#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/11/2011 18:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δε βαριούνται στο ΣΚΑΪ να κάνουν ψεύτικους λογαριασμούς twitter;



Τους έχει πάρει στο ψιλό όλο το διαδίκτυο. Οι άνθρωποι που ενημερώνονται από το ιντερνετ ξέρουν και πέντε πράγματα για αυτό. Δεν είναι το τηλεοπτικό κοινό του κυρ-Μήτσου και της κυρα-Θοδώρας, που βλέπει αποσβολωμένο ό,τι του σερβίρει το γυαλί.

Διαφημίζει συνεχώς ο ΣΚΑΙ τους “60.000 followers στο twitter”. Μόνο που όλοι οι λογαριασμοί, που τσεκάραμε πριν λίγο κι έγιναν followers είναι “αβγά” (“αβγό” λέγεται ο λογαριασμός που..έχει στη φωτογραφία το αβγό, την προεπιλεγμένη εικόνα.).

Οι λογαριασμοί δημιουργούνται από ρομποτάκια, είναι ανύπαρκτων ανθρώπων κι έτσι δεν υπάρχει φωτογραφία). Ούτε φυσικά έχουν “τουιτάρει” κάτι. Όλοι οι λογαριασμοί είναι κενοί).

Π.χ. ο ανύπαρκτος ασφαλώς “Dimitris Antiniou” (antoniou μάλλον ήθελε να γράψει ο πιτσιρικάς της διαφημιστικής που ανέλαβε την αγγαρεία, αλλά το ΄χασε).


Δείτε και μόνοι σας την κοροϊδία:

Μπέιτε στη σελίδα http://twitter.com/#!/skaigr/followers
και χορτάστε “αβγά” (ανύπαρκτα πρόσωπα).

http://taxalia.blogspot.com/

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/11/2011 18:19:53

    Βρε παιδιά του Σκάϊ, αν το μάθει ο διαχειριστής του twitter δεν θα λάβει τα μέτρα του και θα σας κάνει και ρεζίλι; Μαζευτείτε

  2. Θ avatar
    Θ 29/11/2011 18:21:51

    Τι να πούμε για τον Κ. Καραμανλή που «πούλησε» τις εκλογές του 2000.
    Ενός κακού μύρια έπονται.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Θ 29/11/2011 18:30:01

      Ε πες το ρε φίλε, μας έσκασες!!! Το έχεις αναρτήσει 15 φορές το σχόλιο!!!!!!!!!!!

      • factorx avatar
        factorx @ Τιγράνης 29/11/2011 18:37:03

        Μετά βγαίνουν και λένε οτι ..."κόβω" τα σχολια!!!. Λεω να αλλάξω τακτική και να τους αφήσω να γίνονται ρεζίλι

        • sxolioblog avatar
          sxolioblog @ factorx 29/11/2011 20:36:43

          αυτο να κανεις :)

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ factorx 29/11/2011 21:05:30

          xaaxaxaxxaxa σε κάποιες περιπτώσεις έχεις δίκιο !!! ... κατά τα άλλα απορώ ποιός σοβαρός άνθρωπος εξακολουθεί να ενημερώνετε από το σκαι ?

  3. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/11/2011 18:39:21

    Μήπως τὸ Antiniou εἶναι ἑλληνοποιημένη ἐκδοχὴ ἐν εἴδει ἐπωνύμου τῆς λέξης Antinews, καὶ ἀπλῶς ἐμφοροῦνται ἀπὸ λεπτὴ εἰρωνεία;

  4. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 29/11/2011 19:56:23

    "Αυγοτεχνικη ΕΠΕ"
    Οι ανθρωποι εχουν ξεφυγει απ τα ορια του γελίου,ειδικα στην εκπομπη της διαφημηστριας το μεσημερι εχει γέλιο ατελειωτο ,ισα-ισα για χωνεψη.

  5. Berlousconication avatar
    Berlousconication 30/11/2011 05:59:52

    Σκαϊ ξέχνα το.
    http://antistachef.wordpress.com/2011/04/06/1-138/

  6. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 30/11/2011 07:59:01

    Δεν βαριούνται καθόλου ενώ ταυτόχρονα εμφιλοχωρούν στις ελληνικές οικογένειες με σταθερή δομημένη δήθεν «σοβαρή» δημοσιογραφία με στόχο να επιφέρουν ρήγματα στην μόνη πλέον δημιουργική αναγεννώμενη παράταξη της Ν.Δ. ακολουθούν το δόγμα «διαίρει και βασίλευε» καθοδηγούμενοι και από παράκεντρα εκτός Ελλάδος, με απώτερο σκοπό την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συγκράτηση του κύματος αποδοχής της Ν.Δ. και του Σαμαρά από τον Ελληνικό Λαό. Η παρέμβαση του Μιχελάκη εχθές στο δελτίο του ΣΚΑΙ για τους διαγωνισμούς διαφήμισης του ΟΠΑΠ και της ΔΕΗ στις ψευδείς καταγγελίες του απερίγραπτου κ. Πορτοσάλτε ήταν πέρα για πέρα εύστοχες και έκαναν τον κακόμοιρο Πορτοσάλτε και την μαριονέτα κ. Κοσιώνη να καταπιούν τη γλώσσα τους. Παρόμοιες παρεμβάσεις θα επιθυμούσα να διενεργούνται και στα δελτία του απερίγραπτου καθοδηγούμενου από άλλα κέντρα διαπλοκής κ. Τράγκα και του κ. Παπαγιάννη έτσι μόνο καταλαβαίνει ο κόσμος τις προθέσεις αυτών των εγκάθετων μισθοφόρων της διαπλοκής.

  7. Anel avatar
    Anel 30/11/2011 11:39:41

    Η λύση είναι όλοι οι υπαρκτοί followers να τους κάνουμε unfollow και να τουιτάρουν μόνο σε αβγά!!!