#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/04/2013 11:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Sic transit Gloria mundi



Καλά, εσύ Λοβέρδο έφυγες νωρίς ...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 16/04/2013 11:45:11

    Το μόνο θετικό του εγχειρήματος Λοβέρδου είναι ότι δεν θα τον έχουμε στην επόμενη βουλή. Οπότε υπ' αυτή τη έννοια η επιλογή του είναι κακή γιαυτόν και άριστη για μας.

  2. Heaven avatar
    Heaven 16/04/2013 12:41:06

    Για τα μπάζα και με τα ...μπάζα!!
    για γελια... τα κλάματα όμως σου ταιριάζουν καλύτερα...
    φτωχιε μου Ανδρέα!!

  3. Πατωματζής avatar
    Πατωματζής 16/04/2013 12:41:09

    Πάρε ό,τι θέλεις παλιατζή.....

  4. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 16/04/2013 12:50:41

    sic, sic, :-)

  5. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 16/04/2013 13:44:55

    Το ΠΑΣΟΚ μπορεί να πηγαίνει για τα μπάζα , οι Πασόκοι όμως αφού έφαγαν με χρυσά κουτάλια 30 χρόνια τώρα και έδεσαν το γάιδαρο τους για τα καλά, τώρα πήγαν καμαρωτοί στο ΣΥΡΙΖΑ για να δρέψουν νέες σοσιαλιστικές δάφνες!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/04/2013 18:26:44

      Μην λες τέτοια, γιατί καραδοκούν κάτι εμπαθή τρολάκια, έτοιμα να σου επιτεθούν. Έτσι συμπεριφέρονται, όταν τους πατάνε τον κάλο ! Τα ίδια έγραψα και 'γώ προ ημερών και μου επιτέθηκε ένα από αυτά τα αμετανόητα και μισαλλόδοξα "σταγονίδια" . (πράσινα, όχι χουντικά). Λαθροβιούν πολλά ακόμη Στέλιο, να είσαι σίγουρος.

  6. litsa avatar
    litsa 16/04/2013 16:11:01

    Ο άνθρωπος φιλοδοξεί να μετατρέψει τη χώρα σε έναν απέραντο Ε.Ο.Π.Υ.Υ.Όπου οι άνθρωποι κατά τα λεγόμενα του δεν πεθαίνουν.Μπορεί να καταφέρει το ακατόρθωτο.

  7. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 16/04/2013 17:28:51

    Απ' ότι άκουσα στα δελτία ειδήσεων που μετέδοσαν απόσπασμα της ομιλίας του, πρόκειται να κάνει όσα δέν έκανε όταν ήταν στο ΠΑΣΟΚ (να σώσει την Ελλάδα, να "παλαίψει" για το καλό του Λαού, για την ανάπτυξη κ.λ.π.) και δέν θα κάνει όσα έκανε το ΠΑΣΟΚ ( το άλλο ΠΑΣΟΚ. Αυτός ήταν αλλού!) που κατέστρεψε την Χώρα. Ε! Ρέ! Ξύλο που πρέπει να πέσει!!Αυτό που με ανησυχεί όμως, είναι οτι υπήρχαν πολλοί που τον χειροκροτούσαν.Τί χειροκροτούσαν άραγε; Και ποιόν; Να μαζέψει τα απομεινάρια του και να πάει σπίτι του καλλύτερα.¨Ετσι θα προσφέρει την μοναδική καλή υπηρεσία στην Ελλάδα! ¨Αντα γιατί το παρακάναμε μου φαίνεται!!!

    • Κώστας τουρίστας. avatar
      Κώστας τουρίστας. @ Κώστας τουρίστας. 16/04/2013 17:31:18

      Άντε... αντί "Αντα"..

  8. Uncle Stgm avatar