15/02/2009 00:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tough guys don’t dance («Άγιος» Βαλεντίνος)

Η αιτία που εφευρέθηκε αυτή η ημέρα, του «Αγίου» Βαλεντίνου, είναι ότι, όπως πιστεύω ακράδαντα, ακόμα και με την Scarlett Johansson βαριέσαι κάποτε τα πηδηματάκια επί τόπου.

Η ημέρα αυτή είναι φτιαγμένη για δυο κατηγορίες ανθρώπων:

1. Όσους έχουν πλήρως αφουγκραστεί την δυναμική του έρωτα και των ανθρωπίνων σχέσεων. Η έννοια αυτή διατυπώθηκε για πρώτη φορά από την θεά του σεξ Διοτίμα, η οποία στο Συμπόσιο του Πλάτωνος όρισε τον έρωτα ως ένδεια. Όσο δηλαδή σε κάποια σχέση οι ενδιαφερόμενοι παραμένουν ενδεείς - δηλαδή υπάρχει ακόμα κάποιο ανεκπλήρωτο κενό στου οποίου την κατάκτηση μπορούν να προσβλέπουν - τόσο αρκεί και η ερωτική δυναμική. Όταν όμως το ζευγάρι έχει εξαντλήσει κάθε κενό, τότε ο έρωτας εκλείπει. Βαριέσαι ακόμα και να την βλέπεις βρε αδελφέ, δεν μπα να είναι και η Scarlett Johansson!

2. Όσους πάσχουν από παρατεταμένη αγαμία. Χρησιμοποιούν την έκφραση είτε σαν άλλοθι για τα ερωτικά τους βατερλό, είτε για να εξορκίσουν την ανάφτρα που δεν τους κάθισε, αλλά την έχει ξεπετάξει όλο το Μπουρνάζι.

Οπότε τα περί μακροχρονίου έρωτος και δώρων και εξόδων με έξοδα, είναι σαν τα τοξικά ομόλογα !
Πας για εξαργύρωση και παίρνεις από τα τρία το μ....ο.

Π.Π.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/02/2009 00:56:53

    μπα, ορμονικό και βιοχημικό είναι, (υπάρχει εκτεταμένη βιβλιογραφία (και εκλαϊκευμένα άρθρα) τουλάχιστον στην αρχή, και μετά τα fundamentals λένε περί συνήθειας, αναγκών, κεκτημένω, αδράνειας.

  2. Τσουτσουνόπουλος avatar
    Τσουτσουνόπουλος 15/02/2009 01:00:31

    Το έχουμε πει 100 φορές για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
    Πρόκειται για προπαγάνδα των κομμουνιστών για να μαμάνε τσάμπα!
    Το νου σας.

  3. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/02/2009 01:33:10

    Noμίζω μάλιστα πώς πρώτος είχε καταγγείλει τούς ΄κομμουνιστάς΄(sic)o 'αείμνηστος΄Πιπινέλης...
    ότι δηλαδή του Αγίου Βαλεντίνου κατέβαζαν τίς Λαμπράκισσες, οι ΄κομμουνισταί΄, με τίς ΄μαύρες κάλτσες΄,γιά να ΄παρασύρουν τον Ανθό τής Νεολαίας΄....
    Ε όσοι δεν παρασύρθηκαν τελικά,δηλαδή ο Ανθός, έμειναν με τον Αγιο Βαλεντίνο στό χέρι και τά ρόζ μπαλονάκια στό ...μόριο αχρησιμοποίητα.

    Υ.Γ.
    Ως συνεχεια τού εξαιρετικού προοιμίου τού Φίλου Τσουτσουνόπουλου.

  4. apostolos34s avatar
    apostolos34s 15/02/2009 01:42:44

    "Η μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή είναι η πεποίθηση ότι σ' αγαπάνε γι αυτό που είσαι ή ακόμα καλύτερα, σε αγαπάνε παρ' ότι είσαι αυτός που είσαι- Βίκτορ Ουγκό"

  5. kanis avatar
    kanis 15/02/2009 01:59:52

    Εύγε στον Βίκτωρα...

  6. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 15/02/2009 09:32:56

    Ενω η Ευρωπη τη μερα αυτη, την αφιερωμενη στο θεο των ερωτευμενων, τη γιορταζει μεσα σε πλαισια πολιτισμενα, ειναι εκδηλο πως οι Ελληνες απροσεκτα, επιπολαια, σκοπιμα η απο εμπορικη εκμεταλευση την εχουν μπορδελοποιησει.

  7. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 15/02/2009 14:03:20

    Και ως τότε που θα την βαρεθείς μήν ξεχνάς τα τρία ωραιότερα πράγματα στην ζωή...

    - ένα ποτό πρίν και

    - ένα τσιγάρο μετά ...

    ΠΕΛΙΑΣ

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/02/2009 18:40:07

    Με την Ματσούκα (την βουλευτίνα ντε ) θα χόρευα ευχαρίστως.