#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2013 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κόντρα Porsche με ... Lada. Ποιός θα νικήσει;



Οι λάτρεις του αυτοκινήτου θα… λατρέψουν αυτό το βίντεο. Τραβήχτηκε στην Αττική οδό και αφορά στην «κόντρα» που κάνει ένα Lada με μια… Porsche. Ασφαλώς όλοι γνωρίζουμε τον… νικητή. Τι να κάνει το κακόμοιρο το Λαντάκι απεναντι στη…. Βασίλισσα.

Κι όμως, δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Το φτωχό πλην τίμιο Lada αφήνει πίσω την Porsche και σίγουρα ο οδηγός της θα έχει πάθει την πλάκα του. Τελικά, όμως, αποδεικνύεται ότι κάτι κρύβεται κάτω από τις λαμαρίνες του πρώτου αυτοκινήτου. Το Lada «φορά» τον κινητήρα ενός Nissan Silvia S14 (240 SX) απόδοσης 450+ ίππων. Κάγκελο η Porsche.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 14/11/2013 13:42:22

    Το μόνο καλό με την κρίση ήταν ότι είχανε ψιλοεξαφανιστεί τέτοιες αηδίες. Πήγαινε έσκαγε ο κάθε μικροτσούτσουνος 3 φορές την αξία του αυτοκινήτου του (μην πω 33 φορές) για να την πει σε πόρσε, φεράρι κλπ. Μπράβο μάγκα, ο "καημένος" με την πόρσε (που πλέον κανείς ιδιοκτήτης τέτοιου αυτοκινήτου δεν εκπλήσσεται εάν του την "πει" κάποιο ρετάλι στην μπανανία μας), όταν σταματήσει στην καφετέρια θα κατέβει από πόρσε. Εσύ όταν σταματήσεις στην καφετέρια θα κατέβεις από λάντα. Εάν θέλετε να δείτε τι θα πει αριστοτεχνικό extreme πείραγμα ψάξτε για το golf του dahlback. Κατά τα άλλα, δεν είναι πολύ δύσκολο να φτιάξετε έναν porsche killer (για τα πιο μικρά μοντέλα πάντα) με κανα 30άρι χιλιάρικα (αρκεί για βάση ένα από τα στημένα μοντέλα του vag με τον δίλιτρο τον παλιό τον TFSI με τον ιμάντα, ότι τον τελευταίο τον TSI). Σαφώς πιο αξιοπρεπής πρόταση και σε θέμα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

  2. νικος π. avatar
    νικος π. 14/11/2013 13:53:54

    αυτο δεν αποτελει παραβαση (αυτοσχεδιος αγωνας) η αλλαγη κινητηρα ειναι δηλωμενη στο υπ. συγκοινωνιων;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ νικος π. 14/11/2013 14:08:39

      Μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί το πρώτο και το δεύτερο δεν γίνεται. Ο μόνος τρόπος να θεωρηθεί έγκυρη μια αλλαγή κινητήρα είναι μόνο εφ' όσων ο κινητήρας αυτός τοποθετείται στο μοντέλο αυτό (σε άλλη έκδοση δλδ), να μην έχει διαφορά μεγαλύτερη του 20% στον κυβισμό και να συνοδεύεται από έκθεση μηχανολόγου που να πιστοποιεί ότι έχουνε γίνει οι κατάλληλες αλλαγές στα συστήματα πέδησης, ανάρτησης κλπ. ώστε να ανταπεξέρχεται το αυτοκίνητο στα καινούρια χαρακτηριστικά (τα έγραψα πολύ χοντρικά).

      • katohos avatar
        katohos @ TopGunZ 15/11/2013 07:36:51

        σιγουρα το 20% δεν ειναι 30%?

        • DiEx avatar
          DiEx @ katohos 15/11/2013 10:38:44

          δηλαδη το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειναι κ!λοφτιαγμενο lada κ οχι group vag,renault η καποια ευγενη μαρκα? κ γιατι μια ζωη να κοροιδευουμε αυτους που κατσαβιδιαζουν τετοια αμαξια κ ριχνουν ιδρωτα να κανουν κατι που γουσταρουν..?
          συνηθως αυτοι με πανακριβα τουτου ειναι α'ι'δρωτοι κ επιδηξιες..
          μπραβο σε ανθρωπους που πιανουν τα χερια τους κ κανουν παπαδες!
          αντε κ την επομενη να δουμε να τα βαζουν σε πιστα κοντρα.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ DiEx 15/11/2013 13:03:19

            Το ίδιο θα σου έλεγα αν βάζανε κινητήρα 20VT σε VW Lupo, όπως κυκλοφορούσε ένα ντραγκστεράδικο στη Θεσσαλονίκη πριν μια δεκαετία και το θεωρούσα βλακεία που το παλληκάρι το κυκλοφορούσε στο δρόμο, ή σε όσους πηγαίνανε τα FRάκια τα Ιbiza τα 20VT πέραν του πρώτου σταδίου, χωρίς καν να βάλουν σινεμπλοκ και ζυγαριά από Cupra ή σε όσους τουρμπίζανε τα ραλάκια με το απόλυτο στήσιμο που δεν ταίριαζε με τις εξάρσεις της τουρμπίνας. Το πρόβλημά μου δεν είναι το Lada σα μάρκα, είναι το ότι το συγκεκριμένο αμάξι δεν έχει καμία υποδομή για "φτιάξιμο", τουλάχιστον αυτής της έκτασης, η δε ηλικία του προσθέτει ακόμα περισσότερους αρνητικούς πόντους. Αν γουστάρεις να κατσαβιδιάζεις, βάλτο πάνω σε ένα τρεηλερ και πήγαινέ το σε μια ιδιωτική ευθεία, όχι εκεί που κυκλοφορώ εγώ και οι φίλοι μου. Για τη δε πίστα, εδώ είναι που γελάμε, έχει να αγοράσει οικόπεδο που θα αυξήσει την οικιστική έκταση των Σερρών σε επίπεδα Αθήνας. Αλλά τι περιμένεις, Ελλάδα, επειδή γουστάρω κάτι και η άτεμυ αι κενωνοία δε με έδωκε πολλά γκαφρά έχω δικαίωμα να το παίζω ο χάρος της ασφάλτου.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ katohos 15/11/2013 13:13:22

          Με μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο βρήκα από το 2009 την απ. 12140/737/09 στην οποία ορίζεται στο 25% (πέσαμε μέσα στον μέσο όρο). Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι πιο πρόσφατο. Πάντως θυμάμαι ανέκαθεν πως το πρόβλημα ήταν πως οι 16αρηδες μπορούσαν να πάνε σε 18άρι, αλλά όχι οι 14άρηδες.

  3. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 15/11/2013 13:43:11

    Οσο υπαρχουν βλακες επιδειξιες που πανε με Ferari εκδρομη στα Ζαγοροχωρια θα υπαρχουν και τα καγκουρια του Lada.
    Βρειτε το,δειτε το...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μεγαλες στιγμες 15/11/2013 17:26:34

      Τό μπαγάσα,θέλω στό κατέβασμα νά τό περάσει ἡ γυναίκα του...

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 15/11/2013 15:44:01

    Όσο κι άν η λογική λέει ότι τέτοια οχήματα είναι επικίνδυνα και δεν πρέπει να βγαίνουνε στον δρόμο θέτοντας τους άλλους σε κίνδυνο (έτσι είναι και δεν χωράει συζήτηση!), από την άλλη, γουστάρω την τρέλα του τύπου και το ακραίο πείραγμα, που παραπέμπει σε «Μαντ Μαξ», ξεκινώντας από ένα αυτοκίνητο πολύ ταπεινό. Επίσης, μπράβο του που εξωτερικά κράτησε το λαντάκι εργοστασιακό, χωρίς αεροτομές, φτερά και φυμέ καγκουριές. Και είμαι και λίγο «παλιατζής», μου αρέσουν τα παλιά μηχανήματα.

  5. DiEx avatar
    DiEx 15/11/2013 15:46:50

    ενω οι αλλοι που κυκλοφωρουν με ''αμαξαρες'' δεν ειναι επικινδυνοι...
    η μαγκια ειναι να κανεις κατι σωστα χωρις να υπαρχουν υποδομες. μαλλον δεν φενεται να ειναι ενα lada με μηχανη αεροπλανου απλα.σα πολυ γρηγορα παει!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.