#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2010 09:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κατάσκοποι μέσα στο … πορτοφόλι μας



Οι πιστωτικές μας κάρτες μας κατασκοπεύουν. Γνωρίζουν αν πρόκειται να χωρίσουμε, γνωρίζουν πότε μετακομίζουμε, και κυρίως γνωρίζουν πότε δεν πληρώνουμε τις δόσεις μας. Αυτό μάλιστα μπορεί  να το ξέρουν πριν και από εμάς τους ίδιους. Οι εταιρίες που βρίσκονται πίσω από  τις πιστωτικές μας κάρτες έχουν αναπτύξει τρομερά ακριβή μοντέλα, προκειμένου να προβλέπουν την καταναλωτική μας συμπεριφορά, με βάση τις ήδη πραγματοποιηθείσες αγορές μας. Οι εταιρίες δεν πολυενδιαφέρονται για το διαζύγιο μας αυτό καθ`αυτό, αλλά ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το αν θα πληρώσουμε τη δόση μας. Οι άνθρωποι που αγοράζουν φτηνό λάδι ή που συχνάζουν σε συγκεκριμένα μπαράκια, μπορεί να θεωρούνται ως δανειστές με υψηλό ρίσκο, ενώ άλλοι που αγοράζουν ανιχνευτές μονοξειδίου του άνθρακα ή … ακριβή τροφή για το καναρίνι τους, τείνουν να θεωρούνται ως  (και συνήθως είναι)  καλοπληρωτές. Αυτό είναι το είδος των καταναλωτικών πληροφοριών που χρησιμοποίησε πέρσι η American Express προβαίνοντας στη προσφορά $300 σε πελάτες της, προκειμένου αυτοί να κλείσουν τους λογαριασμούς τους μαζί της. Και αν η εταιρία προβλέψει κάποια δραστική αλλαγή στη ζωή ενός πελάτη της, όπως είναι η μετακόμιση ή ένα διαζύγιο, τότε ενημερώνει τους εμπορικούς εταίρους της, ώστε να του πουλήσουν έπιπλα κλπ.

The Daily Beast

ΣΧΟΛΙΑ

  1. maquis avatar
    maquis 14/04/2010 10:29:41

    Aχά! Γιαυτό προχτές με πηραν απο Αmerican Express σώνει και καλά να πάρω την κάρτα τους;

  2. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 14/04/2010 11:29:24

    Προβοκατόρικο άρθρο. Αν πάω στο μαγαζί με τροφές για κατοικίδια και αγοράσω ακριβή τροφή για το καναρίνι μου, πληρώνοντας με πιστωτική κάρτα, η τράπεζα δεν μπορεί να ξέρει τι αγόρασα, παρά μόνο το ποσό. Ούτε καν την ποσότητα των προϊόντων.

    • NAYTHS avatar
      NAYTHS @ Γιάννης Σ. 14/04/2010 11:39:50

      Δεν ξέρω για το μαγαζί της γειτονιάς αλλά όταν ψωνίζεις απο τα μεγάλα σούπερ μάρκετ, ξέρουν ακριβώς τι προιόντα αγοράζεις, σου φτιάχνουν προφίλ, και κάνουν το μάρκετινγκ με αυτές τις πληροφορίες. Βλέπε ΑΒ, Βερόπουλος,Σκλαβενίτης, κλπ. Τώρα που αλλόυ χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες ο Θεός κι η ψυχή μας...

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ NAYTHS 14/04/2010 14:32:57

        Το τι κάνει το σούπερ μάρκετ, ΑΝ κάποιος θελήσει να αποκτήσει καρτέλα πελάτη σε αυτό, δεν έχει σχέση με την πιστωτική ή τη χρεωστική κάρτα. Αν πάω εγώ τώρα σε κάποιο μεγάλο σούπερ μάρκετ Ελλάδας ή ΗΠΑ και πάρω 10 πράγματα, θα με ρωτήσουν «κάρτα πελάτη έχετε;» και θα τους πω ΟΧΙ. Αν πληρώσω με χρεωστική ή πιστωτική, ΔΕΝ θα ξέρει η τράπεζα τι αγόρασα. Θα δει μόνο την επωνυμία της επιχείρησης και το ποσό. Τίποτε άλλο. Είναι τόσο απλό και τόσο παλιό. Προσέχουμε που βάζουμε την υπογραφή μας.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Γιάννης Σ. 14/04/2010 11:54:32

      Στην πραγματικότητα θα εννοεί χρεωστική κάρτα, απείρως πιο διαδεδομένη "εις την Δύσιν"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.