#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2011 22:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νιόπαντροι ... αγανακτισμένοι



Μοναδικό στιγμιότυπο από τη συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231110692

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 22:50:06

    respect..! :)

    ΠΠ

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 22:50:19

    Να ζήσουν, και καλούς απογόνους, που λέμε στο χωριό μου.

  3. alvita avatar
    alvita 27/05/2011 22:52:49

    Μπράβο τα παιδιά. Δείχνουν ότι το Σύνταγμα πρέπει να γίνει (ή ήδη γίνεται) κέντρο έλξης.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ alvita 27/05/2011 22:59:13

      Έρωτας στα χρόνια της (πράσινης) χολέρας...

  4. Sofie avatar
    Sofie 27/05/2011 23:53:12

    Να ζήσουν!!!!

  5. Ηλίας avatar
    Ηλίας 28/05/2011 00:34:00

    Τι ωραία που είναι στις ελληνικές πλατείες όταν τριγύρω είναι Έλληνες...Χαίρεσαι να περπατάς στην πλατεία Συντάγματος αυτές τις μέρες. Παντού μόνο Έλληνες που φωνάζουν, συζητούν, γελάνε, κλαίνε και παντρεύονται!
    Α ρε Ελλάδα..πόσο μας έλειψες...

  6. The Saint avatar
    The Saint 28/05/2011 00:38:55

    "Α ρε Ελλάδα..πόσο μας έλειψες…"

    Eίναι αλήθεια αγαπητέ...

  7. Θετταλός avatar
    Θετταλός 28/05/2011 00:42:07

    Στης ακρίβειας τον καιρό
    θέλησα να παντρευτώ
    φόρους μνημόνια δεν κοιτώ
    μόνο το πρόσωπο που αγαπώ.

  8. GEODETIS avatar
    GEODETIS 28/05/2011 00:49:56

    να ζήσουν να ζήσουν .... μπράβο βρε παιδιά .... και παιδάκια να κάνετε γρήγορα μην φοβάστε τίποτε .... τα παιδιά είναι ευλογία ....

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 28/05/2011 01:46:56

    Υπέροχο! Χαρμόσυνο! Ελπιδοφόρο! Πανέμορφο! Πρωτότυπο και Συμβολικό το Γεγονός, σε πείσμα της πράσινης μιζέριας και μούχλας.

    Εγκάρδιες Ευχές γιά ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει αυτή η Ζωή, στο νιόπαντρο «αγανακτισμένο» ζευγάρι. Μακάρι ν'ακολουθήσουν και άλλες πολλές χαρές! Και βαφτίσια μωρών στο Σύνταγμα, να δούμε. Σε πείσμα των διαστροφικών υπανθρώπων εκείνων, που ποικιλότροπα απεργάζονται, τον αποπληθυσμό των Ελλήνων.

    Απελπισία, φόβο και θάνατο αυτοί; Zωή, Ελπίδα και Συνέχεια, Εμείς!
    «Η Ρωμηοσύνη είναι φυλή συνόκαιρη του κόσμου,
    Κανένας δεν εβρέθηκε γιά να την εξαλείψει,
    Κανένας, γιατί σκέπει την άπ’τα ύψη ο Θεός μου.
    Η Ρωμηοσύνη θε να χαθεί, όταν ο κόσμος λείψει.»
    ~Εθνομάρτυς Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Κυπριανός (1756-1821) στον τούρκο πασά κιουτσούχ μεχμέτ, όταν αυτός απείλησε ότι θα ξεπαστρέψει όλους τους Ρωμηούς. (Ανέκαθεν συμπλεγματικά τα μόγγολα)

  10. Αίθρα avatar
    Αίθρα 28/05/2011 10:37:08

    Να ζήσουν! :)

  11. Vass avatar
    Vass 28/05/2011 11:44:57

    Βιόν ευτυχή!
    Το συμβολικό της υπόθεσης είναι ότι η νύφη είναι Γερμανίδα και ο γαμπρός Έλληνας. Η μόνη λύση για την έξοδο από το μνημόνιο είναι το συμπεθεριό.
    Ένας γαμπρός επειγόντως για την Άνγκελα.

  12. Βίκυ Βασιλική avatar
    Βίκυ Βασιλική 28/05/2011 12:09:54

    Πολύ όμορφο πραγματικά! Να ζήσουν! Μόνο με την Ελπίδα και τη Ζωή θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε, όχι με την μιζέρια... ούτε με το μίσος!

  13. TopGunZ avatar
    TopGunZ 28/05/2011 12:24:51

    Αυτό δεν είναι συμπεθεριό αγαπητέ, ανθρωποθυσία είναι.

  14. Dora avatar
    Dora 28/05/2011 14:25:16

    Nα ζησουν!!!!!!
    Και γρηγορα βαφτισια!Πολλα βαφτισια!!!!
    Στις πλατειες τα βαφτισια παρακαλω κι οχι μεσα στις εκκλησιες(μονο τον χειμωνα),για να δειξουμε σε ολους Ποιος ειναι Το Αφεντικο στην χωρα μας!

  15. Αλέξανδρος Βολιτάκης avatar
    Αλέξανδρος Βολιτάκης 29/05/2011 20:16:37

    Ποσόστωση στην ποσόστωση μας πάνε οι <> μας,
    ούτε παιδιά ΔΕΝ θέλουνε να φέρουμε στην γη μας!!!
    Παιδιά να ζήσετε ευτυχισμένοι και καλούς απογόνους, κόντρα σε όλους αυτούς τους υπανθρώπους!