16/09/2008 00:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Wish You Were Here

[youtube IXdNnw99-Ic&feature=related] 

Ο Richard Wright, ιδρυτικό μέλος των Pink Floyd έχασε τη μάχη από την επάρατο σε ηλικία 65 ετών.

 Έπαιζε τα πλήκτρα με το μυθικό συγκρότημα και έγραψε την μουσική άλμπουμ όπως «Dark Side Of The Moon» και «Wish You Were Here»

So you think you can change .....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 16/09/2008 01:08:26

    So, so you think you can tell Heaven from Hell,
    blue skies from pain.
    Can you tell a green field from a cold steel rail?
    A smile from a veil?
    Do you think you can tell?
    And did they get you to trade your heroes for ghosts?
    Hot ashes for trees?
    Hot air for a cool breeze?
    Cold comfort for change?
    And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    Running over the same old ground.
    What have you found? The same old fears.
    Wish you were here.

    Ενα απο τα 10 αλμπουμ που θα επερνα μαζι μου σε ερημονησι ! great respect.

    ΠΠ

  2. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 16/09/2008 01:22:46

    Εν αντιθεση με τους συχνα-πυκνα σχολιασμενους εδω,οι Πινκ Φλουντ μας βοηθησαν, τουλαχιστον, να οραματισθουμε ενα κοσμο καλυτερο...

    Και αλλα πολλα!

  3. dona E avatar
    dona E 16/09/2008 01:49:58

    ΠΠ@ ummagumma -Astronomy Domine?

  4. rs avatar
    rs 16/09/2008 07:04:02

    "....and you run, and you run to catch up the sun..."

  5. isnogood avatar
    isnogood 16/09/2008 08:10:08

    is there anybody outthere?

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/09/2008 08:37:30

    we dont need no thought control

  7. Xase avatar
    Xase 16/09/2008 09:46:25

    Φιλοι μου!

    Αυτο που μας καιει ολους ειναι το

    Money, get away

  8. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 16/09/2008 12:06:37

    Καλό ταξίδι, Ρίκυ!

    "Το ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
    το είπε ένας καπετάνιος πριν πεθάνει:
    'Το πιο ωραίο είναι το επόμενο λιμάνι'"- ("Σπασμένη πολυθρόνα", Παύλος Παυλιδης)

  9. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 16/09/2008 15:09:27

    Φεύγοντας μας άφησε πίσω αναμνήσεις από την μουσική των Pink Floyd, που δεν νομίζω αυτές να φύγουν ποτέ.

  10. νήπιος γέρων avatar
    νήπιος γέρων 16/09/2008 20:07:45

    - Ηave a last "nice trip", mate!

    "Dark side of the moon"! Ο καλύτερος αισθητικά και στατιστικά δίσκος όλων των εποχών! 14 συνεχή χρόνια στο ΤΟΠ 200. Έχει πουλήσει 40+ εκατ. αντίτυπα, ενώ εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να πουλάει περίπου στο 1 εκατ. δίσκους τον χρόνο και να ξαναμπαίνει στα τσαρτς. Στην Αμερική έγινε πλατινένιο το 1990 και διαμαντένιο το 1999. Αυτή την στιγμή είναι 15 φορές πλατινένιο...

    Θυμάμαι τη Μάνα μου, που, όταν καμιά φορά την τρέλαινα με την μουσική, ερχόταν και μου 'λεγε: "Ρε, αγόρι μου, βάλε εκείνα τα "καλά παιδιά" να ηρεμήσει το σπίτι λιγάκι", και εννοούσε τους Pink Floyd!

    Για κάτι που θεωρώ πολύ τυχερό τον εαυτό μου είναι ότι ήμουνα ένας από τους θεατές της συναυλίας που πρωτοπαρουσιάστηκε το "Dark side of the moon"! Η φάση ήταν ότι η συναυλία έγινε πριν την κυκλοφορία του δίσκου, οπότε δεν ξέραμε τι θα ακούσουμε και δούμε. Ήταν στο Earls Court Exhibition Centre (κλειστό) και έπαιξαν τρεις μέρες. Θυμάμαι ότι όλως παραδόξως δεν είχε support μπάντα, -όλες οι συναυλίες είχαν, τότε-, και είχαμε σκυλοβαρεθεί, μέχρι να αρχίσουν.

    Κι εκεί που φθάσαμε ένα τέταρτο πριν αρχίσει... τσακ! Black out! Πίσσα! Μόνο στα σκαλοπάτια τα φωτάκια έκτατης ανάγκης. Γαμώτο! Καντεμιά! Αρχίσαμε τα σφυρίγματα, γιούχα, φωνές, κακό και τσαντίλα. Κάποιοι, όμως, μεγάλοι σε ηλικία χίπυδες με μαλλούρα και γενειάδα, -που τους λέγαμε στην παρέα μας "σοφούς", λόγω εμφάνισης-, άρχισαν να μας γνέφουν να ησυχάσουμε και έβαζαν το δάχτυλο στα χείλη: ssshhhht! Τι σουτ, τώρα, ρε σοφέ; Δεν βλέπεις τι πάθαμε; Φασαρία, μανούρες, αναστάτωση μέσα σε πίσσα σκοτάδι, κάφτρες από τσιγάρα και που και που φλόγες αναπτήρων.

    Και ξαφνικά, μάγκα μου, μεσ' το σκοτάδι και τον χαμό σκάει η πρώτη νότα σε 25000 watt ("να τεμαχίσουνε πατάτες οι μπάτσοι και τα ΜΑΤ", -που λέει!), ταυτόχρονα και συγχρονισμένα με κάτι ακτίνες λέιζερ να εμφανίζονται και εξαφανίζονται από παντού! 72 μιλάμε, έτσι; Πρώτη φορά, αν και πηγαίναμε σε όλες τις συναυλίες στο Λονδίνο, βλέπαμε λέιζερ! Και δεν ήταν μόνο τα φώτα και τα λέιζερ. Όλο το άλμπουμ παρουσιαζόταν σαν έργο, σαν θεατρική παράσταση. Ακόμα θυμάμαι πόσο ξαφνιάστηκα, όταν πάνω από τα κεφάλια μας πέρασε ένα αεροπλάνο και πήγε και εξεράγει πάνω και πίσω από την σκηνή! Νομίζω ότι ήταν και η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκαν ολογράμματα σε show. Θυμάμαι τον Γκίλμουρ να παίζει όλα αυτά τα φοβερά και τρομερά σόλα οκλαδόν στο πάτωμα για ώρα, σκυφτός πάνω στην κιθάρα, με το μαλλί πεσμένο μπροστά να κρύβει το πρόσωπό του. Από τα τύμπανα του Μέισον εξακοντίζονταν αστραπές και κεραυνοί, ενώ ο "εγκέφαλος" της μπάντας, Γουότερς, που τον φανταζόμουνα πιο φρικιό απ' όλους, αλλά είχε το πιο συμβατικό look, (όχι πολύ μακρύ μαλλί, ούτε χαϊμαλιά, γένεια, πολύχρωμα ρούχα κλπ, αλλά τζινάκι και μαύρο Τ-σερτ), ήταν ο μόνος που περιφερόταν σαν σε slow motion στην σκηνή και όλο πείραζε κουμπιά σε κάτι περίεργα "μηχανήματα".
    Δεν θυμάμαι άλλη συναυλία να πέρασε τόσο γρήγορα! Ούτε ξαναέχω ζήσει στην ζωή μου τέτοιο μπιζάρισμα για ανκόρ. Όταν συνήλθαμε από το ηχητικό και εικαστικό σοκ, έγινε παν-δαιμόνιο! Μισή ώρα πρέπει να κράτησε εκείνο το μπιζάρισμα. Αλλά δεν ξαναβγήκαν. Και πολύ σοφά έκαναν, βέβαια: ό,τι και να προσθέσεις στο τέλειο, είναι περιττό.

    Να πω ότι ΟΛΕΣ οι συναυλίες των Pink Floyd γινόντουσαν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Όποιος δεν είχε εισιτήριο, πήγαινε σε μια ειδική θύρα για να μπει τζάμπα! Και όμως! Δεν είχε πάνω από εκατό άτομα. Τόσο τζέντλεμαν, ρε, παιδί μου, είναι οι Εγγλέζοι, που ούτε και τριπαρισμένοι χίπυδες ή κατατρυπημένα πανκιά να είναι, δεν το παίζουν πονηροί. Εμείς, δεν θυμάμαι αν είμαστε ρέστοι, αλλά, από κείνη την θύρα μπήκαμε...

    Όσο για τον Ρίκυ, -έτσι τον φώναζαν-, που μας άφησε σήμερα, ήταν κύριος, μορφωμένος και φιλύσηχος άνθρωπος. Είχε σπίτι στην Λίνδο, παντρεύτηκε Ελληνίδα (Bianca, -τι άλλο;) και κουμπάρος του ήταν ένας φοβερός dj από την Θεσσαλονίκη, ο Σάββας, που είχε το "Marco Polo" στην Σαλόνικα την δεκαετία του 70 ("Καμπάς", Παπαντίνας, Βουγιουκλαράκης, Ψαλτάκης στην παρέα) και σερβιτόρος εκεί ήταν ο Θόδωρος που έχει το ιστορικό "Berlin". Η Μουσική, όπως και η ζωή, κύκλους κάνει, -τελικά...

    - Καλό ταξίδι, και σ' ευχαριστούμε, Richard Wright!

  11. gnikos avatar
    gnikos 16/09/2008 21:45:33

    @νήπιος γέρων
    Πάρα πολύ καλή περιγραφή και τρομερές αναμνήσεις.
    Είσαι πάρα πολύ τυχερός που το έζησες !!!!
    Εγώ το ακούω για αποτοξίνωση τουλάχιστον μια φορά το μήνα ανελλιπώς από τότε που κυκλοφόρησε.

  12. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 17/09/2008 03:00:05

    @gnikos: γειά σου, σειρά! Με τέτοιο ...service, πάντως, προβλέπω να περνάς τα εκατό, -εύκολα!

  13. indy avatar
    indy 17/09/2008 13:18:20

    νηπιος γερων: Πραγματικά σ'ευχαριστούμε πολύ για τη φάση που μοιράστηκες μαζί μας. Θα πρέπει να ήταν συγκλονιστικό !

  14. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/09/2008 00:04:27

    @indy: να 'σαι, καλά! Εγώ να δεις πόσο σας ευχαριστώ γι' αυτά τα σχολιάκια...

    Μου 'δωσες και έναυσμα για έμπνευση: να στροθώ να γράψω για κείνα τα χρόνια στο Λονδίνο...

  15. gnikos avatar
    gnikos 18/09/2008 01:08:23

    Εν τω μεταξύ κατέβασε και δες αυτό:
    http://www.veoh.com/videos/v232601GZem9Hxb
    Όχι μόνο το πεντάλεπτο preview αλλά όλο το video.
    Αν δεν κατέχεις από veoh μελέτησε το και θα βρεις άκρη πως γίνεται download.

  16. indy avatar
    indy 18/09/2008 13:01:27

    @νήπιος γέρων: pls... do it. Σίγουρα θα έχεις φοβερές φάσεις να μας μεταφέρεις. Δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή μεγαλώνω πολύ, αλλά νιώθω ότι το μυαλό μου γυρνάει συνέχεια σ'εκείνη την εποχή, τις φάσεις που ζούσαμε, τη μουσική που σε απογείωνε. Ετσι κι αλλιώς, και οι σημερινοί νέοι (εκείνοι που έχουν ανησυχίες τουλάχιστον) αυτή τη μουσική πάλι ακούνε...

  17. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 19/09/2008 02:28:11

    Σ' ευχαριστώ, indy! Ωραίο!