#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2011 11:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tι θέλει να μας πεί ο …στοχαστής;



Ο πρωθυπουργός σε μια αποστροφή της χθεσινής ομιλίας του προς τους βουλευτές μίλησε για «φιλόδοξους πρωθυπουργούς της δραχμής».

Τι θέλει να πεί ο …ο στοχαστής;

Ό,τι θα παραδώσει στο διάδοχό του μια χώρα πτωχευμένη, εκτός  Ευρώπης, με εθνικό νόμισμα τη  …δραχμή;

Τι ακριβώς έχει στο μυαλό του;

Μας προετοιμάζει για κάτι;

Γιατί όταν ο Πρωθυπουργός  αμολάει τέτοιες κοτσάνες, οι κερδοσκόποι ανοίγουν σαμπάνιες!

Όφις Ιοβόλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 28/07/2011 11:54:09

    πολυ καλα το καταλαβατε αυτο θελει να πει

  2. Δ.Ν.Τ. avatar
    Δ.Ν.Τ. 28/07/2011 12:27:42

    βουλωμενο γραμμα διαβαζεις!!!!!!!

  3. μαιρη avatar
    μαιρη 28/07/2011 12:38:19

    τα λεει αυτα για να κονομανε οι φιλοι του και ετσι κονομαει και αυτος

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ μαιρη 28/07/2011 18:15:03

      μήπως κονομάει ο αδερφούλης του;

  4. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 28/07/2011 12:54:35

    Θέλει να μας πεί ,ότι έκανε ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ....
    ότι τού επέβαλλαν- και ήθελε φυσικά-να κάνει....
    ... μετατρέποντας ιδιωτικά χρέη σε Δημόσια......
    ..... ΚΑΙ με εμπράγματες εγγυήσεις,
    .....ΚΑΙ με Αγγλοσαξωνικό Δίκαιο ώς δίκαστή,
    .......ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ και Παραδίδοντας την Εθνική της Κυριαρχία,

    Ωστε να μήν αφήσει οιαδήποτε δυνατότητα στήν Ελλάδα να ξεφύγει από την Χρηματοπιστωτική Δουλεία,ποτέ!
    Ακόμη και ΑΝ αποφάσιζε να εεκδόσει τό Εθνικό της Νόμισμα κάποια στιγμή.
    ΟΥΤΕ οι πιό ηλίθιοι Αφρικανοί Φύλαρχοι,με στοιχειώδη Εθνική και Φυλετική αξιοπρέπεια ΔΕΝ ΘΑ τό εκαναν ποτέ αυτό.

    Λοιπόν Φύλαρχε Jefry Mama ,
    για εμάς ΄πού είμαστε και νιώθουμε ΕΛΛΗΝΕΣ....

    ....Οποιοσδήποτε Πρωθυπουργός τής Δραχμής ΘΑ ΕΙΝΑΙ πολύ καλύτερος,από τον (συν)Πρωθυπουργό τής Πεντάρας, όπως τού λόγου σου....

  5. man8os avatar
    man8os 28/07/2011 13:05:37

    Ξερει τι λεει...
    mind the GAP!

  6. sereos avatar
    sereos 28/07/2011 14:14:08

    αυτό ακριβώς θα κάνει!!!!! αλώστε το είπε η <> Δαμανάκη. αυτοί έτσι δουλεύουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 28/07/2011 14:31:50

    @ παγωτατζη: ΑΚΡΙΒΏΣ !!!!!
    Ας μας αδειάσει τη γωνιά και όποιος αναλάβει θα είναι χίλιες φορές ικανότερος.

  8. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 28/07/2011 14:47:03

    Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τη πατρίδα..ΕΚΤΕΛΕΙ ως ΠΕΙΘΗΝΙΟ όργανο,εν ψυχρώ,εντολές ΑΛΛΩΝ....

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 28/07/2011 15:06:35

    Γιατί απευθύνουμε την ερώτηση προς τον Γαπ; σάμπως θα ξέρει τι του έγραψαν να πεί;;;
    ΥΓ: Λυπήσου μας Ανατόλιε...δε σταματάμε να γελάμε...

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/07/2011 15:13:22

    Είναι επιτακτικό να μαθουμε ποιοί του κύκλου του κερδοσκόπησαν εναντίον της Ελλάδας.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νίκος Αργεάδης 28/07/2011 18:16:40

      ο αδερφός του είναι ή δεν είναι μπλεγμένος;

  11. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 28/07/2011 15:22:40

    Ελεύθερος στοχαστής.
    Αλλά δεν μπορούμε να γελάσουμε πια.Μαζί με την Ελλάδα κλέψανε και την χαρά.

  12. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 28/07/2011 16:40:58

    Oχι άλλη σωτηρία ρε Γιωργάκη,μη μας σώζεις άλλο,σε λίγο θα σε φωνάζουμε Σωτήρη.......