#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/12/2011 17:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εμείς με το ημερολόγιο αγκαλιά



Μια κουβέντα είναι το "δεν θα πάρουμε το ημερολόγιο αγκαλιά".

Όταν τελειώνουν τα λεφτά και περισσεύουν μέρες από το μήνα το χρειάζεσαι.

Όταν λήγουν επιταγές, συναλλαγματικές, λογαριασμοί, τις εβδομάδες στο μυαλό τις έχουμε.



Πάντως όταν σβήνουμε μέρες σε ημερολόγια είναι και λίγο αγχολυτικό φτάνει να γίνεται με σχετικό τακτ και να μη το τρυπήσουμε, όπως και τα στιχάκια στα παλιά ημερολόγια:

"Πρωθυπουργό μας έχουμε τον τραπεζίτη Παπ,

αυτόν που ήρθε κι έδιωξε τον στοχαστή τον ΓΑΠ,

εκλογές δεν κάνουμε γιατί είναι μπανάλ

μέτρα, χαράτσια, φόροι, μονότονα anal..."

Και αφού όλοι οι αναλυτές εκτιμούν ότι το 2012 θα είναι πολύ δύσκολη χρονιά, χρειαζόμαστε εμπνευσμένο ημερολόγιο σαν αυτό της Pirelli: άγριες αμαζόνες στους αγρούς, ευάλωτα «αερικά», "εκκρεμή" ρυάκια, πουλάκια να άδουν και γενικώς επιστροφή στη φύση…



Αφήστε που όλο το πολιτικό ρεπορτάζ το χρειάζεται για να ξέρει όλες τις Κυριακές όλων των εαρινών μηνών. Κάποια από όλες θα είναι μέρα εκλογών...

Τελικά το ρητό «μέρα που περνά δεν ξανάρχεται» είναι καλό ή κακό;

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/12/2011 17:36:32

    Μου φαίνεται πως θα αρχίσουμε να εφαρμόζουμε (λόγω κρίσης) την φανταρίστικη ατάκα: "Όσο περισσότερο κοιμάσαι τόσο λιγότερο υπηρετείς!

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 12/12/2011 17:49:07

      Μήπως όσο περισσότερο νηστεύεις τόσο λιγότερο πεινάς;

  2. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/12/2011 18:05:27

    Την κοπέλα στην πρώτη φωτό "ημερολόγιο" την λένε?

  3. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 12/12/2011 18:57:05

    ετσι οπως τα λες, στοιβα οι επιταγες και μετα γκρεμος και μετα το χαος
    ναι εμεις κοιμωμαστε με το ημερολογιο αγκαλια, γιατι καθε μερα που περνα μας φερνει πιο κοντα στο μπογια το φονια

  4. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 12/12/2011 19:01:01

    Τα ονειρα σου χτιζουν το μελλον σου,
    γι αυτο μην αργεις τραβα για υπνο.
    68+1 και 12 μερες φυλακα περιπου 4/3/2012,αντε να απολυονται να ησυχασουμε.

  5. Παστός Αστός avatar
    Παστός Αστός 12/12/2011 19:05:23

    Όπως λέει και ο Παναγιώτης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο τέλος του μισθού, περισσεύουν τόσες μέρες...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Παστός Αστός 12/12/2011 19:55:11

      Αυτά, πράγματι, είναι φαινόμενα contra naturam, που λέει και ο ΜΟ στο στιχάκι του...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Τιγράνης 12/12/2011 20:28:51

        χα! το κατάλαβα το λατινικό χωρίς γκουγκλάρισμα!

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ ΕΥΑ 12/12/2011 21:11:57

          Εύα αυτό ήταν εύκολο, άσε που είχες τόσο τις εικαστικές επιλογές όσο και την analυτική ποίηση του ΜΟ να σε υποψιάσει...

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Τιγράνης 12/12/2011 21:18:14

            Μη, μη, μη....μην αναφέρεις τις φωτό...πονάει...με τα βιβλιάρια του ΟΠΑΔ ούτε μια βιταμίνη Ε δεν μπορούμε να αγοράσουμε πια...θλίψη...

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ ΕΥΑ 12/12/2011 22:34:32

            Γιατί βρε, ωραία έχεις βγει στις φωτό!

  6. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 12/12/2011 21:55:36

    Άσε τον ΟΠΑΔ και την τρόικα να κουρεύονται. Εσύ απλώς διάβασε τα Medicamina Faciei Femineae του Οβιδίου και θα με θυμηθείς...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Τιγράνης 12/12/2011 22:34:43

      !!!!!!!....Ευχαριστώ....

  7. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 12/12/2011 22:02:33

    Και άν η φωτό της 4/3/12 σου αρέσει τόσο πολύ που δεν μπορείς να την αποχωριστείς , πως θα καταλάβεις ότι πέρασε ο χρόνος?