#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2011 13:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ουρές χιλιομέτρων για την Τίμια Ζώνη στην Ρωσία



Το ιερό κειμήλιο -ένα από τα πιο θεοσεβούμενα του Ορθόδοξου κόσμου- τελειώνει την περιοδεία του στην Ρωσία, στον Καθεδρικό Ναό του Χριστού Σωτήρος. Χιλιάδες πιστοί περίμεναν έως και 18 ώρες για να το δουν, ενώ τα μέτρα ασφάλειας είναι δρακόντεια, επειδή η έκθεση του κειμηλίου στο κοινό, συνέπιπτε  με τους εορτασμούς της γέννησης του Πατριάρχη της Μόσχας, Κίριλλου, στις 20 Νοεμβρίου.

Το "ταξίδι" της Τίμιας Ζώνης στην Ρωσία, ξεκίνησε από την Αγία Πετρούπολη στις 24 Οκτωβρίου.

Περισσότεροι από 150.000 πιστοί πήγαν στον Καθεδρικό Ναό της ρωσικής πρωτεύουσας, τις δύο πρώτες ημέρες έκθεσης του.
Η έκθεση της Ιερής Ζώνης ολοκληρώνεται στις 27 Νοεμβρίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση στους γύρω δρόμους από τον Ναό ήταν ιδαίτερα αυξημένη, με αποτέλεσμα να έχει παραλύσει η κυκλοφορία των αυτοκινήτων, ενώ οι χιλιάδες Χριστιανοί που περίμεναν ως και 18 ώρες στις ουρές, 'εμπόδιζαν και την διέλευση των πεζών.

Η Τίμια Ζώνη της Θεοτόκου έφθασε στην Ρωσία από την Μονη Βατοπεδίου στο Όρος Άθος, όπου και φυλάσσεται κανονικά.

Ε.Τ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αντρίκος avatar
    Αντρίκος 25/11/2011 13:19:39

    Τελικά κανένα άθεο καθεστώς δεν μπορεί να ''σκοτώσει'' τον λόγο του Κυρίου.

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ Αντρίκος 25/11/2011 13:31:17

      το μιαλο σου και μια λιρα

    • Κεφαλλονίτης avatar
      Κεφαλλονίτης @ Αντρίκος 25/11/2011 13:47:03

      Μακάρι να ήξεραν τον πραγματικό και αληθινό λόγο του Κυρίου και να τον λάτρευαν έτσι και εσένα να μη σου άρεσε αυτό που βλέπεις.
      Ξέρεις πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος σήμερα;

    • Derbederis avatar
      Derbederis @ Αντρίκος 25/11/2011 14:13:39

      Ο "λόγος του κυρίου" σκοτώνεται μόνο από κράτη που προωθούν τις αξίες της κριτικής σκέψης και της ανοχής στην άλλη άποψη. Οχι από κράτη που επιβάλουν με νόμους την απαγόρευση της θρησκευτικής λατρείας. Γι' αυτό τα σκανδιναβικά έθνη έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αθείας (και ευτυχισμένων πολιτών), ενώ παραδίπλα στην ρωσία εκατοντάδες χιλιάδες εξαθλιωμένοι πολίτες προσκυνούν μία ζώνη σε ένα χρυσό κουτί (!).

      • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
        ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Derbederis 25/11/2011 15:00:35

        Προφανώς και ο μακελάρης της Νορβηγίας συγκαταλέγεται στους πιο ευτυχισμένους πολίτες και αυτός. Όπως και όλοι όσοι αυτοκτονούν σωρηδόν στο "παράδεισο" των σκανδιναβικών χωρών που όλως τυχαίως βέβαια έχουν (κατά αναλογία πληθυσμού) το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκτονιών παγκοσμίως.
        Κατά τα άλλα όταν ακόμα και σε αυτή την ιστοσελίδα βλέπεις ορισμένα τέτοια σχόλια βλέπεις ολοφάνερα το πόσο έχει αλλοτριωθεί το ελληνικό Έθνος. Το πόσο επιτυχημένο ήταν το σχέδιο ισοπέδωσης των πάντων. Όποιος τολμάει να μιλήσει για θρησκεία και πατρίδα να λοιδορείται και να λιντσάρεται κυριολεκτικά από τους πεφωτισμένους και προοδευτικούς τύπους ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης. Τώρα για το ποιος είναι πρόβατο στην σημερινή εποχή ας το κρίνουν όσοι έχουν στοιχειώδη νοημοσύνη. Αυτός που ακολουθεί το ρεύμα της εποχής (υλισμός=νέα θρησκεία,απαξίωση των πάντων.όλοι ίδιοι είναι,δεν υπάρχει τίποτα,) ή αυτός που πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και απλά πιστεύει στον Θεό και απλά λέει την γνώμη του ενώ ξέρει πολύ καλά τι τον περιμένει;

        • romios avatar
          romios @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 25/11/2011 15:39:26

          Έχεις απόλυτο δίκιο, με μία μικροένσταση για την έκπληξή σου που τέτοιες απόψεις ακούγονται "ακόμα και σε αυτή την ιστοσελίδα". Δυστυχώς, όπως καταγγέλλει εδώ και καιρό ο Χρήστος Γιανναράς, η ΝΔ ποτέ δεν υπερασπίστηκε τους θεμελιώδεις ιδεολογικούς άξονες του Ελληνισμού. Όταν το ΠΑΣΟΚ του ΄81 διέλυε τα πάντα (από τη γλώσσα μέχρι τα εθνικά θέματα). Ένα μόνο παράδειγμα: θα τολμούσε ΕΠΙΣΗΜΩΣ η ΝΔ να εκδίδει τα έντυπά της σε πολυτονικό, προωθώντας και συνιστώντας τη χρήση του για εθνικούς λόγους, όπως έκανε η ...βουλευτής του ΚΚΕ με τη "ΝΕΜΕΣΗ"; Τολμά ΕΠΙΣΗΜΩΣ η ΝΔ σήμερα, να ηγηθεί εκστρατείας, διαφωτίζοντας, ευαισθητοποιώντας τους νέους μας για να μη χρησιμοποιούν greeklish, για εθνικούς λόγους; Είμαι σίγουρος ότι πολλά στελέχη της ΝΔ θεωρούν γραφικές τέτοιες απόψεις...

        • Paokara avatar
          Paokara @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 25/11/2011 16:04:58

          Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου !!!

      • romios avatar
        romios @ Derbederis 25/11/2011 15:47:56

        Τα περί "ευτυχισμένων πολιτών" τα πιστεύεις και τα λες; Το παραμύθι του "ευτυχισμένου Βορρά" λίγοι μείναν να το τρώνε -ένας απ' αυτούς (συγγνώμη που θα το πω, δε θέλω να σε προσβάλω) και ο ΓΑΠ, που μας έπρηζε με το δανέζικο μοντέλο και τα παρόμοια...
        Όσο για τα περί αθεΐας, καλύτερα μην το θίγεις καθόλου. Έχεις ακούσει για τη ραγδαία εξάπλωση του σατανισμού στους παραδείσους της Νορβηγίας, της Σουηδίας και των άλλων ευτυχισμένων "άθεων";

        • σάκος με απίδια avatar
          σάκος με απίδια @ romios 26/11/2011 03:32:55

          όχι, για πές

      • danaos avatar
        danaos @ Derbederis 25/11/2011 19:40:25

        "Αν κάποιος μου απεδείκνυε ότι ο Χριστός δεν ταυτίζεται με την αλήθεια κι ότι, στην πραγματικότητα, η αλήθεια είναι εκτός Χριστού, θα προτιμούσα τότε να παραμείνω με τον Χριστό, παρά να πάω με την αλήθεια."
        Ντοστογιέφσκι.

        • μπιτ λαντερν avatar
          μπιτ λαντερν @ danaos 26/11/2011 03:33:36

          δεν κατάλαβα τίποτα

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ μπιτ λαντερν 26/11/2011 16:03:29

            Έχεις δίκιο να μην καταλαβαίνεις. Ο Ντοστογιέφσκι είχε γνωρίσει το Χριστό με τρόπο που δε μπορούσε να τον αποτρέψει τίποτε στον κόσμο από την αγάπη που Του είχε. Για αυτό το έγραψε το παραπάνω. Όποιος Τον γνώρισε αληθινά, την ίδια άποψη έχει πάντως.

      • Αντρίκος avatar
        Αντρίκος @ Derbederis 25/11/2011 22:48:15

        Και άλλος προοδευτικός. Το αν θα είσαι ευτυχισμένος δεν εξαρτάται από που μένεις.
        Ζήσε στην Σκανδιναβία αμά σε χαλάει πολύ ο υπόλοιπος κόσμος.

  2. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 25/11/2011 13:54:34

    Μπεε, μπεε, μπεε βρε !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Μ.Γ 26/11/2011 16:04:36

      Έμαθαν και τα πρόβατα από πληκτρολόγιο; Όποιος έχει τη μύγα...

  3. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 25/11/2011 14:34:35

    ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ (Δουλεύω στην Μόσχα):

    Δεν έχετε ιδέα για τί μέτρα ασφαλείας μιλάμε!!!

    Εκατοντάδες αστυνομικοί και στρατιωτικά οχήματα σε μια περιοχή που είναι δίπλα στο Κρεμλίνο, στο κέντρο της Μοσχας .

    Εχουν αποκλείσει τα πεζοδρόμια και για μια απόσταση 15 λεπτών από το μετρό στο γραφείο κάνουμε 40 λεπτά λόφω τεράστιου κύκλου

    Εχουν εγκαταστήσει μηχανήματα εντοπισμού μετάλλων σαν και αυτά των αεροδρομίων στα πεοζοδρόμια!!!

    Για να περάσεις από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο θες ειδική άδεια που την δείχνεις στους στρατιώτες!!

  4. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 25/11/2011 15:12:39

    έχουνε τρελαθεί τελείως οι Ρώσοι ...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ np_complete_problems 25/11/2011 16:15:48

      Να χαμε και μεις από αυτήν την τρέλα...

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 25/11/2011 15:44:22

    Εγώ πάλι μια χαρά τα βρίσκω..

  6. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/11/2011 15:49:10

    Το ιερό κειμήλιο -ένα από τα πιο θεοσεβούμενα του Ορθόδοξου κόσμου- τελειώνει την περιοδεία του στην Ρωσία

    Βρὲ Ἐλεύθερε Τύπε, θὰ μᾶς τρελλάνεις- "τὸ κειμήλιο εἶναι θεοσεβούμενο"; Τὸ ξαναλέω: τὸ κειμήλιο - εἶναι θεοσεβούμενο; Τί σημιτικὰ ἑλληνικὰ εἶναι αὐτά;

    Ὁ Πατριάρχης Κίριλλος καὶ ὄχι Κύριλλος; Τὸ ὄρος Ἄθος καὶ ὄχι Ἄθως; Βοήθεια!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/11/2011 16:13:42

      Ναι, αυτό το "Αθος" χτυπάει βάναυσα το μάτι.

      • Μ.Γ avatar
        Μ.Γ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 25/11/2011 17:56:51

        Μα γιατι ; Ταιριαζει με τον Πορθο, τον Αραμι και τον Ντ' Αρτανιαν.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/11/2011 17:09:34

      Το κείμενο θα μπορούσε κάλλιστα να έχει γραφτεί την Πεντηκοστή...

      "...καὶ ἤρξαντο λαλεῖν ἑτέραις γλώσσαις καθὼς τὸ (σημιτικόν) πνεῦμα ἐδίδου αὐτοῖς ἀποφθέγγεσθαι".

    • Berlousconication avatar
      Berlousconication @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/11/2011 18:29:34

      :) χα χα χα
      Θα υπερασπιστώ τους εικονοκλάστες γιατί τη γλώσσα...

      Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπό κάτω της γης, ου προσκυνήσεις αυτοίς ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Berlousconication 25/11/2011 19:08:54

        Η θεολογία της εικόνας στην Ορθόδοξη Εκκλησία αποτελεί αναίρεση και της ειδωλολατρίας και της εικονομαχίας ταυτόχρονα. Προσκυνούμε τιμητικά την εικόνα, δεν την λατρεύουμε και προσκυνούμε την ύλη που μετέχει της Χάριτος, δεν τη λατρεύουμε. Ούτε τους αγίους λατρεύουμε, τους τιμούμε. Άλλο η "κατά σχέσιν" (δηλ. σχετικοποιημένη) προσκύνηση και άλλο η λατρεία. Αυτή είναι η ορθόδοξη θεολογία περί τιμής των εικονων και των αγίων λειψάνων.
        Μακάρι η Παναγία μας να δώσει στους Ρώσους αδελφούς μας που κάνουν τόση υπομονή μέσα στο κρύο να την προσκυνήσουν, στον καθένα ό,τι έχει κατά Θεό ανάγκη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/11/2011 19:10:21

      Oι δημοσιογράφοι φημίζονται για την παιδεία τους...
      Δεν ακούς τον Πορτοσάλτε τι ωραία ελληνικά που μιλάει κάθε πρωί στον Σκάι, όπου γίνεται ο τιμητής των πάντων;

  7. anetos avatar
    anetos 25/11/2011 16:24:18

    είναι στο ίδιο μήκος κύματος με τους Αγιατολαχ στο Ιραν .......

    • romios avatar
      romios @ anetos 25/11/2011 17:08:54

      Τόσο γενικευμένα, τόσο δογματικά, τόσο ...άνετα θάβεις έναν ολόκληρο λαό και τον πολιτισμό του. Μπράβο. Να σε πάρουν στο Βατικανό για σύμβουλο. Καμιά φορά και οι αλάθητοι χρειάζονται ικανούς συμβούλους...

  8. Nικήτας avatar
    Nικήτας 25/11/2011 18:20:12

    Μακάρι να είχαμε έστω και λίγο απο το φρόνημα των Ρώσων και την πολιτισμική παραγωγή τους (απο μουσική μέχρι κινηματογράφο) τα τελευταία είκοσι χρόνια. Η σύγκριση είναι θλιβερή για εμάς... Για τους φανατισμένους-ταλιμπάν-αθειστές : Αφήστε τους λαούς (όποιοι και να είναι) να πιστευούν ό,τι γουστάρουν που είναι το πρόβλημά σας; Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι μεταφυσικά απλοικοί όπως εσείς.

  9. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 25/11/2011 19:08:21

    τρέμετε πανεπιστήμια....

  10. stefanos avatar
    stefanos 25/11/2011 19:25:43

    Τρία χιλιόμετρα ουρά στους -15 βαθμούς οι Ρώσοι για να προσκυνήσουν την "Τίμια Ζώνη" της Παναγίας μας που πολλοί Ελληνες την υβρίζουν και την κοροϊδεύουν. Δεν ξέρουν βέβαια ότι από τα χρήματα που θα δώσουν ή έδωσαν οι Ρώσοι χριστιανοί, θα ταϊστούν, μεσω της βοήθειας που θα δώσει το Βατοπαίδι και ο Γέροντας Εφραίμ, οι πεινασμένοι της Αθήνας με τα συσσίτια της Αρχιεπισκοπής. Επίσης αυτός ο "καθυστερημένος" ο Πούτιν υποδέχτηκε την Τίμια Ζώνη με τιμές αρχηγού κράτους και ο "πανάθλιος" ,"υπανάπτυκτος" είχε δίωρη συνάντηση με τον "Ρασπούτιν" καλόγερο τον Εφραίμ όπου συζήτησαν για τα ....ΠΑΝΤΑ. Οι Ρώσοι βγάζουν πλέον Αγίους με το "τσουβάλι"γιατί βρήκαν μεσα στον άθλιο και υλιστικό κόσμο του κομμουνισμού την πραγματική Αλήθεια και το Φως στην Ορθοδοξία. Μακάρι να τους μοιάσουμε, ίσως τότε δώσει ο Θεός και αποκτήσουμε και εμείς τον Ελληνα Πούτιν που θα μας απαλλάξει από τα λαμόγια και θα μας ξαναδώσει τη χαμένη μας εθνική αξιοπρέπεια.

  11. Σταύρος avatar
    Σταύρος 25/11/2011 20:10:38

    Από την στιγμή που γίνονται έως και "ιδιωτικές λιτανείες" και "επισκέψεις", αυτό το ύφασμα, αν ποτέ ήταν ζώνη και πολύ περισσότερο "άγια", είναι το λιγότερο απάτη.
    Και το γράφω πολύ σεμνά!

    • Δ avatar
      Δ @ Σταύρος 25/11/2011 22:01:46

      Σοβαρα ρε μεγαλε; Εξηγησε μας τοτε τα εκατονταδες χιλιαδες θαυματα που εχουν γινει εξαιτιας της, κυριως με στειρες γυναικες που απεκτησαν παιδια.

      Κι αν νομιζεις πως ειναι ψεματα, παρε τα σχετικα βιβλια οπου υπαρχουν επιστολες και φωτογραφιες οσων ευεργετηθηκαν με ονοματεπωνυμο.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Δ 26/11/2011 14:42:42

        Όταν δεν θεραπεύεται ο άρρωστος, είναι αποτυχία της Επιστήμης.
        Όταν θεραπεύεται είναι θαύμα!

        Βιβλία μπορώ να διαβάσω πολλά.
        Τι κρίμα που το ευαγγέλιο δεν είναι το πρωτότυπο αλλά μια φανταστική συγγραφή του Ευσέβιου(!).

        Ξεκινήσαμε από τον Θεό, περάσαμε στον υιό Του και φτάσαμε τώρα στην παναγία την μάνα του.
        Θα πάει μακριά αυτή η βαλίτσα γιατί έχω ένα κονέ με έναν μπατζανάκη τους!

  12. Παύλος avatar
    Παύλος 25/11/2011 20:12:11

    όντως εξυπνάκιας. μόνο αυτό...

  13. Φίλος avatar
    Φίλος 25/11/2011 20:48:02

    Ούτε ένα σχόλιο για την επεκτατική πολιτική της Ρωσίας μέσω της θρησκείας;
    Κανείς δεν βλέπει πώς η Ρωσία χρησιμοποιεί την θρησκεία προκειμένου να ενδυναμώσει ξανά τα ερείσματά της στις ζώνες μελλοντικής της επιρροής;

    • Nικήτας avatar
      Nικήτας @ Φίλος 25/11/2011 22:36:58

      Και που το μεμπτό μακάρι να το κάναμε και εμείς. Καλύτερα έτσι πάρα να την πέφτεις με βομβαρδιστικά. Στην εξ. πολιτική χρησιμοποιείς ὀ,τι μπορείς για να προωθήσεις τα συμφεροντά σου. Ἀλλο αν αυτό δεν έχει να κάνει με την βαθύτερη σημασία της χριστιανικής πίστης.

      Και στο βυζάντιο η Ορθοδοξία έπαιζε ΚΑΙ τον ρόλο βράχιονα εξ. πολιτικής. Τίποτε μεμπτό. Ρεαλιστικότατο. Μακάρι να είχαμε και εμείς τέτοιες πολιτικές δεν θα είχαμε τα τωρινά χάλια. (!)

  14. κουλοχέρης avatar
    κουλοχέρης 26/11/2011 03:35:28

    κάποτε έχασα ένα χέρι, μπας και βρίσκεται σε κανα κουτί και το προσκυνάνε;

  15. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 26/11/2011 09:40:27

    Συγγνώμη που θα το πω έτσι σεμνά : η μαλακία πάει σύννεφο...
    Σταύρο και λοιποί κουλοχέρηδες, εύχομαι μόνο να μην τη βρείτε μπροστά σας ...

    Η δικιά μας οργή με τις σαχλαμάρες που γράφετε δεν μετράει. Κάποιου άλλου όμως μετράει...

    • κουλοχέρης avatar
      κουλοχέρης @ παρατηρητής 26/11/2011 12:30:18

      αναμένω πώς και πώς την ώρα που θα σταθώ μπροστά του να του τα πώ ένα χεράκι, κι ας χαθώ στο πυρ το σεξώτερον μετά.
      Για τα αθώα παιδάκια της αφρικής (σύντομα και της ελλάδας), για την επιδεικτική του ατιμωρησία έναντι των υποτιθέμενων υπηρετών του, και ένα σωρό άλλα πράγματα που εφόσον με έκανε αρκετά έξυπνο να τον αμφισβητήσω, θα του τα χώσω κανονικότατα και μετά ας με βάλει όπου θέλει.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ κουλοχέρης 26/11/2011 16:25:03

        Αφού ζεις σε μια αντίφαση που φαίνεται σε κάθε πρόταση που γράφεις, θες να το παίξεις και έξυπνος;

        Στο ξεκαθαρίζω οριστικά και απλά και θα φανεί από ενδεχόμενη απάντησή σου αν επανήλθες στη λογική:
        Αν υπάρχει ο Θεός (Αγία Τριάδα) που πιστεύουμε εμείς οι ορθόδοξοι δεν υπάρχει κάτι περίεργο σε όλα όσα συμβαίνουν επειδή Αυτός μας έκανε ελεύθερους να επιλέξουμε το καλό ή το κακό. Επειδή λοιπόν όσοι μαζεύουν το χρήμα παγκοσμίως σε συνεργασία με τις πουλημένες κυβερνήσεις (το 10% έχει το 90% των χρημάτων) στερούν από την Αφρική και άλλες υποανάπτυκτες χώρες (έρχεται η σειρά μας) το ψωμί, το νερό, την υγιεινή και φάρμακα φταίει ο Χριστός που πέθανε στο Σταυρό για τις αμαρτίες μας από την ίδια πάστα ανθρώπων που κάνουν τώρα αυτά που κατηγορείς; Αν όμως ο Θεός φερόταν όπως θες εσύ όντας ο τιμωρός για κάθε αμαρτία κάθε ανθρώπου, δε θα υπήρχε άνθρωπος στον πλανήτη ζωντανός άρα και ούτε θα είχε νόημα η δημιουργία μας. Μάλιστα ο ίδιος ο Χριστός όταν οι μαθητές του ανέφεραν μια περίπτωση ανθρώπων που άξιζαν τιμωρία, τον ρώτησαν αν πρέπει να κατεβάσουν φωτιά από τον ουρανό να τους κάψει και τους είπε πως δεν ήρθε στη γη να τιμωρήσει αλλά να σώσει. Αυτά λοιπόν που έχουν πει και γράψει 2500 χρόνια πριν Αριστοτέλης, Πλάτων, Σωκράτης (πέθανε για την πίστη του στην ύπαρξη της συνείδησης που ανέφερε ως "δαιμόνιο") και επιβεβαιώνονται έως σήμερα πως τα αμφισβητείς ως εξυπνότερος αυτών;

        • μακρυχέρης avatar
          μακρυχέρης @ Γεώργιος Τ. 27/11/2011 00:09:24

          Χμμμμ... τζάμπα πέθανε... Εξάλλου σαν κι αυτόν υπάρχουν εκατομμύρια χριστοί που πεθαίνουν τζάμπα για τις αμαρτίες αυτών που λές κι εσύ. Καθ εικόνα και καθ ομοίωση, και συχνά ακόμα χειρότερα. Όσο για την τιμωρία που λές, δε μίλησα για τιμωρία, αλλα για ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.
          Τέλος, βελτίωση δε βλέπω, αλλα ούτε και χειρότερα έχουν γίνει τα πράγματα. Αντί όμως να περιμένουμε μια θεία δίκη ή μια μετάνοια πριν το θάνατο για τους "αμαρτωλούς", μήπως καλύτερα να τους δίναμε εμείς τα κορόιδα ένα μαθηματάκι;

  16. ΙΟΡΔΑΝΗΣ avatar
    ΙΟΡΔΑΝΗΣ 26/11/2011 14:17:21

    Ο ΡΩΣΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑ 75 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΗ.
    ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΙΒΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΚΙΝΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΛΙ
    ΤΟ ΠΑΡΕΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΙΤΙΣΣΑΣ ΕΙΚΟΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ
    ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ.
    Ο ΡΩΣΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΥΛΟΓΑ ΑΠΟΡΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΠΟΥ
    ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ .
    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ
    ΑΓΙΟ.
    ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ¨ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ¨

  17. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 26/11/2011 15:18:30

    Επειδή μιλούν κάποιοι φίλοι για πρόβατα και άλλα παρεμφερή....
    Μακάρι στη μέχρι τώρα ζωή μου να ήμουν πρόβατο με τη χριστιανική έννοια, και όχι ένας φίλαυτος εξυπνάκιας και θα είχα πολύ πιο ολοκληρωμένη αντίληψη στη κατάλληλη στιγμή.
    Ο μαθητής που αγωνίζεται με τη μελέτη, το παιδί που αγωνίζεται εκτός σχολείου με μια τέχνη, ο στρατιώτης που υπηρετεί την πατρίδα αγόγγυστα και έντιμα, δεν είναι πρόβατα με την πεζή έννοια.
    Είναι επαναστάτες με όλη τη σημασία της λέξης!
    Γιατί έμαθαν στο δύσκολο, στο δρόμο της ταπείνωσης και του νοικοκυριού.
    Οι αγώνες και η ελεύθερη σκέψη δεν καλλιεργούνται με εξαλλοσύνες, μπαχαλίκια, απομνημονευμένη διανόηση της επικρατούσας κουλτούρας.
    Άκουγα ως στερεότυπα τα περί ταπείνωσης, και τα προσπερνούσα πολλές φορές με υποκριτική ευλάβεια.
    Όμως είναι αλήθεια.
    Έχω γίνει γραφικός με το να αναφέρω τη περίπτωση του Καποδίστρια.
    Και όμως, αυτό το πείραμα αποτέλεσε σημείο αναφοράς γιατί πολύ απλά δεν βασίστηκε στη λογική αδιάφορων πολιτών και τυπολατρικής θρησκευτικότητας, αλλά στη βάση αληθινής προσέγγισης με το υπερβατικό, με αυτή την αλήθεια που διαμορφώνει ελεύθερους ανθρώπους, που δεν είναι δούλοι του ξενοφερτου πιθηκισμού (κατά Παπαδιαμάντη), του ατερμάτισου υλισμού, της αδιαφορίας για το συλλογικό.
    Δεν αποτέλεσε σημείο αναφοράς μόνο γιατί ήταν ένας οξυδερκής τεχνοκράτης, ίσα-ίσα που στις μέρες μας ειδικά ο πλανήτης έχει "βρωμίσει" από τεχνοκράτες, αλλά ένας βαθιά και ανυπόκριτα θρησκευόμενος ηγέτης, στην πράξη.
    Τώρα, όσοι φίλοι επιλέγουν να ειρωνεύονται αυτό το "κουτί" που προσκυνούν οι Ρώσοι, τους λέω λόγω εμπειρίας, πως ποντάρουν σε κουτσό άλογο...
    Ο Χριστός είναι η αλήθεια, απλά στον αλλοτριωμένο κόσμο που ζούμε παραείναι αληθινός και φαντάζει ως ένα αστείο παιδικό παραμυθάκι.
    Έλα όμως που δεν είναι!

    • κουλοχέρης avatar
      κουλοχέρης @ Γιώργος msn 27/11/2011 00:12:13

      ε τώρα δε θα τα χαλάσουμε για ένα "δεν"

  18. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/11/2011 16:11:31

    Σταύρο επειδή παρακολουθώ καιρό τώρα, έχω δει διάφορα σχόλιά σου. Στα πολιτικά θέματα έχει πολλά δίκια αλλά είσαι ελαφρώς προκλητικός και είρωνας. Στα θέματα πίστεως όμως, μιας που δεν πιστεύεις σε τίποτα εκτός από το μυαλό σου (άρα μη νομίζεις πως είσαι άθεος-πιστεύεις για Θεό τον εαυτό σου) γιατί ασχολείσαι; Να πείσεις κάποιον ψαγμένο και πιστό (κι όμως έτσι είναι πολύς κόσμος που αμφισβητούσε τα πάντα όπως εσύ τώρα και κάποια στιγμή είδε τη μόνη αλήθεια και αυτό δε το αλλάζει με τίποτα γιατί πρέπει να αρνηθεί-προδώσει τον εαυτό του) να γίνει σαν εσένα; Απλά αδύνατο. Άρα χάνεις την ώρα σου. Εκτός αν έχεις καλή διάθεση για συζήτηση, πράγμα που ειλικρινά δε φάινεται...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Γεώργιος Τ. 26/11/2011 16:54:00

      Καλό απόγευμα Γιώργο.Τ.
      Σε ευχαριστώ που θεωρείς τα πολιτικά μου σχόλια σωστά και με την σειρά μου σου λέω ότι δεν είναι εριστικά και ειρωνικά.
      Απλά είναι λίγο... πικάντικα!
      Στο θέμα της θρησκείας τώρα, μπορώ να σε βεβαιώσω ότι τα λέω πολύ συχνά με τον Μεγάλο από πάνω και του είμαι ευγνώμων για πάρα πολλά πράγματα.
      Αν πρόσεξες το ταυ το έγραψα με κεφαλαίο.
      Από εκεί και μετά, την "ανακάλυψη του τιμίου σταυρού" κοντά 300 χρόνια μετά σε ένα σημείο ομαδικών εκτελέσεων και ανακύκλωσης των υλικών, θα μου επιτρέψεις να μην την ασπαστώ.
      Όπως επίσης και το θέμα της "ζώνης της παναγίας".
      Τα Βυζαντινά χρόνια γίνεται αναφορά σε αυτή και ως εκ τούτου θεωρώ αδύνατο η "ζώνη" να κληροδοτήτο από γενεά σε γενεά, έως την ξαφνική εμφάνισή της.
      Ορθολογιστικά προσπαθώ να το δω και όχι προσβλητικά.

      Τί ξέρουμε από εκείνη την εποχή; Ιστορικές μαρτυρίες, από τους σύγχρονους τότε ιστορικούς, καθόλου ή ελλιπείς.
      4 ευαγγέλια όχι τα πρωτότυπα αφού αυτά τα κατέστρεψε ο "άγιος' Καισάρειας.
      Έναν Σαούλ/Παύλο ο οποίος επαναδιατύπωσε θεμελιώδη διδάγματα του "Χριστιανισμού".
      Το Χριστιανισμού σε εισαγωγικά επειδή πολλές θεωρείες έχουν βασιστεί σε Έλληνες φιλοσόφους.

      Η Δύναμη του Θεού είναι γύρω μας, είναι μέσα μας.
      Δεν έχει την ανάγκη "πανιών" ή "10κυβικά ξυλεία από το τίμιο ξύλο" για να εκφραστεί.
      Να 'σαι καλά.

  19. lia avatar
    lia 26/11/2011 16:11:36

    Επι τη προδοσια σου ουκ ηρκεσθησαν ,Χριστε, τα γενη των Εβραιων, αλλ" εκινουν τας κεφαλας αυτων, μυκτηρισμον και χλευην προσαγοντες.Αλλα δος αυτοις ,Κυριε κατα τα εργα αυτων, οτι κενα κατα σου εμελετησαν.

    • κολλυβομαθητούδι avatar
      κολλυβομαθητούδι @ lia 27/11/2011 00:11:27

      δεν κατάλαβα τίποτα. ούτε καν σε greeklish δεν είναι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.