#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/10/2012 14:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Εμμανουέλα», το τέλος μιας εποχής



To τέλος μιας εποχής όπου οι ερωτικές ταινίες δεν ήταν σκληρό πορνό και το γυναικείο σώμα δεν ήταν παιχνίδι για βιτσιόζους, σηματοδοτεί ο θάνατος της Σίλβιας Κριστέλ ή για όσους δεν κατάλαβαν της θρυλικής Εμμανουέλας. Σε ηλικία 60 ετών άφησε χθες την τελευταία της πνοή σε νοσοκομείο του Αμστερνταμ όπου νοσηλευόταν με βαρύ εγκεφαλικό.

Η Σίλβια Κριστέλ έμεινε στην ιστορία ως μια από τις θρυλικότερες φιγούρες του λεγόμενου ερωτικού σινεμά που στην εποχή της απενοχοποίησε το σεξ. Πολλές οι ταινίες της στο ρόλο της Εμμανουέλας αλλά αργότερα δεν μπόρεσε να κάνει καριέρα σε άλλου είδους σινεμά αφού είχε μείνει στη μνήμη των εκατομμυρίων ως η ιέρεια του σοφτ πορνό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kotstak avatar
    kotstak 18/10/2012 15:10:48

    ...Goodbye Emmanuelle

    • kotstak avatar
      kotstak @ kotstak 18/10/2012 18:01:27

      http://www.youtube.com/watch?v=ZbxDudmhu5g

  2. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 18/10/2012 16:36:55

    Όσοι την κατέκριναν , έσπευδαν στην αμέσως επόμενη ταινία της!!

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 18/10/2012 17:33:16

    Εγκλωβισμένη στον ρόλο της πανέμορφης «Εμμανουέλλα» που την ανέδειξε (όλοι οι σκηνοθέτες την ήθελαν γυμνή) και έχοντας χρόνια εξάρτηση από το αλκοόλ και τη κοκαΐνη, έχασε τη μάχη για τη ζωή. Καλό της ταξείδι!

  4. arion avatar
    arion 18/10/2012 18:38:13

    Tι κρίμα τόση ΟΜΟΡΦΙΑ και φινέτσα. Αλλα έτσι είναι...Τα όνειρα δεν κρατάνε πολύ. Αurevoir Silvia...

    • ουσιωδης διευκρινηση avatar
      ουσιωδης διευκρινηση @ arion 18/10/2012 20:03:31

      Οχι και aurevoir βρε παιδακι μου, μη βιαζεσαι τοσο !

      • arion avatar
        arion @ ουσιωδης διευκρινηση 18/10/2012 20:34:10

        Εγώ δεν βιάζομαι, αλλα δεν μπορώ και να το αποφύγω.
        Για μας το μέλλον είναι πίσω. Για σας βέβαια είναι μπροστα και βεβαίως δεν βιάζεστε...

  5. pablo avatar
    pablo 18/10/2012 20:05:21

    ΘΕΑ!!!

  6. AIK avatar
    AIK 18/10/2012 22:18:51

    Ποία δόξα έστηκεν επί γης αμετάθετος; Πάντα σκιάς ασθενέστερα, πάντα ονείρου απατηλότερα

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ AIK 18/10/2012 23:06:30

      Μία ῥοπὴ καὶ τὰ πάντα θάνατος γίγνεται. Ἔτσι δὲν εἶναι ὁ στίχος;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Νίκος Δραγασιώτης 19/10/2012 00:29:54

        Μία ροπή καί ταῦτα πάντα θάνατος διαδέχεται.

  7. Πατωματζής avatar
    Πατωματζής 19/10/2012 01:06:04

    Θυμάμαι που πιτσιρικάδες κάναμε σαν κάτι λυσσασμένα κριάρια (χειρότερα κι από αυτά του Θιβέτ) όταν τη βλέπαμε στο γυαλί!
    Πώς περνούν τα έρημα χρόνια, σαν τα διαβάταρικα χελιδόνια....

    • GO avatar
      GO @ Πατωματζής 19/10/2012 12:01:55

      Υφίσταται χάσμα γενεών.
      Εμείς ακριβώς μετέφηβοι την είδαμε Α΄προβολή, σε οθόνη κινηματογράφου.