Tρέμουν στην Κουμουνδούρου ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής για Πρόεδρο
01/06/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tρέμουν στην Κουμουνδούρου ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής για Πρόεδρο

Τρέμουν στην Κουμουνδούρου ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής για νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Διότι όπως εξηγούμε στη συνέχεια η πλειοψηφία των 180 βουλευτών μπορεί να βρεθεί. Από την άλλη, είναι δύσκολη η προσπάθεια όλων των κομμάτων να βρουν έναν άνθρωπο άξιο που θα πάει στο Προεδρικό Μέγαρο με ευρύτατη κοινοβουλευτική συναίνεση.

Πολύ κουβέντα γίνεται για το αν το επόμενο Φεβρουάριο αυτή η κυβέρνηση θα εκλέξει νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή θα πάει σε εκλογές λόγω αδυναμίας εξεύρεσης 180 βουλευτών που απαιτούνται.

Ήδη κάποιοι έχουν κάνει μετακόμιση στον Φώτη Κουβέλη τον οποίον θεωρούν σίγουρο για το Προεδρικό Μέγαρο και συνδυάζουν ακόμη και την παραίτησή του με αυτό το γεγονός. Ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να εμφανίσει μια πλειοψηφία 180 βουλευτών και μια συναίνεση για τον Πρόεδρο περίπου ως… θεσμική εκτροπή και ως παιχνίδι πολιτικών και εκδοτικών συμφερόντων.

Τι λένε όμως τα νούμερα; Βγαίνουν οι αριθμοί; Για να δούμε υπό τις παρούσες συνθήκες τι γίνεται:

Η ΝΔ διαθέτει 125 βουλευτές – και σε λίγες ημέρες 126 αφού ο (προερχόμενος από αυτήν) ανεξάρτητος Ν. Σταυρογιάννης εξελέγη δήμαρχος και θα παραιτηθεί από το βουλευτικό αξίωμα υπέρ του πρώτου «γαλάζιου» επιλαχόντος ο οποίος λέγεται Δημήτρης Μπριάνης.

Το ΠΑΣΟΚ αριθμεί 27 βουλευτές – οι οποίοι μπορούν να γίνουν 29 καθώς θα ενταχθούν ή θα είναι πολύ… κοντά στην ΚΟ οι Ανδρέας Λοβέρδος και Χρήστος Αηδόνης.

Η ΔΗΜΑΡ, εφόσον δεν διαλυθεί, μετρά 14 βουλευτές.

Δηλαδή τα τρία αυτά κόμματα της άλλοτε συγκυβέρνησης διαθέτουν 169 βουλευτές που θα μπορούσαν να ψηφίσουν έναν υποψήφιο για την Προεδρία.

Δηλαδή χρειάζονται άλλοι 11 βουλευτές. Να ψηφίσει το ΚΚΕ μάλλον αδύνατον εκτός αν υποψήφιος είναι ο… Κουτσούμπας ή ο Λένιν. Όμως, ποιος θα έλεγε όχι στην… Αλέκα Παπαρήγα; Λέμε τώρα.

Μην ξεχνάμε, ωστόσο, ότι μέσα στη Βουλή –εκτός από τη Χρυσή Αυγή που δεν παίζει πουθενά (ή μήπως να προταθεί ο Μιχαλολιάκος;) υπάρχει ένα μεγάλο… ανεξάρτητο κόμμα. Πρόκειται για τους ανεξαρτητοποιηθέντες και διαγραφέντες από διάφορα κόμματα που δεν καίγονται να οδηγήσουν τη χώρα σε εκλογές διότι η θέση του δεν είναι καθόλου σίγουρη στο επόμενο κοινοβούλιο. Οι ανεξάρτητοι (εκτός Λοβέρδου και Αηδόνη) είναι οι: Μίμης Ανδρουλάκης, Β. Καπερνάρος, Οδυσσέας Βουδούρης, Χρυσούλα Γιαταγάνα, Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος, Γεώργιος Κασαπίδης, Ιωάννης Κουράκος, Πάρις Μουτσινάς, Μάρκος Μπόλαρης, Νίκος Νικολόπουλος, Γεώργιος Νταβρής, Θεόδωρος Παραστατίδης, Πέτρος Τατσόπουλος και Θεοδώρα Τζάκρη και φυσικά ο Βύρων Πολύδωρας και ο Νικήτας Κακλαμάνης. Να μην ξεχνάμε και τους Χρ. Αλεξόπουλο και Στ. Μπούκουρα της Χρυσής Αυγής που έχουν αποχωρήσει και αποκηρύξει το κόμμα.

Από αυτούς ο Βουδούρης ουσιαστικά είναι στον ΣΥΡΙΖΑ, η Τζάκρη παίζει πότε από εδώ και πότε από εκεί και άγνωστο είναι τι θα κάνουν οι δύο πρώην χρυσαυγίτες. Έχουμε δηλαδή 13 ακόμη βουλευτές που θα ήταν προς το συμφέρον τους να ψηφίσουν κάποιον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ώστε να μην οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές και να μην χάσουν κι αυτοί τις θέσεις τους.

Υπάρχουν επίσης και οι 14 Ανεξάρτητοι Έλληνες που δεν θα ήθελαν με τίποτε εκλογές σε μια στιγμή που το κόμμα τους κλυδωνίζεται και κινδυνεύουν να μείνουν εκτός από την επομένη Βουλή.

Υπό προϋποθέσεις λοιπόν και με ένα κατάλληλο πρόσωπο που μπορεί να ενώσει ετερόκλητες δυνάμεις η χώρα μπορεί να μην οδηγηθεί σε περιπέτειες με πρόωρες εκλογές. Γι’ αυτό και οι διεργασίες είναι πολύ έντονες και παρασκηνιακές. Γι’ αυτό και ο ΣΥΡΙΖΑ έχει χάσει τον ύπνο του καθώς μπορεί να παραμείνει αντιπολίτευση για άλλα δύο χρόνια. Γι’ αυτό και ο Παπαδημούλης είπε προχθές: «Αμυντικά, αυτό που πρέπει να αποφύγουμε είναι αυτό που «δουλεύουν» τα «μηχανάκια» της κυβέρνησης και όλα τα υποσυστήματα της εξουσίας ντόπια και ξένα, από την επομένη των Ευρωεκλογών: Να στήσουν πάνω στους ηττημένους των εκλογών, μια προεδρική πλειοψηφία των 180 για να αποφύγουν τον κάβο των εθνικών εκλογών. Και συνέχισε:

«Η κυβέρνηση, οι δανειστές της και τα οικονομικά και εκδοτικά συμφέροντα που τους στηρίζουν επιδιώκουν να βρουν «μαξιλάρια» και πάσης φύσεως εφεδρείες για να συγκεντρώσουν 180 ψήφους για την προεδρική εκλογή. Εμείς πρέπει να μιλάμε για αυτό και να το αποκαλύπτουμε».

Παράλληλα, ζήτησε σαφή θέση από τους προέδρους της ΔΗΜΑΡ και των ΑΝΕΛ. «Ζητάμε από τον Φ.Κουβέλη να πάρει μια σαφή θέση, αν σκοπεύει να συμπράξει με ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τη διαμόρφωση προεδρικής πλειοψηφίας. Ζητάμε επίσης από τον Πάνο Καμμένο να ξεκαθαρίσει τη δική του θέση και να κάνει ακριβώς το ίδιο. Σκοπεύουν να τα «βρουν» με τη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σε αυτό το θέμα ή πιστεύουν ότι θα πρέπει να μιλήσει η κάλπη;» αναρωτήθηκε.

«Γιατί το να λέει κάποιος γενικά «είμαι αντιμνημονιακός» -Π.Καμμένος- ή «θέλω στροφή προς προοδευτικές εξελίξεις» -Φ.Κουβέλης- και μετά να πηγαίνει και να κάνει σύμπραξη με Σαμαρά-Βενιζέλο για την εκλογή ενός προέδρου που θα δώσει παράταση στο Μνημόνιο και στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές για άλλα δυο χρόνια είναι αντίφαση. Τους καλούμε να το σκεφτούν διπλά, διότι έχουν πάρει ήδη ένα μήνυμα από την κάλπη των Ευρωεκλογών. Εάν ταυτιστούν με τη συνέχιση της μνημονιακής πολιτικής, έχουν μόνο να χάσουν» πρόσθεσε.

Είναι ξεκάθαρα ότι τρέμουν στην Κουμουνδούρου ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής. Και είναι δύσκολη η προσπάθεια όλων των κομμάτων να βρουν έναν άνθρωπο άξιο που θα πάει στο Προεδρικό Μέγαρο με ευρύτατη κοινοβουλευτική συναίνεση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 01/06/2014 08:06:12

    Καλημέρα Καλό μήνα Το βλέπετε με λάθος οπτική ο ποιο κατάληλος για κοινός υποψήφιος είναι ο Μαρινάκης , ο Μπόμπολας , ο Κόκκαλης . Υπάρχουν και ο Κουβέλης ο Κωνσταντόπουλος ο Αλαβάνος ο ΓΑΠ ο κουλουράς στη γωνία . Να σοβαρευτούν να κατέβουν με έναν υποψήφιο σημαία της παράταξης που θα κλείσει όλα τα μαγαζάκια και θα φέρει ακόμα και αυτοδυναμία να μην μας κάνουν ότι θέλουν τα πράσινα ανθρωπάκια. Αλλά να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε τίς αλλαγές και όχι να υποταχθούμε και πάλι στα δικά μας βαρίδια .

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 01/06/2014 10:28:47

    Η ηττοπάθεια που "βγάζει" τόσο ο τίτλος, όσο και το περιεχόμενο του άρθρου είναι ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί στις τάξεις της ΝΔ, αλλά πιθανότατα και στο Μαξίμου (αν και τον Σαμαρά τον έχω για πιο πεισματάρη). Όλοι κάνουν λες και "τελείωσε" το θέμα των εθνικών εκλογών και ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι σίγουρα η επόμενη κυβέρνηση. Πράγμα που ασφαλώς ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Η κυβέρνηση Σαμαρά κινδυνεύει σοβαρά από το "σύνδρομο του 2009", που στοίχισε στη ΝΔ τις εκλογές του Οκτωβρίου και στην χώρα ένα Μνημόνιο και μια άνευ προηγουμένου καταστροφή. Η κατάσταση μπορεί να αλλάξει με ελάχιστες διορθωτικες κινήσεις οικονομικής πολιτικής και, κυρίως, με μεταβολή της αντίληψης που θέλει την κυβέρνηση Σαμαρά να "υιοθετεί" την πολιτική των περικοπών ως δήθεν "δική της". Χρειάζεται θάρρος και αυτοπεποίθηση, τόσο έναντι των δανειστών, όσο και έναντι του λαού και της αντιπολίτευσης. Ο Σημίτης μπορεί να ηττήθηκε το 2004, αλλά πίσω από τις κουρτίνες κάνει ακόμη "κουμάντο". Γιατί; Διότι δεν το έβαλε κάτω και δεν απώλεσε την πολιτική ηγεμονία ακόμη και όταν έχασε την εξουσία. Το Μνημόνιο ήταν μια συνέχιση και εμβάθυνση της πολιτικής Σημίτη. Ο Σαμαράς πρέπει να διαμορφώσει την δική του πολιτική κουλτούρα, το δικό του πολιτικό στίγμα. Να σταματήσει την φοβική άσκηση της εξουσίας και να κοιτάξει πρώτα απ' όλα να ανατρέψει τις ιδεοληψίες που σχημάτισαν οι ξένοι για την Ελλάδα την άφρονα διετία ΓΑΠ 2009-2011. Και όχι μόνον οι ξένοι, αλλά και πολλοί Έλληνες. Να καθήσει να δει τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και να τους δώσει ακριβώς αυτό που τους δίνει ο ΣΥΡΙΖΑ: Όχι τον λαϊκισμό, αλλά την ελπίδα. Όχι την ψεύτικη ελπίδα, αλλά την αληθινή ελπίδα. Κάποτε μιλούσε για την στρατηγική της ελπίδας. Πού είναι σήμερα η ελπίδα στον μέσο Έλληνα; Ας πιάσει ένα-ένα τα μέτρα της κυβέρνησής του. Ποια δίνουν και ποια παίρνουν ελπίδα; Το πλέον "φιλολαϊκό" μέτρο του, το περίφημο "κοινωνικό μέρισμα", πόση ελπίδα έδωσε; Έδωσε καθόλου; Η απάντηση είναι όχι. Γιατί; Κάτι κάνει λάθος λοιπόν. Να το βρει και να το διορθώσει. Στην πραγματικότητα, ο τίτλος του άρθρου είναι όχι μόνον λάθος, αλλά είναι και αντίστροφος. Στην πραγματικότητα τρέμουν στη Συγγρού και στο Μαξίμου την ιδέα να μην βρεθεί αυτό το πρόσωπο κοινής αποδοχής. Διότι βαθιά μέσα τους έχουν ήδη αποδεχθεί ως δεδομένο ότι θα χάσουν τις επόμενες εκλογές. Και γι' αυτό ακριβώς θα τις χάσουν.

    • gnik61 avatar
      gnik61 @ Διογένης 01/06/2014 12:22:33

      Σαν ελάχιστες διορθωτικές κινήσεις βλέπω την επαναφορά των δώρων που θα αναθερμάνει την αγορά, θα επαναφέρει την ζήτηση και θέσεις εργασίες αφού όλα αυτά τα ποσά θα διοχετευθούν στην αγορά - και εδώ μιά παρένθεση. Λένε όλοι να ανοίξουν οι τράπεζες τις κάνουλες της χρηματοδότησης. Που? σε μιά πεθαμένη αγορά όπου όλοι χρησιμοποιούν το ελάχιστο εισόδημά τους μόνο γιά τροφή, λογαριασμούς, και εφορία? Πάνε καλά? Δηλαδή οι τράπεζες επί της ουσίας να χρηματοδοτήσουν τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις των καταστηματαρχών-επιχειρηματιών και την διαβίωσή τους? και μετά να εγγράψουν στον προυπολογισμό τους, τεράστια παθητικά και κόκκινα δάνεια που θα μας φέρουν πάλι στον ίδιο φαύλο κύκλο? Και δεύτερο μέτρο σοβαρή μείωση στον φόρο ακίνητης περιουσίας, για να επανεκινήσει η οικοδομή, και οι πωλήσεις ακινήτων. Όλα τα άλλα- όπως 100 δόσεις στην εφορία κλπ, είναι μέτρα χωρίς αντίκρυσμα. Οι δόσεις και οι διακανονισμοί έχουν νόημα για εφάπαξ ποσά και όχι για προστιθέμενα το ένα επάνω στο άλλο. Αν χρωστάω πχ 1000 ευρώ και μόνο!! έχει νόημα να μου κάνεις 10 δόσεις. Αν χρωστάω 1000 εφορία, 2000 ΔΕΗ, 10000 ΟΑΕΕ, κλπ και οι ελάχιστες δόσεις ξεπερνούν το εισόδημά μου τι νόημα έχουν ?

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ gnik61 01/06/2014 14:39:42

        Τα δωρα; ονειρο δεμενο στο μουραγιο.... Αυτος που θα τα επαναφερει θα σαρωσει αυτοδυναμος!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Διογένης 01/06/2014 14:37:49

      Διογενη αμα φτασουμε οι ψηφοφοροι να προσπαθουμε να ενθαρρυνουμε, να εμψυχωσουμε εμεις το κομμα, αντι αυτο εμας στα δυσκολα χρονια που ζουμε, τοτε ας αναφωνησουμε ολοι αυτο που λεει ο λαος: χ..ε ψηλα κι αγναντευε.... Με συγχωρειτε κιολας.

      • my way avatar
        my way @ Ρηνα 01/06/2014 15:10:31

        ...και βοτσαλάκια πέτα!

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Ρηνα 01/06/2014 17:47:12

        Αγαπητή Ρήνα, δεν έχεις άδικο. Όμως διαισθάνομαι ότι η "νίκη" του ΣΥΡΙΖΑ με δεξιές ψήφους γιαλαντζί αγανακτισμένων, που δεν υφίστανται πια εδώ και ενάμιση χρόνο καμία περικοπή, που έφαγαν τον γάιδαρο αλλά τους ήρθε βαριά η ουρά, που αποφάσισαν να τιμωρήσουν τον γιατρό, αντί για αυτόν που τους έβαλε στην εντατική, αυτή η "νίκη" λοιπόν έχει δημιουργήσει ακριβώς αυτό το "σύνδρομο 2009" στην σάπια ΝΔ. Αν μπορούμε να κάνουμε κάτι όχι για τη ΝΔ, για την χώρα, διότι με αυτή τη ΝΔ είναι περίπου διασφαλισμένο ότι θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε ανιδιοτελώς και αφιλοκερδώς, δίνοντας το υστέρημα του υπερπολύτιμου χρόνου μας. Και πίστεψέ με, θα είχα πάρα πολλούς λόγους να μην το κάνω. Όμως δεν κάνει να σκεφτόμαστε έτσι. Στο τέλος δεν θα μείνει τίποτα. Θα έρθουν στην εξουσία οι αντίχριστοι Συριζαίοι να τα διαλύσουν όλα γρηγορότερα και από τον ΓΑΠ.

  3. sofokles5 avatar
    sofokles5 01/06/2014 11:57:28

    Εαν βγάγει Πρόεδρο Δημοκρατίας αυτή η Βουλή, ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάθει ΚΟΛΟΥΜΠΡΑ!!!!

  4. kmou avatar
    kmou 01/06/2014 12:27:29

    Μάλλον κάποιοι άλλοι τρέμουν. Πολύ άγχος βρε παιδιά!

  5. Newone avatar
    Newone 01/06/2014 13:02:07

    Χωρίς σε καμμία περίπτωση να υποτιμώ τα επιχειρήματα του άρθρου, αυτό κινείται πάνω σε 2 λάθος παραδοχές: 1) Ότι πρέπει με οποιοδήποτε κόστος να μην έχουμε του χρόνου εκλογές, και ας γίνει και ο Παπαδημούλης Πρόεδρος της Δημοκρατίας. 2) Οι νεοδημοκράτες, πρώην και νυν, δεν θα επηρεαστούν σημαντικά την ώρα της ψήφου από το ποίος εκλέχθηκε (ή επιχειρήθηκε να εκλεγεί.....) Πρόεδρος. Το κρίσιμο, κατά τη γνώμη μου, είναι δείξει ο Σαμαράς ότι νοιάζεται πρώτα για τον δικό του χώρο και ύστερα για τον χώρο της κεντροαριστεράς. Μέχρι τώρα η αίσθηση που έχει δωθεί στην κοινωνία (και είναι δυστηχώς αλήθεια..) είναι ότι έγιναν τα πάντα για να σωθεί το ΠΑΣΟΚ για να λέει: ''Ζήτω!! Πήρα 8%, θέλω και άλλα Υπουργεία!!''. Βαδίζοντας προς εθνικές εκλογές αυτό πρέπει να αλλάξει, εξάλλου αυτοί δεν έκαναν καμμία κίνηση σε κανένα επίπεδο για να βοηθήσουν και να βελτιωθούν τα ποσοστά και την εικόνα της ΝΔ. Είναι η τελευταία μεγάλη ευκαιρία του Σαμαρά να δείξει τις ηγετικές, και όχι μόνο διαχειριστικές του ικανότητες. Με θάρρος και αίσθηση ευθύνης, πρέπει να προταθεί προσωπικότητα από το χώρο της κεντροδεξιάς για Πρόεδρος, και τότε δεν θα τρέμει μόνο η Κουμουνδούρου αλλά και πολλοί άλλοι!!!

  6. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 01/06/2014 13:02:47

    Να αφήσετε κατα μέρος τις προβοκατόρικες ανοησίες για το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ δεν πρόκειται να γίνει δοσίλογο, ούτε για την Αλέκα πρόεδρο,ούτε για κανέναν. Άλλωστε, και η Αλέκα η ίδια και οποιοσδήποτε ΚΚΕες, θα θεωρούσε άκρως προσβλητικό, ακόμα και υποθετικά να αναφερθεί το όνομά του σαν υποψήφιου προέδρου αυτού του καθεστώτος!

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ εναςάσχετος 01/06/2014 21:13:17

      Μπράβο! Να κι ένας βέρος κομμουνιστής πιστός στις αρχές και στα ιδανικά του, που δεν μιλάει για κυβέρνηση αλλά για "καθεστώς" και δηλώνει ανοιχτά ότι δεν τον εκπροσωπεί αυτό το πολίτευμα! Γιατί οι γιαλαντζί κομμουνιστές (του ΣΥΡΙΖΑ) το κρύβουν...

  7. ΔΔΝ avatar
    ΔΔΝ 01/06/2014 13:17:47

    ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΝΕ ! ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ! ΟΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΑΣ , ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ, ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ, ΤΟΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ .... ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

    • my way avatar
      my way @ ΔΔΝ 01/06/2014 13:37:10

      Πρόσωπα υπάρχουν, το πρόβλημα είναι τα πολιτικά παιχνίδια που γίνονται (χρόνια τώρα) εις βάρος του θεσμού.

  8. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 01/06/2014 13:22:49

    Ποιός νοιάζεται αλήθεια για το τι ....τρέμει η Κουμουνδούρου, η Συγγρού και το Μαξίμου; Σημασία έχει να πάψει επί τέλους να τρέμει ο Ελληνικός λαός για το σήμερα και για το αύριό του. Ποιός νοιάζεται για το μικροσυμφεροντάκι του άχρηστου, επιζήμιου Βολευτάκου, που το μοναδικό κριτήριο των …ανεξάρτητων ‘’αποφάσεών του’’, περιορίζεται στον ορίζοντα της παράτασης είσπραξης της παχυλής βουλευτικής αποζημίωσης που πιθανότητα, δεν θα ξαναδεί ποτέ στη ζωή του; Καλά θα κάνουν ΟΛΟΙ, να μη φοβούνται, να μην εναντιώνονται, αλλά να είναι χαλαροί και ανοικτοί απέναντι στην κρίση, την επιβράβευση ή την απόρριψη αυτών που τους ανέθεσαν υπό προϋποθέσεις και σύμφωνα με συγκεκριμένες προγραμματικές διακηρύξεις – δεσμεύσεις, την άσκηση της εξουσίας .... Άλλωστε ο καθαρός ουρανός, αστραπές ΔΕΝ φοβάται..... H εξουσία είναι όπλο, παραχωρημένο υπό προθεσμία. Δεν είναι αυτοσκοπός.

  9. Βασιλική Κ. Σ. avatar
    Βασιλική Κ. Σ. 01/06/2014 14:45:37

    Eάν θέλει η νέα δημοκρατία, γιατί ο Σαμαράς έχει δηλώσει πως είναι στις προθέσεις του, να μην χάσει από τον Τσίπρα θα πρέπει μετά τον κεντροαριστερό να προτείνει κεντροδεξιό. Ο Γέρος πρότεινε στρατηγό κι ας τον συγκεκριμενοποιήσω περισσότερο, αυτόν που οι απέναντι τρέμουν... Ακόμα κι αν δεν τον ψηφίσει η Δημάρ και το πασοκ, θα γίνουν εκλογές και θα εξαφανισθούν. Αν δεν τον ψηφίσουν αν.ελλ. θα γίνουν εκλογές και θα εξαφανισθούν. Όμως όλοι οι ψήφοι των αν.ελλ., του λαός και όσοι ικανοποιήθηκαν από τιμωρία ψηφίζοντας Χ.Α. στις ευρωεκλογές θα γυρίσουν στη Νέα Δημοκρατία. Εάν ενδώσει η νέα δημοκρατία στην αναγκαιότητα παράτασης της συγκυβέρνησης με το πασόκ είναι σα να ομολογεί πως θέλει να βγει ο σύριζα κυβέρνηση στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Προσωπικά εκτιμώ πως ακόμα κι αν η νέα δημοκρατία το θέλει, ο Σαμαράς αποκλείεται να το θέλει...

    • Newone avatar
      Newone @ Βασιλική Κ. Σ. 01/06/2014 17:54:14

      Για ποίον κεντοδεξιό ακριβώς αναφέρεσαι;

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ Newone 01/06/2014 20:31:12

        αφ΄ ής στιγμής ανήκει στην παράταξη της νέας δημοκρατίας είναι κεντροδεξηός. Εάν η νέα δημοκρατία θέλει να ξαναφέρει στους κόλπους της και τους φιλελεύθερους που βόσκουν στις ακροποταμιές και στις γέφυρες και τους δεξηούς που αρμενίζουν στους λαούς και στις πολυποίκιλες εθνικές και ανεξάρτητες ενώσεις, πρέπει να υπερασπίζει ως κόρην οφθαλμού αυτή της την ταυτότητα. Είναι η μεγάλη παράταξη της κεντροδεξηάς απέναντι στην κατακερματισμένη παράταξη της κεντροαριστεράς που ελπίζει στην ανασυγκρότησή της μέσω σύριζα (άδικα φυσικά)

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Βασιλική Κ. Σ. 01/06/2014 19:39:00

      Βασιλική, μακάρι να γίνει αυτό που λες! Η Ν.Δ έχασε ήδη 13% (Χ.Α και ΛΑΟΣ) προς τα δεξιά. Αν προτείνει κάποιον αριστερό τότε όχι μόνο δεν θα επιστρέψει το 13% αλλά θα χάσει κι άλλο ένα 10%...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Βασιλική Κ. Σ. 01/06/2014 20:00:05

      Είναι σωστή αυτή η προσέγγιση, διότι δημιουργεί όρους πολιτικής ηγεμονίας.

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ Διογένης 01/06/2014 20:40:41

        Ευχαριστώ Διογένη (και Μαρκέλο). Διογένη με τιμά το σχόλιό σου. Θεωρώ πως ανήκεις στην χρυσή πεντάδα των σχολιαστών του αντινιούζ που πρέπει να παρακολουθεί συστηματικά το Μαξίμου. Αν το έκανε με συνέπεια πολλά θα είχαν αποφευχθεί που λειτούργησαν εις βάρος του μοναδικού ικανού πολιτικού να μας ξαναστήσει στα πόδια μας. Διάβασα εχθές την επιφυλλίδα του γνωστού Κασιμάτη στην Κ και μου έκαναν εντύπωση κάποιες παρατηρήσεις του για την ομιλία στον ΣΕΒ, ομολογώ πως δεν το περίμενα από αυτόν, αναπάντεχα δεν ήταν ξινός ως συνήθως με όλους [περιττό να σου πω πως η ομιλία δεν είναι διάθεσιμη στο διαδίκτυο -κι αυτό σε μένα λέει πολλά για την αναποτελεσματικότητα της υποστηρικτικής ομάδας περίξ του πρωθυπουργού... (τουλάχιστον εγώ δεν την βρήκα, αναζητώντας την για να έχω προσωπική άποψη -δουλεύοντας 14ωρα καθημερινά μένει ένα σ/κ να αναπληρωθούν τα κενά...) ]

    • airman avatar
      airman @ Βασιλική Κ. Σ. 01/06/2014 22:44:09

      "... πρότεινε στρατηγό κι ας τον συγκεκριμενοποιήσω περισσότερο, αυτόν που οι απέναντι τρέμουν..." Αν κατάλαβα καλά αναφέρεστε σε άλλο σχόλιο και η πρόταση απορρέει εκ των φράσεων: "... την κατάλληλη στιγμή θα εμφανιστεί ο ακροδεξιός Θεοδωράκης." & "Ένας γνωστός στρατηγός ...", που αναγράφονται σ' συτό. Αφήστε κάτω το πηλοφόρι με τη λάσπη, που τολμάτε να βάλετε την ταμπέλα του "ακροδεξιού Θεοδωράκη" σε έναν πραγματικό πατριώτη!

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ airman 01/06/2014 22:49:26

        στο στρατηγός αναφέρομαι. τα υπόλοιπα είναι του γέρου

  10. m.s avatar
    m.s 01/06/2014 17:31:18

    εκεί στην Κουμουνδούρου ακόμα να καταλάβουν ότι μάζεψαν περισσότερο ψήφους διαμαρτυρίας και λιγότερο ψήφους εμπιστοσύνης.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ m.s 01/06/2014 17:36:13

      Σωστά.

  11. Marcelos avatar
    Marcelos 01/06/2014 19:35:55

    Αν διαβάσει κανείς την ανάρτηση, δύο είναι οι "σπόντες": Παπαδημούλης και Παπαρήγα... Τυχαίο;;; Επίσης αναφέρεται ότι πολύ ουσιαστικό ρόλο έχουν οι 14 βουλευτές της ΔΗΜΑΡ (αν δεν διαλυθεί μέχρι τις εκλογές προέδρου της δημοκρατίας)... Αν αναλογιστούμε λοιπόν ότι πρέπει οπωσδήποτε να συναινέσουν οι 14 κομμουνιστές (κρυφοί και φανεροί) της ΔΗΜΑΡ καθώς και καμιά δεκαριά κεντροαριστεροί (κρυφοκομμουνιστές) τύπου Τζάκρη κ.λ., τότε καταλαβαίνουμε από πού θα προέρχεται η πρόταση της Ν.Δ κατά πάσα πιθανότητα. Να αναλογιστούν όμως στη Ν.Δ ότι, αν "αγοράσουν" χρόνο με κάποια "σημαία" της Αριστεράς που θα μας φορτώσουν για 5 χρόνια ως πρόεδρο, στις επόμενες εθνικές εκλογές (όποτε κι αν γίνουν) θα έχουν ψηφοφόρους μόνο όσους επιστρέψουν από τον Καμμένο...

  12. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 01/06/2014 21:29:09

    Θα πρότεινα Φράγκο Φραγκουλη. Εξαίρετο στρατιωτικό, δεξιό......

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Παναγιώτης 01/06/2014 22:48:40

      Κι εγώ συμφωνώ.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Παναγιώτης 01/06/2014 23:09:27

      Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να έχει τη δυνατότητα να εκφράζει ολόκληρο τον λαό, άντρες και γυναίκες ισοδύναμα, να ομιλεί εκ μέρους τους, να αντιλαμβάνεται και να συμμερίζεται τα κοινωνικά προβλήματα και όχι μόνο τα εθνικά. Πώς μπορεί να το πετύχει αυτό απόστρατος, με επιτυχημένη καριέρα μεν, αλλά αποκλειστικά μέσα στο στράτευμα, όταν ο στρατός στην Ελλάδα είναι 99,9% καθαρά αντρική υπόθεση ;

      • Βασιλική Κ. Σ. avatar
        Βασιλική Κ. Σ. @ roadrunner 01/06/2014 23:42:51

        Διαφωνώ roadrunner. Ο Φραγκούλης είναι ο καταλληλότερος μακράν στην παρούσα ιστορική συγκυρία. Ας σταθούμε στα πόδια μας και έχουμε χρόνια μπροστά μας να βγούνε και γυναίκες πρόεδροι και ακαδημαϊκοί και επιτυχημένοι επιχειρηματίες που δεν βγάλαν τα λεφτά τους έξω τα χρόνια της κρίσης. έχουμε καιρό, τώρα προέχουν άλλα, κι αυτά ένας Φραγκούλης που θα εκλεγεί οπωσδήποτε μετά τις βουλευτικές εκλογές είναι ο Άνθρωπός μας για να τα κουβαλήσει θεσμικά στις πλάτες του (και δεν αποκλείεται φυσικά να εκλεγεί και χωρίς να γίνουν εκλογές, άλλωστε είναι παροιμιώδης η αγάπη των βολευτών μας για την καρέκλα τους, αλλά και για το πολιτικό τους μέλλον... )

    • Newone avatar
      Newone @ Παναγιώτης 02/06/2014 00:22:00

      Ο Πέτρος Μολυβιάτης ίσως είναι ακόμα καλύτερη περίπτωση!

      • Βαιλική Κ. Σ. avatar
        Βαιλική Κ. Σ. @ Newone 02/06/2014 08:48:12

        επίσης εξαιρετική πρόταση. Είναι μεγάλος όμως πλέον, θα έπρεπε στην προηγούμενη θητεία. Καιρός είναι να θεσμοθετηθεί μία προεδρική πενταετής θητεία. Δύο είναι πολλές...

  13. Νικος avatar
    Νικος 01/06/2014 23:35:17

    Ο σαμαρας ειναι ένας μέτριος διαχειριστής μιας επαρχίας της εε, ως τέτοιος ,έλκυεται μόνο από τα προνόμια της εξουσίας ,ανίκανος να αισθανθεί τα βασανιστικά προβλήματα επιβίωσης των ´παραπλεύρων´ απωλειών που διμιουργησε η πολιτική του. Ηγέτης όλων των ελλήνων είναι αδύνατο να γίνει, όσο και να παραταθεί η ´βασιλειά´ του.

  14. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 03/06/2014 06:46:14

    Η κυρία Παπαρήγα,μόνο για έκθεμα σε μουσείο είναι καλή και όχι για πρόεδρος της δημοκρατίας.

  15. stavrosm avatar
    stavrosm 03/06/2014 09:31:27

    Δυστυχώς η "έκπληξη" κρύβεται σε γυναικείο όνομα....της γενιάς του πολυτεχνείου με προϋπηρεσία σε Συνασπισμο και Πασόκ.Ισως υπάρχει λόγος που δεν ακούγεται για να γινει και ο...δήθεν αιφνιδιασμός προτείνοντας τη Μ.Δαμανάκη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.