#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2014 13:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

To τσιφλίκι των φαρμακοποιών και η εξυπηρέτηση του πολίτη



 

Μέτωπα παντού καλείται να αντιμετωπίσει ο πρωθυπουργός, αλλά είναι αν μη τι άλλο ανόητο να πρέπει να αντιμετωπίζει και τις υπουργικές έριδες. Δε φτάνει η κόντρα Αθανασίου – Δένδια για την τρομοκρατία τώρα έχουμε και διαμάχες δύο υπουργών με τον Κ. Χατζηδάκη.

Την αρχή έκανε ο Αδωνις Γεωργιάδης ο οποίος δεν θέλει την απελευθέρωση της πώλησης των Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων και στα σούπερ μάρκετ. Ο λόγος φυσικά είναι ότι αντιδρούν οι φαρμακοποιοί που θα χάσουν τα πελατάκια τους και θα πάνε σε άλλους χώρους πώλησης, είτε είναι σούπερ μάρκετ είτε περίπτερα.

Μιλώντας σήμερα στον ΣΚΑΙ, ο κ. Γεωργιάδης είπε «το ΜΥΣΥΦΑ είναι φάρμακο δεν είναι καραμέλες, μπορεί να το πάρεις να φέρεται ωραίο το κουτί και να έχει παρενέργειες μαζί με άλλα φάρμακα». Και συνέχισε: «Τον κ. Χατζηδάκη τον σέβομαι τον θεωρώ καλό πολιτικό, ο κ. Χατζηδάκης είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και ο τομέας δημόσιας υγείας αφορά εμένα. Για να γίνουν οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να αποφασίσουν και οι δυο. Θα βρούμε το σημείο για τη βέλτιστη συμφωνία». Ο υπουργός Υγείας ανέφερε ότι το αμερικανικό μοντέλο της πλήρους απελευθέρωσης της πώλησης φαρμάκων δεν υπάρχει στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ δέχεται μεγάλη κριτική για την αποτελεσματικότητά του. Στην Ευρώπη, εξήγησε ο κ. Γεωργιάδης, τα φάρμακα είτε δεν πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, είτε πωλούνται με την παρουσία φαρμακοποιού. «Ακόμη και επιπλοκές παρατηρούνται από πώληση ασπιρίνης, 15.000 το χρόνο στις ΗΠΑ. Το θέμα είναι αν θέλουμε ένα μοντέλο στο οποίο ο ασθενής ο ίδιος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για ό,τι πάθει ή θα έχουμε έναν ειδικό στην πώληση» σημείωσε.

Όπως τα λέει ο κ. Γεωργιάδης είναι σωστά, όμως, και υπερβολικά. Κατ’ αρχάς σ΄ όποιο περίπτερο πας σήμερα πουλάει ασπιρίνες και ντεπόν και καλά κάνει. Αμα έχεις πονοκέφαλο και περιμένεις πότε θα ανοίξουν τα φαρμακεία σώθηκες. Από την άλλη, δεν θα πάθουμε τίποτε αν απελευθερωθεί η πώληση φαρμάκων που δε χρειάζονται συνταγές, δηλαδή αλοιφές ή παστίλιες για τον πονόλαιμο. Αντίθετα, όπως έδειξε και η απελευθέρωση της πώλησης του βρεφικού γάλατος, θα υπάρξει και μείωση τιμών. Η αλήθεια στην κόντρα αυτή είναι ότι πιέζουν οι φαρμακοποιοί και απειλούν με απεργίες. Αλλά δεν κοιτάνε και τη δική τους… καμπούρα. Ειδικά με το ωράριο λειτουργίας τους που επί δεκαετίες λειτουργούσαν ως ανεξάρτητο κρατίδιο και ο κόσμος έκανε χιλιόμετρα να βρει ένα φάρμακο.

Ούτε λένε φυσικά για το γεγονός ότι έχουν μετατρέψει τα φαρμακεία τους σε σούπερ μάρκετ πουλώντας από παπούτσια και κάλτσες (δήθεν για όσους έχουν πρόβλημα) μέχρι σφουγγάρια και σαμπουάν ή κρέμες γήρανσης.

Ασφαλώς και δεν πρέπει να πωλούνται από άσχετους τα φάρμακα και γι’ αυτό πρέπει να βρεθεί μια λύση. Αυτή θα ήταν να υπάρχει φαρμακοποιός μέσα στα σούπερ μάρκετ, λύση που όμως οι φαρμακοποιοί θεωρούν αιτία πολέμου. Δεν δέχονται ότι πρέπει οι φαρμακοποιοί να εργάζονται με μισθωτή εργασία μέσα στα σούπερ μάρκετ, προφανώς διότι θεωρούν εαυτούς… επιστήμονες που έχουν ξεχωριστή θέση στην κοινωνία επομένως δεν μπορεί να είναι υπάλληλοι. Τόσα χρόνια είχαν καλομάθει με το να είναι μονοπώλιο και τώρα έχουν πρόβλημα γιατί θα μπορεί ο πελάτης να εξυπηρετείται καλύτερα.

Η κυβέρνηση, ως σύγχρονη φιλελεύθερη παράταξη οφείλει να κοιτάξει δύο μόνο πράγματα: Την προστασία του πολίτη και την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Όλα τα υπόλοιπα είναι συνδικαλιστικά παιχνιδάκια και κλαδικά αιτήματα που δεν έχουν καμιά δουλειά σε μια χώρα εν έτει 2014. Κάποιοι δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε, τους βολεύει να ζουν στο παρελθόν και ο κόσμος να πληρώνει ακριβά το τσιφλίκι τους. Αυτό πρέπει να αλλάξει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zavarakatranemia avatar
    Zavarakatranemia 24/01/2014 13:33:55

    Η επίθεση στη μεσαία τάξη (κι έναν κλάδο καθαρά νεοδημοκρατικό) προς όφελος των "αφεντικών" σουπερμαρκετάδων (χρυσών χορηγών του πολιτικού συστήματος και χτίστες πολιτικών καριέρων) συνεχίζεται... κι αυτή τη φορά χωρίς λόγο "δημοσιονομικό", απλά έτσι, για να κάνουμε ένα δωράκι στους φίλους σουπερμαρκετάδες, να διαλύσουμε κι άλλες μικρομεσαίες επιχειρήσεις (τη ραχοκοκκαλιά).

    Όλη η κοινωνία είναι μια συντεχνία... τελικά.

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ Zavarakatranemia 25/01/2014 01:12:31

      χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το site πήρε φωτιά για ένα θέμα που καίει. Πολλοί φαρμακοποιοί φαίνεται ότι μας διαβάζουν και καταθέτουν τις απόψεις τους, πολλές φορές με φανατισμό. Το ίδιο είχε γίνει και πριν χρόνια όταν γράφαμε για την απελευθέρωση του επαγγέλματος και για το περιθώριο κέρδους τους.
      Οφείλουμε μερικές απαντήσεις αν και είμαστε... άσχετοι με τον κλάδο.
      Κατ' αρχάς αυτά τα περί επιστημοσύνης ας τα αφήσετε στην άκρη. Εκτός κι αν από κόμπλεξ που δεν γίνατε γιατροί θεωρείτε όλοι εσείς οι φαρμακοποιοί των εαυτό σας κάτι σαν μικρούς θεούς και όλοι οι άλλοι είναι παρακατιανοί. Ξέρω εγώ επιστήμονες με καντάρια γνώσεις που ντέπονται να πουν ότι είναι επιστήμονες. Ελεος πια με τους διαχωρισμούς των επαγγελμάτων. Σημασία έχουν άλλα.
      Αλλά από την άλλη δεν είδε κανείς να αντιδρά κάποιος επιστήμονας όταν το περιθώριο κέρδους ήταν 35%. Δεν είδαμε τους επιστήμονες να αντιδρούν για εκείνους που έχουν μπλέξει σε μια σειρά από κομπίνες με ληγμένα φάρμακα, με ταινίες φαρμάκων να «χάνονται» ή με χιλιάδες κουτιά να θάβονται σε σπηλιές.
      Δεν είδαμε καμιά αντίδραση επειδή τα φαρμακεία έχουν γίνει... κιλοτάδικα. Πουλάνε από τσατσάρες μέχρι αλοιφές επιμήκυνσης ή καραμέλες. Μήπως δεν τα γνωρίζετε τα σούπερ μάρκετ - φαρμακεία; Εκεί που εργάζονται πιτσιρικάδες που μπαίνεις μέσα για να πάρεις ασπιρίνες και αφού σε πρήξουν βγαίνεις με τσάντες λες και μπήκες στον Βερόπουλο.
      Σκούζατε και με το βρεφικό γάλα. θα πεθάνουν παιδιά λέγατε επειδή πουλιώνται στα σούπερ μάρκετ. Εγώ ξέρω ότι έπαιρνα το γάλα για το παιδί μου 23 ευρώ το κουτί και τώρα έχει 15 ευρώ.
      Ξέρω επίσης ότι μέχρι πριν ένα - δύο χρόνια δεν τολμούσα να αρρωστήσω Σαββατοκύριακο διότι θα έπρεπε να ψάχνω σε ολόκληρη την περιοχή να βρω φαρμακείο ανοικτό. Πάθατε τίπουε κύριοι επιστήμονες που δουλεύετε και Σάββατα και εξυπηρετείται ο κόσμος;
      Θέλετε να μην πειράξουν το δικό σας τσιφλίκι και δεν πάει να καίγεται ο κόσμος όλος. Επιτέλους, εσείς όλοι οι «επιστήμονες» που έχουν περιχαρακωθεί, έχουν κάνει το επάγγελμα κληρονομικό δικαίωμα, έκαναν περιουσίες επειδή ήταν μονοπώλιο και τώρα που τους πειράζουν λίγο ξεσηκώνονται. Μην τύχει και σας κάνουν λίγη κριτική, αμέσως πετάγεστε πάνω. «Δεξιό» επάγγελμα γράφει άλλος και απειλεί ότι δεν θα ξαναψηφίσει Σαμαρά. Αυτό είναι το πρόβλημα ή ότι κάποιοι θέλουν τη χώρα μοιρασμένη σε τιμάρια; Ρίξτε μια ματιά κύριοι στον καθρέφτη σας...

      • αραχνούλα avatar
        αραχνούλα @ Αριστερός Ψάλτης 25/01/2014 08:42:50

        Εύγε.

      • Operating Times avatar
        Operating Times @ Αριστερός Ψάλτης 25/01/2014 08:47:49

        Αγαπητέ Α.Ψ :δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με αυτά που λέτε περί κυλοταδικου,τσατσαρες ξυριστρες κλπ.οπως και με την οικογενειοκρατία στο επάγγελμα του φαρμακοποιου .
        Παρολα αυτά και διόρθωστε με αν κανω λάθος,βλέπω να στα ζετε δηλητήριο,μίσος,και ηδονή μπροστά στην καταστροφή των φαρμακοποιών..αντιθέτως φαίνεται να σας αρέσει να παραδώσετε την επιχείρηση φαρμακειο στα μεγάλα κοράκια...γιατί όμως; Ακόμα και ατομικιστικα να το σκεφτούμε ειναι τουλάχιστον ανόητο να πιστεύετε ότι θα απολαύσετε καλύτερες τιμές στα σούπερ μάρκετ...είδατε τι καλές τιμές εχει το γαλα και ο καφές,ή το τυρί στα σ.μ!επειτα,αυτή η ιστορία με τα πηγαδια..το γενικεύετε μήπως;ρίχνετε λάσπη μήπως;τόσα παιδαρελια φαρμακοποιοί που χρεώθηκαν και χρεώνονται καθημερινά έριξαν τίποτα σε πηγάδι;τι λαϊκισμός ειναι αυτός;
        Επιστήμονες ναι ειναι οι φαρμακοποιοί όπως και τόσες άλλες κατηγορίες,δεν είδα οι κύριοι φαρμακοποιοί να προσπαθούν να υποτιμήσουν τους ...αρχιτέκτονες...αντιθέτως εσείς κοπτεσθε να απαξίωσετε τους φαρμακοποιούς και μάλιστα με ιδιαίτερη δόση μίσους...γιατί άραγε;;;
        Και ενα ωραίο case καθημερινό αγαπητέ: μπαίνει μια κυρία στο σούπερ μάρκετ και πηγαίνει στα φάρμακα λέγοντας:δώστε μου ενα dogmatyl παρακαλώ.Θα το δώσει ο υπάλληλος εκεί ή όχι και γιατί;οφείλει να κανει κανά δυο ερωτήσεις επι του θέματος ή οχι; Θα τις κανει ή θα το δώσει γιατί λογοδοτεί για τις πωλήσεις;
        Περιοριστε το άκρατο μίσος σας για να σας πιστεύουμε περισσότερο ή τουλάχιστον δείξετε τον ίδιο ζήλο και με άλλες επαγγελματικές κατηγορίες και μη μου κάθεστε σουζα μπροστά σε άλλους όταν δεν μπορείτε να κάνετε διαφορετικά.
        Περιμένω απάντηση σοβαρή κι όχι φωνασκίες

        • Συντηρητικος Δημοκρατης avatar
          Συντηρητικος Δημοκρατης @ Operating Times 25/01/2014 15:13:47

          ΟΡΘΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ.

      • Operating Times avatar
        Operating Times @ Αριστερός Ψάλτης 25/01/2014 08:56:26

        Και κατι άλλο κύριε ΑΨ:που ακριβώς δυσκολευτήκατε να βρείτε εφημερεύοντα φαρμακεία;Δράμα ε; Κι όταν πήρατε αυτό που θέλατε απο τον εφημερεύοντα σας χρέωσε περισσότερο ε; Αλλα ίσως δεν ξέρετε ότι απο εφημερεύοντα μόνο με ιατρική συνταγή παίρνετε κάτι κανονικά,και σε άλλες χώρες υπάρχει επιβάρυνση για τον μ...που μένει ξύπνιος για εσάς.Βεβαια να δούμε ποιο Σ.Μ θα εφημερεύει για να πάρετε προφυλακτικά τα ξημερώματα...ή ποιο θα σας δώσει κάτι τώρα και η συνταγή αύριο γιατί σας ξέρει..και τέλος σε τι τιμές όλα αυτά...
        Χυστε κι άλλο δηλητήριο,αλλα επιχειρηματολογήστε σωστα

        • Συντηρητικος Δημοκρατης avatar
          Συντηρητικος Δημοκρατης @ Operating Times 25/01/2014 15:46:19

          Ο εν λογω κυριος Α.Ψ. εμφανιζει μια επιχειρηματολογια η οποια μοιαζει ιδιαιτερα με εκεινη ενος ''αλλου κυριου'' που εχει κανει πληθος εμφανισεων και σε αλλα site με αλλα nicknames φυσικα, οπου του εξηγεις συγκεκριμενα και με επιχειρηματα γιατι τα ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ Σ/Μ και αυτος χωρις επιχειρηματα συνεχιζει στην ιδια ρητορικη δειχνοντας μια περιεργη και ανεξηγητη εμμονη κατα του κλαδου των φαρμακοποιων...... Γιατι αραγε ?

  2. νικος π. avatar
    νικος π. 24/01/2014 13:34:14

    οι πρωτοι που εχουν απαξιωσει την επιστημη και το επαγγελμα τους ειναι οι ιδιοι οι φαρμακοποιοι ,αυτοι πωλουν σαν καραμελες τα συνταγογραφουμενα φαρμακα χωρις κανενα αυτοελεγχο ,οτι ζητησεις το παιρνεις ,ποτε τους ελεγξαν για συνταγες ; πας λες τα συμπτωματα και φευγεις με μια τσαντα φαρμακα.

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ νικος π. 24/01/2014 14:03:30

      Ε τώρα λέμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι νομίζω.

    • Μάνος avatar
      Μάνος @ νικος π. 24/01/2014 14:25:41

      Δεν φταίς εσύ Νίκο, ο φαρμακοποιός σου φταίει που σε εξυπηρετεί και δεν σε ξαποστέλνει στο γιατρό για συνταγή! Να το θυμάσαι όταν θα πας και θα του ζητάς αντιβίωση χωρίς συνταγή για το κρύωμα του μικρού σου η την ουρολοίμωξη της γυναίκας σου...

      • νικος π. avatar
        νικος π. @ Μάνος 24/01/2014 18:27:58

        ποιος σου ειπε οτι ειμαι τοσο ανοητος ,γιατι το προσωποποιεις αμεσως κι επιτιθεσαι περιγραφω μια κατασταση που υπαρχει γυρωμας ,κι αυτο που λες για το φαρμακοποιο δεν ειναι εξυπηρετηση, ζημια της δημοσιας υγειας ειναι

    • Boots avatar
      Boots @ νικος π. 24/01/2014 15:07:19

      Είσαι εκτός πραγματικότητας! Για τόλμα να ζητήσεις αντιβίωση από φαρμακείο χωρίς συνταγή αμέσως φωνάζουμε την αστυνομία, όλοι το ξέρουν αυτό, αν δε τολμήσεις να πάρεις ΜΥΣΥΦΑ (παυσίπονα κλπ) σε ανακρίνουμε για ώρες παίρνοντας το ιστορικό σου μήπως πάθεις καμμιά δηλητηρίαση. Να θυμηθούμε ότι αν κάποιος "ξεχνούσε" το βιβλιάριο του στο φαρμακείο κλείναμε το φαρμακείο και τρέχαμε να το επιστρέψουμε για να μην γραφτεί τίποτα άσχετο, τα πηγάδια γεμάτα με φάρμακα και συνταγές που είχαν ρίξει προβοκάτορες, τους εκπροσώπους των εταιριών που τους πετούσαμε απέξω μόλις μας ζητούσαν "στοιχεία" συνταγογράφησης κλπ κλπ Και πέρα από αυτά, εμείς οι νέοι φαρμακοποιοί πότε θα ολοκληρώσουμε τις βίλες μας, με την ηλ.συνταγογράφηση τις έχουμε αφήσει στα μπετά.................................
      Άδωνη υποχωρείς στην πιο προκλητική συντεχνία και χάνεις ψήφους!!!

      • Συντηρητικός Δημοκράτης avatar
        Συντηρητικός Δημοκράτης @ Boots 24/01/2014 20:21:41

        Δεν εχεις ιδεα !

      • Gtsi avatar
        Gtsi @ Boots 24/01/2014 22:21:11

        Μήπως μπορείτε να μας πείτε, αν ξέρετε βέβαια, ποιο θα είναι το όφελος για μένα τον απλό πολίτη από την πώληση των ΜΗΣΥΦΑ στα σουπερμάρκετ; Και μη μου πείτε ότι θα πέσουν οι τιμές όπως στα βρεφικά γάλατα, γιατί θα γελάσω! Τα επιχειρήματα του κ. Χατζηδάκη και του κ. Σκορδά είναι έωλα. Φυσικά δεν γνωρίζετε ότι κάποιες εταιρίες ρίξανε τις τιμές 5% και αλλάξανε ταυτόχρονα τις συσκευασίες από 900gr σε 800gr. Οτιδήποτε μπαίνει στα SM αντί να πέφτει η τιμή του δυστυχώς ανεβαίνει. Τα φάρμακα στην Ελλάδα είναι τα φτηνότερα της Ευρώπης. Κάτω οι μισθοί, κάτω οι συντάξεις, ενώ οι τιμές στα SM εκεί ψηλά, στο Θεό. Ψέμματα είναι; Σταματήστε επιτέλους τον κοινωνικό αυτοματισμό. Σταματήστε να στρέφετε την μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Δε μας είπατε, κύριε, η συντεχνία η δική σας ποια είναι μήπως αυτή των σουπερμαρκετάδων;

    • Συντηρητικός Δημοκράτης avatar
      Συντηρητικός Δημοκράτης @ νικος π. 24/01/2014 19:17:20

      Κανεις λαθος. Αισχος να ακουγονται τετοια ακραια πραγματα, αρκετα με την επιθεση εις βαρος των φαρμακοποιων.

  3. Jimakos avatar
    Jimakos 24/01/2014 13:47:52

    "Η κυβέρνηση, ως σύγχρονη φιλελεύθερη παράταξη οφείλει να κοιτάξει δύο μόνο πράγματα: Την προστασία του πολίτη και την καλύτερη εξυπηρέτησή του." Εδώ γελάνε!

  4. tobros avatar
    tobros 24/01/2014 13:58:58

    Εχω δυο αποριες, 1ον πως θα πεσουν οι τιμες οταν αυτες τις βαζει το κρατος και δεν μπορει κανενας να πουλησει παραπανω η παρακατω, και αν θελει να τις αφησει μετα ελευθερες γιατι δεν το κανει τωρα με 12000 φαρμακεια.... και 2ον ΑΝ στις 2 η ωρα την νυχτα κανει το μικρο σου 40 πυρετο σε ποιον μαρινοπουλο -βεροπουλο-σκλαβενιτη θα βρεις depon και ponstan σιροπι ???? Η μηπως τοτε θα πας να το παρεις απο το εφημερευον φαρμακειο και αυτος θα το εχει στοκ για να το πουλαει μονο την νυχτα και να βγαζει 20 λεπτα ???? κοντος ψαλμος αλληλουια !!!!!!!!

  5. chris avatar
    chris 24/01/2014 13:59:33

    Οι ασθενεις που ψαχνουν για φαρμακο πελατακια..
    Το μοντελο αμερικης που μαστουρωνουν με σιροπια με το βηχα προτυπο..
    Τα πιο ακριβα σουπερ μαρκετ στα ηδη πρωτης αναγκης στην ευρωπη, με απληρωτους υπαλληλους κ χρεη σε ασφαλιστικες εισφορες μοχλος αναπτυξης..
    Με 'γεια τα μυαλα..

  6. takis avatar
    takis 24/01/2014 14:01:26

    εσεις νικοςπ.γιατι πηγαίνετε στο φαρμακειο όταν εισθε ασθενείς και ζητατε ιατρικες συμβουλες....σιγουρα γιατι δεν θελετε να πληρωσετε και σιγουρα απαιτείται από το φαρμακοποιο να μεσολαβηση για να συνταγογραφηση τα φαρμακα που παρανομα θα σας δωσει ....γιατι δεν θελετε να ξοδευτηται αρα ποιος φταιει...καλυτερα λοιπον να κατανοησεται ότι ο φαρμακοποιος σπουδασε 5 χρονια για να σου παραδιδει το φαρμακο με ασφαλεια και όχι να σε εξυπηρετει στο τζαμπα σου και ας γνωρισεται και των αριθμο φαρμακειων στο εξωτερικο..καθως και ότι δεν πλησιαζεις καν τον φαρμακοποιο πιεστηκα να σου κανει το γιατρο...αλλωστε εχεις δει τα μουτρα σου όταν ψάχνεις άφραγκος να βρεις σωτηρια στην αρρωστεια σου μεσα στο βραδυ και σε βοηθαει μονο ο φαρμακοποιο σου......τετοια που λες τα γραφουν κατι πληρωμενμοι δημοσιογραφοι που η κριση δεν τους ακουμπησε ποτε ...αλλα θα ερθει και η σειρα τους...

    • νικος π. avatar
      νικος π. @ takis 24/01/2014 18:31:32

      λαθος καταλαβες αυτο ακριβως κατακρινω, την ανεξελεγκτη χορηγηση φαρμακων απο τους φαρμακοποιους

  7. Χρονης avatar
    Χρονης 24/01/2014 14:07:24

    Ο πολεμος μεταξυ υπουργων δε σημαινει κατι ,ποσο μαλλον οταν ανηκουν στον ιδιο χωρο.Το θεμα ειναι οτι οι πολυεθνικες εταιρειες θελουν να μην εχουν καθοριζομενη απο το κρατος τιμη στα φαρμακα τους (τα αποκαλουμενα μη υποχρεωτικως συνταγογραφουμενα φαρμακα) διοτι μονο ΑΥΞΗΣΕΙΣ θελουν να φερουν(η Ελλαδα ειναι η οικονομικοτερη χωρα στον τομεα αυτο).Σε αυτο παρασυρουν και τις διαφημιστικες εταιρειες και τους πελατες τους(ΜΜΕ)ανεβαζοντας με αυτον τον τροπο τον τζιρο τους!Σε ολα αυτα εμπλεκεται καπου ο φαρμακοποιος ,εχει οφελος ο καταλωτης (ασθενης)?Μαλλον οχι......

    • George Ν avatar
      George Ν @ Χρονης 24/01/2014 15:52:04

      Στα ΜΥΣΥΦΑ δεν υπάρχει θέμα μεγάλης τιμής στην Ελλάδα. Το out of stock του φαρμακοποιού και το αργό replenishment είναι το θέμα. Αυτό το "λυπάμαι δεν έχω, να παραγείλω, περάστε αύριο" για να σου πει την επομένη ότι "υπάρχει έλλειψη".

  8. George Ν avatar
    George Ν 24/01/2014 14:09:23

    Άρα κατά τον κ. Γεωργιάδη η πώληση φαρμάκων και ΜΥΣΥΦΑ σε shop in shop με παρουσία φαρμακοποιού είναι εντάξει? Φαντάζομαι πως όχι αλλά θα γελάγαμε κι άλλο αν ακούγαμε την απάντηση. Μην ανησυχεί και πολύ πάντως, ΜΥΣΥΦΑ όλο και πιο πολλοί παίρνουν από το εξωτερικό μέσω internet από σοβαρά μαγαζιά. Δεν γίνεσαι Βόρεια Κορέα έτσι εύκολα, θέλει πολύ αγώνα.

  9. sofia avatar
    sofia 24/01/2014 14:10:19

    Προς τι τόσο μένος προς τους φαρμακοποιούς? Υπάρχοουν τουλάχιστον 2 φράσεις στο κείμενο οι οποίες είναι το λιγότερο μηνύσημες για συκοφαντική δυσφήμηση του κλάδου. Ο γράφων το άρθρο τι εκπροσωπεί και για ποιον λόγο παπαγαλίζει φιλελεύθερες παπάτζες οι οποίες είναι καθαρά στην μνημονιακή γραμμή?
    Με τι δικαίωμα έχει άποψη για έναν ολόκληρο κλάδο, που ναι, είναι επιστήμονες υγείας??
    Τι συμφέροντα εξυπηρετείτε μέσω αυτού του άρθρου κύριε/κυρία ή ότι είστε τέλος πάντων???
    Τα ΜΥΣΥΦΑ είναι φάρμακα.. και αν πάρεις 10 ασπιρίνες, θα είναι ο τελευταίος πονοκέφαλος που είχες στη ζωή σου.. και το τι φαρμακοποιούς έχετε συναντήσει και πως σας έχουν εξυπηρετήσει είναι δικό σας θέμα.. αλλά ο φασισμός του να κατηγορείτε έναν επιστημονικό κλάδο, χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία και με λαικίστικες αερολογίες, είναι άδικο και βαθιά φασιστικό.

    • Χιλιάδες επιστήμονες παίρνουν την πίεση στους γέροντες καθημερινά... avatar
      Χιλιάδες επιστήμονες παίρνουν την πίεση στους γέροντες καθημερινά... @ sofia 24/01/2014 16:11:00

      Στην Ελλάδα υπάρχουν 9.400 περίπου φαρμακεία, που αντιστοιχεί σε ένα φαρμακείο ανά 1.085 κατοίκους. Στη Δανία, για παράδειγμα, ένα φαρμακείο αντιστοιχεί σε 18.835 κατοίκους, στη Σουηδία αντιστοιχεί σε 11.125 κατοίκους, στη Ολλανδία σε 9.810 κατοίκους, στη Σλοβενία και την Αυστρία σε 7.500 περίπου κατοίκους, στη Φινλανδία σε 6.512 κατοίκους, στο Λουξεμβούργο, στη Λιθουανία και την Σλοβακία σε περίπου 5.300 κατοίκους, στην Ουγγαρία, στην Τσεχία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Εσθονία και στην Πορτογαλία σε περίπου 4.500 κατοίκους, στην Πολωνία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ιρλανδία σε περίπου 3.500 κατοίκους, στη Γαλλία, στην Ισπανία και στη Λετονία σε 2.500 κατοίκους ενώ στο Βέλγιο ένα φαρμακείο αντιστοιχεί σε 1948 κατοίκου.

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ sofia 25/01/2014 08:47:46

      Κι αν φάει κάποιος/α 10 ακτινίδια θα έχει διάρροια 2 24ωρα τουλάχιστον. Τι θα πει αυτό; Να πουλάνε τα ακτινίδια οι φαρμακοποιοί;

  10. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 24/01/2014 14:19:16

    Αν βέβαια , 50% των βουλευτών ήταν φαρμακοποιοί, το θέμα θα είχε τελείως άλλη αντιμετώπιση...

  11. 13 avatar
    13 24/01/2014 14:36:11

    Και τα τσιγάρα έχουν παρενέργειες Αδωνη......

  12. Οι αστεφάνωτοι avatar
    Οι αστεφάνωτοι 24/01/2014 14:46:32

    ...Όταν αναγκάζεσαι να ηγηθείς ημιμαθών, συμπλεγματικών και ερασιτεχνών εγωπαθών, ούτε ψύλος στον κόρφο σου Αντώνη μου!!

  13. Nek avatar
    Nek 24/01/2014 15:11:15

    θίξατε πολλά πράγματά και για όλα θα μπορούσα να σας απαντήσω , αλλά λόγο χρόνου θα σταθώ στην ακόλουθη αποστροφή σας <> .... μάλλον δεν έχετε ιδέα γιατί μιλάμε Εάν πχ ένας ασθενής έχει πονοκέφαλο ο Φαρμακοποιός θα πρέπει να του προτείνει ένα παυσίπονο με μια συγκεκριμένη δόση και για μια συγκεκριμένη περίοδο πχ 1 χάπι κάθε 8 ώρες Δεν πρέπει και δεν μπορεί να πει , <> η <> η <> Δεν είναι θεμιτό - και δεν πρέπει να μπει καν αυτό το δίλημμά σε έναν επιστήμονά υγείας ( το ιδιο ισχύει και με άλλους επαγγελματίες υγείας , πχ ο γιατρός ). Εάν ένας φαρμακοποιός δουλεύει για κάποιον επιχειρηματία ( που λογικά τον ενδιαφέρει η πώλησή και το κέρδος που είναι οι θεμιτοί στόχοι ) θα πιέσει με την σειρά του τον φαρμακοποιό να αυξήσει της πωλήσεις, που ίσως υπάρχει και ένα bonus παραγωγικότητάς για τον τελευταίο. Υπάρχει και η δυνατότητα να απολύσουμε τον συγκεκριμένο υπάλληλο και να προσλάβουμε κάποιο άλλο που είναι πιο παραγωγικός (πιο πολλές πωλήσεις ).... καταλαβαίνετε τώρα πιο είναι το σκεπτικό πίσω από την απόφασή του ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ περί ανεξαρτησίας του φαρμακοποιού , και γιατί ο ιδιοκτήτης φαρμακείου πρέπει να είναι φαρμακοποιός, και γιατί δεν πρέπει ένας φαρμακοποιός να εργάζεστε με μισθωτή εργασία υπο την εποπτεία ενός επιχειρηματία Όχι γιατί ο επιχειρηματίας είναι κακός η ο φαρμακοποιός θεωρεί οτι έχει μια ξεχωριστή θέση στην κοινωνία , αλλά γιατί είναι θέμα δημόσιας υγειας και δημόσιου συμφέροντος . Καλημερα σε ολους

  14. blogcollector avatar
    blogcollector 24/01/2014 15:17:17

    Μια χαρά τα λέει ο Άδωνης. Κάθε απόφαση πρέπει να λαμβάνεται με τα χαρακτηριστικά της κάθε χώρας. Στην Ελλάδα έχουμε ένα πληθώρα φαρμακείων ανα κάτοικο. Ποιόν εξυπηρετεί αυτή η απόφαση, πέρα από το ότι θα πέσει κατακορυφα ο τζίρος των φαρμακοποιών;; Ποιο λογικό θα ήταν να ανοίξει το επάγγελμά τους το οποίο δε βρίσκω λόγο να παραμένει κλειστό.

    • gbalx avatar
      gbalx @ blogcollector 24/01/2014 15:26:54

      Δλδ αν ανοιξει το επαγγελμα, τα υπαρχοντα φαρμακεια θα ζημιωθουν λιγοτερο απο το να πωλουνται ΜΣΦ απο τα ΣΜ??? τι ειναι αυτα που λετε ρε....

      • blogcollector avatar
        blogcollector @ gbalx 25/01/2014 05:04:18

        Η άποψη για το άνοιγμα του επαγγέλματος εντάσσεται στη λογική του γιατί να είναι κλειστό, όχι για το αν και πόσα θα χάσουν. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να είναι κλειστό το συγκεκριμένο επάγγελμα. Και κάτι ακόμα μαθε να διαβάζεις και να μιλάς καλύτερα

    • orion avatar
      orion @ blogcollector 24/01/2014 16:46:35

      Εξυπηρετει αυτους που θα πουλανε την ασπιρινη απο 0.75 σημερα 3.5 ευρω αυριο.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ blogcollector 24/01/2014 17:06:31

      Για να πέσει κατακόρυφα σημαίνει οτι θα τα βρίσκουν αλλού φθηνότερα. Αν είσαι φαρμακοποιός σε πειράζει, τους υπόλοιπους, την πλειοψηφία δηλαδή, δεν μας πειράζει.

      • blogcollector avatar
        blogcollector @ Jimakos 24/01/2014 20:26:47

        Ανταγωνισμός μπορεί να υπάρχει μεταξύ των φαρμακείων, δε χρειάζεται να τα βάλεις και με άλλη κοινωνική ομάδα. Τα supermarkets έχουν τη δυνατότητα να ρίξουν τις τιμές, καθώς μπορούν να τα βγάλουν κι απο αλλού και επίσης ο κόσμος θα τα αγοράζει απο εκεί καθώς είναι θα είναι πιο εύκολα προσβάσιμα.Για πιο λόγο να ανοίξεις και άλλο μέτωπο και να τα βάλεις και με άλλη κοινωνική ομάδα;. Όπως προείπα πρέπει να λαμβάνεις και τις εκάστοτε κοινωνικές συνθήκες. Στο εξωτερικό ναι μεν υπάρχουν τα φάρμακα στα supermarkets, αλλά δεν υπάρχουν φαρμακεία ή υπάρχουν μεγάλες αλυσίδες φαρμακείων.

  15. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 24/01/2014 15:18:17

    τα ΜΗΣΥΦΑ είναι φάρμακα που δεν αποζημιώνονται για να ελαφρυνθούν τα ταμεία,,, τα περισσότερα τουλάχιστον ,, να σας θυμήσω το περίφημο xenical για το αδυνάτισμα, πανάκριβο φάρμακο το οποίο δε συνταγογραφείται πια εδώ και χρόνια λόγω κόστους ,,, βέβαια από την άλλη μεριά είναι σίγουρο πως πολλές φορές οι ασθενείς παρακάμπτουν το γιατρό και πάνε κατευθείαν στο φαρμακοποιό για αγωγή ή ψωνίζουν ότι θέλουν χωρίς συνταγή αρκεί να έχουν να πληρώσουν,,, από την άλλη μεριά υπάρχει και το ιντερνετ από το οποίο μπορείς να παραγγείλεις ότι θες χωρίς έλεγχο,, εξαρτάται λοιπόν από ποιά μεριά το βλέπεις,, αν το βλέπεις από τη μεριά του ασθενούς χρειάζεται ο γιατρός ,, ακόμα και για τα depon, αν το βλέπεις από τη μεριά του φαρμακοποιού απώλεια εισοδήματος ,, αν το βλέπεις από τη μεριά των μάρκετ τότε όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω

  16. gbalx avatar
    gbalx 24/01/2014 15:21:49

    Κλασικη ελληνικη νοοτροπια...ναι θελουμε μεταρυθμισεις και αλλαγες αλλα για τους αλλους....επισης αυτο που λεει ο Γεωργιαδης ειναι ψεμα...και σε αλλες ευρωπαικες χωρεα αγοραζεις ΜΣΦ απο τα σουπερ μαρκετ.....και εκει να ειστε σιγουροι οτι οι φαρμακοποιοι δεν δινουν τα αντιβιοτικα σαν καραμελες ακομη και για παρατεταμενο πονολαιμο....

  17. Nek avatar
    Nek 24/01/2014 15:26:26

    το ξαναστελνω γιατι δεν εμφανιζετε σωστα .....
    θίξατε πολλά πράγματά και για όλα θα μπορούσα να σας απαντήσω , αλλά λόγο χρόνου θα σταθώ στην ακόλουθη αποστροφή σας " Δεν δέχονται ότι πρέπει οι φαρμακοποιοί να εργάζονται με μισθωτή εργασία μέσα στα σούπερ μάρκετ, προφανώς διότι θεωρούν εαυτούς… επιστήμονες που έχουν ξεχωριστή θέση στην κοινωνία επομένως δεν μπορεί να είναι υπάλληλοι. " .... μάλλον δεν έχετε ιδέα γιατί μιλάμε Εάν πχ ένας ασθενής έχει πονοκέφαλο ο Φαρμακοποιός θα πρέπει να του προτείνει ένα παυσίπονο με μια συγκεκριμένη δόση και για μια συγκεκριμένη περίοδο πχ 1 χάπι κάθε 8 ώρες Δεν πρέπει και δεν μπορεί να πει , "πάρε 2 κάθε 8 ώρες " η "3 κάθε 8 ώρες " η " και για να είσαι σίγουρος ότι δεν θα επανέλθει ο πονοκέφαλος , συνεχίστε την χορήγησή για όλη την εβδομάδα " Δεν είναι θεμιτό - και δεν πρέπει να μπει καν αυτό το δίλημμά σε έναν επιστήμονά υγείας ( το ιδιο ισχύει και με άλλους επαγγελματίες υγείας , πχ ο γιατρός ). Εάν ένας φαρμακοποιός δουλεύει για κάποιον επιχειρηματία ( που λογικά τον ενδιαφέρει η πώλησή και το κέρδος που είναι οι θεμιτοί στόχοι ) θα πιέσει με την σειρά του τον φαρμακοποιό να αυξήσει της πωλήσεις, που ίσως υπάρχει και ένα bonus παραγωγικότητάς για τον τελευταίο. Υπάρχει και η δυνατότητα να απολύσουμε τον συγκεκριμένο υπάλληλο και να προσλάβουμε κάποιο άλλο που είναι πιο παραγωγικός (πιο πολλές πωλήσεις ).... καταλαβαίνετε τώρα πιο είναι το σκεπτικό πίσω από την απόφασή του ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ περί ανεξαρτησίας του φαρμακοποιού , και γιατί ο ιδιοκτήτης φαρμακείου πρέπει να είναι φαρμακοποιός, και γιατί δεν πρέπει ένας φαρμακοποιός να εργάζεστε με μισθωτή εργασία υπο την εποπτεία ενός επιχειρηματία Όχι γιατί ο επιχειρηματίας είναι κακός η ο φαρμακοποιός θεωρεί οτι έχει μια ξεχωριστή θέση στην κοινωνία , αλλά γιατί είναι θέμα δημόσιας υγειας και δημόσιου συμφέροντος . Καλημερα σε ολους

  18. Μίλτος Π. Χρυσομάλλης avatar
    Μίλτος Π. Χρυσομάλλης 24/01/2014 15:39:24

    Αγαπητέ αρθρογράφε, θα ήθελα να σας επισημάνω ορισμένες λεπτομέρειες:
    • Για να πέσουν οι τιμές όπως περιγράφετε θα πρέπει να υπάρχει ελεύθερη τιμή. Η τιμή όμως στα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα και όχι μόνο είναι συγκεκριμένη και ορίζεται από το κράτος. Αν απελευθερωθεί η τιμή που κάτι τέτοιο δεν έχει λεχθεί μέχρι στιγμής τότε θα ζήσουμε λογικά το φαινόμενο του Ηνωμένου Βασιλείου όπου αφού οι αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ και κάποιο χρονικό διάστημα είχαν καθηλωμένους τις τιμές για να ´´σβήσουν´´ τα άλλα σημεία πώλησης έν συνεχεία οι τιμές φτάσανε σε δυσθεώρατα ύψη. Τώρα προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν. Για δε τις Η.Π.Α. το πρόβλημα των υψηλών τιμών είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζετε.
    • Το να υπάρχουν φαρμακοποιοί στα Σούπερ Μάρκετ προσωπικά δεν με βρίσκει αντίθετο, όμως υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκου Δικαστηρίου που το απαγορεύει.
    • Η πώληση στα περίπτερα είναι παράνομη όπως όλοι γνωρίζουμε. Ας φανταστούμε ένα δεκάχρονο παιδάκι με την ίδια ευκολία που αγοράζει την τσίχλα του και τη σοκολάτα του να αγοράζει και το ντεπόν του επειδή το μάλωσε ο δάσκαλος και έχει πονοκέφαλο ας πούμε. Δε νομίζω να βρίσκει κανέναν να συμφωνεί με αυτό. Δεν συζητώ φυσικά και τον εθισμό που μπορεί να πάθει.
    • Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι ο αγαπητός εξωκοινοβουλευτικος υφυπουργός κ.Σκορδάς , οποίος μάλιστα προέρχεται από τον χώρο της αγοράς (πρώην ασφαλιστής), δεν ασχολείται με τα χιλιάδες άλλα προϊόντα που έχουν τα Σούπερ Μάρκετ και ακόμα δεν βλέπουμε κάποια ιδιαίτερη μείωση των τιμών. Δεν ασχολείται επίσης με το πως θα μπορέσει να λειτουργήσει γρήγορα και σωστά η επιτροπή ανταγωνισμού. Ασχολείται όμως από τα εκατοντάδες σημεία που αναφέρει το πόρισμα του Ο.Ο.Σ.Α. με εκείνο των φαρμάκων το οποίο όπως προαναφέραμε δεν έχει σχέση με την τιμή τους παρά το μόνο που κάνει είναι να μεταφέρει την όποια μικρή ρευστότητα έχει μείνει στους φαρμακοποιούς ( ως γνωστόν τα συνταγογραφούμενα φάρμακα πληρώνονται από τον ΕΟΠΥ με μεγάλη καθυστέρηση) στους ιδιοκτήτες Σούπερ Μάρκετ. Πιστεύω ότι δεν κρύβεται κάτι άλλο πίσω από το ενδιαφέρον του Υπουργού παρά μια πιθανή παραπληροφόρηση για τις συνέπειες αυτού του μέτρου.
    Τέλος, αν πρόκειται εύκολα και αβίαστα να κατηγορηθώ για συντεχνειακή αντίληψη όσον αφορά τους φαρμακοποιούς προκαταβολικά δηλώνω ότι αυτοί που θα το πούν θα έχουν την ίδια συντεχνειακή αντίληψη ως προς τους ιδιοκτήτες Σούπερ Μάρκετ. Με άλλα λόγια καλό είναι ό διάλογος να μη γίνεται με λεκτικά πυροτεχνήματα παρά μόνο με επιχειρήματα ως προς τη δημόσια υγεία και το κόστος αυτής ως προς τον πολίτη - ασθενή.

  19. Operating Times avatar
    Operating Times 24/01/2014 15:43:11

    Θα ήθελα να σχολιάσω το θέμα καθ'ότι μας απασχολεί ιδιαίτερα επίμονα εδώ και πολύ καιρό αφήνοντας στον απλό παρατηρητή να καταλάβει δύο κυρίως πράγματα: Ξεκινάω από το προφανές-και να εξηγούμαι-οι φαρμακοποιοί ήταν (και είναι,σε κάποιο βαθμό) ισχυρή κάστα που απολάμβανε δυνατά προνόμια .Βέβαια,δεν ήταν η μόνη, αυτό όμως δεν τους απαλάσσει! Είναι σωστοί όσο σκληροί κι αν εισάγονται,οι νόμοι της ελεύθερης αγοράς και φυσικά θα πρέπει όλοι,ΟΛΟΙ μας να προσαρμοστούμε σε αυτούς,άλλωστε δεν θα χάσουν όλοι παρά οι λιγότερο προσεκτικοί,και οι λιγότερο τυχεροί δυστυχώς καμιά φορά. Συμφωνώ λοιπόν και με τα ωράρια και με το ότι ΜΗΣΥΦΑ ίσως θα μπορούσαν να πωλούνται και αλλού (θέλει βέβαια σκέψη το αλόγιστο του θέματος) και ό,τι άλλο αυτή η ελεύθερη αγορα επιβάλλει για το επάγγελμα αυτό. Όμως,ποιος θα μπορούσε να διαφωνήσει με το ότι υπάρχει ένα μένος με τους φαρμακοποιούς με την πρόφαση της εξυπηρέτησης του κοινού,όταν όλοι μας γνωρίζουμε πως η Ελλάδα κατέχει (στα αστικά κέντρα) τεράστιο αριθμό φαρμακείων που μαζί με τα εφημερεύοντα κάθε μέρα εξυπηρετούν κάθε έναν που το χρειάζεται?Τόσο δύσκολα βρίσκει κανείς φαρμακείο?Δεν νομίζω...Βεβαίως υπάρχουν ελλείψεις σε σκευάσματα αλλά αυτό δεν είναι ευθύνη του φαρμακοποιού! Δεν είναι προφανές ότι με διάφορους τρόπους επιδιώκεται "φυσιολογικά" να κλείσουν 3-4000 φαρμακεία? Γιατί να το βλέπουμε σαν τον κακό κερδοσκόπο (ναι φυσικά θέλει να κερδίζει χρήματα,ποιος δεν θέλει?) λαμόγιο φαρμακοποιό (υπάρχουν ναι και τέτοιοι όπως παντού) και όχι σαν μικρομεσαία επιχείρηση? Γιατί τέτοιο μίσος? Ναι βέβαια και θέλουν να κρατήσουν τις πωλήσεις στα ΜΗΣΥΦΑ!! Ρωτήσατε σε ένα μέσο φαρμακείο (μην μου βάζετε σαν παράδειγμα απέναντι από..τον Ευαγγελισμό) πόσα του χρωστάει το Δημόσιο?? Πως πληρώνει τις επιταγές? Αφήστε τα επιστημονιλίκια και την υγεία του κοινού...ας πούμε ότι λένε ψέμματα...γιατί να τους πάρετε το ψωμί? Πάρτε τους τα υπόλοιπα,πάρτε τα μπαστούνια που λέτε,τις κάλτσες τα παπούτσια κι αυτές τις γελοιότητες για φαρμακείο,αλλά τόσο μίσος να στάζει για αυτή την επαγγελματική κατηγορία...Επίσης πάρτε τους τις άδειες που τις πουλούσαν μαύρα χωρίς να τις έχουν ποτέ αγοράσει, στον φουκαρά πτυχιούχο φαρμακευτικής που δεν είχε πατέρα ή μανα στο επάγγελμα.Κάντε μία λίστα ανά περιοχή με τις άδειες αυτές και δώστε τις στους επόμενους. Κάντε σωστά πράγματα κι αφήστε το μίσος για αυτούς που έβγαλαν χρήματα και είναι οι κακοί! Αφήστε που δεν είναι όλοι πια τόσο πλούσιοι..Και τέλος,αν θέλετε να τους υποχρεώσετε ή εξαναγκάσετε μέσω των βλακωδών ωραρίων χωρίς ίχνος προσωπικής ζωής,τότε αγαπητοί κύριοι εφαρμόστε τα ίδια ωράρια στις τράπεζες,στο Δημόσιο...παντού...Ο φαρμακοποιός δεν έχει παιδί? Οικογένεια? να εξυπηρετηθεί κι αυτός λοιπόν το σάββατο,ή την κυριακή. Αυτό,γιατί δεν μας φτάνουν τα..εφημερεύοντα,θέλουμε το σύμπαν ναναι ανοιχτό στην πόρτα του σπιτιού μας...να είστε σωστοί κι αντικειμενικόι λοιπόν και μη φέρεστε σαν δημοσιογράφοι νέας κοπής..δηλ.πρόχειροι. Ευχαριστώ

  20. NEMESIS avatar
    NEMESIS 24/01/2014 15:44:20

    ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ (ΕΠΙ +ΓΕΝΙΚΗ) = ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΣ
    ΕΝ ΔΙΚΑΙΩ = ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΚΙΟ
    Γ@Μ@ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΕΧΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ" ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ

    • orion avatar
      orion @ NEMESIS 24/01/2014 21:08:51

      Λεπτομερειες...31 χρονια νυχτα.

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ NEMESIS 25/01/2014 08:56:37

      χα χα χα. Σωστή παρατήρηση!Αλλά ποιος ασχολείται με λεπτομέρειες; Τώρα με τον τσύριζα θα καταργήσουμε και τα αι, ει , οι κ.λ.π.

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/01/2014 15:49:33

    Τυπική κάστα προσοδούχων.
    Ο Νικηταράς ο δενδροφάγος (και περιπτεροφάγος) τι λέει επι του θέματος; ...

  22. Jim Beam avatar
    Jim Beam 24/01/2014 15:56:27

    Τα ΕΛΤΑ έκαναν μία πρόταση κοινωνικής αλληλεγγύης , με την υπηρεσία φάρμακο στο σπίτι και κάνουν συλλογή από εξώδικα.
    Που βασίζεται στην επίσκεψη του ταχυδρόμου στον συνταξιούχο παππού για την επίδοση της σύνταξης κατοίκων.
    Αφού πάει ο Ταχυδρόμος είναι παράλογο να μεταφέρει και Τα φάρμακα του παππού, για 2 ευρώ ? Ιδιαίτερα σε περιοχές όπου η κοντινότερη κωμόπολη απέχει 40 – 50 λεπτά με το ΚΤΕΛ από το χωριό ή σε περιπτώσεις όπου κάποιος είναι κατάκοιτος κλπ.
    Και όμως οι φαρμακοποιοί φοβούνται μήπως τα ΕΛΤΑ γίνουν φαρμακεία !!!

  23. Μάνος avatar
    Μάνος 24/01/2014 16:00:02

    Σωστά, καμία συμπάθεια προς την κοινωνία, απολύτως. Άλλωστε, ως γνωστόν, δεν υπάρχει καλύτερη επένδυση από το να πιστώνεις έναν οργανισμό που πάει για χρεωκοπία, όπως ο ΕΟΠΥΥ. Ή όταν σου παρέχονται στο φαρμακείο δωρεάν υπηρεσίες τις οποίες αλλού θα χρυσοπλήρωνες.

    Όσο για τα όσα ειπώθηκαν περί κόμπλεξ απέναντι στους γιατρούς, απλά χαρακτηρίζουν εσένα και όσους άλλους τα ισχυρίζονται.

    Και τα ωφέλη θα τα δεις όταν θα πληρώνεις τα ΜΗΣΥΦΑ τρεις φορές πάνω από ότι τώρα, όπως "στην Ευρώπη".

    Τόσο μένος από άνθρωπο απέναντι σε άνθρωπο δικαιολογείται μόνο αν είσαι ψυχασθενής ή αν έχεις (πολλά) να κερδίσεις. Εσύ ξέρεις...

  24. Nek avatar
    Nek 24/01/2014 16:01:08

    και για οποιον θελει να διαβασει να καταλαβει και να κρινει, και οχι μονο να φωναζει και να επαναλαμβανει στερεοτυπα και συνθηματα παραθετο το ακολουθω λινγκ
    http://koutepas.hellenic-pharmacy.com/?p=230
    και το αρχικο κειμενο
    http://irishpatients.ie/news/wp-content/uploads/2012/05/GOeG_FP_PharmacyRegulationDeregulation_Summary_March2012-1.pdf

    ΠΑΤΑΞΟΝ ΜΕΝ , ΔΙΑΒΑΣΟΝ ΔΕ

  25. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 24/01/2014 16:18:35

    Πήγα στο φαρμακείο να πάρω Panadol extra και η φαρμακοποιός μου επισήμανε ότι στην περίπτωση που έχω πίεση δεν πρέπει να πάρω πάνω από 1-2 την ημέρα. Αυτό ποιός θα σου το πει στο super market?
    Αλλά δεν ψάχνει κανείς πιά τίποτα, εδώ σε λίγο θα απελευθερώσουν και τα ναρκωτικά όπως πάμε για να ανέβει ο τζίρος.

  26. Operating Times avatar
    Operating Times 24/01/2014 16:39:03

    Μία παρατήρηση για τον Μανώλη Πετράκη: Μια χαρά τα λέτε,οι φαρμακοποιοί δεν χρειάζονται σε αυτή την κοινωνία πια,ίσως μόνο για να τρίψουν καμιά αλοιφή για ψωρίαση ή φαλάκρα! Θα ήθελα να μας πείτε τώρα τι επάγγελμα ασκείτε εσείς (αν είστε συνδικαλιστής-like καλύτερα να κρυφτείτε αλλά μάλλον είστε τίμιος αγωνιστής όπως όλοι μας),ούτως ώστε να διαπιστώσουμε τι το αναντικατάστατο προσφέρετε εσείς στο κοινωνικό σύνολο...Να σας πω κι ένα σύνθημα να φωνάζετε στην προσεχή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ή του Συριζα: Κάτω οι κλέφτες-οι Φαρμακοποιοί, πλούτος και λαμόγια σ'αυτό το μαγαζί.

  27. orion avatar
    orion 24/01/2014 16:44:01

    Δημοσιε σημειωσε σημερα την τιμη ενος παυσιπονου η αναλγητικου και ξανακοιταξε την μετα απο 2 μηνες στο μπακαλικο!!!

  28. Naruto avatar
    Naruto 24/01/2014 19:56:08

    Πράγματι θα πάω αμέσως στο φαρμακείο να μου τρίψει ο φαρμακοποιός τη φαλάκρα γιατί μου πέσανε τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω .
    Το φάρμακο δεν είναι εμπόρευμα να πωλείται ούτε στα μάρκετ ούτε στα περίπτερα ούτε στη λαϊκή .
    Η προώθηση αλλοτριων συμφερόντων απο δημοσιογράφους είναι επίσης απογοητευτικό φαινόμενο για να μη σχολιάσω τα φθονερα σχόλια και την ασχετοσύνη ορισμένων .

  29. Συντηρητικός Δημοκράτης avatar
    Συντηρητικός Δημοκράτης 24/01/2014 20:52:05

    Αισχος ! Ντροπη να ακουγονται τετοια αναισχυντα πραγματα, δεν εχεις ιδεα. Η σταση σου φανερωνει και καποια εμπαθεια και ζηλεια εις βαρος των φαρμακοποιων....

  30. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 24/01/2014 22:34:29

    Ο Υπουργός κ. Α. Γεωργιάδης έχει δίκαιο διότι:
    •τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα είναι ΦΑΡΜΑΚΑ που δεν χρειάζεται να έχει κάποιος συνταγή γιατρού για να τα προμηθευτεί. Είναι όμως ΦΑΡΜΑΚΑ που μπορεί να έχουν παρενέργειες...
    •δεν είναι μόνο οι ασπιρίνες και τα ντεπόν. Είναι πάρα πολλά...
    • ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων είναι ο μόνος αρμόδιος για να αποφασίσει ποια απο αυτά μπορουν να διατίθενται παρουσία ή όχι φαρμακοποιού
    •για όσα απο αυτά απαιτείται παρουσία φαρμακοποιού θα μπορούν να διατίθενται από τα φαρμακεία ή ακόμα και από σούπερ μάρκετ τα οποία όμως θα έχουν φαρμακοποιό
    •για όσα δεν απαιτείται παρουσία φαρμακοποιού θα διατίθενται ελεύθερα.
    Τι δεν καταλαβαίνεις;

  31. marina avatar
    marina 24/01/2014 23:31:49

    Ω ναι! Είμαι επιστήμονας και πριν καν βγάλω τη σχολή. Και δεν ντρέπομαι να ζητήσω ξεχωριστή θέση στην κοινωνία γιατί κοπιάζω σκληρά ώστε να τη δικαιούμαι. Το ότι το "κράτος" που έχουμε έχει υποβιβάσει τη θέση του φαρμακοποιού από επιστήμονα σε έμπορο, αυτό δεν κάνει το φαρμακοποιό λιγότερο επιστήμονα. Για να σου δώσει φάρμακο αυτός που κάθεται πίσω από εκείνον τον πάγκο, έχει πρώτα πάρει ένα δύσκολο πτυχίο ώστε να έχει τα προσόντα να το κάνει.
    Η εξυπηρέτηση του πολίτη δε θεωρώ ότι είναι καν θέμα στη συγκεκριμένη περίπτωση από τη στιγμή που τα φαρμακεία και εφημερεύουν και διανυκτερεύουν.
    Τέτοιες αντιλήψεις που μας στρέφουν τον έναν απέναντι στον άλλον, σε μια τόσο δύσκολη εποχή για όλους, κάνουν το μεγαλύτερο κακό.

  32. guest avatar
    guest 24/01/2014 23:36:42

    Το επικοινωνιακό κόλπο της σαλαμοποιησης της ελληνικής κοινωνίας και της στοχοποιησης της μιας επαγγελματικής ομάδας εναντίον της άλλης με επιχειρήματα περί συντεχνιών συνεχίζεται

  33. φαρμακακιες avatar
    φαρμακακιες 25/01/2014 00:10:56

    Τα πράγματα είναι απλά . Το υπουργείο υγείας σε συνεργασία με τον ΕΟΦ θα καθορίσει με αυστηρά επιστημονικό κριτήρια και με κύριο μέλημα τη προστασία της δημόσιας υγείας τη λίστα των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων τα οποία θα μπορούν να πωλούνται εκτός φαρμακείων χωρίς το κράτος να παρεμβαίνει στη διαμόρφωση της τιμής πώλησης. Όλες οι άλλες αιτιάσεις και ενστάσεις είναι συντεχνιακές παρόλες που δεν αφορούν τον καταναλωτή .

  34. θηραία avatar
    θηραία 25/01/2014 18:06:29

    Ξένες αλυσίδες φαρμακείων δεν ενδιαφέρονται για την ελληνική αγορά;
    Η παρουσία τους θα είναι και μέσα κι έξω από τα Σ/Μ.
    Οι αρχικά χαμηλές τους τιμές, στα επιμέρους προιόντα (κρέμες, παστίλιες-καραμέλες, μασαζοκαλσόν, κλπ), θα εξαφανίσει προοδευτικά το επάγγελμα του αυτόνομου φαρμακοποιού.
    Υστερα, θα ακολουθήσει το θαύμα... φαρμακεία αλυσίδες μονοπώλεια... και στο σύνολο πιά των προιόντων που θα εμπορεύονται, τιμές προς το συμφέρον τους...
    Ολα τα άλλα είναι παρενέργειες της αγοράς του φαρμάκου. Ποιός ασχολείται τώρα, με τα 15χρονα που θα στοκάρουν αντιβηχικά για πλάκα στα σούπερ μάρκετ, ή για τον μελλοντικό αυτόχειρα που θα αγοράζει μαζί με τα γιαούρτια και τα χάπια του προς την αιωνιότητα...

  35. pierla avatar
    pierla 27/01/2014 17:47:25

    Πολυ θα ηθελα να μαθω ποσα βγαζουν σε ενα χρονο οι φαρμακοποιοι.Υπαρχει σιγη ασυρματου πανω σε αυτο.Δικες μου πληροφοριες (υποψιες) λενε για πολλα ,μα για παρα πολλα μιλαμε.Ετσι φτασαμε να φαληρουν τα ασφαλιστικα ταμεια.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ. Επισης ,μια σκεψη κανω,οταν μια ταξη βγαζει θεσμοθετημενα πολλα χρηματα φυσικα και θα τα στειλη σε τραπεζες του εξωτερικου. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  36. kostasχ avatar
    kostasχ 27/01/2014 21:06:33

    Πόσα βγάζω ..από τα συντ . φάρμακα... είμαι απλήρωτος 4 μήνες ..άρα βάλε μερικές χιλίαδες ευρώ μείον .. ότι βγάζουμε είναι από τα μησυφα.. συμφωνώ με την απελευθέρωση των τιμών ..θα πουλάω τα παυσίπονα όσο κάνουν στην Αγγλία στα σουπερ μάρκετ ..φθηνά δηλαδή, χα χα .. άρε πλάκες που θα έχουμε .. και φυσικά όπως έχει γίνει και στίς άλλες χώρες ..η λίστα των μησυφα θα μεγαλώσει μετά την απελευθέρωση ..εκεί να δεις γέλια ..αντιισταμινικο άκουσα με 21 ευρώ !! όχι με 3.60 !!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.