#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/06/2009 00:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Time to return the Parthenon Marbles

95% υπέρ της επιστροφής των μαρμάρων στο γκάλοπ της Guardian.


________________________________________________________________________________________
Το ερώτημα:

Is it time to return the Parthenon Marbles?

The Greek minister of culture claims that public opinion in the UK favours the return of the Parthenon Marbles. Is he right? Yes, or No?

Πριν από λίγο:

94.5%   Yes

5.5%     No

Το γκάλοπ κλείνει σε 24 ώρες

http://www.guardian.co.uk/culture/poll/2009/jun/24/elgin-marbles

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonymous_2 avatar
    Anonymous_2 29/06/2009 02:43:42

    Ενημερωτικά, είναι περίπου 77.000 ΝΑΙ με 4.500 ψήφοι ΟΧΙ (περάστε το ποντίκι πάνω από τις ράβδους και θα δείτε τα νούμερα)

  2. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 29/06/2009 08:20:09

    Έκλεισε η ψηφοφορία πριν απο μια ώρα περίπου με τελικό το 94.4% υπέρ της επιστροφής! Μάλλον οι φοιτητές μας θα διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα και όχι οι ξινοί άγγλοι.

  3. Lavazza avatar
    Lavazza 29/06/2009 10:44:29

    Η ψηφοφορία ήταν διαδικτυακή;

    Γιατί σε αυτήν την περίπτωση, καθόλου απίθανο τα 4.500 ΟΧΙ να ήταν από συνιστώσες και διάφορα παρακλάδια τους...

  4. Stathis avatar
    Stathis 29/06/2009 11:30:10

    Να κάνω μια απαισιόδοξη εκτίμηση εδώ: Από τη στιγμή που την Μ. Βρεττανία την κυβερνούν τα κλειστά clubs (ξέρετε, με τις δερμάτινες πολυθρόνες και το τζάκι, όπου τα μέλη απολαμβάνουν εκλεκτά πούρα και κονιάκ) και τα διάφορα lobby με δεσμούς με to City και την βασιλική οικογένεια (δείτε όλους τους μεγαλοκαρχαρίες sirs και τους λόρδους του βρεταννικού αποικιοκρατικού κατεστημένου - τρομάρα τους - που είναι μέλη του Δ.Σ. του), ελάχιστη σημασία έχει οποιαδήποτε διαδικτυακή ψηφοφορία.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/06/2009 12:11:45

    1. H ψηφοφορία είναι ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΚΟΜΑ μια μέρα.
    Μέχρι στιγμής, ψήφοι 86064 προς 4854 (94,7% - 5,3%).
    Ίτε παίδες Ελλήνων.

    2. Η ψηφοφορία έχει μηδαμινή σημασία. Όμως. Όμως.
    "Ζυμώνει" το θέμα. Καλλιεργεί τις διαθέσεις της κοινής γνώμης.

    Επεκτείνει την ισχύ του ηθικού πλεονεκτήματος.

    Από το να βιώνεις τη βεβαιότητα ότι τα μάρμαρα είναι δικά σου και τα εκμεταλλεύεσαι "νόμιμα", το να βρεθείς σε μια κατάσταση όπου αντιμετωπίζεσαι σαν κλεπταποδόχος από την παγκόσμια κοινή γνώμη έχει μια διαφορά.

    3. Οι αγγλοσάξωνες είναι σκληροί άνθρωποι χωρίς φαντασία και δημιουργικότητα.
    Γι' αυτό καλλιέργησαν την οργάνωση της δημιουργικότητας ... τών άλλων.
    Παρθενώνες και Μόνες Λίζες δεν πρόκειται ποτέ να δημιουργήσουν. Ζουν όμως πλουσιοπάροχα σαν παράσιτα επιδεικνύοντας (και διαχειριζόμενοι) τον κόπο των άλλων.
    Αυτή τη φύση του παρασιτικού καπιταλισμού, που πηγάζει από τη δική τους ιδιοσυγκρασία, την μπόλιασαν στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα, με τα γνωστά αποτελέσματα.

    Γι' αυτό και είναι περίπου αδύνατο να υποχωρήσουν. Είναι ζήτημα ύπαρξης γι' αυτούς. Το Λονδίνο ζει από το Σίτυ και τη βιομηχανία τουρισμού/αποδράσεων/περιηγήσεων, η οποία στηρίζεται σε εκθέματα όπως τα "ελγίνεια".
    Τι θα κάνουν αν τα επιστρέψουν, θα ξαναγίνουν αλιείς ρέγγας ή θα πλέκουν πουλόβερ Σέτλαντ ;

    4. Η οικονομική παράμετρος του θέματος είναι κοινή για όλα τα μεγάλα μουσεία. Και το Παρίσι ζει (και) από το Λούβρο.
    Για μένα πολυτιμώτερα είναι η Αφροδίτη της Μήλου και -η λατρεία μου- η Νίκη της Σαμοθράκης, Νο 2 και 4 αντίστοιχα σε επισκεψιμότητα εκθέματα του Λούβρου.
    Λοιπόν, ξεκινάμε επίθεση και στο Εβραιόπουλο;

    5. Όσο σιχαμένοι κι αν είναι οι αγγλοσάξωνες, διαθέτουν αίσθηση δικαίου. Η μυθολογία του happy-end στο Hollywood προέρχεται από την ανάγκη να ικανοποιηθεί η αίσθηση αυτή - ο καλός νικά πάντα, ο κακός αποτυγχάνει.
    Μόνο φως στην υπόθεση φαίνεται να υπάρχει στον συνδυασμό διαρκούς πίεσης και προβολής του "φυσικού δικαίου" μας, που θα απευθύνεται στο θυμικό της παγκόσμιας κοινής γνώμης, με μια προσοδοφόρα για το Βρεταννικό Μουσείο πρόταση ανταλλαγών εκθεμάτων.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/06/2009 14:36:40

    Προφήτη,

    το happy end προέρχεται από τον ορισμό της τραγωδίας (... την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν)

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/06/2009 15:24:44

    Αρχαίε, μιλάμε για την εφαρμογή στην κινηματογραφική μυθοπλασία από τη σύγχρονη βιομηχανία του θεάματος, που αναπτύχθηκε πρωταρχικά σε αγγλοσαξωνικό χώρο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.