25/10/2009 18:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για έκτη διαδοχική φορά πρωταθλητής ο Σεμπαστιάν Λεμπ



Τον 6ο διαδοχικό τίτλο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι κατέκτησε σήμερα ο Γάλλος Σεμπαστιάν Λεμπ (Σιτροέν) μετά την κατάληψη της 1ης θέσης στο Ράλι της Ουαλίας, που ήταν το 12ο και τελευταίο της χρονιάς. Ο 35χρονος, ο οποίος πέρυσι «έσπασε» το ρεκόρ του Τόμι Μάκινεν με πέντε διαδοχικά πρωταθλήματα, έκοψε πρώτος το νήμα του τερματισμού (3 ώρες 16:25.400) και άφησε στη δεύτερη θέση τον Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Φορντ, +01:06.100). Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ντάνιελ Σόρντο (Ισπανία/Σιτροέν, +01:07.100).

«Είμαι πραγματικά χαρούμενος για τον φετινό τίτλο, καθώς ο Μίκο ήταν πολύ δυνατός», είπε αρχικά ο Λεμπ και πρόσθεσε: «Ηταν μία συναρπαστική μάχη που κράτησε όλη τη σεζόν».

Από την πλευρά του ο Χιρβόνεν πρόσθεσε: «Πρέπει να πιάσω αμέσως δουλειά και να αυξήσω την ταχύτητα μου από τη νέα αγωνιστική περίοδο. Η φετινή ήταν σίγουρα η καλύτερη χρονιά που είχε στην καριέρα μου. Ωστόσο απογοητεύτηκα στο τέλος. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθήσω του χρόνου για τον τίτλο».

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία)… 93 βαθμοί -ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ

2. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία)… 92

3. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία)… 64

4. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία)… 41

5. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία)… 35

6. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία)… 33

7. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία)… 28

8. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία)… 24

9. Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Αργεντινή)… 16

10. Κόνραντ Ράουτενμπαχ (Ζιμπάμπουε)… 9

11. Μαντς Έστμπεργκ (Νορβηγία)… 7

12. Χαλίντ Αλ Κασίμι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα)… 6

13. Κρις Άτκινσον (Αυστραλία)… 4

14. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία)… 4

15. Μάτι Ράντανεν (Φινλανδία)… 4

16. Κσιστόφ Χόλοβζιτς (Πολωνία)… 3

17. Γιάρι Κετομάα (Φινλανδία)… 2

18. Ούρμο Άαβα (Εσθονία)… 1

19. Νασέρ Αλ-Ατιγιάχ (Κατάρ)… 1

20. Λάμπρος Αθανασούλας (ΕΛΛΑΔΑ)… 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Citroen Total WRT... 167 βαθμοί (πρωταθλήτρια)

2. Ford… 140

3. Stobart Ford... 80

4. Citroen Junior Rally Team… 47

5. Munchi΄s Ford… 23

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonyma avatar
    anonyma 25/10/2009 20:37:28

    Απίστευτος ο Λεμπ. Ψυχρόαιμος. Μηχάνημα, όχι αστεία. Robodriver. Αναδεικνύεται στον καλύτερο όλων, αφού έσπασε και το ρεκόρ του Τόμμι - πλην εποχής Group Β.

  2. Panos avatar
    Panos 26/10/2009 14:03:37

    Να μην ξεχνάμε όμως, ότι το C4 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Focus, για τους εξής παρακάτω λόγους:
    1.Το C4 έχει καλύτερο κέντρο βάρος επειδή έχει την ρεζέρβα στο κέντρο, ενώ το Focus την έχει πίσω.
    2. Το C4 έχει δυνατότερο μοτέρ, καλύτερη ανάρτηση και καλύτερο στήσιμο.
    Πάντως, θα ήθελα στο επόμενο πρωτάθλημα να δω τον Hirvonen ή τον Latvala πίσω από το τιμόνι ενός C4, ώστε να δούμε τις πραγματικές διαφορές τους με τον Loeb.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/10/2009 14:28:20

    Πάνο καλά, δεν το συζητώ και για το C4, το Focus δεν είναι πιο ψηλό; Έχει μείνει λίγο πίσω το Focus σχεδιαστικά ή κάνω λάθος;

  4. Panos avatar
    Panos 26/10/2009 14:46:43

    Το ύψος είναι περίπου το ίδιο. Εκεί που διαφέρουν είναι στο set up της ανάρτησης. Το C4 είναι πιο μαλακό και έτσι έχει καλύτερο κράτημα από το Focus. Όσον αφορά το σχεδιαστικό κομμάτι, δεν νομίζω ότι έχει σημασία σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/10/2009 14:52:23

    εννοώ σχήμα, δεν είναι πιο αεροδυναμικό σχήμα του C4; πιο ευνοϊκές μετωπικες επιφάνειες νομίζω.

  6. Panos avatar
    Panos 26/10/2009 15:19:28

    Πάνω κάτω δύο ίδια Hatchback είναι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.