#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/09/2011 16:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Tα spreads ξεπέρασαν τις 2000 μονάδες!



Με μια ..εντυπωσιακή άνοδο το spread του δεκαετούς ομολόγου, υπεδέχθη σήμερα τα χθεσινά φοροεισπρακτικά μέτρα της Κυβέρνησης Παπανδρέου!

Πριν λίγο ...ίπταντο στις 2071 μονάδες βάσης!!!

Και το Χρηματιστήριο, δεν πήγαινε πίσω, σημειώνοντας μεγάλες απώλειες.

Συμπέρασμα:

Τα κυβερνητικά χαράτσια όχι μόνο δεν πείθουν τις αγορές, αλλά προκαλούν ανησυχία.

Γιατί;

Γιατί τα φοροεισπρακτικά μέτρα:

- βαθαίνουν την ύφεση

- δεν έχουν αναπτυξιακή επίδραση

- δεν αντιμετωπίζουν την γεννησιουργό αιτία του ελληνικού προβλήματος,που είναι οι κρατικές δαπάνες.

Ως εκ τούτο δεν λύνουν το πρόβλημα

Το οξύνουν.

Καιρός να το αντιληφθούν οι ...μαθητευόμενοι μάγοι που ταλαιπωρούν τη χώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 12/09/2011 16:19:52

    Πάνε για τις 2100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bravo Yorgo!!!

  2. Απορία avatar
    Απορία 12/09/2011 16:33:26

    "Λάθος" χαρακτηρισμός κ. Ροδινέ,
    όχι μαθητευόμενοι μάγοι, εξουσιομανείς πολιτικοί απατεώνες είναι ο σωστότερος.

    Όχι και Χάρρυ Πότερ ο ΓΑΠ, ο λόρδος Βόλντεμορτ είναι...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Απορία 12/09/2011 16:40:18

      Ζητώ συγγνώμη!

  3. Orestios avatar
    Orestios 12/09/2011 16:34:29

    2141 μονάδες.
    H κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ τα κατάφερε!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 12/09/2011 16:41:15

      Ορέστιε,
      Κάθε πότε κάνεις .....προβλέψεις;
      Για να ξέρουμε!!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 12/09/2011 16:48:56

        I Predict a Riot
        http://www.youtube.com/watch?v=lU4ke34dKWo

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 12/09/2011 16:47:36

      Είναι ειδίκευση του Προφήτη αυτά, μην με μπλέκεις

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 12/09/2011 16:51:09

        Mα είδα, μόλις το είπες.....έγινε!
        Ο Προφήτης είναι τώρα σε φάση.....διαλογισμού!
        Χρειαζόμαστε ...αναπληρωτή!

        • Orestios avatar
          Orestios @ Κώστας Ροδινός 12/09/2011 16:53:14

          Μόλις βγεί το μοντερέισιον θα δεις την πρόβλεψη

  4. Orestios avatar
    Orestios 12/09/2011 16:36:32

    Μπήκε ο πάτος στο βαρέλι. Χικ

  5. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 12/09/2011 17:02:27

    Πιο συμφέρουσα ειναι η ανάληψη απο πιστωτική.

  6. Orestios avatar
    Orestios 12/09/2011 17:05:53

    C or D???

  7. spiros avatar
    spiros 12/09/2011 17:06:15

    Κώστα μια απορία . Η επιτάχυνση του πυραύλου ή του spread είναι μεγαλύτερη;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 12/09/2011 17:50:54

      Spiro,
      μου βάζεις δύσκολα!!!

  8. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 12/09/2011 18:26:38

    Αντε μπρος εε ανακοινωσε την πρωτη εξοδο απο το ευρω
    Οσο αργειτε τοσους περισσοτερους θα παρουμε μαζι μας

  9. φωνη avatar
    φωνη 12/09/2011 19:55:54

    Κάποτε ήταν 130 μβ
    Ήταν μια σπίθα στη αρχή και μιας βροχής ψιχάλα
    Και 'γινε η σπίθα πυρκαγιά και πέλαγος η στάλα.

    • Theo avatar
      Theo @ φωνη 12/09/2011 20:25:13

      τελειο, τελειο, τελειο!!!!!!!!!
      το καταπληκτικοτερο σχολιο!!!!!!!!!!

  10. rally monkey avatar
    rally monkey 13/09/2011 01:41:08

    λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα
    αν ηταν πχ ο ΠΑΠΑΚ καλλιτεχνική επιμελεια του σαιτ θα εβαζε φωτο το Τσαλεντζερ
    http://www.youtube.com/watch?v=j4JOjcDFtBE

  11. rally monkey avatar