#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 11:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ιστορία επαναλαμβάνεται



Πρωτοσέλιδο του ΕΘΝΟΥΣ τον Ιούνιο του 1989, όταν έπεφτε από πρωθυπουργός ο πατέρας του Γιώργου, ο Ανδρέας Παπαπανδρέου.

Ποιός είπε ότι η Ιστορία δεν επαναλαμβάνεται

ΣΧΟΛΙΑ

  1. asterix avatar
    asterix 03/11/2011 11:20:08

    Μην δούμε να επαναλαμβάνεται το 1996, όπως ισχυρίζεται Καρατζαφέρης και ΣΚΑΙ, αλλά από την ανάποδη. Φεύγει ο ΓΑΠ και επιστρέφει ο Σημίτης!!!

    • Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
      Κ.Σ.Μαυρόπουλος @ asterix 03/11/2011 11:28:58

      Χριστός και Απόστολος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ asterix 03/11/2011 11:31:23

      Προς το παρόν, βλέπω πιθανότερο ένα ριμέικ του 2007 αλλά από την ανάποδη, που τελικά θα καταλήξει σε διάσπαση του καρκινώματος του ΠΑΣΟΚ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ asterix 03/11/2011 15:28:28

      Ο Καρατζαφέρης ο λαϊκιστής μόλις άκουσε την δήλωση Σαμαρά είπε με τον γνωστό εξυπνακισμό του ότι έπρεπε να φτάσει η χώρα στο χείλος του γκρεμού για να πειστεί ο Σαμαράς να συμφωνήσει σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας την οποία έχει προτείνει και ο ίδιος! Τι λες ρε. Τι λες ρε κολοτούμπα, λαγέ. Αυτά είναι ακριβώς ακριβώς ακριβώς τα λόγια που είπε ο Παπανδρέου κατά την είσοδό του στο Υπουργικό Συμβούλιο πριν λίγο όπως άρχισε να λέει ο δημοσιογράφος του Μέγκα Ι. Χασαπόπουλος αλλά κάτι του σφύριξαν από το κοντρόλ και το έκοψε (Φάκτωρα, μπορείς να ψάξεις το αρχείο του Μέγκα - προ μισής ώρας περίπου). Καρατζαφέρη, ο ελληνικός λαός θα σε κρίνει για αυτό που πραγματικά είσαι: συνοδοιπόρος του Παπανδρέου που τώρα πέφτει η κυβέρνηση διαφοροποιείται για να σωθεί

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar