#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/11/2011 18:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο αυτό μας έλειπε



Μεγάλος αστεροειδής μεταξύ Σελήνες και Γης την Τρίτη!

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/U/US_SCI_ASTEROID_FLYBY?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2011-11-04-15-09-34

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 05/11/2011 18:48:30

    Να πέσει στη κεφάλα του ΓΑΠ, να υσιχάσουμε!

  2. Περαστικός avatar
    Περαστικός 05/11/2011 18:55:13

    Μάλλον τον έχει καλέσει ο ΓΑΠ για να τον βοηθήσει στην ολοκλήρωση του έργου του.
    Αν και εδώ που τα λέμε, ο ΓΑΠ και μόνος του μπορεί άνετα να καταστρέψει τον κόσμο!

  3. manos avatar
    manos 05/11/2011 18:56:48

    Ερχονται οι Ελ, οι νεφελίμ, και οι ελοχίμ.
    Κατά το πέρασμα θα διακτινίσουν την βασιλική οικογένεια, μαζί με όσους οπαδούς χρειάζονται στον NIBIRU.
    Εκεί θα κάνουν δημοψήφισμα, για το ποιός θα γίνει πρωθυπουργός.

  4. Jimakos avatar
    Jimakos 05/11/2011 19:15:03

    Με τέτοια απειλή πάνω από τα κεφάλια μας δεν μπορούν να γίνουν εκλογές. Ευτυχώς που 153 φωτεισμένοι εκπρόσωποι του λαού, φρόντισαν να έχουμε πρωθυπουργό και κυβέρνηση αυτές τις δύσκολες μέρες!

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/11/2011 19:31:05

    Να σας πω εγώ ποιός αστεροειδής θα πέσει. Το ΔΝΤ. Θα θυμάστε την ανάρτηση μέσα Οκτωβρίου για τα σου ξου μου ψου του ΔΝΤ http://www.antinews.gr/2011/10/14/127394/

    Εάν πίσω από τις τρέλες του τελευταίο τριημέρου είναι η κόντρα (εάν υπάρχει) IMF και ΕΕ (να θυμίσω ότι οι ΚΙνέζοι, όταν τους ζήτησαν λεφτά για το EFSF τα μάσησαν και είπαν περί μέσω ΔΝΤ κλπ), το σκάκι που παίζεται αυτές τις μέρες΄είναι σε άλλη σκακιέρα, και το ΔΝΤ έχει πολλά πιόνια, μερικά μιλάν και Γαλλικά (μας προσεβάλαν και τον Σαρκοζύ προχτές... τσκ τσκ).

    Αν δεν κρύωνα επειδή φοβάμαι να ανάψω καλοριφέρ, θα διασκέδαζα.

  6. Y. avatar
    Y. 05/11/2011 19:39:46

    Μη σκάση ο λέβητας? ...χαχαχα

  7. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 05/11/2011 19:47:02

    Φήμες λένε ότι με αφορμή την παραπάνω εξέλιξη ο διάσημος σκηνοθέτης Lars von Trier ήδη ετοιμάζει το sequel της ταινίας Melancholia. Διακαής του πόθος φέρεται να αποτελεί η διανομή του ρόλου της Justine (Kirsten Dunst) στον Τζεφρύγιωργα τον Παπανδρέου. Ίδωμεν…

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Τιγράνης 05/11/2011 22:38:43

      Ο Τζεφρύγιωργας! Τέλειο!

  8. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 05/11/2011 20:12:06

    Ίσως να είναι και αυτός ο αστεροειδής "μια κάποια λύσις".

  9. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/11/2011 02:55:00

    Ακούγεται ότι η 11.11.11 (ημέρα Πέμπτη), θα είναι ημέρα καθοριστική μόνο και μόνο σημειολογικά !!!! Λέτε ;;;;;; :)