#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2011 21:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

'Ερωτας στα χρόνια του Μνημονίου



http://antistachef.wordpress.com/

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zame avatar
    zame 27/05/2011 21:30:49

    σημερα το υπο-μιδιασμα του Καρατζαφερη οταν βγηκε να μιληση ηταν ολα τα λεφτα...επιτελους να μπει εστω και σε αυτην την κυβερνηση..(οπως ειπε & στον γριφο) & θα γραψει η ιστορια (ισως να γλυτωσει τον GAP απο τις "κακοτοπιες" που τον περιμενανε..) για τους.. διαπραγματευταδες της Τρυπιας Δεκαρας..σε αυτην την "δολια" Κριση..με οικονομικο οφελος..που μερα με την ημερα γεμιζει η εκδοχη της..
    ΑΝΤΕ & ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.

  2. ΑμανΤοΜατιΜου! avatar
    ΑμανΤοΜατιΜου! 27/05/2011 21:35:27

    Τελικά μάλλον τόχει χάσει κι ο Αδωνις για να του προτείνει παράδειγμα της παρούσης καταστάσεως την διαφωνία των δύο ηγετών στην Ναυμαχία της Σαλαμίνας, του Ευρυβιάδη και του Θεμιστοκλέους.
    Εκεί, και οι δυο, ακόμα και διαφωνώντας, ο καθενας με την στρατιωτική και πολιτική του ευφυία ανάλογα, αγωνιζόνταν ΕΝΑΝΤΙΟΝ του εχθρού και τα κατάφεραν.
    Εκείνο που φέρνει κοντύτερα το παρελθόν και προβάλλεται στο δύστοινο παρον μας, ειναι ό,τι έγινε 100 χρόνια μετα την ένδοξη απάντηση των Ελλήνων, ενωμένων και αποφασισμένων, στην επιθεση των Περσών.
    Η Ανταλκίδειος ειρήνη! οι αδιάκοποι πόλεμοι μεταξύ τους, κατάφεραν μεσα σε 100χρονια, τους υπερήφανους Έλληνες να προστρέξουν στις αυλές του Αρταξέρξη του Β με τον Ανταλκίδα, για να του ζητιανέψει για την ευσπλαχνία του!
    Ανταλκίδας ο Γιώργος, το μόνο που στέκει συμπάσχον διπλα του και αγωνιόν είναι το συντεταγμένο πλήθος των Φρονήμων ΝΕοταξιτών, υπαλλήλων του "Μεγάλου Βασιλιά" που εδώ και 35 χρόνια ψωμιζονται στις τραπεζές του!
    ΚΑι για του λόγου το αληθές, Αδωνί μου!
    "Η Ανταλκίδειος ειρήνη (ή Βασίλειος ειρήνη ή Ειρήνη του Βασιλέως) ήταν η έκβαση του Κορινθιακού πολέμου, που σηματοδότησε το τέλος του.

    Οι Σπαρτιάτες(ΠΑσοκ-Λαος-Νδόρα) εξαντλημένοι από τον πόλεμο με τους Αθηναίους, τους Θηβαίους, τους Ευβοείς και τους λοιπούς Έλληνες έστειλαν ένα ναύαρχό τους, τον Ανταλκίδα(Γιώργο τον ΔελταΝηΤαυφόρο), να υπογράψει ειρήνη με τους Πέρσες του Αρταξέρξη Β'(ΕρωΠέους της Μερκελ) (386 π.Χ.). Οι όροι αυτής της ειρήνης ήταν να κρατήσει η Περσική Αυτοκρατορία, που είχε υποστηρίξει τις υπόλοιπες πόλεις εναντίον της Σπάρτης, τις πόλεις των Μικρασιατικών παραλίων και η Αθήνα τις κληρουχίες της στη Λήμνο, την Ίμβρο και τη Σκύρο.( ΤΟ ξεπούλημα δηλαδή !!!!)

    Μετά την Ανταλκίδειο ειρήνη επικράτησε για λίγα χρόνια ηρεμία στον ελληνικό κόσμο, ωστόσο άρχισαν και πάλι οι συγκρούσεις, αυτή τη φορά μεταξύ Βοιωτών και Σπαρτιατών. Ο νέος αυτός πόλεμος κατέληξε στην κατάρρευση της Σπαρτιατικής ηγεμονίας, φέρνοντας στο προσκήνιο τους Θηβαίους με τη Θηβαϊκή ηγεμονία."

  3. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 27/05/2011 21:45:47

    Μου φαίνεται ότι τα δυο τους διαβάζουν ποίηση Μπουτάρη.

    • Sofie avatar
      Sofie @ ΝΙΚΟΛΑΣ 28/05/2011 01:07:33

      Τι πίνουν και δεν μας δίνουν?!

  4. kiki avatar
    kiki 27/05/2011 22:05:23

    Αμ ερωτας στα χρονια του μνημονιου, απο δυο χολεριασμενους.

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2011 22:23:03

    στους δύο τρίτος δεν χωρεί ...τι σκούζουν τότε ;

  6. σίγουρος avatar
    σίγουρος 27/05/2011 22:28:28

    Στο ΛΑΟΣ διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι δε θα ψηφίσουν το μεσοπρόθεσμο. Τους πιστεύετε;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ σίγουρος 27/05/2011 22:31:34

      Εγώ ΝΑΙ, χωρίς καρέκλα ΝΑΙ δεν θα ψηφίσουν ΟΧΙ....

      Σταθερός ο Πρόεδρος Ευρυβιάδης.

  7. Κώστας avatar
    Κώστας 27/05/2011 23:27:37

    Eδώ οι καλές κολοτούμπες:

    - "Εκλογές δεν πρέπει να γίνουν, αφού θα δημιουργήσουν τεράστια προβλήματα στην οικονομία».
    http://www.greeknewsonline.com/?p=14908

    -«Δεν μπορούμε να επιβιώσουμε μόνοι μας σαν έθνος, πρέπει η κυβέρνηση να αποφασίσει το συντομότερο δυνατό να πάει σε αναδιάρθρωση του χρέους και να προκηρύξει άμεσα εκλογές»
    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=114849

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/05/2011 00:39:48

    Απόψε, άκουσα πολλά καλά σχόλια για τον Μπλάκ Τζάφ, από απλούς ανθρώπους, που δεν φαινόταν καθόλου ακροδεξιοί. Ανησύχησα περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
    Πολλοί δεν το καταλαβαίνουν εδώ μέσα, αλλά αυτός τη "δουλειά του" την κάνει καλά. Επιδέξια. Κρύβει καλά τις συνεχείς κολοτούμπες με αμπελοφιλοσοφία. Αλλά διευρύνει συνεχώς το ακροατήριο. Φαίνεται σε μια μερίδα κόσμου σταθερός, πατριώτης, χωρίς κομματική υστεροβουλία.

    • SharK avatar
      SharK @ Ο Θείος 28/05/2011 04:40:47

      Απόψε, στη συγκέντρωση αγανακτισμένων του Λευκού Πύργου, άκουγα μία παρέα πενηντάρηδων να αναμασάνε με θαυμασμό αυτά περί του 480 πχ και να σκέφτονται να ψηφίσουν για πρώτη φορά ΛΑΟΣ. Ξέρει τι κάνει ο Καρατζαφέρης, υπάρχει κόσμος που αρκεί να του πεθάνεις μία εντυπωσιακή ανοησία και χωρίς δεύτερη σκέψη θα... εντυπωσιαστει

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ο Θείος 28/05/2011 23:45:03

      "Αλλά διευρύνει συνεχώς το ακροατήριο. Φαίνεται σε μια μερίδα κόσμου σταθερός, πατριώτης, χωρίς κομματική υστεροβουλία."

      Αὐτὸ καὶ τὴ Ντόρα καλόγρια, κι ἂς πεθάνω.

  9. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 28/05/2011 03:19:13

    Το μπλογκ αυτό είναι κορυφαίο!!

  10. zame avatar
    zame 28/05/2011 11:14:29

    Αν & ατυχες μαλλον το παραδειγμα που ανεφερε...(ισως μονο οτι "εγραψε")
    Nα μην του τρωμε το δικιο του ειναι οξυδερκης και ευρυματικος χαρακτηρας οκ..αλλα εδω στο http://el.wikipedia.org/wiki/Ευρυβιαδης προεδρε οτι είχε ασθενή χαρακτήρα και περιορισμένη αντίληψη ..ασε που τα επερνε κιολας.

  11. zame avatar
    zame 28/05/2011 11:30:37

    Πως το ειπε..(οι ΚΑΡΕΚΛΕΣ μερικων ειναι πανω απο την Ελλαδα)...να δουμε πως αν επαληθευτεί η ΔΙΚΗ του ΚΑΡΕΚΛΑ σε αυτην την κυβερνηση...ειναι Μεγαλος "Μπαγαπόντης"

  12. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 28/05/2011 13:48:47

    Pinocet ο ένας, ΛΑΓΟΣ ο άλλος. Μιλαμε για μεγάλο έρωτα.

  13. a824 avatar
    a824 28/05/2011 13:52:54

    Τα μαλακια του Καρατζαφυρερ μαυρα μαυρα κατι ειπε καποιος εκει στη ΝΔ για τους βαψομαλιαδες

  14. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar