#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2011 19:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νάτο το ...ελικόπτερο



http://lehouri.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 29/05/2011 19:19:25

    Ετούτο ειναι τεραστιο και δεν χωρεί σε ταράτσα.

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ Ignoramus 29/05/2011 19:43:15

      ειναι διασωσης και εχει βιντζι να κατεβαζει διασωστη

  2. Y. avatar
    Y. 29/05/2011 19:27:47

    Δε ξέρω πως ο νοητικός συσχετισμός, θυμήθηκα το καλοκαίρι του ’04, το ελικόπτερο με το Πατριάρχη έξω από το Άγιο Όρος

  3. Ignoramus avatar
    Ignoramus 29/05/2011 19:27:57

    Χωραει ολοκληρο το υπουργικό συμβούλιο. Το έχουν σε μονιμη προθέρμανση.

  4. a.p. avatar
    a.p. 29/05/2011 19:38:45

    ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΟΙ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

  5. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 29/05/2011 19:40:20

    Από πότε θα ελικόπτερα διάσωσης της Π.Α. έγιναν πρωθυπουργικά ΤΑΧΙ;
    Εκτός αν πήγε όντως για διάσωση.......

    • juliet avatar
      juliet @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 29/05/2011 20:21:54

      πρόβα κάνανε για να χρονομετρήσουνε την απόσταση για να δούνε τι ώρα θα ξεκινήσουνε,χαχαχα.

  6. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 29/05/2011 19:52:56

    Καλοτάξιδο , έχει τις προϋποθέσεις και για υπεραντλαντικές πτήσεις η τουλάχιστον μέχρι την βάση της Σούδας ; Επίσης τα καύσιμα του είναι συμβατικά η κινείται με ¨πράσινη ιδεολογική ενέργεια¨ ;

  7. juliet avatar
    juliet 29/05/2011 20:18:34

    Οχι,με ενέργεια πράσινου ήλιου ...και πράσινα βλήτα.

  8. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 29/05/2011 20:58:08

    Με αυτό τον βρήκανε και τον διασώσανε κι όταν είχε χαθεί με το κανό;

    Τι παιδί είναι αυτό ρε; Χαμένο στη θάλασσα, χαμένο και στα κατσάβραχα. Κι αν πεις και για την πολιτική..., γμησέ τα, εκεί κι αν είναι χαμένο για χαμένο.

  9. usound avatar
    usound 29/05/2011 21:34:55

    Ο Παλαιοκώστας τής πολιτικής. Στο ολιγότερον ευφυές............

  10. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 29/05/2011 21:43:24

    O θαυμασιος ηχος του ελικοπτερου με τη φωνη του
    Μορρισον στο The End...

  11. Underdog avatar
    Underdog 29/05/2011 22:22:25

    Και όχι τίποτα άλλο το ελικόπτερο είναι SAR (Search and Rescue) Έρευνας και Διάσωσης. (Σε περιπτώσεις ναυαγίων και ναυαγών)
    Τι συμβολισμός !!! Ψάχνει τρόπο να διασωθεί;

  12. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 30/05/2011 00:01:09

    Ρε παιδιά εντάξει να τον πάρει το ελικόπτερο άντε μέχρι τη Σούδα όχι πιο πέρα. Γιατί αυτός είναι ικανός να χώσει μέσα και τον Πάγκαλο και να μας φάει και το ελικόπτερο...

  13. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 30/05/2011 00:36:52

    GAP............... AIR WAYS

  14. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 30/05/2011 02:57:20

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΧΑΒΑΛΕΔΟΣΠΑΜ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ ΣΤΟ FACEBOOK, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ....
    ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΡΑΜΑΤΑ :p LOL

  15. fantomas avatar
    fantomas 30/05/2011 08:39:22

    Ουτε καν της Αστυνομιας δεν ειναι το ελικοπτερο!! Διοτι τα ελικοπτερα της Αστυνομιας δεν πετανε εδω και δυο μηνες και απο οτι φενετε ουτε τα επομενα δυο χρονια δεν θα ξανα πεταξουν!!

  16. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 30/05/2011 14:18:38

    Κράξιμο και στα Καλάβρυτα παρ'ολο που είχε μαζί του 2000 αστυνομικούς,όπου και να πηγαίνει αυτός ο χαζοχαρούμενος άνθρωπος πρέπει να την ακούει.....