#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/04/2012 20:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έφυγε o θρύλος Φ. Αλ. Πόρσε, σχεδιαστής της 911



Ο Φέρντιναντ Αλεξάντερ Πόρσε, εγγονός του ιδρυτή της Γερμανικής εταιρείας κατασκευής σπορ αυτοκινήτων και σχεδιαστής της Πόρσε 911, πέθανε σήμερα , αναφέρει σε ανακοινωσή του ο όμιλος.

"Λυπούμαστε για το θάνατο του Φέρντιναντ Αλεξάντερ Πόρσε", δήλωσε ο γενικός διευθυντής του ομίλου Ματίας Μίλερ, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

"Ως σχεδιαστής της Πόρσε 911, δημιούργησε στην εταιρεία μας ένα νέο πρότυπο που χαρακτηρίζει ακόμα και σήμερα τα σπορ αυτοκίνητα μας", είπε, προσθέτοντας ότι "η φιλοσοφία του για σχεδιασμό ποιότητας είναι για εμάς μια κληρονομιά, που θα συνεχίσουμε να αγαπούμε και στο μέλλον".

Ο όμιλος είναι πλέον σήμερα στην έβδομη 'γενιά' των 911 και παρουσίασε τον Ιανουάριο στο Ντιτρόιτ, την τελευταία έκδοση καμπριολέ του μοντέλου.

Γεννημένος στις 11 Δεκεμβρίου του 1935 στη Στουτγάρδη, ο Φέρντιναντ Αλεξάντερ Πόρσε- ο μεγαλύτερος από τα τέσσερα παιδιά του Φέρντιναντ Πόρσε του επονομαζόμενου και "Φέρι", γιού του ιδρυτή της μάρκας- πέθανε σήμερα στο Σάλτσμπουργκ, σε ηλικία 76 ετών.

Είχε αναλάβει το στούντιο σχεδίασης της μάρκας το 1962 και ανέπτυξε την 911 που το 1963 εγκαινίασε μια νέα εποχή για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Αρχικά, η Πόρσε 911 επρόκειτο να ονομαστεί 901, αλλά η γαλλική Πεζώ είχε ήδη καταθέσει τις δικές της τριψήφιες ονομασίες με το μηδέν στο μέσον, γεγονός που ανάγκασε τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να αλλάξει τον αριθμό του μοντέλου.

Στη δεκαετία του 1970, ο Φέρντιναντ Αλεξάντερ Πόρσε ήταν επίσης υπεύθυνος για τη διαφοροποίηση της μάρκας μέσω αξεσουάρ μόδας, όπως τα γυαλιά τα ρολόγια ή τα είδη γραφείου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 05/04/2012 21:24:00

    Μεγάλη μορφή στην σχεδίαση σπορ αυτοκινήτων,ο παππούς του υπήρξε κορυφαίος σχεδιαστής αυτοκινήτων και (λόγω του Β΄ΠΠ) αρμάτων!Έχουμε βγάλει και μείς κορυφαίους σχεδιαστές που δοξάστηκαν σε ξένους τόπους(Σερ Αλέξανδρος Ισιγώνης-Mini Cooper),καθώς και αρκετούς σύγχρονους!Δυστυχώς λόγω δουλοπρέπειας και εξάρτησης των πολιτικών μας από ξένα κέντρα δεν αναπτύξαμε εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία,αντίθετα κυνηγήθηκε κάθε προσπάθεια να δημιουργηθεί!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κώστας Τ 05/04/2012 22:10:19

      Πες μου μια χώρα με τον πληθυσμό (εσωτερική αγορά) της Ελλάδας που να κατασκευάζει αυτοκίνητα.

      • tolis avatar
        tolis @ anonymous 05/04/2012 22:17:35

        H Σουηδία!

        • anonymous avatar
          anonymous @ tolis 05/04/2012 23:22:00

          Η Saab έκλεισε και τη Volvo την αγόρασαν οι Κινέζοι. Αν δεν έχεις μια εσωτερική αγορά 50 εκ κατοίκων δεν είσαι βιώσιμος.

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ anonymous 06/04/2012 15:59:31

            Πολύ απόλυτος μου είσαι εσύ σε σημείο που με προβληματίζεις.

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ anonymous 05/04/2012 22:23:29

        Την Ατλαντίδα.Πολύ γκρινιάρης είσαι ρε φίλε.Είπε να τα κατασκευάζουμε,όχι να τα αγοράζουμε εμείς

  2. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 05/04/2012 22:38:35

    Η πάμπτωχη Ρουμανία σήμερα κάνει εξαγωγές αυτοκινήτων!Η Τσεχία ήδη καθιερώθηκε σαν δυνατός εξαγωγέας ,η απομονωμένη Σερβία!
    Εμάς δεν μας άφησαν οι αντιπρόσωποι και όταν έγιναν οι βιομηχανίες της Nissan και της Opel φρόντισε ο τσαρλατάνος Ανδρέας και τις έκλεισε!
    Η παραγωγή αυτοκινήτων είναι εξαγωγική βιομηχανία και δεν αφορά μόνο την εσωτερική αγορά!Δυστυχώς χάσαμε την δεκαετία του 60, που υπήρχαν περιθώρια ανάπτυξης!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κώστας Τ 05/04/2012 23:23:28

      Η dacia είναι renault και η skoda είναι VW. Φασόν κατασκευάζουν. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο.

  3. Superfrog avatar
    Superfrog 06/04/2012 14:22:59

    Και η hyundai? Και στη Γερμανία είναι 80.000.000, αλλά δεν έχουν μόνο μία αυτοκινητοβιομηχανία. Εδώ δε μπορούμε να έχουμε μία;

    Το ζητούμενο είναι να μπορείς να είσαι το δυνατόν αυτάρκης. Να μπορείς να δίνεις φτηνά αυτοκίνητα για τους αγρότες, βιομηχανίες και δημόσιο σε 1η φάση και σιγά σιγά ανεβαίνεις και στο μέσο καταναλωτή. Πουλάς Αφρική και Βαλκάνια και συνεχίζεις.

    Αλλά ξέχασα ο Έλληνας αγρότης προτιμάει να μαζεύει τις ντομάτες με Cayen παρά με Pony. Άσε που άμα φτιάχναμε κι εμείς αυτοκίνητα, θα μας βάζαν και εκεί όριο. Μέχρι 10 το χρόνο θα μας άφηναν και τα υπόλοιπα θα τα θάβαμε... Πάνω από όλα η ανταγωνιστικότητα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.