12/09/2012 23:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γι' αυτή την ταινία, ξεσηκώθηκαν οι μουσουλμάνοι



«Ο Μωάμεθ ήταν παλιάτσος και απατεώνας, ερωτοτροπούσε και με τα δύο φύλα -κοινώς bisexual- και ενέκρινε την παιδοφιλία»: αυτό υποστηρίζει μια αγγλόφωνη ταινία υπό τον τίτλο «Innocence of Muslims» (Η αθωότητα  των Μουσουλμάνων) και ό,τι επακολούθησε θα έπρεπε να είναι μάλλον αναμενόμενο. Τουτέστιν, οι ταραχές σε Αίγυπτο και Λιβύη έχουν πάρει διαστάσεις λαίλαπας.

Όλα ξεκίνησαν τον περασμένο Ιούλιο, όταν βγήκε στο YouTube το 13λεπτο trailer στα αγγλικά. Μόλις όμως έγινε η μετάφραση στα αραβικά, άρχισαν και τα παρατράγουδα. Το καθαρά ερασιτεχνικό φιλμ, λέει εν ολίγοις ότι ο προφήτης Μωάμεθ ήταν απάτη. Σκηνές που δείχνουν τον Μωάμεθ να χρίζει ένα γαϊδούρι «το πρώτο μουσουλμανικό ζώο» και που υπονοούν ότι το Κοράνι είναι εμπνευσμένο από την Καινή Διαθήκη είναι από τις πιο light της ταινίας.

Δημιουργός του φιλμ λέγεται ότι είναι ο Sam Bacile (αν και υπάρχουν αμφιβολίες επί τους θέματος), ένας Ισραηλινός κινηματογραφιστής και μεσίτης, με βάση την Καλιφόρνια. Όπως δήλωσε στο Associated Press τηλεφωνικώς, γιατί όπως είναι φυσικό κρύβεται, ήθελε να κάνει μια πολιτική ταινία και χαρακτήρισε το Ισλάμ καρκίνωμα. Η ταινία κόστισε 5 εκατ. δολάρια και την χρηματοδότησαν 100 περίπου Εβραίοι, κατά τα λεγόμενα του Bacile πάντα.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TARAMAS avatar
    TARAMAS 13/09/2012 00:14:41

    Άμα ήταν έτσι οι χριστιανοί τους Μοντυ Πάιθονς έπρεπε να τους κρεμάσουν ανάποδα.

    • arcane avatar
      arcane @ TARAMAS 13/09/2012 00:45:53

      Τον μεσαίωνα η εκκλησία θα έκαιγε στη πυρά τους Monty Python. Ετούτοι ζουν ακόμα στον δικό τους μεσαίωνα και τον ζουν την εποχή του Ιντερνετ.

      • Γιώργος Δ. avatar
        Γιώργος Δ. @ arcane 18/09/2012 09:24:48

        Ας θυμηθούμε πρώτα τι έγινε στην προβολή της ταινίας "Ο τελευταίος πειρασμός" και ίσως μετά αποφασίσουμε πόσο μακρυνό είναι το παρελθόν των "ακραίων αντιδράσεων" από χριστιανούς.
        Επίσης στην ταινία των Monty Pythons ("The life of Brian" λέγεται) ο πρωταγωνιστής δεν ενσαρκώνει τον Ιησού, αλλά κάποιον που σε αρκετές περιστάσεις μερικοί τον περνάνε για τον Ιησού ή τον ανακηρύσσουν αυτοβούλως σε προφήτη/Θεό κ.λπ. Έχει κάποια διαφορά, έτσι δεν είναι;

  2. Jimakos avatar
    Jimakos 13/09/2012 00:27:55

    Για τις Pussy Riot είχε ξεσηκωθει και καλά, όλος ο κόσμος, τώρα που είναι το κίνημα αλληλεγγύης στον καλλιτέχνη; Συγκεντρώσεις έξω από τις πρεσβείες δε θα γίνουν; Άσε καλύτερα να έχουμε το κεφάλι μας στη θέση του...

  3. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 13/09/2012 01:09:54

    Μπας και είναι στημένο το σκηνικό; Ο λόγος δημιουργίας της ταινίας;

    • franc avatar
      franc @ Γιώργος1 13/09/2012 08:54:15

      Προφανώς είναι στημένο αγαπητέ Γιώργο1...Ο λόγος, να δημιουργήσει αναμπουμπούλα στην οποία ο Λύκος που την έκανε, ως γνωστόν χαίρεται...

  4. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 13/09/2012 01:20:46

    Ο σκηνοθέτης θεωρεί το ισλάμ καρκίνωμα και οι πιστοί κάνουν τα πάντα να τον επιβεβαιώσουν.

    Σωστό το σχόλιο για τους μόντι πάϊθονς πιο πάνω....

  5. Γιάννης avatar
    Γιάννης 13/09/2012 02:55:13

    Η ΔΥΤΙΚΗ εκκλησία, όχι η δικιά μας.
    Η δικιά μας το πολύ πολύ να τους αφόριζε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης 14/09/2012 23:36:53

      Ακριβώς! Και όπου δυτική "εκκλησία"=επιχείρηση του Πάπα της Ρώμης με τράπεζα, θεατρικές σπουδές (ουνίτες), στρατό (σταυροφόροι) και σύνορα (κράτος Βατικανού). Δηλαδή καμιά σχέση με την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.

  6. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 13/09/2012 09:01:00

    Δεν μπορείς να προσβάλεις τα εκατομμύρια πιστών μιας θρησκείας τόσο βάναυσα , ελαφρά τη καρδία. Με το θρησκευτικό συναίσθημα του ανθρώπου δεν παίζει κανείς. Όπως φρίττω με τους δικούς μας κουλτουριάρηδες όταν προσβάλλουν το Χριστιανισμό, το ίδιο φρίττω και τώρα παρ ότι σε κάποιους ισχυρισμούς ίσως να έχουν ένα δίκιο. Κάντε κυριοι μια ιστορικοί μελέτη και δημοσιεύστε ότι βρείτε σε επιστημονικά περιοδικά , φορείς, πανεπιστήμια κτλ. Αλλά να κλονίζεις την κοσμοθεωρία κάποιου για να τον σοκάρεις και να βγάλεις φράγκα είναι απαραδεκτο.
    Και για το εαν το Ισλάμ είναι καρκίνωμα, το Ισλάμ είναι πολιτικό σύστημα, ιμπεριαλιστικού τύπου. Και οι Δυτικοί φροντίζουν να εξαλείψουν συστηματικά, τους μετριοπαθείς μουσουλμάνους ενισχύοντας με κάθε τρόπο τους ακραίους (συρία, ιρακ, αίγυπτος κτλ ). Τι σκοπό εξυπηρετεί η κάθε τέτοια ταινία; Θα γίνω συνομοσιολόγος αλλά ίσως κάποιοι θέλουν να συγκρουστεί ο Δυτικός κόσμος για δεύτερη φορά με τον Ισλαμικό τώρα που ακόμα υπάρχει σαφής τεχνολογική υπεροχή. Βέβαια μπορεί να πέφτω πολύ έξω.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιώργης Α. 13/09/2012 11:07:33

      Σωστά, σωστά, αλλά οι αντιδράσεις δεν είναι κάπως... ακραίες; Στην Ελλάδα μόνο κάτι μηνύσεις θα έπεφταν και θα γινόταν λίγη φασαρία στο ίντερνετ... Πάντως το ότι μπορεί να είναι στημένο για να γίνει κάποιος πόλεμος, δεν το αποκλείω...

      • Lampros avatar
        Lampros @ Γιώργος 13/09/2012 15:47:46

        Σωστά, σωστά, αλλά οι αντιδράσεις δεν είναι κάπως… ακραίες; Στην Ελλάδα μόνο κάτι μηνύσεις θα έπεφταν και θα γινόταν λίγη φασαρία στο ίντερνετ…

        Ακραίες είναι, αλλά δεν είναι μόνο για την ταινία. Η ταινία είναι η αφορμή.

        Η αιτία είναι κάτι 200 χρόνια αποικιοκρατίας και καταπίεσης, 2-3 πολέμοι εναντίων τους την τελευταία δεκαετία μόνο από ΗΠΑ, παρεμβάσεις και στήριξη σε δικτάκτορες (π.χ. οι ΗΠΑ που έφεραν το Σάχη, οι γιέσμεν που έβαλαν στο Αφγανιστάν), ανοικτοί εμβιασμοί για πόλεμο σε Ιραν, Συρία, συνεχής στήριξη του Ισραήλ κλπ κλπ.

        Στην ουσία στα τέτοια τους για την θρησκευτική προσβολή, η συνεχής και ουσιαστική επίθεση και επιβολή εναντίων των κρατών τους τους την δίνει, και από εκεί πάνε και κολλάνε και στην θρησκεία κλπ.

        • arcane avatar
          arcane @ Lampros 13/09/2012 16:09:13

          Ποιά 200 χρόνια αποικιοκρατίας; Ως πριν έναν αιώνα ανήκαν στο μεγάλο Οθωμανικό Χαλιφάτο και θεωρούσαν τον Σουλτάνο ως τον Χαλίφη, δηλαδή τον μεγάλο θρησκευτικό τους ηγέτη. Μετά πέρασαν μερικά χρόνια υπό δυτικό αποικιακό έλεγχο και έγιναν ανεξάρτητοι. Η Αίγυπτος ήταν Αγγλική γιά 70 χρόνια, η Λιβύη Ιταλική ή υπό διεθνή έλεγχο γιά 40.
          Σίγουρα η αποικιοκρατία δεν τους ωφέλησε, αλλά τα προβλήματά τους δεν οφείλονται στην αποικιοκρατία, οφείλονται στο ότι οι κοινωνίες τους συνεχίζουν να ζουν στον δικό τους μεσαίωνα.

  7. Nik avatar
    Nik 14/09/2012 20:10:49

    Αποικιοκρατεία δεν ήταν και η σαφώς μουσουλμανική οθωμανική αυτοκρατορία; Αυτήν που θέλει να αναβιώσει ο ανεκδιήγητος Νταβούτ που τόσο θαυμάζουν οι διανούμενοι μας; Πλάκα μας κάνεις! Η κύπρος πέρασε από τους Οθωμανούς στους Αγγλους μόλις το 1878, η υπόλοιπη Μέση Ανατολή αρκετά αργότερα. Η δυανστεία Φαρούκ στην Αίγυπτο ήταν Τούρκικη, όχι αραβική και την ανέχθηκαν για πολλές γενιές.

    Αφήστε τις δικαιολογίες για την κάθε είδους μη δυτική ακρότητα.

    Οι Μόντυ Πάιθον σατίρισαν τη ζωή του Χρηστού και δεν άνοιξε μύτη.

  8. TARAMAS avatar
    TARAMAS 14/09/2012 20:38:42

    Και στο κάτω κάτω μια σχεδόν ερασιτεχνική ταινία είναι που υπάρχει μόνο στο youtube. Οποιοσδήποτε ιδιώτης μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο στην εποχή του ίντερνετ και να μπορεί να το βάλει να το βλέπει όλος ο κόσμος. Αν μπορεί να προκαλεί τέτοιες αντιδράσεις, τότε ο κάθε αθυρόστομος λιβελογράφος, καλόπιστος επικριτής ή υβριστής, σόφρων ή παράφρων, κρατάει μια ατομική βόμβα στα χέρια του . Όχι κύριοι, αστειότητες τα περί προβοκάτσιας και τα περί προσβολής της θρησκείας. Το πρόβλημα το έχουν όσοι "αγανακτούν" από κάτι που δεν παράγει κανένα αποτέλεσμα, εκτός από αυτό που οι ίδιοι οι αγανακτούντες επιθυμούν να προκαλούν (και όχι αθώα, βρήκαν ευκαιρία οι ισλαμιστές να πάρουν το πάνω χέρι). Ε δε θα βάλουμε και φίμωτρο επειδή κάποιοι που ζουν στο μεσαίωνα "ενοχλούνται". Ξύδι.

  9. tpe avatar
    tpe 15/09/2012 07:42:35

    Κι όμως... ΑΥΤΟ το ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ, εμείς το έχουμε στον κόρφο μας. Και τα "πειραγμένα" τσιπράκια θέλουν να το επωάσουν! Σκεφτείτε τι θα γινόταν εδώ αν μετά από λίγο καιρό όλοι αυτοί οι πεινασμένοι κακόμοιροι Πακιστανοί, κλπ, αρχίσουν να γεμίζουν το στομάχι τους. Κάποιοι θα είναι χορτάτοι, η συντριπτική πλειοψηφία θα είναι μισο-πεινασμένη, άρα τέτοια θέματα που θα τους κάνουν να ξεχνούν θα είναι άμεσα εκεί...

  10. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 19/09/2012 02:54:52

    Δεν νομίζω ότι απέχουν πολύ από την πραγματικοτητα αυτά που λέει ο τύπος γιά το μωάμεθ. Και το ισλάμ δίνει μιά αρκετά δυνατή ώθηση στους πιστούς του να διαπράξουν ένα σωρό κακουργήματα!!

  11. aristidis avatar
    aristidis 21/09/2012 01:06:33

    οτι θελουμε θα λεμε και για τις εβραικες θρησκειες του αβρααμ και για ολες τις θρησκειες.
    Πρεπει ο ανθρωπος να δωσει ενα τελος σε αυτο τον φοβο τις θρησκειας ,γιατι μονο απο φοβο πιστευουν και απο αμαθεια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.