#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/10/2011 12:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως χάθηκε το μέτρο στην μεταθανάτια λατρεία του Steve Jobs;




Το κλάμα και ο οδυρμός για τον πρόσφατο θάνατο του Steve Jobs, αρχίζει να προσλαμβάνει θρησκευτικές διαστάσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Καιρός να χαλαρώσουμε λίγο, γράφει στο Gawker ο Hamilton Nolan, συστήνοντας ψυχραιμία.

Σίγουρα, λέει, ο θάνατος του γκουρού της πληροφορικής αποτελεί σκληρό πλήγμα για την οικογένεια και τους φίλους που άφησε πίσω του ο Jobs, αλλά ως εκεί.

Το να υπάρχουν άνθρωποι, που δηλώνουν ότι δεν μπορούν να σταματήσουν το κλάμα, είναι μάλλον υπερβολή, αν όχι κάτι άλλο…

Ο Jobs ήταν πολύ καλός σε αυτό που έκανε. Δεν χρειάζεται να προσβάλουμε άλλο τη μνήμη του.

Έφτιαχνε καλούς υπολογιστές, καλά τηλέφωνα, και καλές συσκευές αναπαραγωγής μουσικής. Επίσης, ήξερε πολύ καλά, πώς να τα πουλάει. Για αυτό και έγινε υπερβολικά πλούσιος.

Έδωσε τη δυνατότητα σε μια ολόκληρη γενιά φετιχιστών της τεχνολογίας, να κυκλοφορούν με περίεργα, πρωτοπόρα, και πανάκριβα γκάτζετς.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν μείωσε την φτώχεια, ούτε εφηύρε τεχνολογία που θα έσωζε ζωές, που θα τερμάτιζε τον πόλεμο, που θα θεράπευε την ασθένεια, που θα καταργούσε την μοναξιά…

Και βέβαια, δεν χρειάζονταν να έκανε κάτι τέτοιο. Ελάχιστοι συνάνθρωποί μας το κάνουν.

Όμως, επίσης δεν χρειάζεται και αυτή, η εκτός κάθε μέτρου, μεταθανάτια λατρεία του.

Πρόσφατα, σχεδόν ταυτόχρονα με τον Jobs , πέθανε και  ο Αμερικανός αγωνιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων πάστορας Fred Shuttlesworth. Και όμως, σχεδόν κανένας δεν τον θρήνησε. Τουλάχιστον στον βαθμό που θρηνήθηκε ο  Jobs.

«Όταν αρχίζουμε να θρηνούμε και να λατρεύουμε ως είδωλα κάποιους πετυχημένους τεχνοκράτες, μειώνουμε το νόημα της ζωής όλων όσων θυσίασαν κάτι πολύτιμο για τον συνάνθρωπό τους…», καταλήγει ο Nolan. (Σ.Σ.-Και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. S.A.)

 

Gawker

http://gawker.com/5847338/steve-jobs-was-not-god

Απόδοση:S.A.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Antilogos avatar
    Antilogos 07/10/2011 12:58:13

    Ίσως ορισμένοι να έχασαν το μέτρο...
    Αυτό δεν μειώνει σε τίποτα την προσφορά του ανδρός στην εξέλιξη της τεχνολογίας.

    Σημείωση : Είμαι από αυτούς που άλλαξαν πλατφόρμα αν και πρωτοπόρος στα Mac γιατί ενοχλήθηκαν από το "Κλείδωμα" που κάνει η Apple στα προϊόντα της...

  2. Jimakos avatar
    Jimakos 07/10/2011 13:00:48

    Και τώρα θα απολαύσουμε τα σχόλια των "πιστών" και κατόχων συσκευών κοινωνικής καταξίωσης! Μην ξεχάσετε εκεινη τη σύγκριση με το Μπόμπολα που κάνατε χθες...

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ Jimakos 07/10/2011 13:20:09

      δηλαδη υπαρχει μαυρο και ασπρο? επειδη οι αμερικανοι εχουν χασει προ πολλου το μετρο σημαινει οτι ο Steve Jobs δεν ηταν πραγματικα ιδιαιτερο μυαλο?

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 07/10/2011 13:05:28

    Μέχρι και ο ΓΑΠ κατάλαβε ότι πέθανε! Αυτό τα λέει όλα. Σημαίνει ότι πραγματικά έγινε πολύς ντόρος...

  4. anideos avatar
    anideos 07/10/2011 13:07:46

    Δεν χαθηκε μονο εδω το μετρο. Ισως σ αυτην την περιπτωση να γινεται πιο
    εμφανες.

  5. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 07/10/2011 13:07:50

    Επιτέλους και μια σωστή προσέγγιση του θανάτου του Jobs! Πέθανε ένας πολύ έξυπνος, καινοτόμος και σίγουρα επιτυχημένος .... ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ! Τέτοιος θρήνος θα άρμοζε μόνο σε κάποιον ευεργέτη της ανθρωπότητας!

  6. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 13:15:01

    Ο κύριος Nolan, γράφει "... Έφτιαχνε καλούς υπολογιστές, καλά τηλέφωνα, και καλές συσκευές αναπαραγωγής μουσικής. Επίσης, ήξερε πολύ καλά, πώς να τα πουλάει. Για αυτό και έγινε υπερβολικά πλούσιος."
    Αυτό, από μόνο του δεν είναι και λίγο όταν για να κάνεις αυτά, τα κατά τη γνώμη του κ. Nolan, όχι τόσο σημαντικά, δίνεις δουλειά σε μερικές δεκάδες χιλιάδες ανθρώπων ή και εκατοντάδες σε παγκόσμιο επίπεδο! Αρκεί να φανταστεί κανείς ότι αν η Ελλάδα είχε τα ετήσια κέρδη της εταιρείας του Steve, (65 δις δλρ) όχι απλώς δε θα πτώχευε, αλλά θα ήταν πλούσια!
    Άλλωστε, ούτε ο Μάικλ Τζάκσον, ανακάλυψε το φάρμακο για τον καρκίνο, αλλά λατρεύτηκε και αυτός περισσότερο από τον συμπατριώτη μας Παπανικολάου που ανακάλυψε το ομώνυμο τεστ και έσωσε εκατομμύρια ζωές γυναικών!
    Συμπέρασμα: Το κριτήριο του μέσου ανθρώπου, είναι πολλές φορές πολύ πιο αντιπροσωπευτικό από κάποιων τεχνοκρατών ή κάποιων με "ψυχρή" λογική!
    Γιατί το κριτήριο του μέσου ανθρώπου περνάει μέσα από το φίλτρο του συναισθήματος κάτι το οποίο έχει υποβαθμισθεί, υποτιμηθεί και παραμερισθεί, στην εποχή μας!
    Ας αφήσουμε τον κόσμο να εκφράζεται σύμφωνα με τα αισθήματά του και όχι να προσπαθούμε ακόμα κι αυτά να τα ποδηγετούμε ώστε να υπακούουν στη ψυχρή λογική κάποιων!
    Άλλωστε υπάρχουν τα Νόμπελ για τους δημιουργικούς αλλά μη ιδιαίτερα δημοφιλείς και ίσως αφανείς επιστήμονες! Η αναγνώρισή τους από τους πολλούς, είναι δεδομένη αλλά όχι "λατρευτική"! Υπάρχει, όμως, ως γνώση και σεβασμός στο έργο τους!

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 13:17:49

      +10000 εξαιρετικός.

    • Nikos Draxma avatar
      Nikos Draxma @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 13:55:46

      Eπειδη εδωσε δουλεια σε κοσμο ειναι ευεργετης?
      Μιλας λες και δεν υπηρχε αλλη εναλλακτικη λυση
      Με την λογικη σου θα κανουμε ηρωες και τους πασοκους που διορισαν εκατομμυρια στο δημοσιo

      To οτι τι λατρευονται ανθρωποι χωρις καμια προσφορα στην ανθρωποτητα , μονο και μονο επειδη εχουν την υποστηριξη των μεντια που κατασκευαζουν ΨΕΥΤΙΚΑ ΕΙΔΩΛΑ και απο την αλλη να αγνοουνται ανθρωποι που εχουν αποδεδειγμενα προσφερει στην ανθρωποτητα , δειχνει και το χαμηλο επιπεδο της κοινωνιας και το που βαδιζουμε ως ανθρωποι

      Το κριτηριο του ανθρωπου πρεπει να περναει απο την λογικη και την κριτικη σκεψη και οχι απο το συναισθημα

      Ψαξε και θα βρεις απειρα παραδειγματα προεδρων παγκοσμιως που ψηφιστηκαν με βασει το συναισθημα και οχι της λογικης ,μακροπροθεσμα σε τι θεση εφεραν τους ψηφοφορους τους και κατεπακτασιν την χωρα τους , δυο παραδειγματα απο τα χιλιαδες (αργεντινη - ελλαδα)

      Στην τελικη τα προιοντα του jobs δεν προσφερουν τιποτα καινουργιο , ουτε ξεχωριζουν του ανταγωνισμου απο αποψης τεχνολογιας , απλα απευθυνωνται σε gadgetakides που εχουν αναγαγει ως τροπο ζωης στο να τα καταναλωνουν συχνα

      Ενας πλουσιος λιγοτερος που ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ

      • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
        "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Nikos Draxma 07/10/2011 14:31:59

        Οι πρόεδροι, ψηφίστηκαν πρώτα και μετά διέψευσαν τις προσδοκίες του κόσμου! Οι αυτοδημιούργητοι-δημιουργοί όπως ο Jobs, τόλμησαν, δημιούργησαν καινοτόμησαν, έδωσαν δουλειά στον κόσμο, κάτι που εσύ θεωρείς ασήμαντο, και ναι, πλούτισαν όχι με επιχειρήσεις "αέρα-πατέρα" αλλά με κολλοσούς που στηρίζουν την παγκόσμια οικονομία! Την πραγματική οικονομία!
        Τη σύγκριση "... με τους πασόκους που διόρισαν εκατομμύρια στο δημόσιο", απλά την παραβλέπω γιατί τη θεωρώ τουλάχιστον ατυχή!
        Όσο για το ότι δε θα σου λείψει αγαπητέ μου, δεν πειράζει! Σου λείπουν τόσα άλλα...

        • Nikos Draxma avatar
          Nikos Draxma @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 18:19:40

          Βεβαια το να παραγουν ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ απο στρατιες σκλαβων και να καταναλωνουν οι gadgetakides σωριδον λεγεται πρσοφορα στην παγκοσμια οικονομια?

          http://www.eglimatikotita.gr/2011/10/steve-jobs.html


          Στο επομενο αφιερωμα να βαλετε και τον μπερλουσκουνι
          Αποκτηστε κριτικη αποψη και σκεψη , μην σας παρασυρουν τα μεντια που φτιαχνουν ψευτικους ηρωες και ειδωλα
          Οι πραγματικοι ευεργετες ειναι ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και δεν προβαλωνται απο τα μεντια

          • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
            "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Nikos Draxma 07/10/2011 20:19:06

            Νομίζω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη βλακεία από το να γράφει κανείς αυτές τις σοσιοαλπροβληματικοκουλτουροβλαμένες αηδίες εναντίον του Jobs, σε ένα υπολογιστή, στου οποίου την εξέλιξη έχει συμβάλει αποφασιστικά το μοναδικό του ταλέντο! Και κάποιων άλλων, φυσικά, για τους οποίους οι κομπλεξικοί, μη παράγοντες ούτε καρφίτσα συνέλληνες, κάνουν κριτική, πνιγμένοι μέσα στα σκατά της ψευτοδιανόησης τους!
            Πέτα λοιπόν, φίλε μου το "άχρηστο προϊόν" με το οποίο γράφεις, διαβάζεις ακούς μουσική, έχεις τις εξελίξεις στο σπίτι σου σε δευτερόλεπτα και γύρνα στη γραφομηχανή σου, τις "λυχνίες" και περίμενε την επόμενη μέρα για να διαβάσεις τις εφημερίδες που γράφουν γεγονότα που έχουν γίνει ήδη "ιστορία"!
            Άλλωστε η σκέψη ότι ένας υπολογιστής σε έναν εργαζόμενο του είναι περισσότερο απαραίτητος από ότι μια Μερσεντές, θα σου φαίνεται πολύ ... ανόητη!

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 20:36:25

            Χο! Χο!
            Πλάκα έχει να το έκανε και τώρα να φτιάχνει κανά πειρατικό σταθμό και να φωνάζει: "Κάτω ο Jobs, Κάτω ο Jobs"!!!

    • anideos avatar
      anideos @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 13:56:32

      Δεκαδες χιλιαδες ανθρωπους στην Ινδοκινα...

    • Ιωάννης avatar
      Ιωάννης @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 14:06:21

      Αρλούμπες 100000000+++!!!

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 14:42:16

      Ναι εδωσε δουλεια σε μερικες εκατονταδες χιλιαδες Κινεζους, που απ' την χαρα τους αρχισαν να πηδανε απ' τα παραθυρα! Μιλαω για την υποθεση των αυτοκτονιων στην Foxconn, τον κινεζο φασον κατασκευαστη ολων των γκατζετς με την υπογραφη apple. Αν εχεις συνειδηση παραδεξου το: το i-phone σου ειναι βαμενο με αιμα! Ο Θεος να τον συνχωρεση...

      • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
        "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ la poderosa II 07/10/2011 15:03:49

        Είμαι περίργος να δω τι άλλες αρλούμπες θα διαβάσω, γραμμένες από μίζερους, που διακατέχονται από το κυρίαρχο, όσο και οπισθοδρομικό πρόβλημα, που είναι ο φθόνος για την πρόοδο του άλλου!
        "Αν έχεις συνείδηση, παραδέξου το" :Το αυτοκίνητό σου, είναι βαμμένο με άιμα! Γιατί κάποιος εργάτης κάποτε σκοτώθηκε στο εργοστάσιο που κατασκευάστηκε!

        • la poderosa II avatar
          la poderosa II @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 16:18:14

          Αν σαν προοδο εννοεις να ανερχεσαι πατοντας πανω σε πτωματα (εστω και κινεζων) εργατων, τοτε τι να σου πω; Ο Θεος να σε φωτισει... Εγω ουτε να σε λυπηθω δεν μπορω...

          • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
            "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ la poderosa II 07/10/2011 17:52:45

            Φίλε μου αυτά που γράφεις μοιάζουν σαν απόσπασμα από τα πρακτικά της "Τρίτης Διεθνούς"!
            Ο Θεός δεν έχει ρεύμα για να με φωτίσει!Το έκοψε για να γλυτώσει την έκτακτη εισφορά!
            Με στεναχωρεί που δε μπορείς να με λυπηθείς αλλά θα ζήσω και χωρίς αυτό!

      • lampros avatar
        lampros @ la poderosa II 07/10/2011 16:35:35

        Το 70% από ό,τι αγοράζεις στην αγορά στην Κίνα φτιάχνεται, ή μέρη του φτιάχνονται εκεί. Ειδικά στα ηλεκτρονικά, σχεδόν το 100%. Ακόμα και το «γαλλικό» ή «γερμανικό» αμάξι έχει κινέζικα μέρη (τι λέω; ακόμα και για τα «λουκάνικα φρανφούρτης» οι Γερμανοί έχουν εργοστάσια στην Κίνα).

        Και οι αυτοκτονίες στην Foxconn, σε σύγκριση με τον αριθμό των υπαλλήλων της, ήταν στο μέσο όρο των αυτοκτονιών της Κίνας γενικά.

        Δεν είναι η ΕΒΓΑ της γειτονιάς, έχει 920,000 υπαλλήλους. 14 στους 920,000 αυτοκτόνησαν --α, και δεν δούλευαν όλοι για να φτιάχνουν Apple προϊόντα.

        Στην foxconn φτιάχνονται εκτός από Apple: ASUS, Dell, HP, Intel, Nintendo, Nokia, Motorola, Microsoft, Sony Erricson, Amazon ( http://en.wikipedia.org/wiki/Foxconn ).

        Απλά, η Apple «πουλάει» στα μέσα, ο κόσμος δεν το πολυψάχνει το θέμα, και να η «είδηση»: αυτοκτονούν μαζικά οι κινέζοι εργάτες της Apple.

    • Αρης avatar
      Αρης @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 16:12:39

      Ο πόλεμος δημιουργεί περισσότερες θέσεις εργασίας, απασχόλησης και οικονομικής ανάπτυξης. Αυτό είναι το κριτήριο;
      Αλλάξαν οι αξίες...

      • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
        "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Αρης 07/10/2011 18:52:34

        Μένω ενεός, κοινώς κάγκελο, μπροστά στην ορθότητα του επιχειρήματός σου!!!
        Δεν άλλαξαν οι αξίες φίλε μου, οι λέξεις έχασαν το νόημά τους!...

    • lampros avatar
      lampros @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 16:27:15

      Πέστα...

      Και μετά γκρινιάζουμε και θέλουμε ανάπτυξη, αλλά λέμε το «επιχειρηματίας» λες και είναι προσβολή --για κάποιον που πραγματικά έφτιαχνε προϊοντα και δεν πούλαγε με μίζες υπερτιμολογημένα δημόσια έργα στο κράτος, όπως στη χώρα μας.

      Ειδικά σε μια χώρα που κλαίγαμε για την Βουγιουκλάκη και άλλοι κλαίνε και σπάνε για την «ομαδάρα» είμαστε οι τελευταίοι να πούμε για υπερβολές στο συγκεκριμένο θέμα...

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ lampros 07/10/2011 16:53:35

        Τη συγκριση με τον Μπομπολα δε θα την κανεις σημερα;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 07/10/2011 17:54:41

      Ερώτηση κρίσεως:
      Όλα αυτά τα περισπούδαστα και καταπληκτικά προϊόντα, όπως τα iMac´s, iPods, iPads, iPhones, i papapapappapapas, τρώγονται; Αυτός ο χαμούρης ο Τζομπσ είχε δώσει τουλάχιστον ένα δολάριο για να φάει ένας άστεγος και άνεργος των ΗΠΑ έστω;

      Για ξυπνήστε και συγκεντρωθείτε λιγάκι.....

      Ο Τοσίτσας έκανε δώρο το θωρηκτό Αβέρωφ στο ελληνικό κράτος και έτσι η Ελλάδα διπλασιάστηκε...

      Αυτός τί έκανε;
      Το μόνο που έκανε καλά και έβγαλε πολλά λεφτά είναι ότι έφτιαξε πολύ όμορφα καλοσχεδιασμένα γκατζετάκια για επιδειξιομανείς τύπους.
      Για δοκιμάστε πλεόν και το LINUX που είναι τελείως τσάμπα....

      Αντε μάθαμε όλοι τα Mac.

      Ζητώ συγγνώμη για την ένταση αλλά μέχρις εδώ με τον Τζομπς.
      Όπως είπε και ο Ωνάσης, όλα τα δις τα παίρνεις μαζί σου "συμπυκνωμένα" σε μία χούφτα χώμα στο λάκο των 2χ1 μέτρων......

  7. spiral architect avatar
    spiral architect 07/10/2011 13:30:56

    Ο Jobs ήταν o τύπος του καπιταλιστή που σήμερα ειδικά έχει σχεδόν εκλείψει. Η δημιουργικότητα,η εφευρετικότητα και η καινοτομία που ο Jobs διέθετε έχει αντικατασταθεί σε τεράστιο βαθμό από στασιμότητα και έλλειψη ενός πραγματικά παραγωγικού οράματος.

    Ο πιτσιρικάς-εφευρέτης που δημιούργησε κάτι πραγματικά "φρέσκο" στο γκαράζ του σπιτιού του ουσιαστικά έχει πεθάνει. Είχα διαβάσει κάπου ότι ο Jobs επισκέφτηκε κάποτε τις εγκαταστάσεις της Xerox, εκεί είδε το mouse και το γραφικό περιβάλλον που είχαν δημιουργήσει, και αμέσως κατάλαβε ότι αυτά τα πράγματα αποτελούσαν "το μέλλον των υπολογιστών". Αντίθετα, τα στελέχη της Xerox δεν κατάλαβαν ποτέ τη σπουδαιότητα αυτών των εφευρέσεων που έκαναν οι ερευνητές τους, και δεν έδειχναν ενδιαφέρον για το όλο project. Ποιος ξέρει, αν δεν το είχε δει ο Jobs, η τεχνολογική αυτή πρόοδος θα είχε μείνει πίσω.
    (βέβαια, κάποιος άλλος θα το ανακάλυπτε αργά ή γρήγορα, αλλά με καθυστέρηση)

    Τότε όλος ο κόσμος "έτρεχε" DOS και έψαχνε τα αρχεία του με εντολές “dir”, “list”, εφτιαχνε φακέλλους με εντολη "mkdir", κλπ, μέσω γραμμής εντολών ενώ αυτός στο macidosh είχε παραθυρικό περιβάλλον. Αλλά – δυστυχώς για την Apple - οι εταιρείες λογισμικού έφτιαχναν προγράμματα μόνο για την Microsoft (για DOS και μετέπειτα για Windows 3.0)

    H Apple άρχισε να καταρρέει ...

    Όταν ο Jobs (ξανα)ανέλαβε την Apple το 1996 λανσάροντας το iMac G3 ακολούθησε εν μέρει την πεπατημένη: Μείωση κόστους με μεταφορά της παραγωγής στην Άπω Ανατολή και marketing, που στην Αμερική έπιασε πολύ. Έπεισε τις εταιρείες λογισμικού να βγάζουν εκδόσεις προγραμμάτων για iMac.

    Όσοι έχουν βρεθεί σε μεγάλες τέτοιες εταιρείες ξέρουν ότι κουμάντο κάνουν κάτι κουστουμαρισμένοι κρυόκωλοι τύποι, (στην Ελλάδα της μόδας είναι να είσαι απόφοιτος του Deree!) που νοιάζονται μόνο για ισολογισμούς, λογιστικά νούμερα, schedules και deadlines, χωρίς να έχουν ιδιαίτερη επαφή ή αγάπη για το αντικείμενο. Όσο για το πώς θα βγάλουν κέρδη, που αποτελεί και το μοναδικό κίνητρο τους, ο No1 τρόπος είναι οι περικοπές προσωπικού, περικοπές μισθών, κτλ. Ο Jobs ακολούθησε τη λογική των απανταχού της γης μανατζαρέων και ο … Κύρος Γρανάζης των νιάτων του άρχισε να πεθαίνει μέσα του.

    Εν κατακλείδει, αναρωτιέμαι αν, ο Κινέζος της Foxconn (εργολάβου της Apple στην Κίνα) πριν αυτοκτονήσει, μπορεί να αγοράσει το iphone που κατασκευάζει?

    Αnyway ... Rest In Peace Steve!

    • tpe avatar
      tpe @ spiral architect 07/10/2011 20:21:39

      Μου αρέσει που ακόμα κι η "πρόσφατη" ιστορία παραχαράσεται...
      Αλήθεια, με τα λεφτά και τα προγράμματα ποιας έσωσε την Apple ο Jobs?

      Σε ένα πράγμα του βγάζω το καπέλο: Δεν δίστασε ποτέ.
      Δεν ανακάλυψε ποτέ τον τροχό. Ο Jobs κάλυπτε με άψογο τρόπο τις ανάγκες της αγοράς. Γιατί mp3 player είχαμε και πριν το iPod. Κινητά πριν το iPhone και υπολογιστές πολύ πριν από τον Mac και σίγουρα δεν θα υπολογίσω τον Mac ως επαναστατικό (τι να πούμε τότε για την Amiga;)

      Τέλος πάντων, αν σε κάτι πρέπει να του βγάλουμε το καπέλο είναι η επιμονή του στην ευκολία χρήσης και στην ποιότητα των προϊόντων.
      Δεν έκανε κάτι τρομερό, απλά κάλυψε κάποιες ανάγκες, σωστά. Δεν θέλει μυαλό, πείσμα κι αποφασιστικότητα...

      Είπαμε, μεγάλος αλλά όχι και Θεός, μην τρελαθούμε...

  8. Ignoramus avatar
    Ignoramus 07/10/2011 13:51:01

    ολα καλα και ωραια αλλα οι αμερικανοι το παρακανουν με τους θρηνους.και σε αυτους αναφερεται το αρθρο μαλλον.
    μου θυμισαν εμας που κλαιγαμε δυο εβδομαδες για τον χαμο του καζατζιδη. λιγο μετρο ρε παιδια.

    • ο Αρης avatar
      ο Αρης @ Ignoramus 07/10/2011 16:16:12

      Δεν έκλαψες για τον Καζατζίδη και πολύ, μη τα παραλές

  9. Μάρκος avatar
    Μάρκος 07/10/2011 13:53:11

    Έλα τα Αμερικανάκια να τα βλέπω να αντιδρούν στην ανάρτηση...! Έτσι παιδιά μου...κολλήστε κι ένα R.I.P μετά, γιατί σας πέφτει βαρύ το "αναπαύσου εν ειρήνη", λίγο φασιστικό ρε παιδί μου...

    • spiral architect avatar
      spiral architect @ Μάρκος 07/10/2011 15:10:30

      Whatever ...

  10. Aggelos avatar
    Aggelos 07/10/2011 14:13:57

    "Όσοι έχουν βρεθεί σε μεγάλες τέτοιες εταιρείες ξέρουν ότι κουμάντο κάνουν κάτι κουστουμαρισμένοι κρυόκωλοι τύποι, (στην Ελλάδα της μόδας είναι να είσαι απόφοιτος του Deree!) που νοιάζονται μόνο για ισολογισμούς, λογιστικά νούμερα, schedules και deadlines, χωρίς να έχουν ιδιαίτερη επαφή ή αγάπη για το αντικείμενο. Όσο για το πώς θα βγάλουν κέρδη, που αποτελεί και το μοναδικό κίνητρο τους, ο No1 τρόπος είναι οι περικοπές προσωπικού, περικοπές μισθών, κτλ. Ο Jobs ακολούθησε τη λογική των απανταχού της γης μανατζαρέων και ο … Κύρος Γρανάζης των νιάτων του άρχισε να πεθαίνει μέσα του."




    σωστος..

    αρχικα καινοτομησε η apple αλλα μετα την αναβιωση της ξεπεσε σε μαρκινγκ και χλιδατη μοδα για λιγους..


    πολυ περισσοτερο θα θλιβομουν αν πεθαινε ο bill gates ή ενας αλλος που εδωσε τεχνολογια στις μαζες,,απο τον jobs που ουτε ενα προιον του δεν εχω αγορασει γιατι ηταν πανακριβα...

    • spiral architect avatar
      spiral architect @ Aggelos 07/10/2011 15:07:36

      Oλους 2 μέτρα γης μας περιμένουν ... :(
      (ή ένας καυστήρας)

  11. xzetta avatar
    xzetta 07/10/2011 15:12:40

    o Steve Jobs υπήρξε το "πρότυπο" του rockstar CEO και ο καλύτερος εκφραστής του αμερικανικού ονείρου. Κάθε του κίνηση και λέξη είχε λάβει από τα ΜΜΕ (αρχικά τον τεχνικό τύπο, αργότερα τον οικονομικό τύπο και τέλος τον τύπο στο σύνολό του) μυθικές διαστάσεις - ο Jobs δεν ήταν σπουδαίος στα τεχνικά (όπως ο Gates για παράδειγμα) - ήταν μάγος στο μάρκετινγκ. Το όλο στήσιμο της apple ήταν τέτοιο ώστε να ενισχύει το φαινόμενο στο μέγιστο.
    Και όπως όλοι οι rockstars όσο πιο νέος πεθάνεις και όσο πιο τραγικό το φινάλε, τόσο πιο μεγάλη η ειδολοποίηση.
    Η βιομηχανία θέλει είδωλα

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ xzetta 07/10/2011 15:24:40

      Άσχετα αν συμφωνώ ή όχι όσον αφορά τον Στηβ, συμφωνώ και γενικεύω ότι η ανθρώπινη φύση έχει ανάγκη είδωλα. Σε άλλο ποστ κάποιος παρομοίασε το Σαμαρά με την μετενσάρκωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τοποθέτησε εαυτόν στην μάχη του Γρανικού. Άψογα

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/10/2011 15:15:47

    Το υπαρξιακό κενό του σύγχρονου ανθρώπου με κάτι πρέπει να γεμίζει (χωρίς ποτέ να το καταφέρνει).

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 07/10/2011 15:19:42

    To Moυσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας (Αncient Greek Technology), η πλέον αξιόπιστη και πληρέστερη στο είδος της Εκθεση παγκοσμίως, στο Κατάκολο της Ηλείας, αποδεικνύει ότι η Τεχνολογία Αιχμής των Αρχαίων Eλλήνων προγόνων μας, χιλιάδες χρόνια πριν, ήταν εφάμιλλη και εξαιρετικά όμοια με τη σύγχρονη http://www.kotsanas.com/gr/index_ekthemata.html

    Εμείς οι Ελληνες βεβαίως, ως ανέκαθεν «υπεράνω», δεν φροντίσαμε να διασφαλίσουμε τα παγκόσμια πνευματικά μας δικαιώματα. Εάν τα είχαμε διασφαλίσει, η πολιτισμική και οικονομική κατάσταση της Ελλάδας καθώς και το βιωτικό μας επίπεδο, θα ήταν εντελώς διαφορετικά, σήμερα.

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 07/10/2011 15:32:13

    Επί τελους, Παράξενε, καιρός ήταν μπεί λίγο μέτρο στην Τζομπσολατρία, ένα μετανεωτερικό σύμπωμα της αλλοτρίωσης των καιρών μας.
    Εύγε!

  15. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/10/2011 15:43:29

    Βέβαια, ως γνωστόν, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν πάει στο φεγγάρι, είχαν ΜΑΚ, "παράθυρα" (ο Βασίλειος Θύρας τα έκλεψε μετά από μία επίσκεψη στο μαντείο των Δελφών), ηλεκτρικές σκούπες, τανκς.

    Δε σοβαρευόμαστε λέω εγώ; Ούτε να μας φτύσουν δεν θα θέλαν οι αρχαίοι.

    • ο Αρης avatar
      ο Αρης @ Χρήστος 07/10/2011 16:27:33

      Σίγουρα συμφωνείς με το μνημόνιο και την "τεμπελιά" των Ελλήνων

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ ο Αρης 07/10/2011 17:38:51

        Αυτό το συμπέρασμα πώς το έβγαλες;

        Επιπλέον, όποιος έχει σεβασμό και έχει διαβάσει και πέντε πράγματα από "αρχαίους", όπως τους αποκαλείτε, γνωρίζει ότι με το να ισχυρίζεσαι τέτοιες αηδίες, προσβάλεις τη φήμη και τη δουλειά όλων των φιλοσόφων και επιστημόνων εκείνης της περιόδου.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Χρήστος 07/10/2011 19:09:16

          Διαχρονικά η ανθρωπότητα, χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: στους Hγέτες, Oραματιστές, Δημιουργούς, και στους άπραγους, μίζερους, ουραγούς.

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ η Dimi 07/10/2011 20:53:19

            Συμφωνω. Πρώτη φορά το διάβασα στον Ντοστογέφσκι: (σε ελέυθερη μετάφραση) ΥΠάρχουν δύο ειδών ανθρώποι αυτοί που τραβάν την ανθρωπότητα μπροστά και αυτοί που αναπαραγάγουν το γένος!

  16. Μαρ. Παπαδ. avatar
    Μαρ. Παπαδ. 07/10/2011 15:45:27

    Δεν είναι το ότι χάθηκε το μέτρο .... Είναι η εποχή.... που με όλα τα άσχημα τριγύρω σου, έχεις γίνει μανιοκαταθλιπτικός
    Ε, λοιπόν, δεν θέλει και πολύ όταν μαθαίνεις για το θάνατο ενός (κατά γενική ομολογία) από τους λίγους ανθρώπους ορόσημα για την εποχή μας , να αναρωτιέσαι γιατί όσοι αξίζουν φεύγουν και γιατί ζούμε συνεχώς σε αυτό το μίζερο και προβληματικό περιβάλλον...... Κατάθλιψη είναι... θα περάσει.

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/10/2011 15:47:46

    Και για τον μεταλλαγμένο μαυρούλη Μ. Τζάκσον, κάτι ανάλογο είχα υποστηρίξει κάποτε, και πέσανε να με φάνε οι εγχώριοι θαυμαστές του διεθνούς τσιφτετελοπόπ.
    Το μέτρο είναι ελληνική εφεύρεση, άσχετα αν το καταπατάμε καθημερινά.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 07/10/2011 16:14:42

      Ναί, ακριβώς. Κάποτε εξηγούσα σε φίλο και συνάδελφο Αμερικανό που με ρώτησε "μα πως ανακαλύφθηκε η λογική και τόσα αλλα πράγματα σε μια μικρή χώρα σαν την Ελλάδα" (συγχέουν το μέγεθος με την σπουδαιότητα βλέπεις) και του απάντησα, ρητορικά φυσικά, ότι "υπήρχε ανάγκη να ανακαλυφθεί, καθ' ότι απουσίαζε (η λογική) από την ζωή τους. Που θα ανακαλύπτονταν, στην Σκανδιναβία, φερ' ειπείν" ή στην Αγγλοσαξωνία;
      Την δε εξυπνάδα των Αμερικανών στο μάρκετινγκ την χάφτουν οι εγχώριοι φωταδιστές σαν χάνοι και μας την παρουσιάζουν σαν θεό που έρχεται από το "ανω'τερο" Δυτικιστάν. Ο Τζάκσον ήταν γνωστός επειδή ήταν...γνωστός. Καταπληκτικό εφεύρημα για τις σόου μπιζνες, ε;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Νίκος Αργεάδης 07/10/2011 19:24:28

        Αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός του σελέμπριτι: Κάποιος που είναι διάσημος, επειδή απλά είναι διάσημος! π.χ, αδελφές Κανονίδου, Στέλλα Μπεζαντάκου, Σάσα Μπάστα, κλπ κλπ κλπ.
        Η Ελλάδα της Ρούλας Κορομηλά είναι γεμάτη από σελέμπριτις, δηλαδή τίποτα.

  18. Decodex avatar
    Decodex 07/10/2011 16:24:11

    Εγω είμαι "οπαδός" του Sir Clive Sinclair...
    Ο Jobs ήταν πιο κοντά στα λεφτά και λιγότερο κοντά στο να κάνει ευκολότερη και φθηνότερη τη ζωή του κόσμου.
    Οσο θυμάμαι πάντα τα προιόντα της Apple ήταν ακριβότερα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και φυσικά δεν απευθύνονταν στον κοσμάκη.

    • lampros avatar
      lampros @ Decodex 07/10/2011 16:45:51

      Ο Jobs ήταν πιο κοντά στα λεφτά και λιγότερο κοντά στο να κάνει ευκολότερη και φθηνότερη τη ζωή του κόσμου.

      Εεε; Αν κάποιος έχει υμνηθεί ―από τους ειδικούς και τον απλό κόσμο― ότι κάνει ευκολότερη τη ζωή του στα τεχνολογικά αυτός είναι ο Τζόμπς. Για ρώτα κάναν ειδικό σε HCI (human computer interaction) και UI (user interface).

      Οσο θυμάμαι πάντα τα προιόντα της Apple ήταν ακριβότερα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και φυσικά δεν απευθύνονταν στον κοσμάκη.

      Ε, δεν θα θυμάσαι καλά. Τα προϊοντα της Apple τα τελευταία 4-5 χρόνια ήταν τα φθηνότερα της αγοράς. Τα αντίστοιχα τηλέφωνα όταν βγήκε το iPhone ήταν φωτιά σε κόστος ―και για κάνα χρόνο μετά. Οι ανταγωνιστές δεν μπορούσαν ως πρόσφατα να βγάλουν ταμπλέτα φθηνότερη από το iPad --έβγαινε η Samsung και ο πάσα είς με $200 περισσότερο και βάλε (ένα παράδειγμα εδώ: http://www.gottabemobile.com/2011/02/22/why-apples-competitors-cant-compete-with-the-ipads-500-price-point/ ).

      Θα πρέπει να ξέρεις και τι συγκρίνεις βέβαια. Όχι να συγκρίνεις π.χ. το πλαστικό λάπτοπ των $400 με το μονοκόμματο αλουμινάτο, που έχει 2000 ώρες σκέψης πίσω του και ένα σωρό καινοτομίες στη σχεδίαση, εργονομία, βάρος κλπ. Είναι σαν να συγκρίνεις ένα Volkswagen με μια BMW. Για σύγκρινε με τα αντίστοιχα μοντέλα άλλων εταιριών (δηλαδή με ίδια χαρακτηριστικά ΚΑΙ ίδια προσοχή στην κατασκευή). Τα high end Lenovo και Sony π.χ. είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα της Apple.

  19. ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ avatar
    ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ 07/10/2011 16:32:38

    Εδώ ο δικός μας ΓΑΠ ένοιωσε την ανάγκη μετά από καιρό να πει κάτι δημόσια (twitter).
    Φοβάται μην του βραχυκυκλώσουν τα iphone και τα ipad.
    Και μετά με τι θα παίζει.
    Τουλάχιστον γο Καραμανλής δεν έπαιζε - αν έπαιζε- δημόσια

  20. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 07/10/2011 16:35:18

    Καταπληκτική προσωπικότητα,αλλα πράγματι χάθηκε το μέτρο ,όταν τον συγκρίνουν με τον Εντισον!

    Αν υπάρχει κάποιος που πραγματικά αξίζει αυτή τη σύγκριση είναι ο φίλος του ο Bill Gates. Ο κόσμος πρίν και μετά τα Windows δεν είναι ίδιος.

  21. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 07/10/2011 16:49:01

    Καλή επιλογή άρθρου S.A. Ο "πόλεμος" μεταξύ apple funs και όλων των υπολοίπων καλά κρατεί και θα κρατεί και μετά θάνατον Steve Jobs... ήδη τα σχετικά blogs παγκοσμίως έχουν "ξεπεράσει" το ανθρώπινο συναίσθημα της απώλειας ενός σημαντικού ανθρώπου, και επιδίδονται πλέον σε εκτόξευση επιχειρημάτων για το ποια πλατφόρμα είναι καλύτερη... αστειότητες.

  22. A.M. avatar
    A.M. 07/10/2011 17:08:50

    «Εμνήσθην του προφήτου βοώντος,
    εγώ ειμι γή και σποδός.
    Και πάλιν κατενόησα εν τοις μνήμασι
    και είδον τα οστά τα γεγυμνωμένα και είπον,
    άρα τίς εστι
    βασιλεύς ή στρατιώτης,
    ή πλούσιος ή πένης,
    ή δίκαιος ή αμαρτωλός;
    Αλλά ανάπαυσον, Κύριε, μετα δικαίων τον δούλον Σου,
    ως φιλάνθρωπος.»

    Άρα.. τις εστί;
    Βασιλεύς ή στρατιώτης;
    Πλούσιος ή πένης;
    Δίκαιος ή αμαρτωλός;

    «Πάντα ματαιότης τα ανθρώπινα,
    όσα ουχ υπάρχει μετά θάνατον.
    Ου παραμένει ο πλούτος, ου συνοδεύει η δόξα.
    Επελθών γαρ ο θάνατος ταύτα πάντα εξηφάνισται.»

    Ου παραμένει ο πλούτος, ου συνοδεύει η δόξα.


    Κατά τα λοιπά..
    Απεβίωσε ένας ακόμα άνθρωπος απ τις δεκάδες χιλιάδες που έφυγαν την ίδια μέρα μαζί του.
    Ήταν ένας πετυχημένος επιχειρηματίας χωρίς καμμία αμφιβολία.

    Ο Θεός να τον αναπαύει και να τον συγχωρεί
    όπως και όλους όσους έφυγαν την ίδια μέρα μαζί του
    και θα κλάψουν γι αυτούς λιγότεροι απ όσοι κλαίνε για τον Jobs.

    • Chris Theocharis avatar
      Chris Theocharis @ A.M. 07/10/2011 17:17:23

      Ωραία επιλογή... Σήμερα ο Steve Jobs και η αντίστοιχης ηλικίας μητέρα μαθητή μου στέκονται ίσα απέναντι στο δημιουργό τους... δυστυχώς τα εκατομύρια funs παρασύρονται από μια περίεργη ψυχολογία μάζας. Ωστόσο, είμαι σίγουρος πως αν τους ρώταγε κάποιος ποια από τις δυο ψυχές έχει μεγαλύτερη αξία, θα καταλάβαιναν αμέσως την υπερβολή τους.

      • Κρίμα avatar
        Κρίμα @ Chris Theocharis 07/10/2011 18:18:15

        "Ωστόσο, είμαι σίγουρος πως αν τους ρώταγε κάποιος ποια από τις δυο ψυχές έχει μεγαλύτερη αξία, θα καταλάβαιναν αμέσως την υπερβολή τους."

        Να μην είσαι καθόλου σίγουρος, τα άτομα που είναι εθισμένα σε οποιαδήποτε μορφή απόλαυσης ξεχνούν ακόμη και τη μάνα που τους γέννησε μπροστά στο χορηγό τους.

  23. captain avatar
    captain 07/10/2011 17:17:46

    Απόλυτα!

    Αλλά, ο Jobs δεν ηταν φαινόμενο γιατι έκανε καλους υπολογιστες. Ηταν φαινομενο γιατι έκανε threepeat (apple , pixar , νεα apple) σε μια αγορά που ποτε ως τωρα κανεις αλλος δεν εχει κανει repeat (ουτε καν αυτοι που την επινοησαν).

    Ακομα ειναι ενα καλο παραδειγμα : οταν εγινε ceo ad interim για να σωσει την apple απο τη χρεοκοπια η αμοιβη του (τουλαχιστον στην αρχη μετα οταν γυρισε η εταιρεια του εκανε δωρο ενα αεροπλανο) ηταν ενα (1) δολαριο το χρονο. Αυτο σε εναν κοσμο που οι πρωθυπουργοι των χρεοκοπιων κανουν παρτυ, οι βουλευτες δε θελουν να χανουν προνομια και οι απανταχου τραπεζιτες περνουν μπονους στη χασουρα η τους "απολυουν" στελνοντας τους για τενις συνεχιζοντας να τους πληρωνουν μπονους.

  24. amt avatar
    amt 07/10/2011 17:37:44

    Σωστός !!! Προσυπογράφω με τα τέσσερα !!!!!

  25. Κρίμα avatar
    Κρίμα 07/10/2011 18:12:10

    Και τώρα ποιός θα μας φτιάχνει παιχνιδάκια να παίζουμε ώρες ατέλειωτες;
    Να παίρνουμε αξία και να υπάρχουμε χάρις στα gadgets;
    Τι αξίζει άραγε η ζωή χωρίς την απέραντη απόλαυση που δίνει ένα (i-, smart-, q-, xlw3-,..) phone;

    Η απώλεια δεν αφορά τον άνθρωπο αλλά το χορηγό της ματαιότητας εκατομυρίων "γκατζετάκηδων" ανά τον κόσμο.
    Τι θα κάνουν όλοι αυτοί τώρα;
    Πως θα ζήσουν αυτά τα παιδάκια χωρίς την προοπτική του νέου παιχνιδιού τους;

  26. AegeanHawk avatar
    AegeanHawk 07/10/2011 18:12:32

    Το ωραιότερο πράγμα είναι να "ζει" κανείς στον κόσμο του....και το έχομε καταφέρει.

    Κάποιοι λοιπόν "κλαίνε" τον Τζομπς....και είναι πολλοί ή λίγοι ? και σε σχέση με τι ?...

    Αραγε πόσοι έκλαψαν και κλαίνε ακόμα την δολοφονία-θάνατο του Μπιν Λάντεν ?.... Είναι περισσότεροι ή λιγότεροι απο αυτούς που "κλαίνε" τον Τζομπς ?

    Δεν μάθαμε και δεν θα μάθομε....αυτό αφορά έναν άλλο "κόσμο", όχι πάντως τον δικό μας.

  27. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/10/2011 18:43:01

    Απίστευτος επιχειρηματίας, πραγματικό πρότυπο σε πολλούς τομείς. Αλλά μην τρελαθούμε. Ποια ακριβώς τεχνολογία έφτιαξε ή προώθησε η εταιρεία του? Δεν μιλάω για προιόν, γιατί τα προιόντα είναι θέμα μάρκετινγκ, μιλάω για τεχνολογίες. Ακόμα και οι πατέντες, δεν είναι θέμα τεχνολογίας, με την έννοια της πλατφόρμας πάνω στην οποία θα στηριχθεί η δημιουργία μιας υπηρεσίας προς τον άνθρωπο, πολλές πατέντες είναι κυρίως για την κατοχύρωση ιδεών περί του που θα μπουν τα κουμπιά (το οποίο μπορεί να είναι θέμα μελέτης για λόγους εργονομίας, μπορεί να είναι και απλό θέμα σχεδιασμού). Ήταν ταλαντούχος στην σύνθεση, μπορούσε να αφουγκραστεί τι θα πουλήσει στον κόσμο ως συνδιασμός υφιστάμενων τεχνολογιών, αλλά δεν νομίζω να προώθησε το Bluetooth, ή το Blu-Ray, ή κάποια ακόμα σημαντικότερη τεχνολογία. Είχε επίσης ταλέντο να βάζει τους ανταγωνιστές του να εξελίσουν την τεχνολογία, αφού αυτός είχε ήδη ηγηθεί με τις τυμπανοκρουσίες του μάρκετινγκ και μόλις αυτές οι τεχνολογίες είχαν ωριμάσει, τους έκανε το one-two χρησιμοποιώντας την εξελιχθείσα τεχνολογία με επιπρόσθετα στοιχεία τρεντ. Όλα τα προιόντα που έφτιαξε επί Apple την δεύτερη φορά υπήρχαν λίγο πολύ (digital players, smartphones, tablets), απλά τα έκανε, όχι καλύτερα, αλλά πιο ποθητά. Τον θεωρώ πραγματικό ηγέτη στο χώρο των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ, αλλά στο χώρο της τεχνολογίας πιο πολύ για οπορτουνιστή τον έχω.

  28. anonymous avatar
    anonymous 07/10/2011 18:43:12

    Δε χάθηκε κανένα μέτρο. Είναι ο άνθρωπος που διαμόρφωσε τον κλάδο της πληροφορικής κι επικοινωνίας.
    Δημιούργησε αρκετές καινοτομίες και τέσσερις κατηγορίες στην αγορά. Υπολογιστές με γραφικό περιβάλλον εργασίας, διαχείριση μουσικής, νέα μορφή στις κινητές τηλεφωνίες και το ipad ως φορητό βιβλίο. Όπως πριν 80-90 χρόνια όλοι μιλούσαν για τα ιερά τέρατα της αυτοκίνησης έτσι και σήμερα μιλάνε για το Jobs.

    • Nikos Draxma avatar
      Nikos Draxma @ anonymous 07/10/2011 19:38:53

      Η πραγματικη καινοτομια ηταν amiga για τα δεδομενα της εποχης που την εφαγε η μαρμαγκα των windows , κανεις δεν εκλαψε για την commodore


      α)Ενα pc εχει καλυτερες επιδοτησεις - συμβατοτητα software απο ενα mac ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ
      Τι ονομαζουμε ακριβως τεχνολογια εδω?


      β)Τι προσφερει επι της ουσιας το iphone και το ipad του ανταγωνισμου?

      Μονο για τους gadgetakides που το παιρνουν για να κανουν φιγουρα και life style, ο υπολοιπος κοσμος βολευεται απο τα εκατονταδες φτηνοτερα μοντελα κινητων που προσφερουν τις ιδιες ευκολιες και υπηρεσιες με το iphone


      γ)Ειναι απαραδεκτο τα iphone - ipad να κοστιζουνε 2 και 3 φορες πανω , συγκρινομενα με πανισχυρα laptop η netbook πολλαπλασιων δυνατοτητων (hardware , επιδοσεις ,. υλικα κατασκευης , κοστος)

      Που την ειδες την καινοτομια τελικα ?

      • anonymous avatar
        anonymous @ Nikos Draxma 07/10/2011 20:17:23

        Δεν είναι ακριβώς όπως τα λες. Παίζει ρόλο η σχεδίαση του προϊόντος η παραγωγικότητα και το τελικό αποτέλεσμα της εργασίας και αν χρησιμοποιείς mac η παραγωγικότητα και το αποτέλεσμα είναι απείρως καλύτερο λόγω καλύτερων εφαρμογών λογισμικού. Τα MHz δεν είναι το παν. Το βλέπεις στα τηλέφωνα με android που τα έχουν τουμπανιάσει σε hardware και κατ αποτέλεσμα είναι πιο αργά και από τα iphone και από τα symbian. Συνεπώς τεχνολογία είναι η λειτουργικότητα του συστήματος ως σύνολο.

        Μόνο και μόνο ότι έχεις τη δυνατότητα να έχεις έναν φορητό υπολογιστή στην τσέπη με χιλιάδες εφαρμογές αρκεί. Θα σου πω λοιπόν ένα παράδειγμα. Ήμουν εξωτερικό χρειάστηκε να μιλήσω με τους γέρους μου. Πήγαν στο σπίτι της αδερφής μου, ο γαμπρός μου έχει iphone βάλαμε το skype και με είδαν και τους είδα. Αυτά δεν τα πρόσφερε κανένα κινητό πριν το iphone. Και καμιά συσκευή πριν το ipad. Κάτι μίζερα πράγματα ήταν όλα.

        Κοίτα στη ζωή υπάρχουν οι ωραίες γυναίκες και οι άσχημες. Όλες έχουν στήθη, οπίσθια, πόδια κλπ. Άλλο όμως να έχουν ωραία στήθη, οπίσθια κι ωραία πόδια κι άλλο άσχημα. Και τα mac-προϊόντα της apple είναι και ωραία και λειτουργικά κι έξυπνα. Εγώ δεν έχω τέτοια διότι δεν έχω λεφτά αλλά τουλάχιστον ξέρω να τα εκτιμώ.

  29. Γεώργιος Κακαρελίδης avatar
    Γεώργιος Κακαρελίδης 07/10/2011 19:19:30

    Ο Jobs, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ήταν αυτός που έφερε αλλαγή παραδείγματος στον χώρο τών Η/Υ και από mainframe χειριζόμενους από ολίγους γνώστες με ιατρικές μπλούζες για τις εξαιρετικά μεγάλες εταιρείες, τούς κατέβασε και τους έκανε προσιτούς στον καθένα, φτιάχνοντας τον πρώτο πλήρη μικροϋπολογιστή (Apple II) που περιείχε μάλιστα πέραν τών high level γλωσσών και software διοίκησης (VISICALC, VISIDESK , μετέπειτα γνωστά ως spreadsheet, databases κλπ).
    Αυτή η αλλαγή που οφείλεται στην οξυδέρκεια και το καινοτόμο πνεύμα τού Jobs, είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία εκατομμυρίων θέσεων εργασίας παγκοσμίως, την δημιουργία εκατοντάδων χιλιάδων μαθημάτων και προγραμμάτων σπουδών, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς και την δυνατότητα τού κάθε ένα μας να μπορεί να υπολογίζει, αποφασίζει και να μοιράζεται τίς σκέψεις του με τον άλλον, χωρίς να εξαρτάται από κάποιους γκουρού.
    Αυτή η δημιουργία του (και όχι τα GUI και τα gadgets), είχε απείρως περισσότερα πολλαπλασσιαστικά ωφέλη και επιπτώσεις, από το να προσπαθούσε να επιλύσει το πρόβλημα μερικών εκ τών φτωχών (άλυτο κατά το Ευαγγέλιο, εφόσον εξαρτάται από την φύσι τού ανθρώπου και το κοινωνικό σύστημα που δεν αποδέχεται το πρόβλημα διανομής που Αυτό θέτει).
    Φιλικά
    Γιώργος Κακαρελίδης
    καθηγητής Εφαρμογών Επιχ. Ερευνας ΤΕΙ Πατρών

  30. stefanos avatar
    stefanos 07/10/2011 19:28:16

    Ο Θεός να τον συγχωρέσει....... και είναι και παρα πολλά για επικήδειο.

  31. Christos avatar
    Christos 08/10/2011 12:38:09

    Η τεχνολογία θα έρθει. Είτε από την Apple, είτε από τη Google, είτε από μια ομάδα φοιτητών που φτιάχνει κώδικα στην εστία ενός πανεπιστημίου.

  32. BUGA-BUGA avatar
    BUGA-BUGA 08/10/2011 18:46:30

    O JOΒS αλλαξε την ζωή μας όπως μέχρι τότε την ξέραμε. Προσωπικα δουλεύω τα mac απο to 1993 μέχρι και τώρα ,και δεν σκοπεύω να τα εγκαταλείψω ούτε στο μέλλον. Τον τιμάμε σαν πρωτοπόρο, το φωτεινό μυαλό που δημιούργησε εκπληκτικά προϊόντα, φιλικά στον χρήστη-καμμία σχέση με τα windows- και επιρρέασε οικονομικά τον κλάδο της συγχρονης βιομηχανίας, του τρόπου επικοινωνίας, μεταξύ δε των άλλων και του τρόπου διανομής της μουσικής. ( μετα τα itunes oι πωλήσεις των cd's περιορίζονται καθε έτος).
    Ο,τιδήποτε μειωτικό εκφρασθή δι' αυτό τώρα θεωρώ ότι προέρχεται απο συμπλεγμα κατωτερότητος, της μόνιμης μιζέριας και του φθόνου για κάτι που ήταν πολύ πιό πάνω απο τις δικές μας δυνατότητες, για ένα χαρισματικό άτομο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.