#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 23:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Μέρκελ «καταβροχθίζει» την Ελλάδα



Σκίτσο με την  Μέρκελ να «καταβροχθίζει» την Ελλάδα δημοσιεύει η εφημερίδα «Independent».

Το σκίτσο είναι ...καλλιτεχνική προσαρμογή με την βοήθεια του photoshop του πίνακα του Γκόγια «ο Κρόνος καταβροχθίζει τα παιδιά του».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 14/02/2012 23:16:18

    Aὐτό πού μέ πειράζει πιό πολύ ἀπ' ὃλα στό σκίτσο,εἶναι πού ἒχει τή Σημαία μας γιά ποδιά της.

    • HELLAS avatar
      HELLAS @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 15/02/2012 02:35:36

      Γιατί σε πειράζει ? Εδώ οι Ελληνες και δεν την σέβονται. Κάποιοι με το
      παραμικρό την καίνε.

      Άσε που αν ρωτήσεις τους υπόλοιπους πότε είναι η γιορτή της σημαίας κανείς δεν ξέρει ή την ιστορία της σημαίας. Περισσότερο τους ενδιαφέρει η μέρα που πέθανε ο πιτσιρικάς στα Εξάρχεια....

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ HELLAS 15/02/2012 07:06:13

        Ἒχεις δίκιο,πικρή ἡ διαπίστωση...,ὃμως ἐγώ ἐπειδή τή σέβομαι,γιατί μεγάλωσα μέ ἂλλα ἰδανικά,γι'αὐτό θλίβομαι καί προσπαθῶ,ὃσο μπορῶ, νά διακηρύττω τό σεβασμό πρός τή Σημαία μας.

  2. δρόμος avatar
    δρόμος 14/02/2012 23:17:26

    Θα βαρυστομαχιάσει, πείτε στον "Independent"...

  3. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/02/2012 23:39:26

    Δεν θα μας χωνέψεις κερά Μέρκελ

  4. aurora3363 avatar
    aurora3363 15/02/2012 00:11:23

    εμεις ήμαστε μόνο η αρχή!!έπονται!!

  5. aurora3363 avatar
    aurora3363 15/02/2012 00:12:33

    αλλά πρέπει πέφτοντας να πάρουμε και αλλους μαζί μας!!

    • HELLAS avatar
      HELLAS @ aurora3363 15/02/2012 03:25:52

      Και τυχαίνει να το έχουμε παράδοση να χαλάμε τα σχέδια των Γερμανών... (Ελληνοιταλικός πόλεμος + Μάχη της Κρήτης = Καθυστέρηση Επιχειρ. Μπαρμπαρόσα)

  6. Orestios avatar
    Orestios 15/02/2012 00:52:36

    Cronyism

  7. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 15/02/2012 03:22:37

    Εχουμε ασυμβατες ομαδες αιματος Φραου Μερκελ !!!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Χαζος του χωριου 15/02/2012 07:08:18

      Ἐμᾶς μᾶς κάνουν ὃλα τά εἲδη αἳματος...,θά πιοῦμε καί τό δικό της!

  8. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 15/02/2012 03:24:31

    Για την ιστορία να γράψουμε ότι ο απεικονισμός του Goya με τον Κρόνο να καταβροχθίζει τον γιο του δεν είναι ούτε η μόνη, ούτε η καλύτερη αλλά ούτε και η πιο ταιριαστή απόδοση αυτού του μύθου.

    Ο Κρόνος του Goya παριστάνεται δίχως συναίσθημα, η ματιά του προδίδει ψυχική αρρώστεια παρά κάποιο κίνητρο. Νομίζω ότι η απόδοση του μύθου από τον Reubens αποδίδει πλήρη γνώση της πράξης του Κρόνου... και δυστυχώς μάλλον και της Μέρκελ.

    • TED avatar
      TED @ Γιάννης Στ. 15/02/2012 16:11:27

      Rubens

      Κατά τα άλλα, +1000!

  9. boofos avatar
    boofos 15/02/2012 07:36:17

    στο στομαχι να σου κατσουμε φραου Λινα...!!!!!

  10. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 15/02/2012 10:25:24

    Στο λαιμό να σου κάτσει μωρή ανέραστη!

    Μετά από εμάς έχουν σειρά η Πορτογαλία και η Ιρλανδία. Και για επιδόρπιο θα φάει την Ισλανδία (τους έχει ξεφύγει αυτή). Όσο για την Ιταλία... Θα την πιάσει γκόμενα ο Μπερλουσκόνις και θα ξελαμπικάρει!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Χαλκιδέος 15/02/2012 17:13:29

      Ο Μπερλουσκόνι έχει γούστο. Του αρέσουν οι γυναίκες, όχι οι τραβεστί.

  11. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 15/02/2012 12:24:01

    Λείπει μια σημαντική λεπτομέρεια από το κάτω κομμάτι του πίνακα : τους έλληνες πολιτικούς που περιμένουν να τους πετάξει κανένα κόκκαλο.