#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2011 17:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εντυπωσιακή ανέλκυση Mirage



Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σήμερα η ανέλκυση του αεροσκάφους Mirage 2000 που είχε καταπέσει στις 9 Ιουνίου σε θαλάσσια περιοχή στο νοτιοδυτικό άκρο της Σάμου.

Όπως διευκρινίζεται στη σχετική ανακοίνωση του ΓΕΑ το αεροσκάφος ανελκύθηκε από βάθος εβδομήντα πέντε μέτρων από τη Μοίρα Κινητών Ομάδων της 206 Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών (ΠΑΥ). Στην επιχείρηση ανέλκυσης του αεροσκάφους τα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας συνεργάστηκαν με το 4ο ΕΤΕΘ του Στρατού Ξηράς το Πολεμικό Ναυτικό το οποίο διέθεσε το Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ και το Α/Γ ΡΟΔΟΣ και το Λιμενικό Σώμα ενώ συμμετείχαν επίσης αφιλοκερδώς οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας και Ανδρέας Ανδρικόπουλος και ο κ. Απόστολος Κυπραίος με το επαγγελματικό του αλιευτικό σκάφος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δήμος avatar
    Δήμος 22/06/2011 19:23:56

    Ξέρει κάποιος τι γίνεται τώρα; Μπορεί να γίνει πάλι λειτουργικό; Αν γίνει, θεωρείται «πρώτης γραμμής»;

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Δήμος 22/06/2011 20:53:27

      Δεν φαίνεται να επαθε και τίποτα πάντως...Θα επισκευάζεται άραγε?
      Πόσο κοστίζει καινούργιο?

      • Nick avatar
        Nick @ Φακ Κωστας 22/06/2011 22:50:17

        Κάπου 25 εκατομμύρια Ευρώ.

  2. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 22/06/2011 19:34:28

    Έχει φάει τόσο νερό που καμία πλακέτα δεν θα δουλεύει. Άσε που θα έχουν ήδη πάθει οξείδωση. Το αεροπλάνο θα πάει λογικά προς κανιβαλισμό για όλα εκείνα τα μέρη που δεν επηρεάζονται από το νερό και την αλμύρα.

  3. tpe avatar
    tpe 22/06/2011 20:02:42

    Μπα, για ανταλλακτικά το βλέπω... Κινητήρας, ηλεκτρονικά θα είναι για πέταμα, λογικά. Και χωρίς ηλεκτρονικά, αυτά τα "μαραφέτια" δεν πετάνε...

  4. extra muros avatar
    extra muros 22/06/2011 20:05:50

    Ότι άξιζε περισσότερο έχει ήδη σωθεί.
    Και οι δύο τους είναι καλά!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ extra muros 22/06/2011 20:52:32

      Έχεις δίκιο φίλε...

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ extra muros 23/06/2011 09:29:12

      Ακριβώς!

  5. greatzoglo avatar
    greatzoglo 22/06/2011 21:00:59

    Η Πολεμικη αεροπορια εχει ξαναανελκυσει αεροσκαφος Mirage -2000 που ειχε καταπεσει στην σκυρο και καταφεραν να το επισκευασουν και πεταει ακομα.
    Το αεροσκαφος που ανελκυστηκε σημερα στη Σαμο ειναι ενα απο τα λιγα εκπαιδευτικα διθεσια που εχουν απομεινει απο τα αρχικα 4 .
    Αν δεν επισκευαστει θα εχουμε προβλημα στην εκπαιδευση των πιλοτων γιατι νομιζω εχουμε 1 η 2 ακομα διθεσια.

    • Barbarian avatar
      Barbarian @ greatzoglo 22/06/2011 22:10:08

      Σε μια από τις φωτό στην ιστοσελίδα της ΠΑ φαίνεται να το ξεπλένουν με γλυκό νερό επί της φορτηγίδας, σε περίπτωση που κριθεί επισκευάσιμο όπως και το προηγούμενο που ανέφερες. Μάλλον θα χρειαστεί να πάει Γαλλία, αλλά με λίγη τύχη θα ξαναπετάξει.

  6. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 22/06/2011 22:41:24

    Αυτό που ανελκύστηκε στη Σκύρο, επισκευάστηκε στην ΕΑΒ.
    Εξαιρετική δουλειά. Μιλαμε για νεκρανάσταση.

    • Barbarian avatar
      Barbarian @ εναςάσχετος 22/06/2011 23:14:12

      Αν θυμάμαι καλά, Γαλλία πήγε ένα δίλιτρο για μεγάλη επισκευή.

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/06/2011 23:10:13

    Κατ' αρχήν θα γίνουν διάφοροι έλεγχοι για να διαπιστωθεί η αιτία της πτώσης του. Στη συνέχεια, αν κριθεί επισκευάσιμο με ικανοποιητικό κόστος, θα επισκευαστεί και θα ξαναπετάξει. Διαφορετικά, ότι μπορεί θα χρησιμοποιηθεί για ανταλλακτικά.

  8. greatzoglo avatar
    greatzoglo 22/06/2011 23:10:34

    Το προηγουμενο της Σκυρου να φανταστειται οτι το περασαν κανα δεκαρια "μπανια" σε ειδικο διαλυμα για να εξουδετερωθει το αλατι.

  9. Tannhäuser avatar
    Tannhäuser 23/06/2011 13:24:50

    Κάποιοι είναι τόσο βαθειά βυθισμένοι στο maelstrom της ημιμαθούς δοκησισοφίας, που δεν ανελκύονται με τίποτε!

    Το α/φ ανελκύσθηκε για έναν μοναδικό λόγο (και ίσως και για έναν δεύτερο πολύ λιγότερο σημαντικό):

    1. Γιατί έχει επάνω τούς ηλεκτρονικούς κωδικούς αναγνώρισης, που δεν πρέπει να πέσουν σε ...ξένα χέρια.
    2. Για να εξακριβωθούν τα αίτια πτώσης.

    Τώρα, μετά από ένα πολύ καλό πλύσιμο είναι ό,τι πρέπει για στατικό μοντέλο στην πύλη της 114ΠΜ.

    • Barbarian avatar
      Barbarian @ Tannhäuser 23/06/2011 15:15:02

      Α, ναι? Και το Μ2000EGM #210 που είχε πέσει στη θάλασσα στη Σκύρο το '97 με απώλεια μάλιστα του χειριστή ανελκύστηκε και ξαναπέταξε το 2003 μετά από επισκευή στην ΕΑΒ και στη Dassault.
      Λίγο ψάξιμο πρώτα δεν βλάπτει.

      Σχετική αναφορά και εδώ: h + + p://www.enkripto.com/2011/06/mirage-2000bgm-204.html

  10. Αλεξόπουλος Κωνσταντίνος avatar
    Αλεξόπουλος Κωνσταντίνος 23/06/2011 18:23:14

    Να δώσω τα από καρδιάς συγχαρητήρια στους άξιους Ιπτάμενους Αξιωματικούς που το εγκατέλειψαν με τόσο υποδειγματικό τρόπο ενώ κινδύνευαν.

    Θερμές ευχαριστίες σε όλο το προσωπικό, στρατιωτικό και μη που ανέλκυσε το μαχητικό, μάλιστα ο επαγγελματίας ψαράς αφιλοκερδώς....

    Θα ευχόμουν να πετάξει πάλι, αλλά είναι νωρίς, θα αποφανθεί η Πολεμική Αεροπορία. Ας μην ξεχνάμε πως και το κόστος επανάκτησης της επιχειρησιακής πτητικής ικανότητας έχει πλέον εκτοξευθεί. Δεν είναι όπως τότε στη Σκύρο, αλλά ακριβότερο, σε πραγματικές τιμές. Και υπολογίστε και την συνισταμένη της οικονομικής δυνατότητας. Δεν παύει να είναι ένα υπερπολύτιμο διθέσιο-άλλα 2 έμειναν από 4-αλλά, μήπως συμφέρει μια άλλη κίνηση?

    Δηλαδή, να αγορασθούν αν είναι δυνατόν (μονοθέσια και διθέσια) Μ2000 από Κατάρ (έχει 12) και Αραβικά Εμιράτα (έχει 60). Αναπληρώνεται η απώλεια (πρόκειται για την 11η), αναπληρώνονται οι προηγούμενες 10, και επανέρχεται ο αριθμός των Μ2000 στα 55, όλων όμως εκσυγχρονισμένων. Μένουν και τα 19 εναπομείναντα μη εκσυγχρονισμένα για ανταλλακτικά και εκπαίδευση, τα όπλα τους θα αποδοθούν στα νεότερα. Υπάρχει οικονομικό όφελος και αύξηση διαθεσιμότητας αλλά και δύναμης αεροσκαφών.
    Δεν ξοδεύεται παρά λογικό μέρος του κονδυλίου για το Νέο Μαχητικό Αεροσκάφος, και, σκεπτόμενος ότι για το 2012 οι υποχρεώσεις σε εξόφληση παλαιών αγορών εξοπλισμού πέφτουν στα 80 εκατομμύρια ευρώ, μπορεί το κονδύλι να συμπληρωθεί σταδιακά. Προνοητικά, θα μπορούσε να αγορασθεί μια πλήρης μοίρα των 20 εκσυγχρονισμένων από τα Εμιράτα που παραδόθηκαν το 2007. Άρα θα έχουμε 75 δίλιτρα, με δυνατότητα ίσως απόσυρσης των Α-7Ε/Η και οικονομικό όφελος. Σημειωτέον το κονδύλιο για ΝΜΑ φτάνει τα 2,4 δις. Με κόστος 25 εκ. ευρώ ανά αεροσκάφος, τα ανωτέρω κοστίζουν 775 εκ. αφήνοντας σημαντική ''μαγιά'' προς ενίσχυση ,για υλοποίηση αγοράς ΝΜΑ μέχρι το τέλος 2014. ΄

    Με συγχωρείτε για την επιφανειακή ίσως εκτίμηση, αλλά έιναι καλή ευκαιρία, να ακουστούν διαστασταλτικά, με αφορμή του άρθρου ανέλκυσης, και σκέψεις-προβληματισμοί όσων ενδιαφερόμαστε για το θέμα.

  11. Τed Antonopoulos avatar
    Τed Antonopoulos 24/06/2011 01:01:51

    Δεν είναι ''μαραφέτι'', είναι ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. Το δηλώνω μετά βεβαιότητος, έχω 1200 ώρες σε αυτό

  12. Ελεύθερος Άνθρωπος avatar
    Ελεύθερος Άνθρωπος 24/06/2011 21:05:58

    Είναι πιο απλό, θα δώσουν 5-6.000.000 ευρώ για να το κάνουνε έκθεμα σε καμιά πλατεία ή σε κάποιον ιδικό χώρο. Αντί να το πετάξουν. Να βολευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.