλα, αφου ως λατρης του fair play, ο Ολυμπιακος, περιμενει τους αντιπαλους να συνελθουν απο την καρπαζια και μετα, να συνεχισει παλι το θεαρεστο εργο του

  18. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/01/2010 16:03:41

    ΔυστΥχώς για εσάς, δηλώσαμε και τί ομάδα είμαστε και παραμένουμε πιστοί σε ένα αξιοκρατικό πρωτάθλημα, παρά τις δομημένες ανισότητες πχ, ομάδες της Αθήνας σε σχέση με εκείνες της επαρχίας, συμπεριλαμβανομένης και της Θεσσαλονίκης.
    Ωστόσο, η ευρωπαϊκή πορεία κάθε ομάδας είναι καταγεγραμμένη και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση, ευτυχώς, καθότι δεν υπάρχουν εκεί "παπαγαλάκια".

    • alejandro avatar
      alejandro @ καθρέφτης 25/01/2010 16:16:39

      Αληθεια, απο που ακριβως δηλωσατε τι ομαδα ειστε? Οχι τιποτε αλλο αλλα για να γινεται συζητηση. Σχετικα με την ανισοτητα μεταξυ ομαδων Αθηνων και Θεσ/νικης, τις ευθηνες αναζητηστε τις, στις εκαστοτε πολιτικες ηγεσιες της χωρας αυτης και οχι στον προεδρο μιας ομαδας.
      Οσο για τις "ευρωπαικες" πορειες, που ειναι καταγεγραμμενες και δεν επιδεχονται αμφισβητηση λιγα πραγματακια:

      1) τον ορο "πορεια" τον εχετε συναντησει σε πολλες χωρες, η σε ομαδες που συσχετιζονται με το ποδοσφαιρο?
      2) το θεμα ειναι πως παρουσιαζονται απο τα "παπαγαλακια"
      3) κατεγραμμενες ειναι και οι τεραστιες ηττες που εχει υποστει η ομαδα σας, αλλα παντοτε εφταιγαν τα οι αλλοι και οχι εσεις.
      4)τι ακριβως οριζουμε ως αξιοκρατικο πρωταθλημα? να μην το παιρνει συγκεκριμενη ομαδα?

  19. thira7 avatar
    thira7 25/01/2010 17:59:35

    να δηλωσω Ολυμπιακος, προς αποφυγη ....εντασεων

    συμφωνω περι αυτοκρατοριας - να προσ8εσω και κατι αλλο:

    o Rocco εχει διαλυσει σε τετοιο βα8μο την κρατικοδιαιτη ομαδα μου, που 1, κυριως, χρονος σοβαρων επενδυσεων κ με '' Πανα8ηναικου τον εστειλε στο καναβατσο

    Ποσα χρονια αντιστοιχων επενδυσεων χρειαζεται ο μπασκετικος ΟΣΦΠ για να ανατρεψει τον ΠΑΟ;;

  20. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 25/01/2010 18:29:29

    alejandro είσαι κλασσικός γαυρούλης, ιμιτατιόν κυριλέ που έτσι
    και τον ξύσεις βγαίνει ο Τσουκαλάς μαζί με τον Αλέφαντο...

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΠΑΝΑΓΟΣ 25/01/2010 23:35:50

      κοιτα αν παρω παραδειγμα εσενα που εισαι ο κλασσικος νεοελληναρας οπου για ολα τα κακα της ομαδας του φταινε οι παντες, ο καιρος, η μπαλα, τα ομολογα, ο πητ παπαδακος, οι αγροτες, το χρηματιστηριο, οι ερυθροι χμερ και οτι αλλο μπορει καποιος να φανταστει, εκτος απο την εκαστοτε διοικηση σου και τις επιλογες της,ε τοτε πρεπει να το κοιταξεις αυτο..

  21. leon avatar
    leon 25/01/2010 19:32:00

    Καλησπερα σας ξανα μετα απο πολυ καιρο...

    Σαν Ολυμπιακος δεν θα μπορουσα να μην σχολιασω το θεμα...
    Προσωπικα δεν ενδιαφερομαι καθολου για τον προεδρο. Ο Σωκρατης σαν επιχειρηματιας ... α πα πα μακρια απο εμας. Αυτος ειναι το αποστημα και οχι η ομαδα που διοικει.
    Προεδρος και ομαδα λοιπον δεν θα πρεπει να συγχεονται.
    Αθλητικα παντως καμια ομαδα δεν καταρρεει. Ολες βρισκονται ξανα, και εν καιρω, στην προδιαγεγραμμενη πορεια τους...

    Αυτα...

  22. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 25/01/2010 22:57:23

    Τώρα που χάσατε το πρωτάθλημα, να ελπίσουμε ότι θα μάθετε τουλάχιστον να διαβάζετε πιο προσεκτικά και τα σχόλια, για να δείτε τι ομάδα δηλώσαμε παραπάνω; (χαχα). Διότι, πανό δεν θα σηκώσουμε(τί φταίνε οι φίλαθλοι των άλλων ομάδων)- είμαστε σεμνοί και ταπεινοί πρωταθλητές.

    • alejandro avatar
      alejandro @ καθρέφτης 25/01/2010 23:39:37

      εχετε απολυτο δικιο. συμφωνα με τα γραφομενα σας ειστε πανθρακικος,αρης, παοκ και αεκ. Πολυσυλλεκτικος ε? ειναι πολυ τρεντυ αυτες τις μερες. Μα ειναι δυνατον να μην ειστε και Καστορια? Με εκπλησετε...

  23. ._ avatar
    ._ 26/01/2010 00:23:37

    Τελικά, μετά λύπης διαπιστώνω ότι έχουν δημιουργηθεί τεράστια κόμπλεξ.
    Άτιμε θείε, τα έχεις σκιάξει τα παιδιά...

    ΥΓ1. Η ομάδα καταρρέει, επειδή χάθηκε ένα πρωτάθλημα; Τα ίδια δεν λέγατε όλοι και το 2004;
    ΥΓ2. Όσο για την αυτοκρατορία του μπάσκετ, συμφωνώ απολύτως. Προφανώς τα τρια και μισό ευρωπαϊκά, μπορούν να θαμπώσουν τόσο, που να ξεχάσουμε τους πηλοϊδηδες και τους λοιπούς γκρίζους λύκους.

    Αλλά τι να πεις. Ο Σώκος έκανε πλάκα σε 2 συγκεκριμένες ομάδες. Η αυτοκρατορία έκλεβε κύπελλα ακόμα και από τα κακόμοιρα τα σκουλίκια...

  24. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 26/01/2010 08:02:02

    ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ?ΤΙ ΛΕΣ ΩΡΕ ΜΕΓΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ, ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΑΥΡΕ, ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΗ ΤΟΥ ΓΕΛΟΙΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΦΑΙΔΡΑΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΕΑΣ..?ΑΚΟΥ ΣΩΚΟΣ?ΕΧΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ..ΑΙ ΧΑΘΗΤΕ ΜΥΡΜΗΓΚΑΚΙΑ..

  25. alejandro avatar
    alejandro 26/01/2010 09:36:38

    Και τωρα μια επικαιρη ερωτηση, αφου προφανως απο παντεσπανι μηδεν εις το πηλικο. Ομαδα του δημοσιου και προφανως ειναι ο "πορειας" που εχει το δημοσιο σαν χορηγο του, ο Παοκ που εχει κοτζαμ γηπεδο φτιαγμενο απο το ελληνικο δημοσιο, και η αεκ44 που αντι να ειναι δ'εθνικη λογω υπερογκων χρεων, παραμενει στην α'εθνικη. Αυτα προς αποκατασταση της αληθειας. Εσυ μεινε ησυχος, εισαι καλυμενος με την εθνικη Ελλαδος, δεν κινδυνευεις να "κατηγορηθεις".Περαστικα.

  26. ._ avatar
    ._ 26/01/2010 09:43:17

    "Δυστυχώς αυτή την φορά δεν υπήρξε σκάνδαλο. Η Μπάρτσα έχασε δίκαια".
    Αυτό έγραφε η El mundo deportivo, την επόμενη του τελικού της Ρώμης.
    Τότε που η FIBA έτρεχε να ζητάει συγνώμες. Ομορφιές....

    Αλλά έτσι δεν ήταν πάντα; Από την ομάδα των λουλουδιών, των βαλιτσών και των κουμπουριών, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι άλλο.

    Το να μιλάνε τα χανούμια, τα γυφτάκια ή τα σκουλίκια να το καταλάβω.
    Οι λαγοί όμως, από που και ως που;

  27. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 26/01/2010 10:37:36

    Από την προηγούμενη εβδομάδα πριν το ματς με την Καβάλα είχε σημάνει κινητοποίηση. Ο Κόκκαλης από την Αμερική προετοίμαζε την έξοδο του Ζίκο από το λιμάνι και επιβεβαιώνοντας το γνωστό σύνθημα της πράσινης εξέδρας έδωσε εντολή για «τζάμπα εκδρομή» στην πανέμορφη πόλη της Ανατολικής Μακεδονίας.




    Παράλληλα καθόλου συμπτωματικά εμφανίστηκαν δημοσιεύματα που ήθελαν τον Παναθηναϊκό να εξετάζει πολύ σοβαρά την αγορά του κεντρικού αμυντικού της Καβάλας, του Ντουγκλάο. Η προπαγάνδα επέβαλε να γίνει μπάχαλο το παιχνίδι. Μαζική παρουσία του κόσμου, αναβρασμός στους γηπεδούχους για το ξαφνικό ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον κορυφαίο αμυντικό τους…



    Τακτικές καθόλου άγνωστες…
    Πριν από επτά χρόνια σε ένα αναλόγου κρισιμότητας παιχνίδι των πρασίνων στα Γιάννινα, είχε προκληθεί ανάλογος ντόρος. Τα γνωστά κέντρα (παρα)πληροφόρησης έγραφαν και διέδιδαν ότι ο Παναθηναϊκός είχε αποκτήσει χωρίς να έχει ανάγκη τον Φώντα Γήττα από τον ΠΑΣ για να βοηθήσει οικονομικά την ομάδα της Ηπείρου με αντάλλαγμα το «διπλό» στο μεταξύ τους παιχνίδι στους «Ζωσιμάδες».
    Για όσους θυμούνται εκείνο το παιχνίδι είχε τελειώσει ισόπαλο χωρίς γκολ με τον ΠΑΣ να χάνει πέναλτι…



    Εκείνοι οι δύο χαμένοι βαθμοί μέτρησαν στην τελική σούμα έστω και αν είχε χρειαστεί αργότερα να επιστρατευτεί η ζούγκλα της Ριζούπολης με τον τότε επικεφαλής της αστυνομικής δύναμης που είχε την ευθύνη της τήρησης της τάξης του γηπέδου του Απόλλωνα να είναι σήμερα υπάλληλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
    Ο ίδιος ο πρώην αστυνομικός και νυν υπάλληλος του Κόκκαλη, ονόματι Τσιρώνης ήταν αυτός που κατηγόρησε τώρα τους πρώην συναδέλφους του για αποκλειστική ευθύνη των επεισοδίων της Καβάλας. Εφταιγαν αυτοί που ο «στρατός» έκανε γιαλιά καρφιά το γήπεδο και έστειλε ένα παλληκάρι 32 χρόνων στο νοσοκομείο με σοβαρότατο τραυματισμό.



    Αφού το κόλπο δεν έπιασε στην Καβάλα και η διαφορά σκαρφάλωσε στους επτά βαθμούς, μπήκε σε εφαρμογή το plan B…
    Άρχισαν να γράφονται και σε υποτιθέμενες ουδέτερες αθλητικές εφημερίδες μάλιστα σχολιάκα του τύπου «για τις εισπράξεις ή τους βαθμούς θα παίξει την Κυριακή ο Αρης με τον Παναθηναϊκό;» και άλλα γραφικά…



    Θα μπορούσα να αραδιάσω και αρκετά ακόμη που γράφτηκαν και ειπώθηκαν μέσα στην εβδομάδα και που έπεσαν στην αντίληψη μου αλλά δεν αξίζει τον κόπο…
    Κάποτε στο πρόσφατο παρελθόν στον Παναθηναϊκό άφηναν όλα αυτά να περνούν χωρίς να τα παίρνουν χαμπάρι ή και ηθελημένα να σφύριζαν αδιάφορα. Είχαν άλλες ασχολίες βλέπετε. Και όταν κάποιοι τα έλεγαν ή τα έγραφαν τους έπαιρναν στο κυνήγι…
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΑ ΓΑΥΡΑΚΙΑ.....

  28. alejandro avatar
    alejandro 26/01/2010 11:19:52

    Μαλιστα...Το ακουσαμε και αυτο...Ας τα πιασουμε λιγο τα πραγματα απο την αρχη. Το θεμα "τζαμπα" εκδρομη, προφανως και ειναι αυθαιρετο συμπερασμα, τυφλα να εχει ο Γκαιμπελς, μιας και λεγε-λεγε ολο και κατι θα μεινει.Το οτι υπαρχει ενιαιο συνδεσμιακο ταμειο, το οποιο ριχνει το κοστος της εκαστοτε εκδρομης δεν σου λεει κατι, και που να σου λεει τετοιος μυρωδιας που εισαι..

    Τωρα σχετικα με τα δημοσιευματα,στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σκοινι, αφου ολος τυχαιως ΟΟΟΟΟΟΛΕΣ τις προηγουμενες χρονιες τα δημοσιευματα περι φιλικων ηταν σε ημερισια διαταξη.Αλλα το αλτσχαιμερ δινει και περνει τον τελευταιο καιρο.

    Παμε παρακατω. Τα αισχη με τον Οφη φυσικα δεν τα ειδαμε και δεν τα βλεπουμε ποτε, οπως βεβαιως βεβαιως το φιλικο σωματειο του Παοκ οπου εκτος απο τον Βοκολο, με την εκπληκτικη αποδοση του στην Τουμπα εναντιον του Παναθηναικου, αλλα και την μετεπειτα χορηγια του κυριου MIG στον Παοκ, ολα αυτα τα ξεχναμε.

    Παμε και στην Ριζουπολη που τοσο πολυ ενοχλει. Ζουγκλα,μπλα μπλα,μπλα.Αληθεια? Η τοτε διοικηση το μονο που εκανε ηταν να ξηλωσει την ομαδα της 3αρας, να χαρακτηρισει τους παικτες κοτες, και σας φταιει η Ριζουπολη?Πηγαινες για 3 αποτελεσματα και πηρες το τριτο. Οχι το αποτελεσμα ομως..

    Θα μπορουσα να αραδιασω δεκαδες αλλα παραδειγματα αλλα οταν εχεις να κανεις με μυρωδιαδες δεν εχει και πολυ νοημα. Οσο για το "κομπλεξικα" σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο, μιας και η καρπαζια που εχεις εισπραξει και συνεχιζεις να εισπρατεις 13 χρονια εχει αλιωσει παντελως το DNA σου και σε οδηγει σε παραληρημα περαν πασης λογικης.

  29. ._ avatar
    ._ 26/01/2010 11:25:44

    Άσε ρε alejandro, μην τα γράφεις αυτά και μας πάθει τίποτα ο Πάνος.
    Και δεν προλάβει να δει και το πρωτάθλημα...

    • alejandro avatar
      alejandro @ ._ 26/01/2010 11:52:38

      Κατσε να το παρει πρωτα..

  30. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 26/01/2010 11:32:26

    Τί έπαθες φίλε Πάνο; Ποια κόκκινη μύγα σε τσίμπησε και συμπεριφέρεσαι ως ανορθολογικός πράσινος οπαδός, ενώ έχεις καθαρή σκέψη κι επιχειρήματα;

    «Οπαδός», μια έννοια τόσο στενή και ταυτόχρονα τόσο ευρύχωρη! Στενή γιατί σηματοδοτεί την απόλυτη και μη-προβληματική ταύτιση με μια ομάδα και τα σύμβολά της: εδώ προφανώς ομιλούμε για τους οπαδούς αθλητικών ομάδων, αλλά θα μπορούσαμε να την «εφαρμόσουμε» και για άλλες ομάδες – κόμματα, θρησκείες, κοσμοθεωρείες.

    Το ευρύχωρο της έννοιας σχετίζεται με την βασισμένη στην ανορθολογικότητα λειτουργία του οπαδού απέναντι στην ομάδα και τους «αντιπάλους» της. Απέναντι στην ομάδα η έννοια διευρύνεται κυρίως στις ήττες. Εκεί η ανορθολογικότητα αναπαράγεται ως μαζοχιστική κριτική και γίνεται απόπειρα εξορθολογισμού της μέσα από μια στιγμιαία έστω αποστασιοποίηση από την ηττημένη κοινότητα και τα σύμβολά της. Η προσωρινή ψευδαίσθηση ελευθερίας βιώνεται ως αναγκαία προκειμένου να μην συμπεριληφθεί ο ίδιος στους υπαίτιους της ήττας αλλά και για να μπορέσει να την αντέξει: πώς θα μπορούσε αλλιώς να ξαναφωνάξει για την ομάδα αν δεν πάρει μιαν ανάσα. Η ήττα μπορεί να είναι χρήσιμη εμπειρία για τους δρώντες (το γνωστό μότο ότι μαθαίνουμε από τις ήττες), ενώ για τον οπαδό συνιστά μια δοκιμασία που όμως οδηγεί σε μιαν αλλόκοτη λατρεία της μαγείας της (ήττας).

    Απέναντι στους αντιπάλους η έννοια του οπαδού επίσης διευρύνεται: η αντιπαλότητα δεν τυφλώνει μόνον, (δια)φωτίζει κιόλας λόγω της δεδομένης απόστασης. Αλλα ο διαφωτισμός αφορά πάντα τον άλλο! Ο κόκκινος οπαδός μπορεί πιο εύκολα να διακρίνει τα λάθη, τις ασχήμιες και τις λαμογιές του πράσινου – και αντιστρόφως. Παράδειγμα εδώ η ακροτελεύτεια φάση του Παρισιού με τον Βράνκοβιτς να κόβει αντικανονικά. Αντίστροφο παράδειγμα η Ριζούπολη, όπου ο φανατικός γαύρος αρνείται να δει το πραγματικό σκηνικό. Το εμμένον στοιχείο που ξαναστενεύει την έννοια είναι ωστόσο η αδυναμία η κριτική του «άλλου» να λειτουργήσει κάποτε και ως αυτοκριτική.

    ΥΓ1. Για τους οπαδούς της κατάρρευσης: και το 2004 ήταν η χρονιά του θανάτου του θρύλου και των νταβατζήδων, αν θυμάμαι καλά.

    ΥΓ2. Η δήλωση ασθένειας στα τραγούδια των φιλάθλων (είμαστε άρρωστοι κλπ.) παραμένει η πιο ειλικρινής αποδοχή της τυφλότητάς τους.

    ΥΓ3. Η άλλη δήλωση περί αθανασίας (παίκτες πουλημένοι, ο τάδε δεν πεθαίνει) συμπληρώνει την αποθέωση της αισιδοξίας για το ατελείωτο του δεσμού με την ιδέα κι όχι με τους δρώντες (παίκτες, προπονητές, προέδρους κλπ).

    ΥΓ4. Οι διαμάχες των οπαδών είναι απολαυστικές αλλά και πάντα ατελέσφορες.

    • ._ avatar
      ._ @ antiathlitikos 26/01/2010 13:50:32

      Δεν θα διαφωνίσω στο πνεύμα των όσων γράφεις, ωστόσο πιστεύω ότι ο γαύρος έχει δίκιο σε 2 σημεία.
      Αφενός, στο ότι υπάρχει μια μονομέρεια στην αντιμετώπιση από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Για παράδειγμα μας ζαλίζουν κάθε φορά τα λαγουδάκια με την Ριζούπολη. Ναι, όντως, η κατάσταση του αγώνα μπορεί να δικαιώσει πολλά παράπονα τους. Την περίπτωση του Ευθυμιάδη, την ξεχάσανε μήπως; Το κέρμα που είχε ανοίξει το κεφάλι του φροντιστή του Ολυμπιακού πρόπερσι; Το αεροβόλο του μπάσκετ; Εκεί τουμπεκί. Τον τζόρβα πάλι τον κάναμε παντιέρα.
      Αφετέρου ο γαύρος σίγουρα είναι η καλύτερη ομάδα εντός Ελλάδος, πλην κάποιων φαιδρών που προσπαθούν να δείξουν ότι έχουν περισσότερα χρόνια και τίτλους. Έξω, ναι, δεν έχουμε τόσο μεγάλο όνομα. Ποτέ όμως δεν απασχολήσαμε και τους δημοσιογράφους με τρένα με σιτάρι, γουναρικά, ντου με κουμπούρια σε δωματιάκια διαιτητών, αντικανονικά κοψίματα για τα οποία η FIBA ζητούσε συγνώμη μετά και πολλά άλλα. Εξαγωγές ιστορίας (βλέπε μπόχας) έκαναν άλλοι.

  31. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 26/01/2010 11:55:54

    Επειδή ομολογουμένως είμαστε προκατειλημμένοι με την διαιτησία και με τις αθλητικές αρχές, κάποιες λεπτομέρειες που σε άλλους δεν λένε τίποτα, σε εμάς λένε πολλά. Όπως π.χ. η τιμωρία του παίκτη Στολτίδη, όπου μετά από κόκκινη κάρτα που δέχθηκε (!) λόγω αγκωνιάς που έριξε σε αντίπαλο παίκτη. Κάτι σαν την κόκκινη που πήρε ο παίκτης του Παναθηναϊκού Ηλίας Κώτσιος για παρόμοιο – λέμε τώρα - παράπτωμα λίγους μήνες πριν. Ετυμηγορία: Τρεις αγωνιστικές στον Κώτσιο τότε, μία αγωνιστική στον Στολτίδη τώρα. Μάλλον θα πέσαμε στις εκπτώσεις του Μαρτίου. (Υπάρχουν εκπτώσεις τον Μάρτιο?)
    Όσο όμως υπάλληλοι της Intracom θα εξασκούν παράλληλα και το επάγγελμα του διαιτητή, θα μπορεί ο μέσος Έλληνας πολίτης να κοιμάται ήσυχος ότι ο οσφπ θα αντιμετωπίζει όλες τις ομάδες «στα ίσια». Όπως π.χ. στο παιγνίδι Ξάνθης με Καλαμαριά, όπου ο διαιτητής κ. Σκουφίτσας, απέβαλε αναίτια εντελώς, τον – κατά πολλούς – πολυτιμότερο παίκτη της Ξάνθης Λαμπριάκο. Ναι, σωστά μαντέψατε. Ο επόμενος αγώνας της Ξάνθης ήταν με τον οσφπ. Τον δίκαιο και υπερήφανο αιώνιο πρωταθλητή Ελλάδος.
    Κατά γενική ομολογία των αντικειμενικών, η διαιτησία προσπαθεί να κάνει τα βήματα μπροστά. Με αυστηρότατη τήρηση των κανονισμών. Όπως για παράδειγμα η κίτρινη κάρτα που αντίκρισε ο πιο φορμαρισμένος παίκτης του Παναθηναϊκού αυτή τη περίοδο, Ιγκορ Μπίσκαν στην πρώτη του επαφή με παίκτη του ΟΦΗ, πριν καν συμπληρωθεί το δεκάλεπτο. Για ένα απλό «τζαρτζάρισμα». Αν φυσικά ήξερε ο διαιτητής ότι ο εν λόγω παίκτης του Παναθηναϊκού ήταν στο όριο καρτών και θα έχανε τον επόμενο εκτός έδρας αγώνα της ομάδος του, είμαστε σίγουροι ότι δεν θα ήταν τόσο υπέρμετρα αυστηρός. Προφανώς ο άνθρωπος δεν το γνώριζε.

    Για το ένατο (δέκατο? Θα σας γελάσουμε) φετινό πέναλτυ που κερδίζει (πραγματικά το κερδίζει με το σπαθί του) ο παίκτης – κόσμημα Τζώρτζεβιτς, δεν μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη, διότι εμείς ασχολούμαστε με ένα άλλο σπορ που λέγεται ποδόσφαιρο και που διέπεται από διαφορετικούς κανόνες. Στο άλλο αυτό σπορ λοιπόν, (το ποδόσφαιρο), σε μια τέτοια φάση ο παίκτης κανονικά δέχεται την κίτρινη κάρτα για προσπάθεια εξαπάτησης του διαιτητή. Όπως το ίδιο θα ίσχυε και για τα υπόλοιπα φάουλ που σφυριζόντουσαν στα πέριξ της περιοχής της Λάρισας από το 20ο έως το 93ο λεπτό της συνάντησης του πρώτου ημιτελικού στο θεσμό του Κυπέλλου.

    Κλείνουμε το update αυτό με μία απορία: Εάν (λέμε εάν) ο Εθνικός Πειραιώς (τον θυμάστε αλήθεια αυτόν τον σύλλογο?), ανέβει κατηγορία, κανονικά θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει την φυσική του έδρα? Ναι, εννοούμε το Στάδιο «Γεώργιος Καραϊσκάκης». Θα έχει πολύ ενδιαφέρον το θέμα, όταν θα ανασυρθεί στην επιφάνεια η περιβόητη σύμβαση για το Καραϊσκάκη, η οποία φυλάττεται καλά κρυμμένη εδώ και 3 χρόνια. Εκτός πια, και αν ο Εθνικός δεν …. καταφέρει να ανέβει κατηγορία, after all…

    Και όπως έλεγε η τρις χαριτωμένη φιγούρα του Woody Woodpecker με την χαρακτηριστική φωνή που του δάνειζε η σύζυγος του τεράστιου Walter Lands: “Don’t go away! We’ll be back soon, with another cartoon!”
    antiathlitike oi gayroi mia glossa katalabainoyn...
    ΕΛΛΑΔΑ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΑΣ,
    ΤΗΣ ΚΟΜΠΙΝΑΣ,ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ...ΤΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛΑ,ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΤΡΥΠΑ,ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ,ΤΩΝ ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ,ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ,ΤΗΣ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ,ΤΩΝ ΜΠΡΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ,ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ "ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ"ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ
    ΑΛΗΤΕΙΕΣ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ.

  32. alejandro avatar
    alejandro 26/01/2010 12:26:19

    Τι ωραια που ειναι η ζωη οταν λειπουν τα επιχειρηματα και την θεση τους παιρνει ενα copy-paste απο καπου...Θα ειχε τεραστιο ενδιαφερον να δουμε τι θα γινοταν με αντιστοιχα copy-paste, αλλα για την ωρα οταν εχουμε να κανουμε με μυρωδιαδες, τα πραγματα ειναι παρα πολυ απλα. (σημειωτεoν ο μυρωδιας αναφερεται σε ματς σεζον 2005-2007). Μιλαμε για παιχτη που απλα περασε και δεν ακουμπησε, αλλα... ηταν φορμαρισμενος.
    Τωρα σχετικα με τα σεναρια συνομωσιας και εκπτωσεων, ο κακομοιρης ο παιχτης του Αρη, που του ανοιξε το κεφαλι ο αλλος,(για προχτες μιλαω) και ο διαιτητης ειπε "παιζετε", προφανως θα ηταν απο τις προσφορες και τις εκπτωσεις Ιανουαριου, ξεπουλησαμε, δεν εχει αλλο σφυριγμα, οτι δωσαμε δωσαμε.

    Επισης κλεινουμε με μια αλλη απορια. Η ΕΠΑΕ ειχε δωσει χρηματα ετσι ωστε, να σουλουπωθουν τα γηπεδα της Α εθνικης. Οι πυλωνες φωτισμου του γηπεδου της Λ.Αλεξανδρας ειναι με χρηματα της επαε και η συμφωνια αναγραφει ρητα, την επιστροφη, εαν και εφοσον το γηπεδο δεν χρησιμοποιηται για αγωνες. Χμμμμ...Κοιτα να δεις, που οι πυλωνες παραμενουν εκει..Μαλιστα..

    Απο την αλλη εχουμε τους μυρωδιαδες γραφικους τυπου Πανου, ο οποιος βρισκεται σε συνεχες παραληρημα και για ολα τα κακα του ελληνικου ποδοσφαιρου θεωρει οτι φταιει ενας ανθρωπος. Μιλαει για καναλια, εφημεριδες, οπαδους και παπαγαλους οταν αγνοει ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΛΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΧΙ ΛΙΓΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΛΑ, τηλεοπτικους σταθμους, εφημεριδες, γκοντζιλες, πρωην οπαδους και νυν υπαλληλους και πολλα αλλα, αλλα στο δικο τους μυαλο, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ..Τι να κανουμε, η καρπαζια σας εχει ζαλισει. Την επομενη φορα κανε copy paste κανα κειμενο ακομα πιο παλιο, αν μπορεις ψαξε να βρεις κατι σχετικα με 21/3/2001...

  33. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 26/01/2010 12:53:08

    ΠΩς ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ?
    QUIZ:ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΣΤΟ ΧΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΙΟ
    ΓΗΠΕΔΟ...
    ΑΙ ΧΑΣΟΥ ΜΗΡΜΥΓΚΑΚΙ alejandro
    ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΡΕ ΓΑΥΡΟΥΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΚΟΚΚΑΛΟΒΑΡΔΙΝΟΜΠΟΜΠΟΛΑΙΩΝΛΑΤΣΕΩΝ ΚΛΠ ΠΟΥ ΛΙΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΕ ...

  34. alejandro avatar
    alejandro 26/01/2010 13:02:37

    Συνεχισε να μας διασκεδαζεις με το παραληρημα. Quiz: Ηταν παρανομη ή οχι η συμμετοχη του βαλνερ? Πες μας και μας ρε μυρωδια, για κατεθεσε την γνωμη σου. Επισης..η αποφαση παρθηκε απο καποιο ελληνικο αρμοδιο οργανο ή απο καποιο διεθνες? Πες μας ρε παιδακι μου, κουβεντα κανουμε. Για να ξερουμε τι γινεται.
    Τι λε ρε παιδι μου, πολυ επαναστατης μας βγηκες εσυ.Τι δουλεια εχεις εχεις να γραφεις? Πως και δεν εισαι σε καμμια διαδηλωση?
    Τα χαλια ειναι ΔΙΚΑ ΣΟΥ, οταν κραζεις τους αλλους και δεν κοιτας τα δικα σου, και το παιζεις κριτης των παντων. Αντε τωρα, τρεξε να βρεις κανα κειμενακι να κανεις clopypaste και να μας διασκεδασεις, αφου σε οτι επιχειρημα και αν τεθηκε εγινες ..λαγος...Τυχαιο?

  35. ._ avatar
    ._ 26/01/2010 13:40:10

    Καλά, η επιχειρηματολογία Πάνου, κάνει τον τσουκαλά να μοιάζει... πρύτανης του Harvard.
    Καταλαβαίνω τώρα την σημασία και την αναγκαιότητα του "άντε γεια".

    • alejandro avatar
      alejandro @ ._ 26/01/2010 14:08:24

      δεν υπαρχει το τυπακι λεμε, μυρωδιας απο τους λιγους...

  36. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 26/01/2010 18:21:00

    OI GAYROI ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΑΝΤΑ, ΚΛΑΚΑΔΟΡΟΙ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΑ.
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΙ , ΟΙ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΙ, ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ
    ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ,ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ...

    • alejandro avatar
      alejandro @ ΠΑΝΑΓΟΣ 26/01/2010 21:51:19

      ωωωπ, καλως τα παιδια. Πως απο τα μερη μας εσυ? Αφου δεν εβρεξε, εκπλησομαι με την μεταλαξη των σαλιγκαριων σαν εσενα. Για πες μας τον πονο σου, τι σε απασχολει, οι πολλες καρπαζιες των τελευταιων ετων, τι ακριβως, μοιρασου τις ανησυχιες σου, μην ντρεπεσαι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.