Spiegel: «Η παράνοια της ελληνικής κυβέρνησης- ίντριγκες παντού»
05/03/2015 12:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Spiegel: «Η παράνοια της ελληνικής κυβέρνησης- ίντριγκες παντού»

Υποψιάζεται παντού δολιοφθορά, θεωρεί τους Ισπανούς, την αντιπολίτευση και το Βερολίνο "ύποπτους" και τους κατηγορεί ότι θέλουν την πτώση της. Με αυτόν τον τρόπο, η κυβέρνηση Τσίπρα προσπαθεί να αποσπάσει την προσοχή από τις δικές της αδυναμίες. Το περιοδικό Spiegel χαρακτηρίζει την ελληνική κυβέρνηση «παρανοϊκή». Στο άρθρο, με τίτλο «Η παράνοια της ελληνικής κυβέρνησης: ίντριγκες, ίντριγκες παντού», το περιοδικό τονίζει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, αντί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα βλέπει παντού συνωμοσίες, οι οποίες δεν αποσκοπούν παρά μόνο στο να καλύψουν την ανεπάρκειά του.

Το δημοσίευμα υπογράφει ο Γιώργος Χρηστίδης, ο οποίος αναφέρεται στο χάος που προκλήθηκε στην Ελλάδα τις τελευταίες ώρες με αφορμή το ζήτημα των κέντρων κράτησης, τονίζοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση χρησιμοποιεί την ίδια δικαιολογία εντός και εκτός της χώρας. «Οι εχθροί της αριστερής κυβέρνησης βρίσκονται παντού. Στο εξωτερικό την τελευταία βδομάδα ήταν η Ισπανία και η Πορτογαλία. Οι συντηρητικές κυβερνήσεις ήθελαν να ρίξουν την κυβέρνηση της Αριστεράς στην Ελλάδα, έλεγε ο πρωθυπουργός, ενώ στο εσωτερικό είναι τα ασφαλιστικά ταμεία που αρνούνται να διαθέσουν τα αποθεματικά τους», σημειώνει ο αρθρογράφος. Ακόμα και τα επικριτικά άρθρα θεωρούνται μέρος της ευρύτερης συνωμοσίας. «Το πιο απλό πράγμα από όλα είναι να ψάχνεις έναν αποδιοπομπαίο τράγο» γράφει.

www.spiegel.de

ΣΧΟΛΙΑ

  1. airman avatar
    airman 05/03/2015 12:12:01

    Κυβέρνηση που στηρίζεται στον αναγκαίο Πάνο δεν μπορεί παρά να υιοθετεί το "δόγμα" του. Καμία έκπληξη!

  2. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 05/03/2015 14:02:40

    Μα όχι, καλό μας και αγαθό Spiegel...H συνωμοσία είναι η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ το success story εξελισσόταν...

    • airman avatar
      airman @ Αιρετικός 05/03/2015 15:01:44

      Ευχή όλων των νουνεχών η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ να μην εξελιχθεί σε τραγωδία. Πάντως μέχρι σήμερα καλά γελάμε με την κωμωδία!

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ airman 05/03/2015 15:19:31

        Οι νουνεχείς και χωρίς κομματικές παρωπίδες Έλληνες, οφείλουμε να σκεφτόμαστε πάντα πλατύτερα και πέρα από όσα μας σερβίρουν τα μεγαλοσυμφέροντα των ξένων που υποκρύπτονται στις δηλώσεις και τα δημοσιεύματά τους...

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ Αιρετικός 05/03/2015 16:30:17

          Οφείλουμε να σκεφτόμαστε αγαπητέ Αιρετικέ, όσοι μπορούμε όμως να το κάνουμε :).

        • Fotini avatar
          Fotini @ Αιρετικός 05/03/2015 21:21:55

          Αἰρετικέ, Μά ἄν δέ σκεπτόμαστε, θά γελούσαμε;;; :)

  3. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 05/03/2015 21:42:57

    Να σκεφτόμαστε χωρίς παρωπίδες...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Αιρετικός 05/03/2015 22:25:34

      ῾Ο κόσμος τό ᾿χει ντούντουνο καί ᾿μεῖς κρυφό καμάρι. Βγὰλε πρῶτα τίς δικές σου παρωπῖδες γιά νά δῆς περιφερειακά.

      • in medias res avatar
        in medias res @ Fotini 05/03/2015 22:40:07

        Μόνον οι άλλοι φορούν παρωπίδες -πάντα. Εμείς, ποτέ ...

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Fotini 05/03/2015 22:47:41

        Μην κρίνετε εξ ιδίων...

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ Αιρετικός 05/03/2015 23:50:11

      Aιρετικέ, μην τους ζητάς το αδύνατο! Οι παρωπίδες πάνε πακέτο με το φανατισμό και τον οπαδισμό κάποιων ανθρώπων.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Ποταμίσιος Χάνος 06/03/2015 00:46:50

        Πάντως τήν κολοκυθιά τήν παίζετε καλά. :)

      • airman avatar
        airman @ Ποταμίσιος Χάνος 06/03/2015 07:12:55

        Είναι γεγονός ότι οι "τυφλοί" δε χρειάζονται παρωπίδες! Πάνε με το "ρεύμα" και πιστεύουν σε ότι ακούνε εφόσον είναι σε θέση να το αντιληφθούν!

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/03/2015 21:48:31

    Μετά από τόση σκέψη αγαπητοί,ιδού τα αποτελέσματα...