#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2013 09:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ομοφοβικοί, φασίστες και εξτρεμιστές... γλείψτε με!»



«Η FΕΜΕΝ είναι πλέον σε γαλλικό γραμματόσημο. Τώρα όλοι οι ομοφοβικοί, οι φασίστες και οι εξτρεμιστές θα πρέπει για να στείλουν ένα γράμμα, πρώτα να γλείψουν τον κ... λο  μου". Η Ουκρανή... "Μαριάν" της Γαλλίας στέλνει το δικό της μήνυμα μέσω του λογαριασμού της στο Twitter σε όλους όσοι δυσανασχέτησαν με την επιλογή του καλλιτέχνη Ολιβιέ Τσιαπά να απεικονίσει σε γραμματόσημο το σύμβολο της Γαλλικής Δημοκρατίας εμπνεόμενο από την αρχηγό της οργάνωσης Femen, γνωστή για τις γυμνόστηθες διαμαρτυρίες των μελών της.

Η εκρηκτική ξανθιά ακτιβίστρια με τα όμορφα χαρακτηριστικά -μεγάλα μάτια και κατάλευκο δέρμα- ενέπνευσε τον διάσημο Γάλλο καλλιτέχνη που φιλοτέχνησε το γραμματόσημο που κυκλοφορεί ήδη στα γαλλικά ταχυδρομεία, προκαλώντας την οργή των Γάλλων συντηρητικών. Τα αποκαλυπτήρια του γραμματόσημου έγιναν από τον Σοσιαλιστή πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ, την Ημέρα της Βαστίλλης (14 ιουλίου).

Σε σχετικό δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας "Le Monde", ο τίτλος είναι ενδεικτικός του περιεχομένου: "Η νέα Μαριάν δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο".

Σε blog της γαλλικής εφημερίδας, παρατίθενται τα πιο αντιπροσωπευτικά "τιτιβίσματα" για το γραμματόσημο που έχει διχάσει τη χώρα. Κι επειδή η κυβέρνηση Ολάντ έχει πολλά προβλήματα να λύσει και δεν θέλει άλλες σκοτούρες στο... κεφάλι της, ξεκαθάρισε πως, αν και αποτελεί παράδοση στη Γαλλία, να επιλέγει ο εκάστοτε πρόεδρος το πρόσωπο της "Μαριάν", φέτος το έργο αυτό ανέλαβε η νέα γενιά και πιο συγκεκριμένα 1.000 Γάλλοι μαθητές.

"Αυτός ο Ολάντ τα έκανε πλέον όλα. Το νέο γραμματόσημο απεικονίζει ως νέα Μαριάν μία FEMEN. Μοντέλο γα τη νεολαία μας, όπως είπε ο ίδιος" γράφει η Κριστίν Μπουτέν στο προσωπικό λογαριασμό της στο Twitter, εκφράζοντας την οργή της για τα αποκαλυπτήρια του γραμματόσημου με την FEMEN από τον Γάλλο πρόεδρο.

Από την πλευρά του, το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα (PCD) ζητάει από τους Γάλλους να μποϋκοτάρουν το γραμματόσημο: "Εκκληση για μποικοτάζ του γραμματόσημου με τη FEMEN. Προσβολή για την αξιοπρέπεια της γυναίκας και την κυριαρχία της Γαλλίας. Ζητάμε την αποσυρθεί άμεσα το γραμματόσημο από το αγορά".

Την ίδια ώρα, ο Γάλλος καλλιτέχνης Τσιαπά ευλογεί τα... γένια του για το δημιούργημά του: "Για όλους όσοι αναζητούν τοι μοντέλο της Μαριάν, είναι ένα παζλ από γυναίκες, κυρίως όμως η Ινα Σεβτσένκο των FEMEN".

http://www.protothema.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archimedes avatar
    archimedes 18/07/2013 09:55:17

    Χάθηκαν οι πανέμορφες Γαλλίδες, έστω και ακτιβίστριες και έβαλαν Ουκρανή?
    Μάλλον είχε "γλείψιμο" στον καλλιτέχνη...

  2. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 18/07/2013 10:25:38

    Τι ξεφτίλα Θεέ μου !

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 18/07/2013 11:37:50

    Τί φωνάζουν οἱ Γάλλοι καί διαμαρτύρονται..,ὅποιος δέ θέλει νά γλείψει τόν κ*λ* της,ἄς τόν φτύσει,κολλάει κι ἔτσι τό γραμματόσημο..

    • GLAD avatar
      GLAD @ Κυθήριος 19/07/2013 10:58:36

      Ακριβώς.
      Λίγο μόλις πριν το μοιραίο...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Κυθήριος 19/07/2013 14:32:54

      Με σάλιο και υπομονη Κυθήριε;
      Χαχαχαχαχα!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Lichnee 19/07/2013 20:14:38

        Χα χα χα,καί,εἴπαμε,χωρίς τοπική..

  4. Eva avatar
    Eva 18/07/2013 12:48:42

    Μεγάλες εξυπνάδες...

  5. καρ avatar
    καρ 18/07/2013 13:46:25

    η μη εξτρεμίστρια... :-)

  6. δημης avatar
    δημης 18/07/2013 13:58:47

    ΣΑΝ ΚΡΕΑΣ ..ΠΩΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ;;;;

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 18/07/2013 15:17:55

    Καμιά στήριξη στις βιασμένες γυναίκες στην Αίγυπτο; Ή φοβούνται μην τις λιθοβολήσουν...; Βλέπετε οι μουλάδες δεν είναι σαν τους 80χρονους παπάδες και τις θεούσες, αν χρειαστεί σε μαστιγώνουν κιόλας...

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Γιώργος 18/07/2013 17:23:50

      Σωστοοοοοοοοος!

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 18/07/2013 22:48:03

    Αυτό θα πει άνεση… Η χώρα σου να υποβαθμίζεται από τον Fitch,
    η δημοτικότητά σου επίσης (βλέπε κότες έξω από την προεδρική κατοικία),
    και εσύ ως Πρόεδρος (τον Ολάντ εννοούμε),
    να ψάχνεις τρόπους, να δώσεις χαρά στον φιλοτελιστή και ταυτόχρονα ομοφυλόφιλο Γάλλο ψηφοφόρο σου, εγκαινιάζοντας το γραμματόσημο femen ……

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/07/2013 00:30:58

    Ο Ολάντ εκπροσωπεί όλη την παρακμή του σοσιαλφιλελευθερισμού (και του ελευθεριακού φιλελευθερισμού αντίστοιχα, που είναι η ψευδοδεξιά πλευρά του νομίσματος). Οταν σε λίγα χρόνια στη Γαλλία θα κάνουν κουμάντο οι "γαλλοποιημένοι" Αλγερινοί, Τυνήσιοι, Μαροκινοί, Σενεγαλέζοι και Μαλιέν, τα προοδευτικούρικα ξεφτίδια τύπου Ολάν και ομοϊδεατών του θα σαπίζουν στα γηροκομεία όπου θα τους έχουν πετάξει τα παιδιά τους και θα τους τηλεφωνούν κάθε Χριστούγεννα, συγγνώμη, κάθε "Γιορτή του τέλους του χρόνου"... Η κοινωνία που ονειρεύονται θα τους επιφυλάξει την τύχη που τους αξίζει: Αυτή των μη ανακυκλώσιμων απορριμάτων (το σάπιο κρέας δεν ανακυκλώνεται)...
    Όσο για την Ουκρανέζα των χρυσοπληρωμένων Femen, αν ζει τότε και δεν τα έχει τινάξει από την υπερκατανάλωση ναρκωτικών, θα είναι κανένα άθλιο γεροντοφρικιό που θα παρακαλεί να της πάρουν καμία συνέντευξη για να βγάλει τα λεφτά του ενοικίου του δυαριού της σε καμία ετοιμόρροπη πολυκατοικία.... Τότε η μπαμπούσκα δεν θα είναι πια χρήσιμη για τους διάφορους Σόρος που τη χρηματοδοτούν....

  10. GO avatar
    GO 19/07/2013 05:15:55

    Δεν θα ματιάζεται κιόλας.

  11. Stefanos avatar
    Stefanos 19/07/2013 08:00:30

    Νεοταξίτισσα του κερατά η λεγάμενη και οι όμοιες της. Γιατί δεν την "πέφτουν" στον George Soros και στις "αγορές"; Ο Πούτιν και ο Πατριάρχης Μόσχας την ενόχλησαν μόνο;

  12. ntek avatar
    ntek 19/07/2013 08:57:01

    Ο μεσος μουσουλμάνος αραπακας χαιρεται με τα νέα.
    Σε μια κοινωνία που εμπεριέχει υποψία αρσενικής σκέψης , ο αράπακας με τον μπαλτά στο χέρι θα αντιμετωπιζε καποια αντίσταση.
    (Η λέξη αράπακας εχρησιμοποιείτο απο τον Ν.Καζαντζάκη )

  13. GR avatar
    GR 19/07/2013 14:37:41

    δεν καταλαβα.... μας απειλει?

    κολωνει ο Φουντας?