#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/12/2010 08:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έγινε πλούσιος με μια τρελή ιδέα



Άμα σε θέλει η ρημάδα η τύχη, σε θέλει… Ο 28χρονος Jason Sadler έχει κερδίσει φέτος περισσότερα από $220.000. Του χρόνου περιμένει να πιάσει τις $500.000. Και όλα αυτά επειδή ο νεαρός ιδρυτής του IWearYourShirt.com, φοράει μπλουζάκια … ως επάγγελμα.

Εκ πρώτης όψεως, ακούγεται σαν τη πραγματοποίηση του ονείρου του κάθε χαβαλέ, που θέλει να γίνει εκατομμυριούχος χωρίς κόπο. Μόνο που το να φοράς μπλουζάκια για να βγάλεις το ψωμί σου, είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι νομίζουμε.

Κάθε μέρα, ο Sadler φοράει και από ένα διαφορετικό T-shirt με διαφορετικό εταιρικό logo. Πολλοί από εμάς ευχαρίστως αγοράζουν και φοράνε ανάλογα T-shirts, με κάποια μάρκα εταιρίας  σε εμφανές σημείο. Στη περίπτωση όμως του Sadler, οι εταιρίες είναι αυτές που τον πληρώνουν για να φοράει τα μπλουζάκια τους. Και ως αντάλλαγμα, ο νεαρός κάνει ότι μπορεί για να προωθήσει το προϊόν τους. Σε οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να τον βρείτε στο Twitter, στο Flickr, στο YouTube, ή στο Facebook, να επιδεικνύει τη γκαρνταρόμπα του σε ολόκληρο τον κόσμο, και συνεπώς να προσφέρει το απόλυτο μάρκετινγκ στους χορηγούς του.

Την 1/1/2009, ο Sadler χρέωσε τον πρώτο του πελάτη, την UStream.tv, με $1 προκειμένου να φορέσει μπλούζα με το όνομά της. Την 2/1, χρέωσε την επόμενη εταιρία με $2. Την 114η μέρα χρέωσε μια εταιρία $114, και πάει λέγοντας, έως την 31/12, οπότε και τσέπωσε $365. Συνολικά, είχε ήδη κερδίσει $70.000.

Πως βρίσκει τους πελάτες του; «Είμαι πολύ τυχερός, γιατί με μαθαίνουν από στόμα σε στόμα», λέει. «Σίγουρα οι πρώτοι πελάτες ρίσκαραν, αλλά τα ποσά ήταν μικρά. Στη συνέχεια με έμαθαν, και τώρα οι χορηγοί με ψάχνουν και με βρίσκουν μέσα από το Twitter». Οι τιμές του ανέβηκαν το 2010, οπότε τώρα κερδίζει πολύ περισσότερα. Την 1/1/11 θα χρεώνει $5, την 2/1 $10, την 3/1 $15, κ.ο.κ. Ανεβάζει τη τιμή διότι τώρα δεν είναι ο μόνος που φοράει τις διαφημιστικές μπλούζες. Έχει ήδη προσλάβει τέσσερις υπαλλήλους  (μέσω κοινωνικών δικτύων) για να τις φοράνε. Ο κάθε ένας από αυτούς θα κερδίσει $35.000 το 2011, και με διάφορα μπόνους, θα μπορεί να φτάσει τα $50.000. Παράλληλα θα αποκτήσουν και από έναν καινούργιο Η/Υ, μια ψηφιακή βιντεοκάμερα, και ένα δωρεάν ταξίδι στο Jacksonville της Florida, όπου στις 18 Δεκεμβρίου θα συναντηθούν με το νέο τους αφεντικό, αλλά και μεταξύ τους. Όπως λέει ο Sadler, χαίρεται που δημιουργεί θέσεις εργασίας μέσα στη κρίση, και αν συνεχιστεί η επιτυχία του, τότε θα προσλάβει κι άλλους το 2012. Ήδη οι πρώτοι 5 μήνες του νέου έτους έχουν προπωληθεί.

Πάντως παρά την επιτυχία του, αυτό που κάνει ο Sadler δεν είναι κάτι το καινούργιο.  Όπως λέει ο Kevin Dugan, που είναι διευθυντής social marketing στην εταιρία Empower Media Marketing, πρόκειται για «μια  παλιά και δοκιμασμένη τακτική. Κάποτε διαφήμιζαν εταιρίες σε αβγά, μια άλλη φορά σε ουρητήρια ανδρών. Αυτό που κάνει ο Sadler, το έκαναν για πρώτη φορά κάποιες εταιρίες στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν πλήρωναν ανθρώπους να περπατάνε στο δρόμο με μια πινακίδα μπροστά και πίσω τους που διαφήμιζε κάποιο προϊόν».

Παρόλα αυτά, ο Dugan δηλώνει θαυμαστής του νεαρού, αφού όπως λέει: «Υπάρχει μια τέχνη μεταξύ της  αποδεκτής και καινοτόμου διαφήμισης, και της καινοτόμου αλλά  αποδεκτής διαφήμισης. Η IWearYourShirt εξασκεί τη τέχνη αυτή με μαεστρία».

S.A. -AOL

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Enzo avatar
    Enzo 11/12/2010 10:00:46

    και τιθεται το ερωτημα:
    τι δουλεια μπορεις να κανεις σε περιοδο οικονομικης κρισεως και αφραγκιας και να βγαλεις λεφτα?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Enzo 11/12/2010 11:34:08

      Ιστορικά, η βίζιτα ήταν και είναι η Νο1 επιλογή. Για τους άνδρες, δεν ξέρω...

      • Μisha avatar
        Μisha @ Strange Attractor 11/12/2010 11:54:04

        Επιβλέπων τις βίζιτες

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Μisha 11/12/2010 12:12:51

          Πορνοβοσκός.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Κάποιος 11/12/2010 12:14:17

            Η κρίση έστειλε κάμποσους ρεπόρτερ και δημοσιογράφους στην ανεργία. Η Πετρούλα όμως βγάζει χρήματα τρελά εν μέσω κρίσης.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 11/12/2010 12:26:23

            Προτιμώ χίλιες φορές να βλέπω την Πετρούλα τούμπανο έστω και με κλειστό τον ήχο, παρά να ακούω τις βαρετές έως εκνευριστικές μπουρδολογίες του κάθε ρεπόρτερ-δημοσιογράφου.

          • Enzo avatar
            Enzo @ Κάποιος 11/12/2010 12:29:11

            μουχαχαχαχαααααα! καλο!

  2. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 11/12/2010 11:37:23

    Μόνο που η διαφήμιση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ. Αέρας κοπανιστός είναι.

    Σε αρκετές περιπτώσεις έχει χάσει προ πολλού τον εμπορικό της χαρακτήρα. Δεν διαφημίζει προϊόντα. Σμιλεύει συμπεριφορές.

    Εντελώς άλλο πράγμα.

    Η διαφήμιση έχει εξελιχθεί σε μεγάλο εχθρό της ανθρωπότητας.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Μisha avatar
      Μisha @ Θραξ Αναρμόδιος 11/12/2010 11:48:52

      εύγε!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 11/12/2010 12:09:27

      Θράκα, να σε δω με κανένα μπλουζάκι που να γράφει "Τσούσκες ο Κατσαμάκας" ή "Γράπα Λαγκαδά", και να κλείσω τα μάτια μου!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 11/12/2010 12:20:21

        Strange, αφού με ξέρεις. Δεν μπορώ τα καφτερά. Αυτά είναι για πολύ μερακληδες, σαν και σένα δηλαδή. Εγώ γράπα μόνο. Και κάνα κοψίδι.

        Κοίτα να ρθεις σήμερα. Θα συνεδριάσουμε όρθιοι και υπαιθρίως. Στον πάγκο. Μόνο για γενναίους. Την γράπα την "χορηγεί η υπηρεσία". Εχουμε κάτι υπόλοιπα ακόμη από προσφορές του ΧρηΧα και του Δαναού, διότι εκείνη που έφερε ο TopGunZ την στεγνώσατε, ρούφουλες.

        Μη μ' αφήσεις μόνο μέσα στο κρύο. Κι έχουμε αύριο να πάμε να δούμε τι σκέφτονται αυτά τα παιδιά της Ελεύθερης Κυριακής στο Ποσειδώνιο.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 11/12/2010 13:24:05

          14:30-15:00
          I`ll be there!

          • Ευθύμης avatar
            Ευθύμης @ Strange Attractor 11/12/2010 14:51:15

            αυτά είναι :)

      • nai avatar
        nai @ Strange Attractor 12/12/2010 01:10:11

        παντως "γραπα λαγκαδα ή σουρδιας ή αρχοντησας ή..ή..γραπα νανε κι οτι νανε...οσο για τσουσκες ας ειν καλα και η πυλινη γλαστρα...χαψία σον πέτσκον με καρτόφια ή ας λέμε τα χωμόμηλα και στύπα...για τον ΘΡΑΚΑ φούστουρον ,χαβίτς με τσορτάνε..και τάν...πουρπάν την χάρης...ΘΕΕ΄Μ.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Θραξ Αναρμόδιος 11/12/2010 23:24:54

      Ακριβώς αγαπητέ Θράκα, σμιλεύει καλλιτεχνικά τη βλακεία μας, στην υπερκατανάλωση.

    • Φυγόκεντρος avatar
      Φυγόκεντρος @ Θραξ Αναρμόδιος 12/12/2010 01:23:07

      Η διαφήμιση δεν είναι γλύπτης.
      Είναι ένα πειραχτήρι που προσπαθεί να σε κάνει να γελάσεις με γαργαλητό.
      ΑΝ γαργαλιέσαι ΕΚΕΙ που γαργαλά τότε θα γαργαληθείς.

  3. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 11/12/2010 12:20:09

    Μπά ..Ελληνας τόν πρόλαβε πάλι..δεν είναι ό πρώτος!!!
    Mάλλον έτσι την γλυτώνει ό Θέμος Αναστασιάδης....από τό πόθεν έσχες ;;
    Εν Ελλάδι....ευφυώς ηλίθιο!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.