#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/01/2011 00:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η επόμενη ζωή μου



Την επόμενη ζωή μου θέλω να την ζήσω ανάποδα.

Ξεκινάς από νεκρός. – ‘Έτσι το γλιτώνεις αυτό.

Μετά ξυπνάς σε ένα γηροκομείο και αισθάνεσαι κάθε μέρα και καλύτερα.

Σε πετάνε έξω από το γηροκομείο γιατί δεν είσαι πλέον τόσο γέρος.

Πηγαίνεις και εισπράττεις την σύνταξή σου και μετά όταν αρχίζεις να δουλεύεις

σου δίνουν δώρο ένα χρυσό ρολόι και κάνουν πάρτι για σένα την πρώτη μέρα στην δουλειά.

Δουλεύεις τα επόμενα 40 χρόνια μέχρι να γίνεις νέος και να χαρείς την ζωή.

Κάνεις πάρτι, πίνεις αλκοόλ και γενικά είσαι ‘ατακτούλης’.

Μετά είσαι έτοιμος για το γυμνάσιο.

Μετά πας στο δημοτικό, γίνεσαι παιδί, παίζεις.

Δεν έχεις ευθύνες, γίνεσαι βρέφος μέχρι τη στιγμή που γεννιέσαι.

Μετά περνάς 9 μήνες κολυμπώντας σε ένα πολυτελές σπά με όλα τα κομφόρ,

κεντρική θέρμανση και πλήρη εξυπηρέτηση, μεγαλύτερο χώρο κάθε μέρα και – Νάτο !!

Τελειώνεις σαν ένας οργασμός..

Από τον Γούντι Άλλεν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 29/01/2011 00:22:09

    Εξαιρετικό, μπράβο !!!

  2. julia avatar
    julia 29/01/2011 01:28:21

    Tέλειο!!!!

  3. rally monkey avatar
    rally monkey 29/01/2011 02:31:32

    αν αρεσει και ο Μπραντ Πιτ ..the curious case of Benjamin Button ..
    http://www.youtube.com/watch?v=VqeqaweXBV0

  4. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 29/01/2011 04:29:15

    Έτσι... αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Woody Allen αντιγράφει την ιδέα του Scott Fitzgerald στην οποία βασίστηκε και η ταινία.

    • neotera avatar
      neotera @ Xrhstos Theocharis 29/01/2011 07:05:00

      Ναι ήταν μεγάλος ο Σκοτ, αλλά και η Ελντα Φιτζέραλντ, όσο "μικρός" ίσως είναι ο Γούντυ Αλλεν.

  5. Evan avatar
    Evan 29/01/2011 06:44:33

    ΩΩ εξαιρετικότατο, πανέξυπνο...

  6. sawas avatar
    sawas 29/01/2011 09:10:38

    ςομσοκ ςοδοπανα ςοφρομΟ

  7. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 29/01/2011 09:56:05

    Το 3χουμε ολοι μας φαωταστει-επιθυμισει, δεν περιμεναμε τον Γ.Α να μας τπ πει!!!

  8. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 29/01/2011 09:56:53

    @φανταστει

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/01/2011 12:16:49

    Υπάρχει και το βιβλίο επιστημονικής φαντασίας του μεγάλου Philip K. Dick. Το βιβλίο λέγεται Αντίστροφος Κόσμος. Να και μια περιγραφή του μυθιστορήματος αυτού:
    Ο Philip K. Dick περιγράφει έναν κόσμο όπου ο χρόνος κυλάει αντίστροφα. Οι νεκροί ανασταίνονται και βγαίνουν από τους τάφους τους για να γίνουν μεσήλικες, έφηβοι, παιδιά και να επιστρέψουν τελικά στις μήτρες των μητέρων τους. Αυτόν τον Αντίστροφο Κόσμο τον εξουσιάζει η Βιβλιοθήκη, ένας πανίσχυρος οργανισμός που έχει ως στόχο την καταστροφή από τα αρχεία οποιουδήποτε γραπτού ή καταγεγραμμένου γεγονότος. Όταν ένας μαύρος θρησκευτικός ηγέτης με μεγάλη επιρροή ανασταίνεται, οι ιθύνοντες της Βιβλιοθήκης αποφασίζουν να τον εξοντώσουν, φοβούμενοι το ξέσπασμα φυλετικής και θρησκευτικής βίας.