#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/06/2011 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tο Μνημόνιο κατέρρευσε!..

Δεν είμαστε ούτε στη μέση και ξέφυγαν ΟΛΟΙ οι Στόχοι.



Στα ύψη εκτινάχθηκε το Μάιο η μαύρη τρύπα των εσόδων του προϋπολογισμού, που φέρνει  νέα μέτρα ύψους τουλάχιστον 6,4 δισ. Ευρώ (;)



Οι πρωτογενείς δαπάνες ξέφυγαν…οι σπατάλες μεγαλώνουν… το κοινωνικό κράτος εξαφανίζεται !



Οι Δημόσιες επενδύσεις… καθηλώθηκαν. Η ανάπτυξη …πήγε περίπατο!



Το έλλειμμα … απογειώθηκε!



…..το Μνημόνιο κατέρρευσε!..

ΣΧΟΛΙΑ

  1. pikras57 avatar
    pikras57 16/06/2011 09:52:59

    μνημόσυνο για Μμημόνιο ...και Κυβέρνηση!

  2. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 16/06/2011 09:54:29

    ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ

  3. QUEIMADA avatar
    QUEIMADA 16/06/2011 10:09:09

    Καληνύχτα και καλή τύχη...
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΗΠΟΥΡΩΝ...
    ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ..

  4. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 16/06/2011 10:53:32

    1)Με όλες τις μεγάλες περικοπές που έγινα σε μισθούς συντάξεις δημοσίου οι πρωτογενείς δαπάνες είναι αυξημένες και 1 δις.
    Αυτό δείχνει τεράστια αύξηση της εκτός μισθών και συντάξεων κρατικής σπατάλης και ασυδοσίας.
    2)Μετά την "βοήθεια" του μνημονίου οι τόκοι αυξήθηκαν το πεντάμηνο κατά 500 εκατομμύρια .
    3) Πληρώσαμε μόνο για τόκους στους δανειστές 6 δις. Περίπου 1,2 δις το μήνα.
    Αν το μέσο επιτόκιο είναι 6% τοκογλυφικό ,με 4% που είναι το κανονικό του ΔΝΤ
    θα ήταν μόνο 4 δις και ο στόχος του μνημονίου θα είχε ΥΠΕΡΚΑΛΥΦΘΕΙ 100%.
    Αυτό είναι αποτέλεσμα που θα είχε ΟΠΟΙΑΔηΠΟΤΕ αποτελεσματική διακυβέρνηση άμεσα.
    Και αποδεικνύει την τέλεια αδυναμία της σημερινής για στοιχειώδη.

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/06/2011 11:25:17

    "...τεράστια αύξηση της εκτός μισθών και συντάξεων κρατικής σπατάλης και ασυδοσίας"

    Κατά τους νεοφιλελεύθερους κεκράκτες όμως, φταίνε "200.000 δημόσιοι υπάλληλοι που πρέπει να απολυθούν". Μονίμως η ίδια καραμέλα.

  6. man8os avatar
    man8os 16/06/2011 11:30:41

    5 γραφηματα 1000 λεξεις

  7. ΕΥΑ avatar