#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/12/2012 12:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

TV με άρωμα παστουρμά!



Του Φαήλου Κρανιδιώτη

Ποτέ τους τα αφεντικά των τηλεοπτικών σταθμών δεν διακρίνονταν για το υψηλό τους ελληνικό φρόνημα. Τεράστιος και εξωθεσμικός ο ρόλος τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και της αισθητικής των πολιτών, της γλώσσας, των προτύπων της νεολαίας.

 

Ηταν και είναι οι βραχίονες επιρροής και εκβιασμών, τα τμήματα «ψυχολογικού πολέμου» των εθνικών εργολάβων και προμηθευτών, αλλά δεν παύουν να έχουν μεγάλο ρόλο και στη σύγχρονη κουλτούρα.

 

Πάντα το γούστο των εν λόγω αφεντικών ήταν φτηνιάρικο, διαμορφωμένο από την πολλή συνάφεια με τραγουδιάρες, μόδιστρους και «τηλεπερσόνες». Ετσι είναι πια, δυστυχώς, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, η ψευτοαστική τάξη που έχουμε. Εκτός από τρόφιμοι του κρατικού πρυτανείου, είναι μύστες του ντιριντάχτα και του φαίνεσθαι. Κάποτε, οι αληθινοί αστοί χτίζανε πανεπιστήμια, σχολεία και αγόραζαν θωρηκτά για τους εθνικούς αγώνες. Τούτοι εδώ, όταν δεν είναι πρώτο τραπέζι πίστα, παριστάνουν τους φιλάνθρωπους με φορολογική έκπτωση ή αγοράζουν πίνακες, που τους επιδεικνύουν στις δεξιώσεις τους, όπως τις γκόμενές τους. Ετσι και τα τηλεοπτικά μαγαζιά τους, παραμάγαζα της βασικής μπίζνας «μπετά, σίδερα, όπλα κ.λπ.», είναι ανάλογης αισθητικής, κάτι μεταξύ Αθηνών Αρένα και βιντεοταινίας του ταλαντούχου Στάθη Ψάλτη, με λίγο «προοδευτικό» περίχυμα.

 

Οι οικονομικοί μάνατζέρ τους διαπιστώνουν ότι η εύκολη τηλεθέαση και το εύκολο κέρδος έρχεται όταν χαϊδεύεις και ερεθίζεις τα χαμηλότερα ένστικτα του πλήθους.

 

Ετσι μετέτρεψαν τις ειδήσεις σε δραματουργικό δημιούργημα και τις εκπομπές ποικίλης ύλης σε μια τεράστια, εθνικής εμβέλειας, κλειδαρότρυπα. Μέχρι ευφάνταστες αναπαραστάσεις εγκλημάτων με υποβλητική μουσική βλέπουμε, ενώ τα γεγονότα δεν ανακοινώνονται και αναλύονται αλλά με κραυγές διαστρεβλώνονται ή καμιά φορά αποκρύπτονται.

 

Οσον αφορά τον «επιχειρηματικό πατριωτισμό» των αφεντικών, είναι πιο σπάνιος κι από λευκό ελέφαντα.

 

Φραγκοφονιάδες, απάτριδες και αδίστακτοι, δεν δίνουν πλέον σχεδόν ούτε δεκάρα για μια στοιχειωδώς ποιοτική ελληνική παραγωγή. Αγοράζουν από το πανέρι τη σαβούρα των Τούρκων, επιδοτούμενη από την Ε.Ε., παρακαλώ, προωθώντας έτσι μια πολιτική «εξοικείωσης με τον εχθρό» και προβάλλοντας μια ψευδή εικόνα της Τουρκίας. Δεν θα δείτε ποτέ τη γενοκτονία, τον επεκτατισμό, την εξαθλίωση των γυναικών και των εθνικών μειονοτήτων κάτω από τον ισλαμοφασισμό, πίσω από τη γύφτικη γκλαμουριά των τουρκοσίριαλ.

Τεράστια πλέον η ανεργία στους Ελληνες ηθοποιούς, σκηνοθέτες, τεχνικούς, σεναριογράφους.

 

Μύθος, ψεύδος ασύστολο ότι «η τέχνη δεν πουλάει». Ναι, σίγουρα δεν πουλάει η ατάλαντη τέχνη, η βαρετή δημοσιοποίηση των διαταραχών του κάθε ψευτοκουλτουριάρη «προοδευτικού», που βαφτίζει την αταλαντοσύνη του «τέχνη για λίγους». Σίγουρα δεν πουλάνε οι ασυνάρτητες ιδεοληψίες ανθρώπων που είναι ανίκανοι να αφηγηθούν μια ενδιαφέρουσα ιστορία με αρχή, μέση, τέλος και ολοκληρωμένους χαρακτήρες, που να αγγίζει την ψυχή του λαού μας, ακουμπώντας στις ρίζες του.

 

Οποτε αυτό έγινε, όποτε αφιερώθηκαν χρήμα, χρόνος, κόπος, αληθινό ταλέντο για να φτάσει στον κόσμο μια τέτοια δυνατή ιστορία, ο κόσμος την αγκάλιασε, στήθηκε στις ουρές των κινηματογράφων για να τη δει, εξάντλησε τις αλλεπάλληλες εκδόσεις του βιβλίου, έμεινε καρφωμένος και συγκινημένος μπροστά στην τηλεόραση και μίλησε με ενθουσιασμό στους φίλους του γι’ αυτό το σπουδαίο που είδε, άκουσε, διάβασε.

Ομως τα αφεντικά του ντιριντάχτα, του «Μεγάρου» και του δημόσιου ταμείου δεν δίνουν δεκάρα γι’ αυτά. Μια ολόκληρη καλλιτεχνική γενιά αφανίζεται άνεργη. Ο αληθινός πλούτος μας, δεν θα βαρεθώ ποτέ να το γράφω, δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ οι πρώτες ύλες, η ΑΟΖ, μέταλλα, γεωργικά προϊόντα, εμπορικά πλοία. Πάντα θα είναι πρωτίστως οι Ανθρωποι, οι Ελληνες. Αυτοί κουμαντάρουν τα μπάρκα, οργώνουν τη γη, αυτοί θα βρουν και θα αντλήσουν το αέριο ή το πετρέλαιο, αυτοί τα πάντα.

 

Το ίδιο και στην τέχνη, άνθρωποι τη δημιουργούν και την υπηρετούν και όχι τα άψυχα. Κομμάτι της, όταν δεν ευτελίζει και ευτελίζεται, μπορεί να είναι και η ιδιωτική τηλεόραση, που θυμίζουμε ότι λειτουργεί πάνω στην εθνική περιουσία των συχνοτήτων. Αρα τα αφεντικά τους δεν πρέπει να κάνουν ό,τι θέλουν. Για να αντιμετωπιστούν η αισθητική έκπτωση και ο αφελληνισμός της ελληνικής τηλεοπτικής παραγωγής, πρέπει να υποχρεωθούν από την Πολιτεία να ανεβάσουν γενναία το ποσοστό των νέων ελληνικών παραγωγών. Και κυρίως να επιβληθεί ένας αυστηρός ποιοτικός έλεγχος στο τι προβάλλουν γενικά. Πήξαμε στον νταλκά με άρωμα παστουρμά…

(Δημοσιεύεται στην "Κυριακάτικη Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DebbyTant avatar
    DebbyTant 23/12/2012 13:40:42

    Συναφεια με τραγουδιαρες πρωην λατζερες πρωην βιτριολιστριες.. Για το τζετ σετ μιλας ιππευτη του Τατοιου?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ DebbyTant 23/12/2012 21:04:49

      Έχω πάει μέχρι Κατσιμίδι...

  2. Τάσος avatar
    Τάσος 23/12/2012 14:18:14

    Όταν μέσα από την εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμεων(ΜΕ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Κυριακή 23/12/12) αναφερόμενοι στα πρώτα ελεύθερα Χριστούγεννα της πόλης πριν 100 χρόνια, "διαφημίζεται" η πολυπολιτισμικότητα και η πολυεθνικότητα που "χάλασε" ο Ελληνικός Στρατός, δε μπορούμε να περιμένουμε περισσότερα από τους καναλάρχες. Γιατί πολύ απλά έχουν τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις.

    Το θέμα είναι ποιός θα σηκώσει το "λάβαρο", ποιός θα αναλάβει να θυμίσει στο λαό τι σημαίνει να είσαι Έλληνας!!

  3. nikolas avatar
    nikolas 23/12/2012 14:40:54

    Ο παστουρμάς δεν είναι τούρκικος είναι αρμένικος και οι Έλληνες που ποιούν αξιοπρεπώς την υποκριτική τέχνη ( ποιούν ήθος οι συγγραφείς ) μετρημένοι δυστυχώς στα δάκτυλα. Χρόνια καλά και πολλά με υγεία για όλους.

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/12/2012 14:44:02

    Αγαπητέ Φαήλο,

    είναι γνωστό πώς και γιατί στήθηκε όλο αυτό το σύστημα των ...media στη χώρα μας.
    Η αισθητική των τουρκικών σήριαλ είναι προέκταση της αισθητικής του TV Magic π.χ., ή των τίτλων των "αθλητικών" εφημερίδων ή της κρυβοπορνογραφίας των ελληνικών σήριαλ ή της πολιτικής πορνογραφίας των "πολιτικών" εκπομπών κτλ γνωστά.
    Η χυδαία πρόθεση, δημιουργεί χυδαία αισθητική κι αυτή έχει ανάγκη χυδαίους δημιουργούς.
    Στρατιές "δημοσιογράφων", "καλλιτεχνών" στοιβάζονται στα ουρητήρια του Έθνους.
    "Σχολές" παράγουν με τη σέσουλα "επαγγελματίες" του είδους. Ακριβώς, όπως και σε άλλους τομείς. Κι αφού είναι "επαγγελματίες" της σέσουλας, δε μπορεί παρά ηθικά ρακένδυτοι νάναι κι έτοιμοι τη χυδαιότητα να υπηρετήσουν.

    Είναι αυτονόητη η πρότασή σου για αυστηρούς κανόνες αισθητικής.
    Αλλά, αν θέλουμε να γίνουμε σοβαρή χώρα, σοβαρό Κράτος - δεν είμαστε -
    ας εφαρμόσουμε το πόθεν έσχες και τους νόμους περί λειτουργίας των εταιριών.
    Και μη μας παραπλανά η ιστορία του βασικού μετόχου.

    Όσο συντηρητικό κι αν ακούγεται θα το επαναλαμβάνω:
    μόνο η χρηστή λειτουργία των θεσμών και των νόμων μπορούν να παράγουν Αισθητική, Ηθική, καθώς και υλικό και/ή άυλο Προϊόν.
    Οι συναισθηματικές εκκλήσεις δεν είναι παρά φενακισμός, όταν το κοινωνικό περιβάλλον είναι υπό την ομηρία της χυδαιότητας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανιάτης 23/12/2012 15:57:54

      Γενικώς συμφωνούμε. Όμως δεν κάνω "συναισθηματική έκκληση".
      Τα 'χω γράψει κι αναλυτικότερα: πλειοδοτικός διαγωνισμός για τις συχνότητεςς - άδεις από μηδενική βάση, επίτροπος - κέρβερος για την λειτουργία των καναλιών.
      Εδώ προτείνω΄την δια νόμου αύξηση των ελληνικών παραγωγών που πρέπει κάθε χρόνο να κάνει κάθε ψυχαγωγικό κανάλι και την θέσπιση αυστηρών ποιοτικών κριτηρίων.
      Τζάμπα συχνότητες, για να πουλάνε τουρκοπαρόκ σκουπίδια και να αφοδεύουν πάνω στα μυαλά μας και την αλήθεια, γιοκ!

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2012 16:14:08

        Η πρότασή σου είναι πολύ σημαντική.
        Διαφωνώ δε με τον ισχυρισμό ότι προβάλλουμε και γράφουμε ότι ο κόσμος θέλει.

        Εννοώ με το "συναισθηματική έκκληση" πως οι θεσμοί και οι νόμοι είναι πρώτιστης σημασία για την λειτουργία της κοινωνίας. .
        Και βέβαια τα αισθήματα πατριωτισμού είναι προϋπόθεση για την κοινωνική συνύπαρξη.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/12/2012 15:03:32

    Άς το δούμε όμως απο την (όποια) "φωτεινή πλευρά" και όχι από την σκοτεινή, χρονιάρες μέρες. Και άς βγάλουμε κάποια συμπεράσματα μακράς πνοης:
    Άς πούμε, να διαβάσουμε το ποίημα που αφιέρωσε ο αυτοκράτορας Σουλειμάν, στην Χιουρέμ Σουλτάν (κατά κόσμον Άλεξ από την Κριμαία), υπογράφοντας με το λογοτεχνικό του ψευδώνυμο "Μουχιμπί":

    "Θρόνε της μοναχικής μου κόχης, πλούτε μου, αγάπη μου, σεληνόφως μου.
    Πολυτιμότερη φίλη μου, έμπιστή μου, το ίδιο το άλλο μου εγώ, Βασίλισσά μου, μια και μοναδική μου αγάπη.
    Πιό όμορφη από όλες τίς όμορφες...
    Άνοιξή μου, αγάπη με το πρόσωπο της χαράς, φως της ημέρας μου, αγαπημένη μου, φύλλο του δένδρου που γελά...
    Κήπε μου, γλυκειά μου, ρόδο μου, μοναδικό όν σ' αυτό τον κόσμο, που δεν με βασανίζει ...
    Κωνσταντινοιύπολή μου, Καραμανία μου, γή της Ανατολίας μου,
    Μπανταχτσάν μου, Βαγδάτη μου και Χορασάν
    Γυναίκα μου με τα όμορφα μαλλιά, αγάπη με το λοξό φρύδι, αγάπη μου με τα παιχνιδιάρικα μάτια...
    Πάντοτε θα τραγουδώ τη δόξα σου
    Εγώ, εραστής με βασανισμένη καρδιά, ο Muhibbi με τα μάτια γεμάτα δάκρυα, είμαι ευτυχισμένος".
    (¨Μήνυμα για την Σουλτάνα" - Ενα ερωτικό ποίημα 400 ετών
    h**p://www.womeninworldhistory.com/sample-10.html)
    Η απόδοση στα Ελληνικά είναι δυστυχώς πρόχειρη, με ενδιάμεση γλώσσα τα Αγγλικά. Μια ποιητική μεταγλώττιση απευθείας απο την Τουρκική ασφαλώς θα άξιζε - δεν ξέρω άν υπάρχει.
    Ο άνθρωπος που έγραψε αυτό το ποίημα ήταν βασιλιάς ενός τεράστιου κράτους στο απόγειό του και έζησε στα χρόνια που τέλειωνε ο Μεσαίωνας και άρχιζαν οι Νεοτεροι χρόνοι (1494 – 1566).
    Την ίδια περίπου εποχή έδινε τα τελευταία άνθη της η ποίηση των Τροβαδούρων, αλλά έγραφε θέατρο ο Σαίκσπηρ, ζωγράφιζαν οι μεγάλοι Αναγεννησιακοί ζωγράφοι...
    Φαντάζεστε έναν άρχοντα ή πολιτικό της εποχής μας να γράφει τέτοια ποιήματα; Να κρύβει - στην ιδιωτική του ζωή - τέτοια αισθήματα μέσα στην ψυχή του; Φαίνεται πιά αδύνατο, κάτι θα ερχόταν μόνον από άλλο κόσμο...
    Κακά τα ψέμματα, ζούμε σε εποχή ακραίας πολιτισμικής παρακμής και ψυχικής αποδιοργάνωσης του ανθρώπου. Σε εποχή σκληρής φτώχειας, παρά τον υλικό πλούτο. Και στο προκείμενο: Η αγάπη και ο έρωτας, ως δυνάμεις που κινούν τον κόσμο, έχασαν το θρόνο που τους πρέπει και τους ανήκει - αλλά ποιός νοιάζεται, άς αρκεσθούμε στο sex...
    "Για μας μιλά ο μύθος", για την μίζερη εποχή μας. Και ο τρέχων πολιτικός λόγος είναι πολύ φτωχός για να περιγράψει τη μιζέρια αυτή.

    Sic transit gloria mundi.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ο Θείος 23/12/2012 17:57:33

      '' Φαντάζεστε έναν άρχοντα ή πολιτικό της εποχής μας να γράφει τέτοια ποιήματα; Να κρύβει – στην ιδιωτική του ζωή – τέτοια αισθήματα μέσα στην ψυχή του; Φαίνεται πιά αδύνατο, κάτι θα ερχόταν μόνον από άλλο κόσμο… ''

      Από τελείως άλλον γαλαξία...
      + 100000000000000000000000
      Θείε, ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΤΕ !!!!!!!!!

    • τουρκοι γνωστοι τραφικερς δουλεμποροι avatar
      τουρκοι γνωστοι τραφικερς δουλεμποροι @ Ο Θείος 23/12/2012 19:21:01

      κυριε θειε η αλεξανδρα απο την ουκρανια ή ρουθηνια ηταν μια κορη ορθοδοξου ιερέα που κουρσεψαν οι τουρκοι ταταροι σκλαβοπαζαριώτες τραφικερς με το στανιό από το σπίτι της σε μία από τις επιδρομές τους για ευρωπαίες γυναίκες μιας και οι ορμες του κυριου σουλτανου σελιμ και λοιπων επιφανων τουρκων διψουσαν για ευρωπαίες γυναίκες τις οποίες και βιαζαν στα χαρέμια τα χαρέμια τους δεν ειχαν ιχνος αγαπης ηταν τοπος κολαστηριου και βιασμων ευρωπαιων χριστιανων γυναικων κυριως ελληνιδων σλαβων ρωσιδων αλλά και ιταλιδων γαλλιδων που χαν εξανδραποδισθεί με τη βια εναντια στη θεληση τους με κουρσεμα απο τους τουρκους στα χωρια τους εξ ου και ολες οι παραθαλασσιες περιοχες της μεσογειου ειχαν ερημωθει κατα τα χρονια της τουρκοκρατιας Το ποιημα που αναφερεις απλα δείχνει οτι ο σελιμ ειχε ψυχοπαθολογικη μονομανια με την Αλεξανδρα επειδη ειχε κοκκινα μαλλια τα οποια τιμουνται ιδιαιτερα στον αραβικο χωρο μιας και δεν υπαρχουν ως φαινοτυπος αναμεσα τους και μιας και ηταν και το χρωμα με το οποιο ο μωαμεθ εβαφε τα γενια του με χεννα και ως εκ τουτου ιερο Η κοπελα δεν νομιζω οτι εκτιμησε ιδιως την τακτικη του κυρ Σελιμ μιας και τον αναγκασε αργοτερα να σταματησει το κουρσεμα γυναικων απο την ουκρανια Ο Σελιμ ηταν ενας βιαστης και τραφικερ οχι ενας ποιητης για τις αναγκες των χαρεμιων του χιλιαδες χριστιανες γυναικες παντρεμενες και ανυπαντρες εχασαν οικογενειες και γνωστους και υπεστησαν του κοσμου τους εξευτελισμους να περπατανε γυμνες μπροστα σε μουσουλμανους στα σκλαβοπαζαρα για να τις διαλεγουν και μετεπειτα αφου τις ειχαν αγορασει να τις βιαζουν αυτα εκανε ο κυρ σελιμ και οι υπολοιποι ισχυροι τουρκοι να ξυπναμε σιγα απο τον υπνο και να βλεπουμε την ιστορικη αληθεια 3εκατομμυρια ευρωπαιους εμπορευτηκαν μονο το 17ο αιωνα ως σκλαβους οι τουρκοι μιλαμε ολοι για την σκλαβια της μαυρης ηπειρου και τα δουλεμπορικα και κανεις δεν μιλαει για τα τουρκικα δουλεμπορικα και τα εγκληματα τους

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ τουρκοι γνωστοι τραφικερς δουλεμποροι 24/12/2012 15:50:40

        Yes sir, I know the story...
        Και από ψυχανάλυση γνωριζω κάτι ψιλά (π.χ. για το κόκκινο χρώμα).
        Πάντως, αυτόν τον αυτοκράτορα, "βιαστή" και ποιητή, τον προτιμώ ασυγκρίτως σε σχέση με τον Στρώς Κάν, τον Πούτιν, τον Μπερλουσκόνι, τον Κλίντον, και τους ημέτερους πολιτικούς και τεχνοκράτες "βιαστές" ή βιαστές και πορνοβοσκούς της εποχής ΣΑΣ.
        Τουλάχιστον εκείνος μπορούσε να γράφει ποιήματα, οι δικοί σας γράφουν μόνον σε τραπεζικούς λογαριασμούς.
        Άχ έρμο Zeitgeist...

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Ο Θείος 24/12/2012 16:37:05

          ....Γράφουν σε τραπεζικούς λογαριασμούς νούμερα και σβήνουν με την αναισθησία και την απληστία τους, ζωές.....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ τουρκοι γνωστοι τραφικερς δουλεμποροι 24/12/2012 15:55:16

        "Tον αναγκασε αργοτερα να σταματησει το κουρσεμα γυναικων απο την ουκρανια".
        Σκέψου να μπορούσαν να σταματήσουν οι σύγχρονες "συνάδελφοί" της να σταματήσουν τον Στρός Κάν, τον Κλίντον, τον Μπερλουσκόνι ή τον Πούτιν...
        Δεν μπορούν.
        Και μάλλον δεν θέλουν.
        Έρμο Zeitgeist...
        Ναι, να ξαναδιαβάσουμε το παραμύθι: Ο "κακός Μεσαίωνας" και ο "καλός όψιμος καπιταλισμός".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ τουρκοι γνωστοι τραφικερς δουλεμποροι 25/12/2012 13:49:29

        Ναι ξέρω...
        Για το Zeitgeist της "διαφωτισμένης" εποχής μας, η αγάπη και ο έρωτας είναι "ψυχοπαθολογικη μονομανια"....
        Λές και είναι δυνατόν να υπάρχει πραγματικός έρωτας, άν δεν είναι εμμονή και μονομανία...
        "Με την πιο γενική έννοια της προοδευτικής σκέψης, ο Διαφωτισμός επεδίωξε πάντοτε την απελευθέρωση του ανθρώπου από τον φόβο και την εγκαθίδρυσή του ως κυρίαρχου. Πλην όμως στην πλήρως διαφωτισμένη γη μας ακτινοβολεί ο θρίαμβος της καταστροφής"
        (Theodor W. Adorno, "Η διαλεκτική του Διαφωτισμού")

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/12/2012 15:11:09

    Ηθικόν δίδαγμα: Είναι μιά άποψη, ότι αυτού του είδους ο "νταλκάς" (που δεν έχει μόνον άρωμα παστουρμά, αλλά καί άλλα αρώματα που δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά από τις "προοδευμένες" αισθήσεις μας), είναι προτιμότερος από το "αίμα και σπέρμα" της τρέχουσας νεολελληνικής χυδαίας "αισθητικής".
    Και όχι μόνον νεοελληνικής. Βλέπε τις συνήθεις αμερικανικές και ευρωπαικες παραγωγές για το "ευρύ φιλοθεάμον κοινό" (δεν μιλώ για εξαιρέσεις που είναι έργα τέχνης).
    Καλά Χριστούγεννα, κυρίες και κύριοι...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 23/12/2012 15:24:39

      Το σχόλιο αυτό χωρίς το ποίημα που δεν ξέρω άν θ' "ανέβει" (είναι το ποίημα που αφιέρωσε ο Σουλειμάν στην Χιουρρέμ), δεν έχει νόημα και δεν γίνεται κατανοητό.
      Είχε και η Ανατολή τους τροβαδούρους της, γύρω στα 1500 μ.Χ. Μερικές φορές σε απίστευτα "πόστα".

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/12/2012 15:12:37

    Τα τουρκικα σηριαλ μοιαζουν σε δραματουργια και μελο με τα σηριαλ του Φωσκολου.Δυστυχως ο Φωσκολος δεν βρηκε διαδοχους και ετσι το γυρισαν πρωτα στα νοτιοαμερικάνικα και μετα στα τουρκικα.

  8. kokoras avatar
    kokoras 23/12/2012 15:23:55

    "γύφτικη γκλαμουριά των τουρκοσίριαλ" ...

  9. kokoras avatar
    kokoras 23/12/2012 15:28:16

    μας πως εξηγείς όμως φίλτατε Φαηλε την υψηλή τηλεθέαση …μήπως και το κοινο είναι καπως γκαγκαου ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kokoras 23/12/2012 16:00:54

      Το κοινό εύκολα εθίζεται στο σκουπιδαριό, ειδικά άμα δεν του δίνειος ποιοτική εναλλακτική επιλογή.
      Εδώ τα Big Brother κι όλος αυτός ο ηδονοβλεπτικός κατιμάς να δεις πως πουλάει παντού!

      • ΠΕΛΙΑΣ avatar
        ΠΕΛΙΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2012 19:41:53

        Κύριος κανόνας της TV: ψέμα -αίμα- σπέρμα (Κορνήλιος Καστοριάδης Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΝΤOΤΗΤΟΣ)

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΠΕΛΙΑΣ 24/12/2012 16:43:42

          Τι πρέπει να γίνει;
          h**p://www.youtube.com/watch?v=CaxSfDoDiRk

  10. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 23/12/2012 15:35:14

    Η Αριστερά εχει μονοπωλήσει την Τεχνη εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Ο συγγραφέας,ο γλύπτης,ο ποιητής,ο ηθοποιος ,ο ζωγράφος καταλαβαίνουν οτι η αριστεροσύνη είναι απαραίτητο συστατικό της επιτυχίας
    Ως φυσιολογική πρέπει να θεωρείται η εισαγωγή/ή παραγωγή τέτοιων εργων αφού το αντίθετο απλά δεν θα είχε απήχηση και επιτυχία.
    Πες μου εσύ τι ακροαματικότητα θα είχε η βιογραφία του Διγενή;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Μεγάλες στιγμές 23/12/2012 15:51:19

      Του μεσαιωνικού Ακρίτα, πολύ μεγάλη. Υποθετω ανάλογη με του Σουλειμάν - και μεγαλύτερη.
      Άν όμως εννοείτε τον ...Γρίβα, φοβάμαι you 'd better to paint it black !

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Θείος 23/12/2012 21:05:53

        Δεν την ξέρεις καλά την ιστορία του...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Μεγάλες στιγμές 23/12/2012 15:57:39

      Δεν είναι έτσι.
      Η Τέχνη είναι από τη φύση της ανατρεπτική. Αναζητά το νέο, το επαναστατικό. Έχει δε και ηθικές ευαισθησίες σε κοινωνικό περιβάλλον που πάντα θα έχει αδικίες.
      Η αριστερά εξεφραζε αυτές τις τάσεις της τέχνης.
      Αντίστοιχη ήταν η κατάσταση την Αναγέννηση, καθώς και την εποχή του Περικλή στην Αθήνα.
      Τα έργα του Ευριπίδη είναι ανατρεπτικά. Π.χ. οι Τρωάδες είναι δίνουν τον λόγο στις γυναίκες του "εχθρού" θύματα των Ελλήνων πολεμιστών.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανιάτης 23/12/2012 16:03:19

        Ωραία. Για πες μου σήμερα η ημετέρα "ανατρεπτική" τέχνη τι ανατρέπει; Τι είναι το καινούργιο και θαυμαστό; Τι απαντάει στους καιρούς μας ή ακόμη περισσότερο, ανοίγει δρόμους; Μισελληνική "προοδευτικιά" κακομοιριά με λίγες εξαιρέσεις.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2012 16:14:52

          Αγαπητέ Φαήλε,
          Δεν υπάρχει κοινωνικά και αισθητικά ανατρεπτική τέχνη σε κοινωνίες εγωιστικές και ηδονοθηρικες όπως η νεοελληνική, ούτε υπήρξε ποτέ τέτοια τέχνη στην μεταπολεμική (τουλάχιστον) Ελλάδα.
          Φοβάμαι μάλιστα ότι ο τελευταίος ανατρεπτικός συγγραφέας στην νεότερη Ελλάδα ήταν ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Ένας χαμηλών τόνων αλλά υψηλού ήθους και αισθητικής ανατρεπτικός, με το μήνυμα ότι οι κοινωνίες και οι άνθρωποι σώζονται από τους μικρούς και ταπεινούς που αντέχουν. Το αντίθετο του μεταπολεμικού χλεχλεδισμού και εξύμνησης του πλούτου και της δύναμης.
          Ακόμη και η περίφημη "γενιά του '30" έπεσε στην παγίδα και ύμνησε τον Μαμμωνά.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2012 16:27:12

          Σε περιόδους εκπόρνευσης των πάντων σαν αυτή που βιώνουμε.
          Σε περιόδους που η γύμνια της ανθρώπινης ύπαρξης ευλογήθηκε στις αμμουδιές του Ομήρου....εεε Μυκόνου, η τέχνη παραλύεται.
          Ή δημιουργεί σωπαίντας.
          Ή μετοικεί σε οίκους ανοχής.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Μανιάτης 23/12/2012 16:07:36

        +++
        Θυμίζω ότι η "Ελένη" του είναι το πιό αντιπολεμικό θεατρικό έργο όλων των εποχών:
        Ο Τρωικός πόλεμος, λέει ο Ευριπίδης, ήταν μια τερατώδης αυταπάτη των Αχαιών και απάτη των "θεών". Οι θεοί έστησαν πλεκτάνη, Αχαιοί και Τρώες αλληλοσφάχτηκαν για το τίποτε, "για ενα πουκάμισο αδειανό". Η "Ελένη" δεν ήταν εκεί, αλλά στην Αίγυπτο.
        Σε όλους τους πολέμους, οι "Ελένες", δηλαδή τα κατακτημένα εδάφη και ο πλούτος τους, η δόξα των πολέμαρχων, των πολιτικών και των εθνών, είναι για τους πραγματικούς ανθρώπους με σάρκα και οστά "πουκάμισα αδειανά". Πλεκτάνες "μοχθηρών θεών", για να τους πείσουν να σκοτώσουν και να σκοτωθούν.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Ο Θείος 23/12/2012 16:15:25

          Μπράβο Θείε για το σχόλιο.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ Ο Θείος 23/12/2012 16:23:03

          Για την άλλη ''ΕΛΕΝΗ'' (Γκατζογιάννη) κουβέντα η ανατρεπτική τέχνη Θείε!!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Μεγάλες στιγμές 24/12/2012 15:59:01

            Καλός ο Γκατζογιάννης και εύστοχη η δική του (αποσιωπημένη) "Ελένη". Δεν έχω να επικρίνω.
            Αλλά όχι και Ευριπίδης , για να συγκρίνω !

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μεγάλες στιγμές 23/12/2012 16:17:42

      Εάν γυριζόταν αξιοπρεπώς θα έσπαγε τα "μηχανάκια", γιατί η ίδια η ζωή του ήταν από μόνη της το καλύτερο και πιο περιπετειώδες σενάριο.
      Πριν πολλά χρόνια ήμουν σε μια καφετέρια. Η ΕΡΤ, αν θυμάμαι καλά, πρόβαλε μια εξαιρετική ταινία για τον υπαρχηγό της ΕΟΚΑ, τον σταυραετό του Μαχαιρά, τον Γρηγόρη Αυξεντίου, με τίτλο "Ένας ήρωας με μνημοσκόπιο". Στην αρχή ελάχιστοι πρόσεχαν την ανοιχτή τηλεόραση. Σιγά - σιγά επικράτησε σιωπή. Όταν η ταινία έδειχνε τον τιτάνιο αγώνα του μαζί με τον Αυγουστή Ευσταθίου απέναντι σε χιλιάδες Άγγλους, έχασκαν όλοι άφωνοι και συγκινημένοι, γιατί όι π0ερισσότεροι ΔΕΝ είχαν ιδέα ότι είχαν γίνει τέτοια πράγματα.
      Πέραν μιας πολύ παλιάς κι αξιόλογης σπονδυλωτής ταινίας "το νησί της Αφροδίτης", ποιος λεχρίτης ψευτοπροοδευτικός ασχολήθηκε πχ με αυό, με τον αντιαποικιακό αγώνα του λαού μας στην Κύπρο και τους ήρωες του; Έχουμε φάει στην μάπα τα συμπλέγαματα και τις καψούρες του κάθε πικραμέννου για λαθυρομετανάστες, gay, τα ψυχολογικά της ηττημένης στον Γράμμο αριστεράς, τσιμετωμένα πλάνα, που πας τρως, κοιμάσαι, γ@μ@ς, πας εκδρομή, γυρίζεις κι ακόμη παγωμένο το πλάνο του καλλιτέχνους. Θυμάμαι εκείνοι το άλογο με τον καβαλάτη και τον τύπο με την καρέκλα στο λιβάδι στο πλάνο του "Μεγαλέξανδρου". Ήμουν μαθητής, ασπρίσανε τα γένια μου κι ακόμη το άλόγο έρχεται. Γέρασε κι αυτό μέσα στο πλάνο.
      Πήγαινες να δεια μια "ποιοτική" ελληνική ταινία και θα 'ταν καλή η φωτογραφία αλλά μάπα ο ήχος, της προκοπής ο ήχος, για τα πανηγύρια το σενάριο. Μισές, τσουρούτικες δουλειές. Το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο: η αφήγηση μιας δυνατής ιστορίας με αρχή, μέση και τέλος, με σωστό ήχο και φωτισμό και καλή ηθοποιία. Εδώ, όσο πιο γκαγκά και μισιακά ήταν τα έργα της καθεστωτικής "κουλτούρας", τόσο πιο "βαριά κι ασήκωτα" τα θεωρούσαν. Και φυσικά πλήρης αγνόηση, αδιαφορία για την Ελληνική Ιστορία και τον έρμο λαό. Πάρτε κυνηγημένους Ελασίτες στη μάπα και τα ψυχοτέτοια της ήττας τους, ώσπου να παγώσει η κόλαση! Μετά, τί έχουν τα έρμα και ψοφάνε;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2012 16:22:14

        Είπα κι εγώ ο δυστυχής...
        Το μυαλό μου πήγε στον άλλο Διγενή, στον Μεσαιωνικό Ακρίτα.
        Ήμαρτον Κύριε, με παρέσυρε μάλλον ως εποχή ο Σουλειμάν. Άν και πολύ μεταγενέστερος, μεσαιωνικο-αναγεννησιακός ο βίος του.

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Ο Θείος 23/12/2012 17:04:35

          κι εμένα σ΄ αυτόν τον Διγενή πήγε... :)

          Αυτή η ανεπίγνωστη πλέον εποχή....
          ακόμα και σήμερα που έγινα σκληρή τσιμέντο διαβάζοντας τον Κωσταντή κλαίω, όπως όταν ήμουνα παιδάκι....
          [σιγά μην υπάρχουν νεοέλληνες σκηνοθέτες άξιοι να σμιλέψουν τέτοιους ογκόλιθους μνήμης...]


          Μάνα με τους εννιά σου γιούς και με τη μια σου κόρη,
          την κόρη τη μονάκριβη την πολυαγαπημένη.
          Την είχες δώδεκα χρονώ και ήλιος δε σου την είδε.
          Στα σκοτεινά την έλουζε, στ’ άφεγγα τη χτενίζει,
          στ’ άστρι και στον αυγερινό έπλεκε τα μαλλιά της.
          Προξενητάδες ήρθανε από τη Βαβυλώνα,
          να πάρουνε την Αρετή πολύ μακριά στα ξένα.
          Οι οκτώ αδερφοί δε θέλουνε κι ο Κωνσταντίνος θέλει.
          Μάνα μου κι ας τη δώσουμε την Αρετή στα ξένα.
          Στα ξένα εκεί που περπατώ, στα ξένα που πηγαίνω,
          αν πάμ’ εμείς στην ξενιτιά, ξένοι να μην περνούμε.
          Φρόνιμος είσαι Κωνσταντή, μ’ άσκημα απηλογήθης.
          Κι α’ μο `ρτει γιε μου θάνατος κι α’ μο `ρτει γιε μου αρρώστια,
          αν τύχει πίκρα γη χαρά, ποιος πάει να μου τη φέρει;
          Βάλλω τον ουρανό κριτή και τους αγιούς μαρτύρους,
          αν τύχει κι έρτει θάνατος, αν τύχει κι έρτει αρρώστια,
          αν τύχει πίκρα γη χαρά, εγώ να σου τη φέρω.

          Και σαν την επαντρέψανε την Αρετή στα ξένα
          κι εμπήκε χρόνος δίσεκτος και μήνες οργισμένοι
          κι έπεσε το θανατικό και οι εννιά πεθάναν,
          βρέθηκε η μάνα μοναχή σαν καλαμιά στον κάμπο.
          Σ’ όλα τα μνήματα έκλαιγε, σ’ όλα μοιρολογιόταν,
          στου Κωνσταντίνου το μνημιό ανέσπα τα μαλλιά της.
          "Ανάθεμά σε Κωνσταντή και μύρια ανάθεμά σε,
          οπού μου την εξόριζες την Αρετή στα ξένα!
          Το τάξιμο που μου `ταξες πότε θα μου το κάμεις;
          Τον ουρανό `βαλλες κριτή και τους αγιούς μαρτύρους
          αν τύχει πίκρα γη χαρά, να πας να μου τη φέρεις".
          Από το μυριανάθεμα και τη βαριά κατάρα,
          η γης αναταράχθηκε και ο Κωνσταντής εβγήκε.
          Κάνει το σύγνεφο άλογο και τ’ άστρο χαλινάρι
          και το φεγγάρι συντροφιά και πάει να την φέρει.

          Παίρνει τα όρη πίσω του και τα βουνά μπροστά του.
          Βρίσκει την κι εχτενίζουνταν όξου στο φεγγαράκι.
          Από μακριά την χαιρετά κι από κοντά της λέγει:
          Άιντε αδερφή να φύγουμε, στη μάνα μας να πάμε.
          Αλίμονο αδερφάκι μου και τι είναι τούτη η ώρα;
          Αν ίσως κι είναι για χαρά, να στολιστώ και να `ρθω.
          Έλα Αρετή στο σπίτι μας κι ας είσαι όπως κι αν είσαι.
          Κοντολογίζει τ’ άλογο και πίσω την καθίζει.

          Στην στράτα που διαβαίνανε, πουλάκια κελαηδούσαν,
          δεν κελαηδούσαν σαν πουλιά, μήτε σαν χελιδόνια,
          μον’ κελαηδούσαν κι έλεγαν ανθρώπινη ομιλία:
          "Ποιος είδε κόρην όμορφη να σέρνει πεθαμένος"!
          Άκουσες Κωνσταντίνε μου τι λένε τα πουλάκια;
          Πουλάκια είναι κι ας κελαηδούν, πουλάκια είναι κι ας λένε.
          Και παρακεί που πήγαιναν κι άλλα πουλιά τους λένε:
          "Δεν είναι κρίμα κι άδικο, παράξενο μεγάλο,
          να περπατούν οι ζωντανοί με τους αποθαμένους"!
          Άκουσες Κωνσταντίνε μου τι λένε τα πουλάκια;
          Πως περπατούν οι ζωντανοί με τους αποθαμένους.
          Απρίλης είναι και λαλούν και Μάης και φωλεύουν.
          Φοβούμαι σ’ αδερφάκι μου και λιβανιές μυρίζεις.
          Εχτές βραδύς επήγαμε πέρα στον Αϊ Γιάννη
          κι εθύμιασέ μας ο παπάς με περισσό λιβάνι.
          Και παρεμπρός που πήγανε κι άλλα πουλιά τους λένε:
          "Για ιδές θάμα κι αντίθαμα που γίνεται στον κόσμο,
          τέτοια πανώρια λυγερή να σέρνει ο πεθαμένος!
          Τ’ άκουσε πάλι η Αρετή και ράγισε η καρδιά της.
          Άκουσες Κωνσταντίνε μου τι λένε τα πουλάκια;
          Άφησ’ Αρέτω τα πουλιά κι ό,τι κι α’ θέλ’ ας λέγουν.
          Πες μου πού είναι τα κάλλη σου και πού είναι η λεβεντιά σου
          και τα ξανθά σου τα μαλλιά και τ’ όμορφο μουστάκι;
          Έχω καιρό π’ αρρώστησα και πέσαν τα μαλλιά μου!

          Αυτού σιμά αυτού κοντά, στην εκκλησιά προφτάνουν.
          Βαριά χτυπά τ’ αλόγου του κι απ’ εμπροστά της `χάθη.
          Κι ακούει την πλάκα και βροντά, το χώμα και βοΐζει.
          Κινάει και πάει η Αρετή στο σπίτι μοναχή της.
          Βλέπει τους κήπους της γυμνούς, τα δένδρα μαραμένα
          βλέπει το μπάλσαμο ξερό, το καρυοφύλλι μαύρο,
          βλέπει μπροστά στην πόρτα της χορτάρια φυτρωμένα.
          Βρίσκει την πόρτα σφαλιστή και τα κλειδιά παρμένα
          και τα σπιτοπαράθυρα, σφιχτά μανταλωμένα.
          Χτυπά την πόρτα δυνατά, τα παραθύρια τρίζουν.
          Αν είσαι φίλος διάβαινε κι αν είσαι εχτρός μου φύγε
          κι αν είσαι ο πικροχάροντας, άλλα παιδιά δεν έχω
          κι η δόλια η Αρετούλα μου λείπει μακριά στα ξένα.
          Σήκω μανούλα μου, άνοιξε, σήκω γλυκιά μου μάνα.
          Ποιος είναι αυτός που μου χτυπά και με φωνάζει μάνα;
          Άνοιξε μάνα μου, άνοιξε κι εγώ είμαι η Αρετή σου.

          Κατέβηκε, αγκαλιάστηκαν κι απέθαναν κι οι δύο.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Β.Κ.Σ. 23/12/2012 18:15:00

            Συγκλονιστικές παιδικές μνήμες....

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Β.Κ.Σ. 23/12/2012 21:22:58

            Κάθε που μου το έλεγε η μάνα μου ανατρίχιαζα όταν ήμουν παιδί. Οι αποθαμένοι είναι πάντα μαζί μας, και μας κρίνουν.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2012 16:32:00

        Φαήλο,

        το κείμενό σου έχει εντιμότητα.

        Να σημειώσω πως πολλοί στην Λακωνία μεγαλώσαμε με αφηγήσεις από τη μάχη στο Γεράκι και με τα ποιήματα μαζί του Βρετάκου.

  11. retardare avatar
    retardare 23/12/2012 16:29:50

    Τα κανάλια έχουν πάρει την κατηφόρα γιατί λείπει ο Χατζηνικολάου. Τι κι αν δεν ξέρει γράμματα. Το ήθος του ανέβλυζε μέχρι τα επουράνια.
    Δυο τρεις να είχαμε σαν κι αυτόν, πόσο πιο εύμορφα θα ήντουσαν τα μιντιακά μας πράματα.

  12. panos2 avatar
    panos2 23/12/2012 16:45:59

    να επεμβει το κρατος..προκεται για προπαγανδα που μεχρι και στα Σκοπια το πηραν χαμπαρι!

  13. ΝΠ avatar
    ΝΠ 23/12/2012 17:21:31

    Και ο ευαγόρας΄; ΔΕΝ ΈΧΩ ΒΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΉς, κάποιον που να μην έχει συγκινηθεί.Ιδού προτυπο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΝΠ 23/12/2012 21:08:28

      Μπα, η "προοδευτικάντζα" μας έχει αλλεργία σε τέτοια πρότυπα. Αν ήταν λαθρο, gay, Ταντζίκος, της "Χαμάς", να τα αφιερώματα.

  14. κππ avatar
    κππ 23/12/2012 17:22:18

    τα μεγαρα που λετε τα εχουμε πληρωσει με 250 εκατομυρια ευρα εγγυηση. Δειτε εδω απο την εγκυρη Ναυτεμπορικη και φριξτε.
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2266223

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ κππ 23/12/2012 21:31:01

      Σημαντικό άρθρο.
      Να πως φτάσαμε ως εδώ, θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του.
      Το Μέγαρο όπως λειτουργεί δεν παράγει τέχνη, παρά μόνο ικανοποίηση...κάποιων γνωστών.

  15. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 23/12/2012 17:51:01

    '' Οποτε αυτό έγινε, όποτε αφιερώθηκαν χρήμα, χρόνος, κόπος, αληθινό ταλέντο για να φτάσει στον κόσμο μια τέτοια δυνατή ιστορία, ο κόσμος την αγκάλιασε, στήθηκε στις ουρές των κινηματογράφων για να τη δει, εξάντλησε τις αλλεπάλληλες εκδόσεις του βιβλίου, έμεινε καρφωμένος και συγκινημένος μπροστά στην τηλεόραση και μίλησε με ενθουσιασμό στους φίλους του γι’ αυτό το σπουδαίο που είδε, άκουσε, διάβασε.''

    Αγαπητέ Φαήλο για μία ακόμα φορά, θαυμάσιος.

  16. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 23/12/2012 17:53:28

    Πάντως Ερντογάν και Γκιουλ θέλοντας να δείξουν το Ευρωπαικό τους πρόσωπο,ευχήθηκαν δημόσια στους χριστιανούς της Τουρκίας καλά Χριστούγεννα

  17. klak avatar
    klak 23/12/2012 18:50:57

    Kακά τα ψέμματα, τα τούρκικα σήριαλ είναι ποιοτικότερες παραγωγές από τα ελληνικά, αλλά επειδή σε σχέση με τα δικά μας παράγονται με χαμηλότερο μοναδιαίο κόστος είναι πιο ανταγωνιστικά.
    Εγώ πάντως, βρίσκω ενδιαφέρον στο να παρακολουθώ την έστω στρεβλή άποψη των μισητών γειτόνων για τους σποδαίους μας προγόνους.

    Για τους σύγχρονους Τούρκους και Έλληνες βράσε ρύζι...

  18. OSTRAKO avatar
    OSTRAKO 23/12/2012 19:46:17

    Οτι και να κάνουν οι Τούρκοι,δεν αλλάζει ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,κανείς δεν τους θέλει πραγματικά.

  19. Kimon avatar
    Kimon 23/12/2012 22:46:31

    Ο δημοσιογράφος Πάνος Λιάκος απολύθηκε από τον ΑΝΤΕΝΑ κ. Κρανιδιώτη, όταν κάλυψε την επίσκεψη, τις δραστηριότητες και τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της Τουρκίας Bergis στην Θράκη στην πρωινή εκπομπή του, όταν ταυτόχρονα όλα τα ΜΜΕ αποσιώπησαν την επίσκεψη. Οι κακές γλώσσες ισχυρίζονται ότι η υπεραξία αγοράς και πώλησης του Βουλγαρικού καναλιού Νόβα από τον Κυριακού μεταξύ 2005-2010 εμπλέκει τουρκικά κεφάλαια (και την ΜΙΤ) στο μετοχικό κεφάλαιο του ΑΝΤΕΝΑ. Δημοσιογράφοι του ΑΝΤΕΝΑ μου μετέφεραν ότι Ο «Σουλεϊμάν» παρεχωρήθη δωρεάν στον ΑΝΤΕΝΑ με τον όρο να μην μεταγλωττισθεί! Πρώτα συνηθίζουμε την γλώσσα τους , μετά εξοικειωνόμαστε με την παρουσία της σημαίας, τα σύμβολα και τον πολιτισμό τους και στο τέλος έρχεται η μπότα. Όλοι οι μεγαλοκαναλάρχες εμπλέκονται σε σοβαρές μπίζνες με την Τουρκία, (μεταφορά πετρελαίου με τα πλοία τους, κλπ). Η Ρεπούση, η Χριστοφιλοπούλου και οι «λοιπές προοδευτικές και δημοκρατικές δυνάμεις» χρηματοδοτήθηκαν με εκατομμύρια Ευρώ από «προγράμματα» με την συμμετοχή Τούρκικών ιδρυμάτων για να προωθήσουν τις θέσεις τους. Ο Μπουτάρης πουλάει τα κρασιά του στα Σκόπια και την Τουρκία. ΜΚΟ, ρατσιστικός ανθελληνισμός της αριστεράς, σάπια μεγαλοαστική τάξη, ξένες μυστικές υπηρεσίες και χρήμα, πολύ χρήμα πάνε μαζί. Ειδήσεις που αφορούν την χώρα μας και την Τουρκία με μεγάλο ειδικό βάρος δεν εμφανίζονται ποτέ στα τουρκολάγνα ΜΜΕ, όπως π.χ. η εκτόξευση του πρώτου Τουρκικού κατασκοπευτικού δορυφόρου που περνά πάνω από την πατρίδα μας 95 φορές την ημέρα, δίνοντας πληροφόρηση για τις ΕΔ στην Άγκυρα σε πραγματικό χρόνο με ευκρίνεια 2,5 μέτρων και η ανακοίνωση του βαλλιστικού προγράμματος της Τουρκίας που σε 10 χρόνια θα τις δώσει την δυνατότητα κατασκευής βαλλιστικού πυραύλου βεληνεκούς 2500 χμ. Είμαστε μια χώρα που δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στον περίγυρο της, δεν βλέπει τον αφανισμό της, αναμασά όμως με σοβαροφάνεια αποφθέγματα του Μπρέχτ και τσιτάτα από το φιλοσοφικό λεξικό του Ρόσενταλθ που αποστήθισε στα φοιτητικά της χρόνια στην ΚΝΕ και στον Ρήγα, άντε και λίγο Μαγιακόφσκι για να μην ξεχνιόμαστε…

  20. κανενας avatar
    κανενας 23/12/2012 23:20:17

    ο ανθρωπος που επαιζε στο τριτο τουρκικους αμανεδες την 25η Μαρτιου...κ. Κρανιδιωτη αφηστε τα περι πατριωτικης τεχνης...η πατριδα ειναι βιωμα, οχι ιδεολογια
    http://www.youtube.com/watch?v=Q4wQnDRmDV8

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ κανενας 24/12/2012 18:20:25

      Είναι ΚΑΙ ιδεολογία.

  21. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 24/12/2012 02:13:22

    Η ανάλυση πλήρης , έλα όμως που οι κυβερνώντες τους έχουν ανάγκη και τους μπουκώνουν χρήμα.

    Δεν πολυσχετίζεται με τα ΜΜΕ αλλά με την τέχνη στην Ελλάδα. Προχθές ήταν η επέτειος της εκτέλεσης (21-12-44) της Ελένης Παπαδάκη από το ΕΛΑΣ (ΚΚΕ). Διαβάστε πως οι "αριστεροί" καλλιτέχνες την παρέδωσαν και κάτω απο ποιες συνθήκες την εκτέλεσαν (με τσεκούρι).
    http://elenipapadaki.blogspot.gr/2010/04/21-1944.html

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Κ. Βέρος 24/12/2012 11:15:04

      Η περίπτωση της Ελένης Παπαδάκη, όπως και χιλιάδες άλλες παράλληλες και αντίστοιχες , πρέπει να γίνει εθνική, συλλογική εμπειρία και γνώση, για να πορευτούμε ως Έθνος προς τα εμπρός.
      Δυστυχώς, όμως, από τις τραγικές αυτές αφηγήσεις μας συγκινούν μόνον οι ευτελείς συναισθηματισμοί που αφυπνίζουν τα πρωτόγονα, σκοτεινά αιμοσταγή ένστικτά μας.
      Φοβάμαι πως πολλοί έστω και υποσυνείδητα νιώθουν σκιρτήματα ή και κύματα σαγήνης από την μορφή του Ορέστη.
      Μοιραία η συνωνυμία με το τραγικό Ορέστη τον Μυκηναίο;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Μανιάτης 24/12/2012 16:05:12

        Φίλε Μανιάτη, αναρωτιέμαι, τι άποψη έχει τώρα για την ΟΠΛΑ το καμμένο "παιδί από τα σπλάχνα της δεξιάς", εν όψει νέων συμμαχιών.
        Άλλωστε η άμοιρη Ελένη Παπαδάκη "κάηκε" ΚΑΙ επειδή μιλούσε άπταιστα Γερμανικά (ο νέος "προαιώνιος εχθρός" βλέπετε)....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Μανιάτης 24/12/2012 16:09:48

        Το ίδιο ισχύει και για την "αντίστροφη" μορφή της Ηλέκτρας Αποστόλου:
        Ποιά γνώμη έχουν οι παρα φύσιν υποψήφιοι "αντιμνημονιακοί" εταίροι για τους "δεξιούς Ορέστηδες" Λάμπου, Παρθενίου, Μηνά Καθρέπτη και για την πράξη τους;
        Η πραγματική ιστορία δεν ξαναγράφεται.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Ο Θείος 25/12/2012 11:07:53

          "Το πτώμα της βρέθηκε πλήρως βασανισμένο στις 27 Ιουλίου 1944 στους δρόμους της Αθήνας [3] . Το ΕΑΜ από τις εφημερίδες του υποσχέθηκε εκδίκηση.
          Αμέσως μετά την εύρεση του πτώματος της έγιναν εκτελέσεις ατόμων που συνεργάζονταν με τις Κατοχικές δυνάμεις και στα πτώματα τους αφηνόταν σημείωμα με το όνομα της και έναν αριθμό που αυξανόταν Ηλέκτρα 1,2... Οι πράξεις αυτές έγιναν κυρίως από την ΟΠΛΑ[4]. Ενώ το ΕΑΜ και το ΚΚΕ έκανε πολλές εκδηλώσεις υπερ της μνήμης της, εκδηλώσεις που συνεχίζονται ως και σήμερα από αριστερά κόμματα και παρατάξεις."

          Αντιγράγω από το Βικιπαίδια!
          Το απόσπασμα είναι ανατριχιαστικό.
          Θέλουμε αίμα, ήρωες, μάρτυρες, εχθρούς.
          Είδωλα αρχέτυπα που τα λατρεύουμε σε όλους τους ναούς πέραν χρόνου, τόπου και θρησκείας.
          Τι άλλο θα μπορούσε να καλύψει πιό καίρια την έννοια της βαρβαρότητας;

          • George avatar
            George @ Μανιάτης 12/11/2013 14:16:41

            Μου κάνει εντύπωση πως το πτώμα της Ηλέκτας βρέθηκε στους δρόμους της Αθήνας.

  22. Βερτης Θ. avatar
    Βερτης Θ. 24/12/2012 16:39:42

    Απο τις αφηγησεις επροκειτο για κατα συρροή δολοφόνο. Τον αφησαν και πεθανε φυσιολογικα μετα απο τοσους φονους;

  23. Nik avatar
    Nik 26/12/2012 03:39:23

    Ζωντανά σε ελληνικό κανάλι ακούσαμε Ελληνα δημοσιογράφο να κομπάζει ότι ο Αυξεντίου και ο Μάτσης (αμφότεροι νεκροί πριν το τέλος του 1957) είχαν προβεί σε εθνοκαθάρσεις Τουρκοκυπρίων. Χωρίς κανένας να προβάλει αντίλογο! Χωρίς κανένας να υπενθυμίσει ότι οι πρώτες ενδοκοινοτικές ταραχές στην Κύπρο έγιναν τον Ιούνιο του 1958 με θύματα Ελληνοκύπριους. Αυτή είναι η γνώση που έχει η κοινωνία. Αναπόφευκτα σε τέτοιο κλίμα κυριαρχούν οι ανίκανοι και τα τουρκ σήριαλ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.